TMI lion TMIquote:Op donderdag 22 december 2022 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi had dus een gigantische bos ... ze heeft eerst moeten knippen en toen met de tondeuse.. want ja.. ze gaat morgen naar Joost.
maar ze wisten niet hoe je het moest schrijven??quote:Op donderdag 22 december 2022 21:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geloof nu dat het echt 'koek en zopie' had moeten zijn, met wat Wanda vertelt.
Dat is natuurlijk een aanname ... maar waarom zou je er anders soapie van maken?quote:Op donderdag 22 december 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ze wisten niet hoe je het moest schrijven??
geen ideequote:Op donderdag 22 december 2022 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een aanname ... maar waarom zou je er anders soapie van maken?
Als ze zeep hadden gehadquote:Op donderdag 22 december 2022 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een aanname ... maar waarom zou je er anders soapie van maken?
binnenkort student media en communicatie zelfs!quote:Op donderdag 22 december 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
met een journalist erbij
zou toch denken dat die het wel weet
3200 per jaar dacht ik?quote:Op donderdag 22 december 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
hoeveel kost dat gehoorapparaat van Esther
32000 euro
zij ze dat nu???
Heb ik ook gestudeerd...vandaar dat ik zo goed kan cossenquote:Op donderdag 22 december 2022 21:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
binnenkort student media en communicatie zelfs!
dan snap ik het nog nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |