Ik ga mee maar jammer is dat elke keer schakelen naar andere stream dan eerst weer 3x reclamequote:Op donderdag 22 december 2022 11:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ga er ook weer van weg. Kan het niet meer horen.
Maar weer naar 2.
Jeff en JW
Is kijken hoe het daar gaat
Het is zo makkelijk om met je vinger naar een ander te wijzen.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:45 schreef engine het volgende:
Hij wilde het inzichtelijk makenvoor de groep, held
Stoeien? Ze staan te praten.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:47 schreef IkFok het volgende:
Kim weer bij Jeff en een beetje stoeien
Ja ik snap er ook helemaal niks van. Ze gaat weer vol voor hem. Neemt hem nu ook weer in vertrouwen, smoezen met elkaar.quote:
Jeff heeft hier op zitten wachten.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook helemaal niks van. Ze gaat weer vol voor hem. Neemt hem nu ook weer in vertrouwen, smoezen met elkaar.
Wat ziekquote:Op donderdag 22 december 2022 11:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook helemaal niks van. Ze gaat weer vol voor hem. Neemt hem nu ook weer in vertrouwen, smoezen met elkaar.
Ik snap niks van haar. Hij vindt het natuurlijk allemaal best dat ze weer achter hem aanloopt. Streelt zijn ego.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:49 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff heeft hier op zitten wachten.
Dat waren er in het begin elke keer maar 2quote:Op donderdag 22 december 2022 11:45 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ik ga mee maar jammer is dat elke keer schakelen naar andere stream dan eerst weer 3x reclame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |