Frustraties bij wappies en alt rechts is inderdaad een genot.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:51 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Jouw geluk haal je dus uit de frustraties van andere mensen. Wat zegt dat over jouw leven? Klinkt ook best verzuurd
Het is wel een apart fenomeen ja, van dat boosrechtse volk dat niet veel meer doen te doen heeft dan de hele dag ziedend op twitter reacties plaatsen.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeker, vraag me alleen wel af wat ze precies aan het afreageren zijn. Het zijn iig geen mensen die erg tevreden zijn met hun leven.
Het zwijgen opleggen. Waarom. Ben je niet zelf gevaarlijk bezig met oorloghitserij tegen een land met gevaarlijke wapens. Denk je dat VS deze oorlog zo vlug mogelijk wilt laten verlopen zoals bij elke regimechange uit het verleden die ij instigeerden. Hoe schaapachtig dom en breindood kun je zijn. Leer je nu nooit van de geschiedenis? Is links van oudsher niet tegen oorlogen moorden en kaptalisme?quote:Op donderdag 22 december 2022 09:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die denken dat ze het grote plaatje zien en de rest van de wereld dom en schapen zijn. Je merkt wel dat het geen kleine groep is. Als de oorlog langer en intensiever gaat worden zal het toch zaak zijn om dit soort gevaarlijke geluiden het zwijgen op te leggen. In feite wordt de propaganda van de vijand haast 1 op 1 verspreidt door dit soort lieden.
Waarom? Ik blijf het bizar vinden dat mensen met een andere mening maar het zwijgen opgelegd dienen te worden...quote:Op donderdag 22 december 2022 09:47 schreef Confetti het volgende:
Je merkt wel dat het geen kleine groep is. Als de oorlog langer en intensiever gaat worden zal het toch zaak zijn om dit soort gevaarlijke geluiden het zwijgen op te leggen.
We zouden het conflict verlengen. We zouden voor onnodige slachtoffers zorgen. Al sinds de inval is het hetzelfde verhaal. Maar de martelingen, de verkrachtingen, de executies van burgers en alle andere wandaden van Rusland daar hoor je deze lieden niet over.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die denken dat ze het grote plaatje zien en de rest van de wereld dom en schapen zijn. Je merkt wel dat het geen kleine groep is. Als de oorlog langer en intensiever gaat worden zal het toch zaak zijn om dit soort gevaarlijke geluiden het zwijgen op te leggen. In feite wordt de propaganda van de vijand haast 1 op 1 verspreidt door dit soort lieden.
quote:Op donderdag 22 december 2022 09:57 schreef Belugastroop het volgende:
[..]
Het zwijgen opleggen. Waarom. Ben je niet zelf gevaarlijk bezig met oorloghitserij tegen een land met gevaarlijke wapens. Denk je dat VS deze oorlog zo vlug mogelijk wilt laten verlopen zoals bij elke regimechange uit het verleden die ij instigeerden. Hoe schaapachtig dom en breindood kun je zijn. Leer je nu nooit van de geschiedenis? Is links van oudsher niet tegen oorlogen moorden en kaptalisme?
Nu is links alleen maar voor totalitaire politiestaat en onderdrukking en meer mensen vermoorden. Raar.
Verder vind ik deze zogenaamde war by proxy van VS zeer schijnheilig. Wanneer je miljarden aan wapens geeft aan een moordenaar. Dan kun je net zo goed zelf de trwkker overhalen. Dan ben je net zo schuldig. VS is in werkelijkheid direkt in oorlog met Rusland. De zoveelste oorlog uitgelokt door de terroristische Verenigde Staten.
Zoals Rusland bedoel je?quote:Op donderdag 22 december 2022 09:57 schreef Belugastroop het volgende:
[..]
Nu is links alleen maar voor totalitaire politiestaat en onderdrukking en meer mensen vermoorden.
quote:Op donderdag 22 december 2022 09:42 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Als je de reacties onder deze tweet ziet zijn er behoorlijk wat mensen aan het schuimen.
[ twitter ]
En dit heeft dan stemrecht. Hoewel dit zomaar eens een heuse echte trol uit ST petersburg kan zijn.quote:Als antwoord op
@RTLnieuws
2 misdadigers naast elkaar. Laat Putin maar goed dat vuile stink Oekraïne plat bombarderen, met dat tuig van bevolking en die misdadiger Zelenski erbij
Ja ik gun nare mensen wel hun nare leven.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:55 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Frustraties bij wappies en alt rechts is inderdaad een genot.
Een of andere Sjonnie met een uitkering die is gepakt met zwartwerken, en nu kan de overheid niks meer goed doenquote:Op donderdag 22 december 2022 10:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
En dit heeft dan stemrecht. Hoewel dit zomaar eens een heuse echte trol uit ST petersburg kan zijn.
VInd ik ook, maar dat gaat wel gebeuren. Niet met harde hand, maar die groep bestemepelen als tokkie, fout, ongezond, ofwel demoniseren, etc etc wat je wel vaker ziet bij bepaalde discussies gaat wel gebeuren.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom? Ik blijf het bizar vinden dat mensen met een andere mening maar het zwijgen opgelegd dienen te worden...
Het is weer eens de schuld van links, de cirkel is weer rond jongonsquote:Op donderdag 22 december 2022 09:57 schreef Belugastroop het volgende:
[..]
Het zwijgen opleggen. Waarom. Ben je niet zelf gevaarlijk bezig met oorloghitserij tegen een land met gevaarlijke wapens. Denk je dat VS deze oorlog zo vlug mogelijk wilt laten verlopen zoals bij elke regimechange uit het verleden die ij instigeerden. Hoe schaapachtig dom en breindood kun je zijn. Leer je nu nooit van de geschiedenis? Is links van oudsher niet tegen oorlogen moorden en kaptalisme?
Nu is links alleen maar voor totalitaire politiestaat en onderdrukking en meer mensen vermoorden. Raar.
Verder vind ik deze zogenaamde war by proxy van VS zeer schijnheilig. Wanneer je miljarden aan wapens geeft aan een moordenaar. Dan kun je net zo goed zelf de trwkker overhalen. Dan ben je net zo schuldig. VS is in werkelijkheid direkt in oorlog met Rusland. De zoveelste oorlog uitgelokt door de terroristische Verenigde Staten.
Het is fascinerend om te zien hoe veel van dat soort anti overheid figuren een stijfje krijgen van alles wat ook maar enigszins hun wereldbeeld bevestigd.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:03 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Een of andere Sjonnie met een uitkering die is gepakt met zwartwerken, en nu kan de overheid niks meer goed doen
Het gebrek aan woningen komt door onvoldfoende woningbouw , net als in andere democratische landen waar mensen geraag heen willenquote:Op donderdag 22 december 2022 10:07 schreef Spablauw214 het volgende:
[ twitter ]
De inkomensongelijkheid in de VS is ook al de schuld van Zelensky. Smerige nazi dat het is
Las laatst een artikel hierover. Tot de oorlog begon was slechts een klein deel onder Oekraïnse gezag. Enkele maanden na de oorlog liep een deel over naar het Oekraïnse patriarchaat, maar ik begrijp dat nog steeds de meeste kerken onder Kiril vallen.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een groot deel van de Oekraïense orthodoxe kerken heeft zich direct afgescheiden verklaard van de Russische onder leiding van die zeer gevaarlijke Kirill.
Boeren mogen hier gerust wel 30% minder van hebben, minder stront en meer ruimte voor Nederlandquote:Op donderdag 22 december 2022 10:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is fascinerend om te zien hoe veel van dat soort anti overheid figuren een stijfje krijgen van alles wat ook maar enigszins hun wereldbeeld bevestigd.
Dat zie je ook met de boerenprotesten. Het gaat het gros helemaal niet om de boeren maar om lekker te kankeren op de overheid. Lekker against the current thing. Verschrikkelijk
Het mooiste voorbeeld was die voorvrouw van die blokkeerfriezen. Voor de actie kon ik nog wel sympathie opbrengen want ga niet een kinderfeest lopen verzieken met je genuil, maar die vrouw werd opgehemeld alsof het een reïncarnatie van Jeanne d’Arc was die de Nederlandse cultuur wel even zou komen reddenquote:Op donderdag 22 december 2022 10:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is fascinerend om te zien hoe veel van dat soort anti overheid figuren een stijfje krijgen van alles wat ook maar enigszins hun wereldbeeld bevestigd.
Dat zie je ook met de boerenprotesten. Het gaat het gros helemaal niet om de boeren maar om lekker te kankeren op de overheid. Lekker against the current thing. Verschrikkelijk
Was sarcasme, ouwe reusquote:Op donderdag 22 december 2022 10:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Het gebrek aan woningen komt door onvoldfoende woningbouw , net als in andere democratische landen waar mensen geraag heen willen
Werk is er voldoende, dus dat is niet de reden als mensen kramperen, schulden maken en drugs is de reden dat mensen kramperen
Het is zekeer niet de schuld van Oekraine, die net als de rest van europa vecht voor het voortbestaan
True.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die kerk is niks anders dan een bijwagen van het Kremlin-regime en Kirill een crimineel.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
Las laatst een artikel hierover. Tot de oorlog begon was slechts een klein deel onder Oekraïnse gezag. Enkele maanden na de oorlog liep een deel over naar het Oekraïnse patriarchaat, maar ik begrijp dat nog steeds de meeste kerken onder Kiril vallen.
Dat herken ik wel. Ik heb opdrachtgevers in de achterhoek, waarvan een aantal ook in de agrarische sector en die zeggen precies hetzelfde. Willen ook niet gelieerd zijn aan agractie of wat dan ook ondanks dat ze het er in de kern mee eens zijn. Compleet gekaapt, die discussie.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
True.
Ik woon zelf op het platteland en hier zijn bij letterlijk elke boerderij in de wijde omgeving omgedraaide vlaggen en boerenzakdoeken te zien.
Logisch wel.
Kom ik in Nijmegen, dan zie ik met name in de tokkiewijken ook verschrikkelijk veel auto's met boerenzakdoeken eraan.
Terwijl het gros van die mensen bij wijze van spreken niet eens weet hoe een koe eruit ziet.
Nog los van het gebrek aan respect voor de vlag, vind ik het ook nog iets intimiderends hebben. Maar gelukkig is de hype inmiddels wel redelijk overgewaaid.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
True.
Ik woon zelf op het platteland en hier zijn bij letterlijk elke boerderij in de wijde omgeving omgedraaide vlaggen en boerenzakdoeken te zien.
Logisch wel.
Kom ik in Nijmegen, dan zie ik met name in de tokkiewijken ook verschrikkelijk veel auto's met boerenzakdoeken eraan.
Terwijl het gros van die mensen bij wijze van spreken niet eens weet hoe een koe eruit ziet.
Ja, die mensen moet je een bord voor houden wat er met hen gebeurd zou zijn als de Amerikanen en Britten ook zo dachten.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Leeg leven heb je dan. Ik vind dit vergelijkbaar met voetbalwedstrijden waarbij mensen vooral ervan genieten dat de fans van de andere club verdrietig zijn. In plaats van dat ze blij zijn met de prestaties van hun eigen team.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:55 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Frustraties bij wappies en alt rechts is inderdaad een genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |