Mwa kan zo weer schoonmaken, gelukkig was het geen dunne papquote:Op donderdag 22 december 2022 11:07 schreef IkFok het volgende:
[..]
Die hele vloer zit onder overal spetters
Djedi sowieso wel, of ze wacht tot de kleertjes binnen zijnquote:Op donderdag 22 december 2022 11:09 schreef engine het volgende:
Vandaag Jeff, Djedi en Mexx die hun 24 uur aanvragen
Volgens mij zijn die voor haar vriendinnetjes daar bedoeld.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:10 schreef Loveable het volgende:
[..]
Djedi sowieso wel, of ze wacht tot de kleertjes binnen zijn
Zoe Potvishuizenquote:Op donderdag 22 december 2022 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zoe denkt wel dat alles geel is overigens.
Ah ok.. Nou Djedi dus morgen weg.. maar of Jeff ook zijn 24 aangevraagd weet ik nietquote:Op donderdag 22 december 2022 11:11 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die voor haar vriendinnetjes daar bedoeld.
Jeff wil vast zijn eigen momentje. Denk morgenquote:Op donderdag 22 december 2022 11:12 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah ok.. Nou Djedi dus morgen weg.. maar of Jeff ook zijn 24 aangevraagd weet ik niet
Mexx misschien ook wel, als ze zo blijft voelen
We gaan het zien.. Hoop toch dat ie blijft.. ook al is soms een assholequote:Op donderdag 22 december 2022 11:13 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff wil vast zijn eigen momentje. Denk morgen
Powerchickquote:Op donderdag 22 december 2022 11:13 schreef freaky40 het volgende:
Djedi is een powerchick aldus Isaac....jeukwoord en dat heb ik totaal niet bij haar. Gewoon een meisje met een babyface.
Dat komt ook door matinquote:Op donderdag 22 december 2022 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahaha.. Mexx die nu met een hoofd als een donderwolk door de loods loopt, verwijt nu Martin dat Wendy vraagt of ze ruzie hebben gehad....
Absoluutquote:Op donderdag 22 december 2022 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, het begin wel. Maar aan haar is nu ook in alles te zien dat ze BOOOOOOS is
Ik ben die kerel helemaal zat. Maar gaat gelukkig niet lang meer duren.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:13 schreef Loveable het volgende:
[..]
We gaan het zien.. Hoop toch dat ie blijft.. ook al is soms een asshole
quote:Op donderdag 22 december 2022 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze wil vanavond tijdens haar praatje niet vertellen dat ze naar huis gaat, omdat ze niet wil dat het op de livestream te horen is. Het moet een verrassing voor thuis blijven.
Dus dat.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:14 schreef R0T29 het volgende:
[..]
PowerchickEen bedlegerig stuk vreten die helemaal niks heeft toegevoegd aan het programma of de groep
quote:Op donderdag 22 december 2022 11:17 schreef Ebinas het volgende:
Mexx kan niet tegen mensen die mopper zijn om haar heen.
Okee Pretletter
Hoe kost ze ze nog weken geld?quote:Op donderdag 22 december 2022 11:17 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
djedi lekker de groep nog even weken geld gekost terwijl ze allang wist dat ze morgen zou gaan.. schijnheil
Toen Ruben er nog was hadden ze inderdaad al de datum van 23 december afgesproken. Maar goed, Djedi denkt alleen aan zichzelf.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:19 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
door te blijven en mee te eten, zalando bestelling etc etc
Maar niemand mocht het weten hoorquote:Op donderdag 22 december 2022 11:18 schreef Ebinas het volgende:
Mexx tegen Leila
Ik heb havermout laten vallen.
Mexx: ik heb een kutdag vandaag
Leila: ik merk het
Geloof niet zo meer in die gele kaarten.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:19 schreef greysbones het volgende:
Als ze geel
Krijgt
Dat trekt Mexx niet
Gewoon op het grote schermquote:Op donderdag 22 december 2022 11:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar niemand mocht het weten hoor
-10K?quote:Op donderdag 22 december 2022 11:19 schreef Silves het volgende:
Dj nogal veel eisen, -10.000 euro, en nog meer wensen voor haar vertrek, ook al zo,n gek wijf.
Aan iedereen behalve Zoe vertelt ze nu dus weer een leugen en je weet dat het uitkomt dus bijster slim is het allemaal nietquote:Op donderdag 22 december 2022 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon op het grote scherm
Gele kaart voor Mexx
Klinkt als een hint naar de FEBOquote:Op donderdag 22 december 2022 11:18 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop niet dat ik een gele kaart krijg zegt Mexx
Joost is (tegenwoordig) anders geaardquote:Op donderdag 22 december 2022 11:21 schreef greysbones het volgende:
Ze wil niet dat haar moeder in de file staat
En dan meteen naar het werk van Joost
quote:Op donderdag 22 december 2022 11:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Joost is (tegenwoordig) anders geaard
Zit inmiddels bij jeff en Martin op 1quote:Op donderdag 22 december 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
Sterke persoon krachtig jong goede schrijven
Heeft er iemand een teiltje
Oh ja, die had ze te pakken iddquote:Op donderdag 22 december 2022 11:22 schreef Silves het volgende:
[..]
ja een gele kaart en 10k uit de pot.
Iedereen dacht dat ze al weg wasquote:Op donderdag 22 december 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
Nee hoor djedi niemand weet het dat je je 24 uur aan hebt gevraagd
Het boeit namelijk niemand wat
even niet doorhebben dat het morgen kerstvakantie isquote:Op donderdag 22 december 2022 11:21 schreef greysbones het volgende:
Ze wil niet dat haar moeder in de file staat
En dan meteen naar het werk van Joost
Stem in de loodsquote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stem in de loods
Djedi pak nu je koffer
I wish
Heb wel de indruk dat veel managers net als Isaac zijn.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
Hun Mexx bij Isaak
Isaak gewoon verder met werk
Juist. Juist juist
Isaak vind Mexx niksquote:Op donderdag 22 december 2022 11:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb wel de indruk dat veel managers net als Isaac zijn.
Plop Mail "bericht voor de manager"quote:Op donderdag 22 december 2022 11:26 schreef greysbones het volgende:
Hmm twijfel zegt isaak
Mee niet dan wel
En hij gaat rustig door met zijn envelopjes
Nee, ze pakte 'm van de vensterbank en smeet 'm op de grond.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:26 schreef 5thencounter het volgende:
Een gele kaart.. voor bakkie pap uit handen slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |