TMI lion TMIquote:Op donderdag 22 december 2022 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi had dus een gigantische bos ... ze heeft eerst moeten knippen en toen met de tondeuse.. want ja.. ze gaat morgen naar Joost.
maar ze wisten niet hoe je het moest schrijven??quote:Op donderdag 22 december 2022 21:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geloof nu dat het echt 'koek en zopie' had moeten zijn, met wat Wanda vertelt.
Dat is natuurlijk een aanname ... maar waarom zou je er anders soapie van maken?quote:Op donderdag 22 december 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ze wisten niet hoe je het moest schrijven??
geen ideequote:Op donderdag 22 december 2022 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een aanname ... maar waarom zou je er anders soapie van maken?
Als ze zeep hadden gehadquote:Op donderdag 22 december 2022 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een aanname ... maar waarom zou je er anders soapie van maken?
binnenkort student media en communicatie zelfs!quote:Op donderdag 22 december 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
met een journalist erbij
zou toch denken dat die het wel weet
3200 per jaar dacht ik?quote:Op donderdag 22 december 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
hoeveel kost dat gehoorapparaat van Esther
32000 euro
zij ze dat nu???
Heb ik ook gestudeerd...vandaar dat ik zo goed kan cossenquote:Op donderdag 22 december 2022 21:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
binnenkort student media en communicatie zelfs!
dan snap ik het nog nietquote:
En werkt die wel?quote:Op donderdag 22 december 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan snap ik het nog niet
mijn moeder heeft er ook 1
niet de duurste niet de goedkoopste
die kostte rond de 4000 dacht ik
Net uitgewerkt, morgen kerstborrel ...quote:Op donderdag 22 december 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
de COS is beheurlijk deud vanavond
allemaal aan de kerstborrel
wij allemaal, toevallig!quote:Op donderdag 22 december 2022 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Heb ik ook gestudeerd...vandaar dat ik zo goed kan cossen
Doet me beetje denken aan Jessie en Billy uit utopiaquote:Op donderdag 22 december 2022 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff en KimD hebben beiden niet echt meer iemand anders in de loods, dus graviteren automatisch weer naar elkaar toe.
graviteren... mooi woordquote:Op donderdag 22 december 2022 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff en KimD hebben beiden niet echt meer iemand anders in de loods, dus graviteren automatisch weer naar elkaar toe.
quote:Op donderdag 22 december 2022 21:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
graviteren... mooi woord
ook media en communicatie gestudeerd zeker?
quote:Op donderdag 22 december 2022 21:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Net uitgewerkt, morgen kerstborrel ...![]()
Maar er is helemaal niets de moeite waard van vandaag denk ik ...
Heeft Jeff haar al lelijk en dom genoemd?quote:Op donderdag 22 december 2022 21:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als ik naar het gesprek luister, gaat dit weer op ruzie uitdraaien ....
Daar is bij hun inderdaad heel weinig voor nodig... maar ik geloof wel dat ze nu iets voorzichtiger zijn beiden.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als ik naar het gesprek luister, gaat dit weer op ruzie uitdraaien ....
Jeff zit er behoorlijk doorheen lijkt hetquote:Op donderdag 22 december 2022 21:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar is bij hun inderdaad heel weinig voor nodig... maar ik geloof wel dat ze nu iets voorzichtiger zijn beiden.
ik heb alleen het begin gezienquote:Op donderdag 22 december 2022 21:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kijk nu naar die kerstmarkt van vanmiddag, is ook niet echt het monteren waard toch ?
Het was leuk om live te zien, maar ik zou het inderdaad niet monteren.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kijk nu naar die kerstmarkt van vanmiddag, is ook niet echt het monteren waard toch ?
Ik weet ook niet zeker of ik het goed heb gehoord.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan snap ik het nog niet
mijn moeder heeft er ook 1
niet de duurste niet de goedkoopste
die kostte rond de 4000 dacht ik
Nee, KimD hangt al langer rond hem. Ook tijdens de kerstmarkt al wel gesprekjes. Dit is geloof ik wel het eerste echt lange gesprek wat in beeld is. (Maar ik heb niet alles gezien)quote:Op donderdag 22 december 2022 21:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vandaag niets live gezien, maar is dit het eerste gesprek tussen Kim en Jeff vandaag ?
Hij zei dat de sfeer binnen troosteloos was, dat ze (K3 en zo) het buiten veel gezelliger hadden. Maar hij is niet zo happy idd.quote:Op donderdag 22 december 2022 21:30 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff en Kim lijken hebben een casual gesprekje
Jeff klaagt over de loods en bewoners (troosteloos) maar zonder de pit van weleer
Denk dat hij naar huis gaat...
Vrees het ook, het vuur is gedoofd helaas ....quote:Op donderdag 22 december 2022 21:30 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff klaagt over de loods en bewoners (troosteloos) maar zonder de pit van weleer
Denk dat hij naar huis gaat...
Ja , die liggen straks samen weer in het zelfde bed ......quote:Op donderdag 22 december 2022 21:32 schreef HappyCharly het volgende:
Vind dat Kim toch wel close doet... op deze manier gaan ze toch weer samen komen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |