TMI lion TMIquote:Op donderdag 22 december 2022 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi had dus een gigantische bos ... ze heeft eerst moeten knippen en toen met de tondeuse.. want ja.. ze gaat morgen naar Joost.
maar ze wisten niet hoe je het moest schrijven??quote:Op donderdag 22 december 2022 21:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geloof nu dat het echt 'koek en zopie' had moeten zijn, met wat Wanda vertelt.
Dat is natuurlijk een aanname ... maar waarom zou je er anders soapie van maken?quote:Op donderdag 22 december 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ze wisten niet hoe je het moest schrijven??
geen ideequote:Op donderdag 22 december 2022 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een aanname ... maar waarom zou je er anders soapie van maken?
Als ze zeep hadden gehadquote:Op donderdag 22 december 2022 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een aanname ... maar waarom zou je er anders soapie van maken?
binnenkort student media en communicatie zelfs!quote:Op donderdag 22 december 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
met een journalist erbij
zou toch denken dat die het wel weet
3200 per jaar dacht ik?quote:Op donderdag 22 december 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
hoeveel kost dat gehoorapparaat van Esther
32000 euro
zij ze dat nu???
Heb ik ook gestudeerd...vandaar dat ik zo goed kan cossenquote:Op donderdag 22 december 2022 21:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
binnenkort student media en communicatie zelfs!
dan snap ik het nog nietquote:
En werkt die wel?quote:Op donderdag 22 december 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan snap ik het nog niet
mijn moeder heeft er ook 1
niet de duurste niet de goedkoopste
die kostte rond de 4000 dacht ik
Net uitgewerkt, morgen kerstborrel ...quote:Op donderdag 22 december 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
de COS is beheurlijk deud vanavond
allemaal aan de kerstborrel
wij allemaal, toevallig!quote:Op donderdag 22 december 2022 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Heb ik ook gestudeerd...vandaar dat ik zo goed kan cossen
Doet me beetje denken aan Jessie en Billy uit utopiaquote:Op donderdag 22 december 2022 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff en KimD hebben beiden niet echt meer iemand anders in de loods, dus graviteren automatisch weer naar elkaar toe.
graviteren... mooi woordquote:Op donderdag 22 december 2022 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff en KimD hebben beiden niet echt meer iemand anders in de loods, dus graviteren automatisch weer naar elkaar toe.
quote:Op donderdag 22 december 2022 21:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
graviteren... mooi woord
ook media en communicatie gestudeerd zeker?
quote:Op donderdag 22 december 2022 21:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Net uitgewerkt, morgen kerstborrel ...![]()
Maar er is helemaal niets de moeite waard van vandaag denk ik ...
Heeft Jeff haar al lelijk en dom genoemd?quote:Op donderdag 22 december 2022 21:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als ik naar het gesprek luister, gaat dit weer op ruzie uitdraaien ....
Daar is bij hun inderdaad heel weinig voor nodig... maar ik geloof wel dat ze nu iets voorzichtiger zijn beiden.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als ik naar het gesprek luister, gaat dit weer op ruzie uitdraaien ....
Jeff zit er behoorlijk doorheen lijkt hetquote:Op donderdag 22 december 2022 21:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar is bij hun inderdaad heel weinig voor nodig... maar ik geloof wel dat ze nu iets voorzichtiger zijn beiden.
ik heb alleen het begin gezienquote:Op donderdag 22 december 2022 21:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kijk nu naar die kerstmarkt van vanmiddag, is ook niet echt het monteren waard toch ?
Het was leuk om live te zien, maar ik zou het inderdaad niet monteren.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kijk nu naar die kerstmarkt van vanmiddag, is ook niet echt het monteren waard toch ?
Ik weet ook niet zeker of ik het goed heb gehoord.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan snap ik het nog niet
mijn moeder heeft er ook 1
niet de duurste niet de goedkoopste
die kostte rond de 4000 dacht ik
Nee, KimD hangt al langer rond hem. Ook tijdens de kerstmarkt al wel gesprekjes. Dit is geloof ik wel het eerste echt lange gesprek wat in beeld is. (Maar ik heb niet alles gezien)quote:Op donderdag 22 december 2022 21:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vandaag niets live gezien, maar is dit het eerste gesprek tussen Kim en Jeff vandaag ?
Hij zei dat de sfeer binnen troosteloos was, dat ze (K3 en zo) het buiten veel gezelliger hadden. Maar hij is niet zo happy idd.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:30 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff en Kim lijken hebben een casual gesprekje
Jeff klaagt over de loods en bewoners (troosteloos) maar zonder de pit van weleer
Denk dat hij naar huis gaat...
Vrees het ook, het vuur is gedoofd helaas ....quote:Op donderdag 22 december 2022 21:30 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff klaagt over de loods en bewoners (troosteloos) maar zonder de pit van weleer
Denk dat hij naar huis gaat...
Ja , die liggen straks samen weer in het zelfde bed ......quote:Op donderdag 22 december 2022 21:32 schreef HappyCharly het volgende:
Vind dat Kim toch wel close doet... op deze manier gaan ze toch weer samen komen..
echt hequote:Op donderdag 22 december 2022 21:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja , die liggen straks samen weer in het zelfde bed ......
Jeff banjertquote:Op donderdag 22 december 2022 20:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin loopt weer te brullen in de keuken, hij is aan het afdrogen. Jeff loopt te dralen in de keuken / badkamer.
dat snap ik welquote:Op donderdag 22 december 2022 21:41 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff zegt dat hij een beetje depri wordt in de loods
of voor de kerst... kan hij thuis zijnquote:Op donderdag 22 december 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
ik weet het niet of ze weer bij elkaar komen
of dat hij na de kerst gaat
ingewikkeld hequote:Op donderdag 22 december 2022 21:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, Kim en Jeff doen gewoon normaal tegen elkaar ......
En vooral het fokking niets doen ....quote:Op donderdag 22 december 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
dat snap ik wel
dat hele dagen binnen in die loods
de hele dag hetzelfde om naar te kijken etc
bijna geen spellenquote:Op donderdag 22 december 2022 21:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En vooral het fokking niets doen ....![]()
Geen interaktie met kijkers, geen bezoekers voor een markt, kom op FEBO dit kan echt veel beter ....
ja @D.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En laat er eens een populariteits poll inkomen, gaan er een aantal flink schrikken ...
Wendyquote:Op donderdag 22 december 2022 21:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik kan het wel voorspellen ....![]()
Jeff 75 %
Kim 10%
de rest 15 %
en nu huilenquote:Op donderdag 22 december 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Kenzy had helemaal geen zin in de kutkerstmarkt, ze moest de hele middag verplicht lachen.
Ik zat ernaar te luisteren, en hoopte dat ze blobvis zou zeggenquote:Op donderdag 22 december 2022 21:53 schreef greysbones het volgende:
@:Deisyy
Zoe vind een gnoom visje leuk
Welnee, het was leuk!quote:Op donderdag 22 december 2022 21:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Teruggekeken, wat een armoedige kerstmarkt ....
quote:Op donderdag 22 december 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mexx in Martin zijn bed geplast?
Geen idee wat er is gebeurd.quote:
Fles water was omgevallenquote:Op donderdag 22 december 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mexx in Martin zijn bed geplast?
erwtensoep gatequote:Op donderdag 22 december 2022 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Er is een kom erwtensoep van Kim W gejat
Precies dat : als hij verandertquote:Op donderdag 22 december 2022 21:56 schreef HappyCharly het volgende:
uit gesprekje met Martin blijkt at Kim Jeff best terug wil als hij verandert...
de deur staat duidelijk weer open
gejat ook.. niet opgegeten..quote:Op donderdag 22 december 2022 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Er is een kom erwtensoep van Kim W gejat
te vroegquote:Op donderdag 22 december 2022 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
KIm K is echt underwhelmed... wordt niet eens echt pissig.. ze neemt hem niet serieus
ik nietquote:Op donderdag 22 december 2022 22:05 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben dit keer ineens voor Martin. Wie had dat ooit gedacht
isaakquote:Op donderdag 22 december 2022 22:05 schreef HappyCharly het volgende:
de afspraak was toch dat de rest ging helpen als er ruzie was?
gaat Marciano niet ff ingrijpen dan?
Of Isaac?
en ze heeft gelijkquote:Op donderdag 22 december 2022 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Djedi weet waarom Martin boos is, omdat zij niet tegen Martin heeft verteld dat ze naar huis gaat.
Ja… bizarquote:
Ik ook wel een beetjequote:Op donderdag 22 december 2022 22:05 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben dit keer ineens voor Martin. Wie had dat ooit gedacht
Ja dat wel. Maar ik snap z’n punt wel.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetjeHet had wel even overlegd kunnen worden dat ze daar willen slapen.
Maar hij reageert wel ontzettend over de top hoor.
Ik heb haar nog nooit zo’n bek zien gevenquote:Op donderdag 22 december 2022 22:07 schreef engine het volgende:
Djedi wil nog even stoer doen voordat ze gaat. Wegwezen
Matin weet dat zijn plekje niet meer zo veilig isquote:Op donderdag 22 december 2022 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetjeHet had wel even overlegd kunnen worden dat ze daar willen slapen.
Maar hij reageert wel ontzettend over de top hoor.
Nee ik ook niet. Nu durft ze schijnbaar wel tegen Martin. Stomme trut.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit zo’n bek zien geven
het gaat zo lekker in de loodsquote:Op donderdag 22 december 2022 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
Eerst een gezellig kerstfeestjeEn daarna breekt de pleuris uit
![]()
Benieuwd wie de volgende zijn die ploffen
quote:Op donderdag 22 december 2022 22:09 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb Djedi nog nooit zoveel horen zeggen/ zoveel emoties zien tonen
En idd Mattin is op zijn pik getrapt dat hij niet bij de inner crowd van Djedi hoort..
Jip, het rommelt op de apenrotsquote:Op donderdag 22 december 2022 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gaat zo lekker in de loods
heel erg hardquote:Op donderdag 22 december 2022 22:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip, het rommelt op de apenrots
Niets meer te verliezen denk ik ....quote:Op donderdag 22 december 2022 22:10 schreef HappyCharly het volgende:
Ik had het 'leuker' gevonden als ze dit eerder had laten zien..
gaat ze weg, blijkt ze ineens te kunnen praten ...![]()
Ja Isaak heeft flink gefaald als manager.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel erg hard
en dat in de maand van isaak![]()
als Tiano het wordtquote:Op donderdag 22 december 2022 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja Isaak heeft flink gefaald als manager.Succes voor de volgende alvast.
Wat zit je nou te lachen, ik zie die fucking grijns wel van je, zegt djedi tegen martin, inderdaad, sinds wanneer kan djedi zoveel praten.![]()
Hij loopt weg en laat ze het zelf oplossen ... verder weinig gepresteerde dan af en toe Majoor Kees uithangenquote:Op donderdag 22 december 2022 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja Isaak heeft flink gefaald als manager.Succes voor de volgende alvast.
Wat zit je nou te lachen, ik zie die fucking grijns wel van je, zegt djedi tegen martin, inderdaad, sinds wanneer kan djedi zoveel praten.![]()
Dat vind ik nou ook wel weer mee vallen hoor, gewoon een lekkere fittie, over 10 minuten zal het wel voorbij zijn en dan gaat er weer flink onderling geluld worden over.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2022 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Djedi: ik wil die mandjes niet aanraken want ik weet niet wat er voor viezigheid in zit.
Ja ongelooflijk toch, ook ik ben van mening aan het veranderen over Marciano door afgelopen weekquote:Op donderdag 22 december 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
als Tiano het wordt
heb ik goede hoop
die lijkt echt de verstandigste
Met die trui op zijn schoudersquote:Op donderdag 22 december 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
de manier waarop martin op bed zit te praten
Ja, fokking raar toch, na al dat gezeik over gele kaarten. Maar ja, wel weer tv beelden natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij loopt weg en laat ze het zelf oplossen ... verder weinig gepresteerde dan af en toe Majoor Kees uithangen
Zo door naar de tennisclubquote:
hij vind zichzelf echt heel watquote:
Omdat Djedi een kutwijf isquote:Op donderdag 22 december 2022 22:15 schreef Deisyy het volgende:
Als ze allemaal elkaars punt snappen waarom is het dan nog niet klaar?
Mexx geen geel voor havermout gooien, KimD 2 keer geen geel, ik zou mijn adem niet inhouden.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij vind zichzelf echt heel wat
ben benieuwd of ze nu geel geven
anders zetten ze zich zelf echt voor schut bij de FEBO
Mag hij nooit meer zeuren als er een gele kaart komtquote:Op donderdag 22 december 2022 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij loopt weg en laat ze het zelf oplossen ... verder weinig gepresteerde dan af en toe Majoor Kees uithangen
zo inconsequent als de netenquote:Op donderdag 22 december 2022 22:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Mexx geen geel voor havermout gooien, KimD 2 keer geen geel, ik zou mijn adem niet inhouden.
Ze wilde net een gele kaart in Martin zijn bek douwenquote:
bedoelde 'Enorme ruzie om zo weinig"quote:Op donderdag 22 december 2022 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook wel weer mee vallen hoor, gewoon een lekkere fittie, over 10 minuten zal het wel voorbij zijn en dan gaat er weer flink onderling geluld worden over.
Oh zo, ja dat klopt dus wel en het is al over.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
bedoelde 'Enorme ruzie om zo weinig"
tis vast zo over
Werd tijd ookquote:
….quote:Op donderdag 22 december 2022 22:21 schreef HappyCharly het volgende:
was er eigenlijk bier vandaag, bij de kerstmarkt of nu?
T/m de 27e is er geen bierquote:Op donderdag 22 december 2022 22:21 schreef HappyCharly het volgende:
was er eigenlijk bier vandaag, bij de kerstmarkt of nu?
quote:Op donderdag 22 december 2022 22:22 schreef HappyCharly het volgende:
Maar ik zag dus net iemand bier drinken op de stream....
Oh bummer... dan ben ik niet zeker... direct daarna een streamwissel...quote:Op donderdag 22 december 2022 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Wie? Was het niet een zwarte bidon, die lijkt soms op een bierflesje in een flits
ja en als Mexx zegt laat me nu even met rustquote:
Misschien komt er een capje van en anders houden we het voor de veiligheid op dat het geen bier was.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh bummer... dan ben ik niet zeker... direct daarna een streamwissel...
Nou, mention een filmpjesmaker en check het ff.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:26 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff liep daarstraks met Kim buiten, met een kopje thee of koffie. Zij was even weg, Hij zette zijn kopje neer. pakte een flesje (ik dacht bier, maar wie weet dus zijn bidon) vanachter de hottub denk ik en nam een slok. Meteen streamwissel. Iemand gezien>?
dat dusquote:Op donderdag 22 december 2022 22:24 schreef pingu66 het volgende:
Mijn god zeg flippen omdat je je space even kwijt bent terwijl je slaapt. En kijk hem lachen als Kimk zegt dat ze rustig bleef. Hij had gehoopt dat ze flipte en een tweede gele kaart zou vangen. Sneaky kut kabouter.
@DGK_Tegengas, toevallig gezien?quote:Op donderdag 22 december 2022 22:26 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff liep daarstraks met Kim buiten, met een kopje thee of koffie. Zij was even weg, Hij zette zijn kopje neer. pakte een flesje (ik dacht bier, maar wie weet dus zijn bidon) vanachter de hottub denk ik en nam een slok. Meteen streamwissel. Iemand gezien>?
Ze kunnen ook nog bij Gall&Gall bestellen van de Primera sjekquote:Op donderdag 22 december 2022 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
of eerder, als ze de pot aanbreken of iets anders kunnen regelen
Die is al verdeeld.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze kunnen ook nog bij Gall&Gall bestellen van de Primera sjek
Ah jeff, die heeft een zwarte bidon, ik denk dat het die was want die sleept ie heel de dag mee, ik denk ook vaak dat ie dan bier heeft, komt doordat ie zoveel sneaky dronk als managerquote:Op donderdag 22 december 2022 22:26 schreef HappyCharly het volgende:
Exactquote:Op donderdag 22 december 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
wat hij ook bij Leila deed
die krijgt zo ruzie met Martinquote:Op donderdag 22 december 2022 22:28 schreef mootie het volgende:
Marciano: nou kom jij over als een slang, jij wil mensen voor de bus gooien.
Als daar nog iets van over isquote:Op donderdag 22 december 2022 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze kunnen ook nog bij Gall&Gall bestellen van de Primera sjek
oke dat zou kunnen... ik word misschien para.. rare plek voor een bidon en idd, te vaak stiekem gedronken..quote:Op donderdag 22 december 2022 22:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ah jeff, die heeft een zwarte bidon, ik denk dat het die was want die sleept ie heel de dag mee, ik denk ook vaak dat ie dan bier heeft, komt doordat ie zoveel sneaky dronk als manager
ik vind Tiano de laatste weken echtquote:Op donderdag 22 december 2022 22:32 schreef HappyCharly het volgende:
ik vind marciano ook een slang
en tegelijkertijd vind ik het wel tof dat hij hier Martin aanspreekt..
denkt dat ie prive echt heeeeeel snel klaar met em zou zijn
Ik word soms ook wel para hoor, geen zorgen.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oke dat zou kunnen... ik word misschien para.. rare plek voor een bidon en idd, te vaak stiekem gedronken..
Ik kan niet vergeten hoe hij ook is. Maar fijn om positieve kanten te zien. En hij spreekt zich meer uit, ook fijn.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Tiano de laatste weken echt
Ik vind dit weer zo verwarrend.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik kan niet vergeten hoe hij ook is. Maar fijn om positieve kanten te zien. En hij spreekt zich meer uit, ook fijn.
Martin en hij zijn een soort van matenomdathetmoet.... Martin voelt zich stoer one of the guys, Marciano tolereert hem maar vindt hem eigenlijk een eikeltje
zo speel je mensen wegquote:Op donderdag 22 december 2022 22:24 schreef pingu66 het volgende:
Mijn god zeg flippen omdat je je space even kwijt bent terwijl je slaapt. En kijk hem lachen als Kimk zegt dat ze rustig bleef. Hij had gehoopt dat ze flipte en een tweede gele kaart zou vangen. Sneaky kut kabouter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 22 december 2022 22:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ruzie met Martin .....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op donderdag 22 december 2022 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
Kim is trots op zichzelf dsat ze kalm is gebleven
Normaal had ze iemand al lang op zijn bek getimmerd
Vond ik eerst ook. Begin het nu irritant te vinden. Zoals Martin steeds zonder shirt is begin ik dit ook vervelend te vindenquote:Op donderdag 22 december 2022 22:47 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind het knap dat Kenzi zich gemakkelijk voelt in de kleding die ze op dit moment draagt.
quote:Op donderdag 22 december 2022 22:47 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind het knap dat Kenzi zich gemakkelijk voelt in de kleding die ze op dit moment draagt.
quote:Op donderdag 22 december 2022 22:47 schreef Moeraskat het volgende:
Kan Kenzy zichzelf niet een keer normaal aankleden
Een beetje schaamtegevoel zou wel zijn plaats zijn hoorquote:Op donderdag 22 december 2022 22:47 schreef pingu66 het volgende:
mag niequote:Op donderdag 22 december 2022 22:49 schreef Sestra666 het volgende:
waarom gaan ze niet op de waskamer liggen, met wat matrassen
Ze mogen niet 'verhuizen'quote:Op donderdag 22 december 2022 22:49 schreef Sestra666 het volgende:
matrassen mogen daar nietquote:Op donderdag 22 december 2022 22:49 schreef Sestra666 het volgende:
Ik las kerstluchtquote:Op donderdag 22 december 2022 22:50 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom zit Mexx daar als een koningin in die stoel? Is dat onderdeel van die kerstklucht?
die domme wijvenquote:Op donderdag 22 december 2022 22:51 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Wie gaan daar allemaal logeren dan?
Dat kan ik me dan ook weer voorstellen.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vond ik eerst ook. Begin het nu irritant te vinden. Zoals Martin steeds zonder shirt is begin ik dit ook vervelend te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Grondruimte creëren voor de sleep-overquote:Op donderdag 22 december 2022 22:55 schreef spapaars het volgende:
Waarom dat gestuntel met die bedden?
Ok, schoolkamp, mogen de jongens ook komen? (zie J wel daar toe in staat)quote:Op donderdag 22 december 2022 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Grondruimte creëren voor de sleep-over
Ach. da's ook voorpret hequote:Op donderdag 22 december 2022 22:59 schreef engine het volgende:
Wat een gedoe om een slaapfeestje te organiseren.
Waarom zou hij zch gaan aanstellen om het plezier van anderen te vergallen?quote:Op donderdag 22 december 2022 23:03 schreef chufi het volgende:
Als ik Bern was zou ik klagen dat ie zich niet veilig voelt zo met dat frame naast zich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |