Mwa kan zo weer schoonmaken, gelukkig was het geen dunne papquote:Op donderdag 22 december 2022 11:07 schreef IkFok het volgende:
[..]
Die hele vloer zit onder overal spetters
Djedi sowieso wel, of ze wacht tot de kleertjes binnen zijnquote:Op donderdag 22 december 2022 11:09 schreef engine het volgende:
Vandaag Jeff, Djedi en Mexx die hun 24 uur aanvragen
Volgens mij zijn die voor haar vriendinnetjes daar bedoeld.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:10 schreef Loveable het volgende:
[..]
Djedi sowieso wel, of ze wacht tot de kleertjes binnen zijn
Zoe Potvishuizenquote:Op donderdag 22 december 2022 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zoe denkt wel dat alles geel is overigens.
Ah ok.. Nou Djedi dus morgen weg.. maar of Jeff ook zijn 24 aangevraagd weet ik nietquote:Op donderdag 22 december 2022 11:11 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die voor haar vriendinnetjes daar bedoeld.
Jeff wil vast zijn eigen momentje. Denk morgenquote:Op donderdag 22 december 2022 11:12 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah ok.. Nou Djedi dus morgen weg.. maar of Jeff ook zijn 24 aangevraagd weet ik niet
Mexx misschien ook wel, als ze zo blijft voelen
We gaan het zien.. Hoop toch dat ie blijft.. ook al is soms een assholequote:Op donderdag 22 december 2022 11:13 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff wil vast zijn eigen momentje. Denk morgen
Powerchickquote:Op donderdag 22 december 2022 11:13 schreef freaky40 het volgende:
Djedi is een powerchick aldus Isaac....jeukwoord en dat heb ik totaal niet bij haar. Gewoon een meisje met een babyface.
Dat komt ook door matinquote:Op donderdag 22 december 2022 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahaha.. Mexx die nu met een hoofd als een donderwolk door de loods loopt, verwijt nu Martin dat Wendy vraagt of ze ruzie hebben gehad....
Absoluutquote:Op donderdag 22 december 2022 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, het begin wel. Maar aan haar is nu ook in alles te zien dat ze BOOOOOOS is
Ik ben die kerel helemaal zat. Maar gaat gelukkig niet lang meer duren.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:13 schreef Loveable het volgende:
[..]
We gaan het zien.. Hoop toch dat ie blijft.. ook al is soms een asshole
quote:Op donderdag 22 december 2022 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze wil vanavond tijdens haar praatje niet vertellen dat ze naar huis gaat, omdat ze niet wil dat het op de livestream te horen is. Het moet een verrassing voor thuis blijven.
Dus dat.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:14 schreef R0T29 het volgende:
[..]
PowerchickEen bedlegerig stuk vreten die helemaal niks heeft toegevoegd aan het programma of de groep
quote:Op donderdag 22 december 2022 11:17 schreef Ebinas het volgende:
Mexx kan niet tegen mensen die mopper zijn om haar heen.
Okee Pretletter
Hoe kost ze ze nog weken geld?quote:Op donderdag 22 december 2022 11:17 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
djedi lekker de groep nog even weken geld gekost terwijl ze allang wist dat ze morgen zou gaan.. schijnheil
Toen Ruben er nog was hadden ze inderdaad al de datum van 23 december afgesproken. Maar goed, Djedi denkt alleen aan zichzelf.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:19 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
door te blijven en mee te eten, zalando bestelling etc etc
Maar niemand mocht het weten hoorquote:Op donderdag 22 december 2022 11:18 schreef Ebinas het volgende:
Mexx tegen Leila
Ik heb havermout laten vallen.
Mexx: ik heb een kutdag vandaag
Leila: ik merk het
Geloof niet zo meer in die gele kaarten.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:19 schreef greysbones het volgende:
Als ze geel
Krijgt
Dat trekt Mexx niet
Gewoon op het grote schermquote:Op donderdag 22 december 2022 11:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar niemand mocht het weten hoor
-10K?quote:Op donderdag 22 december 2022 11:19 schreef Silves het volgende:
Dj nogal veel eisen, -10.000 euro, en nog meer wensen voor haar vertrek, ook al zo,n gek wijf.
Aan iedereen behalve Zoe vertelt ze nu dus weer een leugen en je weet dat het uitkomt dus bijster slim is het allemaal nietquote:Op donderdag 22 december 2022 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon op het grote scherm
Gele kaart voor Mexx
Klinkt als een hint naar de FEBOquote:Op donderdag 22 december 2022 11:18 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop niet dat ik een gele kaart krijg zegt Mexx
Joost is (tegenwoordig) anders geaardquote:Op donderdag 22 december 2022 11:21 schreef greysbones het volgende:
Ze wil niet dat haar moeder in de file staat
En dan meteen naar het werk van Joost
quote:Op donderdag 22 december 2022 11:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Joost is (tegenwoordig) anders geaard
Zit inmiddels bij jeff en Martin op 1quote:Op donderdag 22 december 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
Sterke persoon krachtig jong goede schrijven
Heeft er iemand een teiltje
Oh ja, die had ze te pakken iddquote:Op donderdag 22 december 2022 11:22 schreef Silves het volgende:
[..]
ja een gele kaart en 10k uit de pot.
Iedereen dacht dat ze al weg wasquote:Op donderdag 22 december 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
Nee hoor djedi niemand weet het dat je je 24 uur aan hebt gevraagd
Het boeit namelijk niemand wat
even niet doorhebben dat het morgen kerstvakantie isquote:Op donderdag 22 december 2022 11:21 schreef greysbones het volgende:
Ze wil niet dat haar moeder in de file staat
En dan meteen naar het werk van Joost
Stem in de loodsquote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stem in de loods
Djedi pak nu je koffer
I wish
Heb wel de indruk dat veel managers net als Isaac zijn.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
Hun Mexx bij Isaak
Isaak gewoon verder met werk
Juist. Juist juist
Isaak vind Mexx niksquote:Op donderdag 22 december 2022 11:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb wel de indruk dat veel managers net als Isaac zijn.
Plop Mail "bericht voor de manager"quote:Op donderdag 22 december 2022 11:26 schreef greysbones het volgende:
Hmm twijfel zegt isaak
Mee niet dan wel
En hij gaat rustig door met zijn envelopjes
Nee, ze pakte 'm van de vensterbank en smeet 'm op de grond.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:26 schreef 5thencounter het volgende:
Een gele kaart.. voor bakkie pap uit handen slaan
Oh ik ga even kijken daar.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaak vind Mexx niks
Dat is te merken
Da's een rooie kaartquote:Op donderdag 22 december 2022 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, ze pakte 'm van de vensterbank en smeet 'm op de grond.
Het hele zootje valt uit elkaarquote:Op donderdag 22 december 2022 11:28 schreef Kakadylo het volgende:
Zoals we al zeiden K3 valt vanzelf uit mekaar wat het zijn neppe vriendinnen
Ze gaf hem een rottrap.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:28 schreef engine het volgende:
Hij is zich weer in allerlei bochten aan het wringen om Kim de schuld te geven van alles.
Dat kan je vinden, maar wij hebben er geen van allen een idee van is hoe het is om daar te zijn. Iedereen krijgt momenten dat ze zichzelf tegenkomen. Als een Jeff het buiten allemaal heel makkelijk af gaat en hier loopt hij tegen zijn eigen gedrag aan. Dat is alleen maar goedquote:
Wat een onzin.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:28 schreef Kakadylo het volgende:
Zoals we al zeiden K3 valt vanzelf uit mekaar wat het zijn neppe vriendinnen
Het is nog niet goed genoeg. Hij heeft er nog niks van geleerd. Hij moet nog harder op zijn bek gaan.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat kan je vinden, maar wij hebben er geen van allen een idee van is hoe het is om daar te zijn. Iedereen krijgt momenten dat ze zichzelf tegenkomen. Als een Jeff het buiten allemaal heel makkelijk af gaat en hier loopt hij tegen zijn eigen gedrag aan. Dat is alleen maar goed
Ik denk dat een blinde nog wel ziet dat Jeff te fel reageert.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin ziet dit wel goed : Je reageert te fel.
klopt, maar het is goed dat hij dat nu zelf ook inziet en nu er wat mee doenquote:Op donderdag 22 december 2022 11:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat een blinde nog wel ziet dat Jeff te fel reageert.
Dan weet je zeker dat er gele kaarten vallenquote:Op donderdag 22 december 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
Mexx moet met Kim k gaan praten
Tip van Isaak![]()
![]()
![]()
Wat een slecht idee in dit geval
Nee hoorquote:Op donderdag 22 december 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
Mexx moet met Kim k gaan praten
Tip van Isaak![]()
![]()
![]()
Wat een slecht idee in dit geval
FEBO is zwaar selectief want op een muur schrijven is natuurlijk vele malen ergerquote:Op donderdag 22 december 2022 11:26 schreef 5thencounter het volgende:
Een gele kaart.. voor bakkie pap uit handen slaan
quote:Op donderdag 22 december 2022 11:34 schreef ledn81 het volgende:
Zet een draaideur in de managerskantoor
echt toch.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:34 schreef ledn81 het volgende:
Zet een draaideur in de managerskantoor
Zou het met mij 24/7 aan staan.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
echt toch.
Of zo'n rood lampje erboven "niet storen"
Zo is Jeff gewoon als je hem als individu in een groep droptquote:Op donderdag 22 december 2022 11:33 schreef mootie het volgende:
Jeff heeft nog steeds niet in de gaten dat hij mensen kleineert, denigrerend is, en dat dat niet normaal is?
Beter gaat ie op een hutje op de hei zitten dan.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo is Jeff gewoon als je hem als individu in een groep dropt
Ja het ligt nog altijd aan Kim en de kutgroep. Nul zelfinzicht die gozer.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:33 schreef mootie het volgende:
Jeff heeft nog steeds niet in de gaten dat hij mensen kleineert, denigrerend is, en dat dat niet normaal is?
Als ze nou eens met Martin begintquote:Op donderdag 22 december 2022 11:38 schreef greysbones het volgende:
Mexx wil eigenlijk alles ff kwijt
quote:Op donderdag 22 december 2022 11:37 schreef Ebinas het volgende:
Mexx luistert niet.
Zet een anwb praatpaal neer (vast nog wel ergens te verkrijgen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de andere bedden zat ook een groen briefjequote:Op donderdag 22 december 2022 11:39 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff heeft weer een briefje op zijn bed hangen en dan denk je natuurlijk weer gelijk aan KimD
Zei ook niet dat zij het was maar het zou wel een typische actie zijn geweest vandaarquote:Op donderdag 22 december 2022 11:39 schreef IkFok het volgende:
[..]
Op de andere bedden zat ook een groen briefje
Nee, het begint (is) ziekelijk te worden.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij lijkt geen andere gespreksstof te hebben.
Ze speelt vals, ze liegt, ze bedriegt, ze steelt blabla.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, het begint (is) ziekelijk te worden.
Hij staat er mee op en gaat ermee naar bed
Ik ga er ook weer van weg. Kan het niet meer horen.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze speelt vals, ze liegt, ze bedriegt blabla.
Jw vindt het vast wel ok hoe hij zijn vriendin behandelt.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ga er ook weer van weg. Kan het niet meer horen.
Maar weer naar 2.
Jeff en JW
Is kijken hoe het daar gaat
Ow ik kom achter je aan...quote:Op donderdag 22 december 2022 11:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar weer naar 2.
Jeff en JW
Ik ga mee maar jammer is dat elke keer schakelen naar andere stream dan eerst weer 3x reclamequote:Op donderdag 22 december 2022 11:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar weer naar 2.
Jeff en JW
Het is zo makkelijk om met je vinger naar een ander te wijzen.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:45 schreef engine het volgende:
Hij wilde het inzichtelijk makenvoor de groep, held
Stoeien? Ze staan te praten.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:47 schreef IkFok het volgende:
Kim weer bij Jeff en een beetje stoeien
Ja ik snap er ook helemaal niks van. Ze gaat weer vol voor hem. Neemt hem nu ook weer in vertrouwen, smoezen met elkaar.quote:
Jeff heeft hier op zitten wachten.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook helemaal niks van. Ze gaat weer vol voor hem. Neemt hem nu ook weer in vertrouwen, smoezen met elkaar.
Wat ziekquote:Op donderdag 22 december 2022 11:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook helemaal niks van. Ze gaat weer vol voor hem. Neemt hem nu ook weer in vertrouwen, smoezen met elkaar.
Ik snap niks van haar. Hij vindt het natuurlijk allemaal best dat ze weer achter hem aanloopt. Streelt zijn ego.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:49 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff heeft hier op zitten wachten.
Dat waren er in het begin elke keer maar 2quote:Op donderdag 22 december 2022 11:45 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ik ga mee maar jammer is dat elke keer schakelen naar andere stream dan eerst weer 3x reclame
Ik denk dat ze niet zo goed tegen ruzie kan. Zou het anders ook niet weten.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:52 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik snap niks van haar. Hij vindt het natuurlijk allemaal best dat ze weer achter hem aanloopt. Streelt zijn ego.
Er moet achter wel een topbemiddelaar zitten. Als je zag met Mexx en Leila die een dag later weer vriendinnetjes waren en nu met Jeff en Kim. Misschien moet die bemiddelaar eens gaan praten met Poetin en Zelenski dan zitten die morgen ook elkaars haren te doen en te klaverjassen.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:50 schreef Ebinas het volgende:
Dat ze weer "normaal" met elkaar omgaan oke.
Maar dan wel na een fatsoenlijk gesprek lijkt mij.
Bij hun niet of het heeft niet online plaatsgevonden, dat kan ook
Die ruzies komen ook zo uit de lucht vallen, zo is er niets aan de hand, en zo beginnen ze een ruzie uit het niets.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:50 schreef Ebinas het volgende:
Dat ze weer "normaal" met elkaar omgaan oke.
Maar dan wel na een fatsoenlijk gesprek lijkt mij.
Bij hun niet of het heeft niet online plaatsgevonden, dat kan ook
Ja dat zal het zijnquote:Op donderdag 22 december 2022 11:54 schreef greysbones het volgende:
Mexx
Heel Nederland ziet mij met iemand die respect loos doet tegen anderen
Martin is ook een zeikerd, word je toch doodmoe van die knulquote:Op donderdag 22 december 2022 11:56 schreef greysbones het volgende:
Met een vriend als matin heb je meteen een psycholoog nodig
Negeren kan prima. Of enkel normaal doen.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze moeten daar samen leven, dus je moet het wel goed maken. Elkaar negeren en ruzie blijven maken kan niet
Zo is KimD en vanwege zijn gedrag is het Jeff van harte gegundquote:Op donderdag 22 december 2022 11:47 schreef IkFok het volgende:
Kim weer bij Jeff en een beetje stoeien
Denk je, had deze gemistquote:Op donderdag 22 december 2022 11:10 schreef spapaars het volgende:
Mexx vs Martin
https://streamable.com/uw1d8i
[ afbeelding ]
Negeren kan je wel even volhouden maar geen maanden. En wie zegt dat ze dikke maten weer zijn? Ze hebben even met elkaar gepraat, wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 22 december 2022 11:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Negeren kan prima. Of enkel normaal doen.
Dikke maten is belachelijk.
Knap hequote:Op donderdag 22 december 2022 12:05 schreef IkFok het volgende:
Isaak : Alles wat besteld is heb ik besteld
Das een Cruijfjequote:Op donderdag 22 december 2022 12:05 schreef IkFok het volgende:
Isaak : Alles wat besteld is heb ik besteld
Hoe dan, hij zegt net nog 50,14 en in de volgende zin zegt hij 72 in de min?quote:Op donderdag 22 december 2022 12:06 schreef Li0nHeart het volgende:
72 euro in de min, en 100 euro voor het goede doel. Dat moet eerst nog af van de eerstvolgende verdienopdracht.
Isaac heeft 72 euro voorgeschoten.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe dan, hij zegt net nog 50,14 en in de volgende zin zegt hij 72 in de min?
Jeffrey is smoorverliefd geworden dus dat haal je er niet zomaar uit en dat KimD gewoon weer terugrent dat kon je uittekenenquote:Op donderdag 22 december 2022 11:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
O op die manier, die moet hij nog terug hebbenquote:Op donderdag 22 december 2022 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Isaac heeft 72 euro voorgeschoten.
Gaat van de prijzenpot he.. doet geen pijnquote:Op donderdag 22 december 2022 12:08 schreef engine het volgende:
Dus hij wil in feite 800 euro gaan uitgeven terwijl ze al 120 euro in de min staan
72 bij Isaak in de minquote:Op donderdag 22 december 2022 12:06 schreef Dotteke het volgende:
72 in de min en nog 100 euro voor het goede doel
Ik snap geen bal wat die nu zegt, hij zegt net we hebben nog 50.14 en even later zegt hij 72 euro in de min
We stemmen alleen nog als het Isaac uit komtquote:Op donderdag 22 december 2022 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
We zouden toch niet meer stemmen?
Wat jij al zegt er zou niet meer gestemd worden alleen over vuurwerk, niet over een filmavondquote:Op donderdag 22 december 2022 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac slim ... propt filmavond en vuurwerk samen in 1 keuze.
Weet ik. Toch vind ik het bijzonder. Weten we Bern zijn mening al?quote:Op donderdag 22 december 2022 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gaat van de prijzenpot he.. doet geen pijn
Die loopt alweer rood aanquote:Op donderdag 22 december 2022 12:09 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ik. Toch vind ik het bijzonder. Weten we Bern zijn mening al?
Bij Bern welquote:Op donderdag 22 december 2022 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gaat van de prijzenpot he.. doet geen pijn
Jou streams lopen echt een stukje voorquote:Op donderdag 22 december 2022 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff zegt dat hij boeken van 'achter' gaan krijgen, theorieboeken, managementshit.
Slim uitonderhandeld gisterenquote:Op donderdag 22 december 2022 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff zegt dat hij boeken van 'achter' gaan krijgen, theorieboeken, managementshit.
Heel logisch welquote:Op donderdag 22 december 2022 12:16 schreef Dotteke het volgende:
WIe normaal bier drinkt gaat nu aan de sterke drank
Nog meer actie voor ons . Eerder dronken of opgefoktquote:Op donderdag 22 december 2022 12:16 schreef Dotteke het volgende:
WIe normaal bier drinkt gaat nu aan de sterke drank
De wijn zal voor de kerstdiners zijn bedoeld.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:15 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : Dat we geen bier hebben met kerst vind ik wel treurig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Maar geen bezorgmomenten meer voor kerstquote:Op donderdag 22 december 2022 12:18 schreef engine het volgende:
Er is nog 50 euro...had je bier en tabak voor kunnen halen.
Ja, vooral met dit soort dagen. Dom dat Isaac geen bier besteld heeft dit is veel duurderquote:
Vooral zoals de gemoederen nu zijn daaroquote:Op donderdag 22 december 2022 12:18 schreef IkFok het volgende:
[..]
Nog meer actie voor ons . Eerder dronken of opgefokt
Dat kloptquote:Op donderdag 22 december 2022 12:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Besteld bij Gall & Gall ... Isaac zegt, geen huismerken, G&G is duur!!
Bestellen bij de supermarkt en je zaakjes dus op orde hebbenquote:Op donderdag 22 december 2022 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, vooral met dit soort dagen. Dom dat Isaac geen bier besteld heeft dit is veel duurder
Maar een kratje bier bij de Gall koste 22 euro zei hij net
quote:Op donderdag 22 december 2022 12:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar geen bezorgmomenten meer voor kerst![]()
Voor de frisdrank ook de hoofdprijs, vreemde keuze.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:
Jeff heeftvdus de drank besteld
300 had hij er voor
Geen bier want daar betaal je het 3 dubbele voor bij Gall en Gall
Alles wat ze van die bonnen konden halen koste geen geld uit de huishoud pot denk ik.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor de frisdrank ook de hoofdprijs, vreemde keuze.
Via de Primera bij de Gall en Gallquote:Op donderdag 22 december 2022 12:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor de frisdrank ook de hoofdprijs, vreemde keuze.
Er zijn zat mensen die verschillende slots reserveren en laten verlopen.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:20 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Wel als iemand annuleert. Dan komt er eentje vrij
Nee, dit is feitelijk onjuist.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:22 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff kreeg zowat evenveel als Martin/Maddy bij mekaar opgeteld dus snap wel dat Isaac pissig is op FEBO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |