Ik zie dat als een positieve ontwikkeling; Europa is immers niet bereid een voortrekkersrol te spelen.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:20 schreef etuiedelapiel het volgende:
Allemaal leuk alleen de invloed van de VS wordt groter en groter, zonder hen waren wij niets.
Zolang je moet dealen met kansloze rukkers als Orban schiet het allemaal niet op.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:23 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik zie dat als een positieve ontwikkeling; Europa is immers niet bereid een voortrekkersrol te spelen.
Mijn mening vwb die Covid wappies mag wel duidelijk zijn als je de demo topics een beetje hebt gevolgd, vooral aan die "veteranen" had ik een broertje dood. Maar zolang iedereen binnen de grenzen van de wet aan het demonstreren en roeptoeteren is prima verder, dat is hun goed recht.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:05 schreef phpmystyle het volgende:
VInd ik ook, maar dat gaat wel gebeuren. Niet met harde hand, maar die groep bestemepelen als tokkie, fout, ongezond, ofwel demoniseren, etc etc wat je wel vaker ziet bij bepaalde discussies gaat wel gebeuren.
Beetje wat je ook wel zag in de corona discussie.
Saint Javelinquote:
Europa wilt misschien wel, maar kan het simpelweg niet, vanwege de structuur van de Eu waarin alles beslist moet worden met unanimiteit. Met zo veel verschillende tegenstrijdige belangen is het haast onmogelijk om een leiderschapsrol op je te nemen, zels als je het zou willen.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:23 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik zie dat als een positieve ontwikkeling; Europa is immers niet bereid een voortrekkersrol te spelen.
Hoi Thierry, fijn dat je er ook bent.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:57 schreef Belugastroop het volgende:
[..]
Het zwijgen opleggen. Waarom. Ben je niet zelf gevaarlijk bezig met oorloghitserij tegen een land met gevaarlijke wapens. Denk je dat VS deze oorlog zo vlug mogelijk wilt laten verlopen zoals bij elke regimechange uit het verleden die ij instigeerden. Hoe schaapachtig dom en breindood kun je zijn. Leer je nu nooit van de geschiedenis? Is links van oudsher niet tegen oorlogen moorden en kaptalisme?
Nu is links alleen maar voor totalitaire politiestaat en onderdrukking en meer mensen vermoorden. Raar.
Verder vind ik deze zogenaamde war by proxy van VS zeer schijnheilig. Wanneer je miljarden aan wapens geeft aan een moordenaar. Dan kun je net zo goed zelf de trwkker overhalen. Dan ben je net zo schuldig. VS is in werkelijkheid direkt in oorlog met Rusland. De zoveelste oorlog uitgelokt door de terroristische Verenigde Staten.
Door hem kunnen de Russen geen McDonald's ₽ 1 hamburger meer kopenquote:Op donderdag 22 december 2022 10:07 schreef Spablauw214 het volgende:
[ twitter ]
De inkomensongelijkheid in de VS is ook al de schuld van Zelensky. Smerige nazi dat het is
Neurenberg kan weer open.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2022 11:47 schreef Aether het volgende:
[..]
Door hem kunnen de Russen geen McDonald's ₽ 1 hamburger meer kopen
Precies, iedereen met een beetje verstand ziet dat ook gewoon.quote:Op donderdag 22 december 2022 07:15 schreef Hyperdude het volgende:
Ik zie het dragen van zijn legerkloffie als teken van verbondenheid met, en waardering voor, zijn soldaten.
Dat klote ding is al heel lang geen euro meerquote:Op donderdag 22 december 2022 11:47 schreef Aether het volgende:
[..]
Door hem kunnen de Russen geen McDonald's ₽ 1 hamburger meer kopen
Er staat leaders, dus McCarthy hoort er sowieso niet bij.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:45 schreef Ulx het volgende:
Iemand is demonstratief afwezig. Zou MTG gedreigd hebben dat hij anders zonder eten naar bed moest?
[ twitter ]
Iedereen ziet ook dat als zelensky in een net pak was komen aanlopen, deze zelfde debielen moord en brand zouden schreeuwen hoe zelensky beetje dure kleren aandoet en zijn volk vermoord door te escaleren (of elke andere kronkel redenering).quote:Op donderdag 22 december 2022 11:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies, iedereen met een beetje verstand ziet dat ook gewoon.
Twee voetbalstadions volquote:
Dat is het ook zeker, maar of ik nu in mijn joggingbroek naar de POTUS gegaan zou zijn…quote:Op donderdag 22 december 2022 11:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies, iedereen met een beetje verstand ziet dat ook gewoon.
Weetje, het zou mij helemaal niet verbazen als Thierry hier zou meelezen of posten.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoi Thierry, fijn dat je er ook bent.
Jep. Het was nóóit goed geweest.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:07 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Iedereen ziet ook dat als zelensky in een net pak was komen aanlopen, deze zelfde debielen moord en brand zouden schreeuwen hoe zelensky beetje dure kleren aandoet en zijn volk vermoord door te escaleren (of elke andere kronkel redenering).
Het zou niet de eerste bn'er of politicus zijn. Ook niet de laatstequote:Op donderdag 22 december 2022 12:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Weetje, het zou mij helemaal niet verbazen als Thierry hier zou meelezen of posten.
Als je al maanden in een bepaalde outfit hét boegbeeld van je land bent en je vooral de militaire kant wil en moet vertegenwoordigen....tja, zeer begrijpelijke keuze en een goede ook gewoon.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is het ook zeker, maar of ik nu in mijn joggingbroek naar de POTUS gegaan zou zijn…
Als je het over iemands attire gaat hebben zijn de steekhoudende argumenten op. En al heel lang op, zelfs.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jep. Het was nóóit goed geweest.
Vaak wel een beetje een kenmerk van die hele kantquote:Op donderdag 22 december 2022 12:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als je het over iemands attire gaat hebben zijn de steekhoudende argumenten op. En al heel lang op, zelfs.
Een sterk staaltje confirmation bias is dat. Er wordt van alles aan de haren bijgesleept, zolang het maar in het voor hun geldende narratief past.. Heel vermoeiend.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vaak wel een beetje een kenmerk van die hele kant
Of nou ja, ik weet zeker dat ze in theorie goede argumenten kunnen hebben, maar ze brengen het altijd op zo'n kutmanier waardoor het gelijk totale onzin is.
In hoeverre zijn die congresleden trouwens allemaal lid van dynastieën net zoals bij de Romeinse senaat?quote:Op donderdag 22 december 2022 00:25 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het zou pas hypocriet zijn als hij (Zelensky) zich ineens anders gaat kleden. Wel mooi hoe Pelosi in strak blauw stond glunderen dat haar vader dat ook heeft meegemaakt toen Churchill kwam be-delen in het Congres.
Wel schattig dat ze denkt dat het complete Oekraïense leger in elkaar dondert als de president een weekje in het buitenland zit. Alsof elk land zo kansloos in elkaar steekt als Ruslandquote:
Waarom willen ze toch niet overleggenquote:
quote:
KremlinKarens be like:quote:
Dat had Oekraïne moeten doen toen Putin in Belarus wasquote:Op donderdag 22 december 2022 12:26 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Wel schattig dat ze denkt dat het complete Oekraïense leger in elkaar dondert als de president een weekje in het buitenland zit. Alsof elk land zo kansloos in elkaar steekt als Rusland
Wie zei gisteren ook alweer dat China 100% achter Rusland staat?quote:
Serieuze vraag: hoe lang werkt jouw langetermijngeheugen?quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Kun je die een keer opnoemen want volgens mij zijn jouw "feiten" al zo'n 100x verworpen als zijnde nonsense.
Rusland had 0 redenen om Oekraïne binnen te vallen vanwege militaire redenen.
ALWEER?!quote:Op donderdag 22 december 2022 12:55 schreef Starhopper het volgende:
De Admiral Kuznetsov staat in brand![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb koningin Beatrix een hand gegeven in mijn Ajax shirt in het paleis op de Damquote:Op donderdag 22 december 2022 12:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is het ook zeker, maar of ik nu in mijn joggingbroek naar de POTUS gegaan zou zijn…
En met hen worden wij niets.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:20 schreef etuiedelapiel het volgende:
Allemaal leuk alleen de invloed van de VS wordt groter en groter, zonder hen waren wij niets.
Als dat echt zo is, zou ik dat erg verrassend vinden.quote:
Dit is dan ook zo'n beetje het enigste forum waar je ongenuanceerd je mening kwijt kunt. Dit is FOK!quote:Op donderdag 22 december 2022 12:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste bn'er of politicus zijn. Ook niet de laatste
Ik in m'n scoutinguniformquote:Op donderdag 22 december 2022 13:00 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ik heb koningin Beatrix een hand gegeven in mijn Ajax shirt in het paleis op de Dam
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |