abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207213258
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 december 2022 15:13 schreef ExTec het volgende:

Het is lastig om dat nav beelden te zien, maar in deze:

Lijkt mij ook niet dat dat ding echt met 300KM/u aan komt zeilen. Meer in de buurt van 100, denk ik. Tussen de 50 en de 100 denk ik.
Gaan we nu echt een discussie voeren over iets wat je op beeld ziet en specs die gewoon bekend zijn? Daarnaast heb je ook nog het kleine broertje van de Lancet die langzamer vliegt.

Anyway, punt blijft gewoon dat camo netten gewoon een bullshit maatregel zijn tegen drones.
pi_207213272
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 15:17 schreef AchJa het volgende:

[..]
Gaan we nu echt een discussie voeren over iets wat je op beeld ziet en specs die gewoon bekend zijn? Daarnaast heb je ook nog het kleine broertje van de Lancet die langzamer vliegt.
Zie mijn vorige bericht.

Case in point: in openbare bronnen stond het bereik van GMLRS jaaaaaaren op 70KM.

Nu weten we beter.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_207213284
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 december 2022 15:19 schreef ExTec het volgende:

Zie mijn vorige bericht.

Case in point: in openbare bronnen stond het bereik van GMLRS jaaaaaaren op 70KM.

Nu weten we beter.
Dus zal de impact snelheid van de Lancet eerder hoger dan lager zijn he. ;)

Maar goed, wat weten we nu beter dan vwb de GMLRS?
pi_207213286
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 15:10 schreef AchJa het volgende:

[..]
Specs doe ik meer mee dan vage Youtube filmpjes natuurlijk, of jij moet ergens de impact velocity kunnen aflezen op Youtube...
[..]
Ja, werken beide niet.
Als jij weigert om de realiteit onder ogen te zien van tientallen voorbeelden waarbij de inslagsnelheid overduidelijk geen 300km/u is, en alleen uitgaat van theoretische specs van de fabrikant, dan houdt het op natuurlijk.

Voor de liefhebbers, pak een willekeurige Lancet video, tel het aantal seconden, schat de afstand op basis van de lengte van een vrachtwagen oid, Deel de afgelegde afstand door het aantal seconden, x60sec, x60min, gedeeld door 1000m, en je hebt ongeveer het aantal km/u. Niet zo moeilijk.
pi_207213306
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 15:21 schreef oheng het volgende:
Als jij weigert om de realiteit onder ogen te zien van tientallen voorbeelden waarbij de inslagsnelheid overduidelijk geen 300km/u is, en alleen uitgaat van theoretische specs van de fabrikant, dan houdt het op natuurlijk.

Voor de liefhebbers, pak een willekeurige Lancet video, tel het aantal seconden, schat de afstand op basis van de lengte van een vrachtwagen oid, Deel de afgelegde afstand door het aantal seconden, x60sec, x60min, gedeeld door 1000m, en je hebt ongeveer het aantal km/u. Niet zo moeilijk.
Het zal allemaal wel, bottomline, camo net werkt niet. Period.

En oh ja, ik zeg ook nergens dat ze niet langzamer kunnen dan 300km/h he. Maar stel dat een camonet ze tegen kan houden als ze 50 km/h vliegen dan schakelen we een tandje op en gaan we 200 km/h of meer vliegen.

[ Bericht 9% gewijzigd door AchJa op 24-12-2022 15:28:26 ]
pi_207213367
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 15:20 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dus zal de impact snelheid van de Lancet eerder hoger dan lager zijn he. ;)
Sorry, waar volgt dat uit?

Dus we moeten hier maar negeren wat we zien, we moeten blijkbaar die specs waarvan de afkomst onbekend zijn maar voor waar aannemen, of we moeten ze naar boven bijstellen?

:')

Ik ben niet geneigd dat te doen. Rode draad is immers dat alles van rus bagger performed in deze oorlog.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_207213396
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 december 2022 15:29 schreef ExTec het volgende:
Sorry, waar volgt dat uit?

Dus we moeten hier maar negeren wat we zien, we moeten blijkbaar die specs waarvan de afkomst onbekend zijn maar voor waar aannemen, of we moeten ze naar boven bijstellen?

:')

Ik ben niet geneigd dat te doen. Rode draad is immers dat alles van rus bagger performed in deze oorlog.
Jij zegt toch ook dat de GMLRS verder komt dan de eerder bekende specs? Overigens vraag ik me wel af over welke versie je het precies hebt.
pi_207213408
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 15:02 schreef AchJa het volgende:

[..]
Me dunkt dat we al genoeg doen. Tanks hebben we zelf niet eens dus die kunnen we ook niet afsplitsen ondanks dat @:extec daar een andere mening over heeft.

Daarbij hebben we zelf eigenlijk van alles te weinig dus je kunt ook niet zoveel weggeven maar dat soort berouw komt altijd na de zonde, had men maar niet 30 jaar lang moeten bezuinigen en defensie als sluitpost op de begroting moeten zien. Ook bij de Amerikanen begint de bodem in zicht te komen.
[..]
Washinton Post

Veel meer achter de link.

Vind je dat nu zelf ook niet een beetje een rancuneuze houding? ‘Ja jullie hebben ons jarenlang niet ons speeltje gegeven dus nu mag er ook niets’, ik zie dat in elke post van je terugkomen. Ik vind dat een beetje een ongezonde houding als ik eerlijk ben.
zie email 27 oktober
pi_207213414
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 december 2022 15:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Maar wat zegt Biden nou?
Dat we geen wapens gaan leveren met een zodanig kwalitatief/kwantitatief karakter die leidt dat UA kan winnen?
Alles gericht op defensief, dus wapens waarmee Oekraïne zich kan verdedigen, geen wapens waarmee het Rusland kan aanvallen.
Zo heb ik het begrepen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_207213421
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 15:31 schreef AchJa het volgende:

[..]
Jij zegt toch ook dat de GMLRS verder komt dan de eerder bekende specs?
En nu wordt er geredeneerd dat omdat wapens uit VS' arsenaal naar boven bijgesteld kunnen worden, dat ook moet gelden voor wapens uit rus arsenaal?

Wow :')

Is het nog een optie in jouw wereld dat het consequent liegende, bedriegende, corrupte rusland er een handje van heeft om de specs van hun rommel te positief voor te spiegelen?
pi_207213426
Eens met @AchJa in dezen. Los daarvan; ook al gaat een lancet slechts 50km p/u, dan was hij alsnog door een camonet heen gegaan. Kan niet anders dan een malfunction zijn geweest in die foto.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_207213444
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 15:33 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Vind je dat nu zelf ook niet een beetje een rancuneuze houding? ‘Ja jullie hebben ons jarenlang niet ons speeltje gegeven dus nu mag er ook niets’, ik zie dat in elke post van je terugkomen. Ik vind dat een beetje een ongezonde houding als ik eerlijk ben.
Volgens mij heb ik dat in deel 50 ofzo al een keertje opgemerkt. :X
pi_207213449
twitter

Vertrouwen lijkt minder te worden.
pi_207213493
quote:
Hoe kom je daar nou weer bij? Het is geen rancuneuze houding het is exact hetzelfde zoals wordt uitgelegd in dat stuk in de WP... Je kunt niet alles maar weggeven om er vervolgens achter te komen dat je zelf helemaal niks meer hebt. En als je al weinig hardware hebt (wat me vwb het Nederlandse leger niet een enorm groot geheim lijkt) kun je simpelweg minder uitdelen zonder jezelf enorm kwetsbaar te maken. Of is dit nou echt rocket science ofzo?
  zaterdag 24 december 2022 @ 15:41:42 #240
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_207213496
quote:

[..]
Ja dat idd.

Wees blij dat we het kunnen weggeven.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zaterdag 24 december 2022 @ 15:42:15 #241
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_207213505
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 15:34 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Alles gericht op defensief, dus wapens waarmee Oekraïne zich kan verdedigen, geen wapens waarmee het Rusland kan aanvallen.
Zo heb ik het begrepen.
Maar om verloren grondgebied terug tew innen moet je toch aanvallen?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 24 december 2022 @ 15:43:15 #242
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_207213514
quote:

[..]
Zelfde houding als Rob de Wijk.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 24 december 2022 @ 15:43:40 #243
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_207213519
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 15:41 schreef AchJa het volgende:

[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Het is geen rancuneuze houding het is exact hetzelfde zoals wordt uitgelegd in dat stuk in de WP... Je kunt niet alles maar weggeven om er vervolgens achter te komen dat je zelf helemaal niks meer hebt. En als je al weinig hardware hebt (wat me vwb het Nederlandse leger niet een enorm groot geheim lijkt) kun je simpelweg minder uitdelen zonder jezelf enorm kwetsbaar te maken. Of is dit nou echt rocket science ofzo?
Maar waartegen moet Nederland zich naast Rusland nog meer verdedigen dan?
Bovendien mag je er van uitgaan dat we hier van geleerd hebben en als de donder nieuw spul gaan bestellen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_207213531
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 december 2022 15:35 schreef Barbusse het volgende:
Eens met @:AchJa in dezen. Los daarvan; ook al gaat een lancet slechts 50km p/u, dan was hij alsnog door een camonet heen gegaan. Kan niet anders dan een malfunction zijn geweest in die foto.
Daarbij de Switchblade heeft ook een impact speed van 185km/h (jaja, specs)...

quote:
Switchblade 600 drone is designed to fly at a distance of up to 80 km, can attack with an impact speed of up to 185 km/h. The drone carries an anti-tank warhead designed to destroy or disable armored vehicles.
Maar dat is dan wel weer een "wonderwapen" volgens velen hier...
  zaterdag 24 december 2022 @ 15:45:46 #245
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_207213540
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 15:41 schreef AchJa het volgende:

[..]
Zo lang Rusland in Ukraine vecht hoeven we ons hier niet te verdedigen. En als het wel moet kan het niet want we hebben niks. Dus kunnen we net zo goed alles aan Ukraine geven.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_207213547
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 15:44 schreef AchJa het volgende:

[..]
Daarbij de Switchblade heeft ook een impact speed van 185km/h (jaja, specs)...
Waarom geef je geen antwoord op mijn vraag waar de specs van de lancet vandaan komen, en ga je het nu in het belachelijke trekken door hier net te doen alsof hier categorisch alle specificaties niet aangenomen worden, ipv van alleen specificaties die (vermoedelijk) uit zeer onbetrouwbare bronnen komen? :)
  Moderator zaterdag 24 december 2022 @ 15:47:09 #247
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_207213549
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 15:38 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Vertrouwen lijkt minder te worden.
Om dat je dat in één of andere tweet las?

twitter
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_207213554
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 december 2022 15:42 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Maar om verloren grondgebied terug tew innen moet je toch aanvallen?
Dat afweergeschut hebben ze dus ook gekregen om de Russen te verdrijven, het gaat er om dat Rusland zelf niet aangevallen word naar ik begrijp.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zaterdag 24 december 2022 @ 15:47:47 #249
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_207213558
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 15:23 schreef AchJa het volgende:

[..]
Het zal allemaal wel, bottomline, camo net werkt niet. Period.

En oh ja, ik zeg ook nergens dat ze niet langzamer kunnen dan 300km/h he. Maar stel dat een camonet ze tegen kan houden als ze 50 km/h vliegen dan schakelen we een tandje op en gaan we 200 km/h of meer vliegen.
Ergo, je roept wat, smijt met specs zonder ze te doorgronden en bent niet in staat iemand die een nette berekening gemaakt heeft gelijk te geven :') .

Overigens zal die Lancet net als die raket in die garage puur dumb luck zijn geweest. Niets anders dan dat. Beetje nadenkend persoon snapt dat echt wel.

Die raket in de garage was zoals je riep trouwens niet alleen de booster, want je zit de voorkant naar een punt lopen ;) . En nee, niemand zal met z'n volle verstand roepen dat golfplaat garages bestand zijn tegen Russische raketten :') .
pi_207213559
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 december 2022 15:43 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Maar waartegen moet Nederland zich naast Rusland nog meer verdedigen dan?
Bovendien mag je er van uitgaan dat we hier van geleerd hebben en als de donder nieuw spul gaan bestellen.
Volgens mij hebben we ook nog verplichtingen aan de NAVO.

As we speak vliegt minister Ollongren nu terug van onze troepen uit Litouwen.
En ook onze Patriot-luchtverdedigers zijn nog maar net weer thuis. Nederland versterkte 6 maanden de veiligheid aan de NAVO-oostflank vanuit Slowakije.

Je kunt het allemaal wel weggeven, maar dan kun je deze taken ook niet meer doen.

En ja, ik hoop echt dat we heel wat bij gaan bestellen. Voor onszelf en voor Oekraïne.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')