Als je al maanden in een bepaalde outfit hét boegbeeld van je land bent en je vooral de militaire kant wil en moet vertegenwoordigen....tja, zeer begrijpelijke keuze en een goede ook gewoon.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is het ook zeker, maar of ik nu in mijn joggingbroek naar de POTUS gegaan zou zijn…
Als je het over iemands attire gaat hebben zijn de steekhoudende argumenten op. En al heel lang op, zelfs.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jep. Het was nóóit goed geweest.
Vaak wel een beetje een kenmerk van die hele kantquote:Op donderdag 22 december 2022 12:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als je het over iemands attire gaat hebben zijn de steekhoudende argumenten op. En al heel lang op, zelfs.
Een sterk staaltje confirmation bias is dat. Er wordt van alles aan de haren bijgesleept, zolang het maar in het voor hun geldende narratief past.. Heel vermoeiend.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vaak wel een beetje een kenmerk van die hele kant
Of nou ja, ik weet zeker dat ze in theorie goede argumenten kunnen hebben, maar ze brengen het altijd op zo'n kutmanier waardoor het gelijk totale onzin is.
In hoeverre zijn die congresleden trouwens allemaal lid van dynastieën net zoals bij de Romeinse senaat?quote:Op donderdag 22 december 2022 00:25 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het zou pas hypocriet zijn als hij (Zelensky) zich ineens anders gaat kleden. Wel mooi hoe Pelosi in strak blauw stond glunderen dat haar vader dat ook heeft meegemaakt toen Churchill kwam be-delen in het Congres.
Wel schattig dat ze denkt dat het complete Oekraïense leger in elkaar dondert als de president een weekje in het buitenland zit. Alsof elk land zo kansloos in elkaar steekt als Ruslandquote:
Waarom willen ze toch niet overleggenquote:
quote:
KremlinKarens be like:quote:
Dat had Oekraïne moeten doen toen Putin in Belarus wasquote:Op donderdag 22 december 2022 12:26 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Wel schattig dat ze denkt dat het complete Oekraïense leger in elkaar dondert als de president een weekje in het buitenland zit. Alsof elk land zo kansloos in elkaar steekt als Rusland
Wie zei gisteren ook alweer dat China 100% achter Rusland staat?quote:
Serieuze vraag: hoe lang werkt jouw langetermijngeheugen?quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Kun je die een keer opnoemen want volgens mij zijn jouw "feiten" al zo'n 100x verworpen als zijnde nonsense.
Rusland had 0 redenen om Oekraïne binnen te vallen vanwege militaire redenen.
ALWEER?!quote:Op donderdag 22 december 2022 12:55 schreef Starhopper het volgende:
De Admiral Kuznetsov staat in brand![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb koningin Beatrix een hand gegeven in mijn Ajax shirt in het paleis op de Damquote:Op donderdag 22 december 2022 12:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is het ook zeker, maar of ik nu in mijn joggingbroek naar de POTUS gegaan zou zijn…
En met hen worden wij niets.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:20 schreef etuiedelapiel het volgende:
Allemaal leuk alleen de invloed van de VS wordt groter en groter, zonder hen waren wij niets.
Als dat echt zo is, zou ik dat erg verrassend vinden.quote:
Dit is dan ook zo'n beetje het enigste forum waar je ongenuanceerd je mening kwijt kunt. Dit is FOK!quote:Op donderdag 22 december 2022 12:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste bn'er of politicus zijn. Ook niet de laatste
Ik in m'n scoutinguniformquote:Op donderdag 22 december 2022 13:00 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ik heb koningin Beatrix een hand gegeven in mijn Ajax shirt in het paleis op de Dam
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |