Wanda is haar bestiequote:Op woensdag 21 december 2022 16:41 schreef R0T29 het volgende:
Arme Marciano als Djedi straks weg is... dan heeft KimK helemaal niemand meer...
Another day at the officequote:Op woensdag 21 december 2022 16:50 schreef Deisyy het volgende:
Jeff en Isaac staan het gepeupel uit te lachen vanuit het kantoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
ja, die heeft te vroeg gepiekt.quote:Op woensdag 21 december 2022 16:53 schreef puzziepie het volgende:
Ik denk dat de rol van Jeff ergens wel is uitgespeeld
Volgens hemzelf kwam ie de eerste drie maanden niet in beeld johquote:
Hij weet helemaal niet wat wij zien . Hij is volop in beeld geweestquote:Op woensdag 21 december 2022 16:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volgens hemzelf kwam ie de eerste drie maanden niet in beeld joh
Dan hebben ze nog een hele klus.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:01 schreef engine het volgende:
Isaac en Jeff over wat de regie wil... positiviteit met kerst
Eerst maar eens wat aan hun eigen negativiteit doenquote:Op woensdag 21 december 2022 17:01 schreef engine het volgende:
Komt wel goed zegt Jeff. Vervolgens weer zeiken dat het allemaal zulke kut mensen zijn.quote:
Dat zei hij nietquote:Op woensdag 21 december 2022 17:02 schreef Ebinas het volgende:
Isaac: hier ben ik echt volledig me zelf, voor 5%
Oh echtquote:Op woensdag 21 december 2022 17:03 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zei hij nietvoor 95 procent zichzelf en 5 procent go with the flow.
wie heeft hem geslagen?quote:Op woensdag 21 december 2022 16:20 schreef Deisyy het volgende:
Jeff: Een discussie is goed, maar je moet me niet aanraken, niemand slaat mij.
Ain't gonna happen, wen er maar vast aan.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:05 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb nooit echt iets gezien in Jeff, maar nu mag hij echt weg.
Bad Santaquote:Op woensdag 21 december 2022 17:01 schreef engine het volgende:
Geen idee, misschien is hij helemaal niet geslagen ook.quote:
A geblaat van hem dusquote:Op woensdag 21 december 2022 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, misschien is hij helemaal niet geslagen ook.
Kamer 5 was akkoord en het werd geregeld.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:04 schreef Deisyy het volgende:
Doneren ze echt ¤100 met deze vastendag?
Dat vind ik nou dus ook. Stelt echt niks voor.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind ¤100 doneren wel heel sneu hoor als er zoveel geld in de prijzenpot zit
Kutevenementquote:Op woensdag 21 december 2022 17:12 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik nou dus ook. Stelt echt niks voor.
100%?quote:Op woensdag 21 december 2022 17:12 schreef engine het volgende:
Isaac wordt moe van het neppe gedoe. Moe van het neppe gedoe.
Twee nepperds bij elkaarquote:Op woensdag 21 december 2022 17:12 schreef engine het volgende:
en staat daarom samen met Jeff iedereen vanuit zijn kantoor uit te lachenquote:Op woensdag 21 december 2022 17:12 schreef engine het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2022 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en staat daarom samen met Jeff iedereen vanuit zijn kantoor uit te lachen
Lijkt dat hij het meest last heeft van het vasten.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:14 schreef puzziepie het volgende:
Jeff weer klagen en klagen en klagen
Zich verheven voelen boven de groep. God en God.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en staat daarom samen met Jeff iedereen vanuit zijn kantoor uit te lachen
Niet eten is voor hem geen probleem hoor dus dat is het zeker nietquote:Op woensdag 21 december 2022 17:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt dat hij het meest last heeft van het vasten.
febo lijkt het wel leuk te vinden, die laten ze nogal in beeld en aan het woord.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:21 schreef Ebinas het volgende:
En weer de knutselgroep belachelijk maken
Vooralsnog zijn ze iig bezig er iets van te maken
Nee zeik en zeik daarboven, zijn voltreffers
laat maar, ik zal je weer braaf gaan negerenquote:Op woensdag 21 december 2022 17:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is jouw reactie heel erg voorspelbaar?
Ik ben de laatste tijd positief verrast over hemquote:Op woensdag 21 december 2022 17:31 schreef engine het volgende:
Marciano trekt het niet eten slecht. Zie en hoor je ook aan hem.
Kerstochtend staat de sluis vol met 2 palletkarren vreet en zuipwerk, groetjes de kerstmanquote:Op woensdag 21 december 2022 17:29 schreef engine het volgende:
Als de boodschappen besteld zijn is het geld weer op. Dan kunnen ze het tot en met dinsdag tackelen.
Er is geen bier besteld voor kerst
en er staat nog 950.000 op de rekening waar ze ook eten van kunnen kopen. Ze kiezen er zelf voorquote:Op woensdag 21 december 2022 17:30 schreef Ebinas het volgende:
Isaac klaagt dat ze nu weinig geld kunnen verdienen.
Had dat dan in november gedaan, vindt hij.
Uhhhhh er had ook geld weggezet kunnen worden voor de feestdagen in november.
Bedank Jeff maar
Ik ook. Zolang hij maar beetje bij Kim weg blijft.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd positief verrast over hem
ook datquote:Op woensdag 21 december 2022 17:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
en er staat nog 950.000 op de rekening waar ze ook eten van kunnen kopen. Ze kiezen er zelf voor
KimD heeft allerlei issues en schoppen, slaan, schelden als het te heet wordt is er daar eentje van ja. Daar zijn zelfs beelden van en je kunt ook terugverwijzen naar het hele boksgala. Zelf zegt ze het ook gewoon regelmatig hardop zonder enige filter.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:28 schreef Verida het volgende:
[..]
laat maar, ik zal je weer braaf gaan negeren
Zielig doen over eten en ontberingen rond Kerst in een miljoenen kostende TVshow is natuurlijk je reinste bullshit..quote:Op woensdag 21 december 2022 17:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kerstochtend staat de sluis vol met 2 palletkarren vreet en zuipwerk, groetjes de kerstman
Ze hebben geld zat.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zielig doen over eten en ontberingen rond Kerst in een miljoenen kostende TVshow is natuurlijk je reinste bullshit..
Oeh.. ik schrik ervan.. Sjeff&Kim uit?quote:Op woensdag 21 december 2022 17:37 schreef Vlinder1974 het volgende:
jeetje, kom ik uit mijn werk, staat de hele loods op zijn kop![]()
Maar ik kan niet terugvinden wanneer kim en jeff een punt hebben gezet achter de relatie.
In welk filmpje is dat?
Geen directe filmpjes van, FEBO liet alleen fiets/kaart/dart streams zien toen dat gaande was.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:37 schreef Vlinder1974 het volgende:
Maar ik kan niet terugvinden wanneer kim en jeff een punt hebben gezet achter de relatie.
In welk filmpje is dat?
Brrrr, laatste keer dat ik daar iets heb gehaald is zeker 10 jaar geledenquote:Op woensdag 21 december 2022 17:38 schreef Ebinas het volgende:
Ze gaan Mc'en binnenkort
En nu maar klagen.
Hij wil kipnuggets, hamburgers, bigmac, mc chicken enzz...........
Mij maak je er ook niet blij meequote:Op woensdag 21 december 2022 17:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Brrrr, laatste keer dat ik daar iets heb gehaald is zeker 10 jaar geleden
En als dat er al zou wezen had je er ook geen invloed op...quote:Op woensdag 21 december 2022 17:24 schreef Verida het volgende:
[..]
febo lijkt het wel leuk te vinden, die laten ze nogal in beeld en aan het woord.
Dit is toch wel het moment dat ik het jammer vind dat je als kijker geen invloed hebt op wie er uit gaat...
Mag de volgende manager meteen even aftikken. En waarschijnlijk Isaac persoonlijk ook nog terugbetalen.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:40 schreef Ebinas het volgende:
En dat als snack, samen met de mc nuggets challenge.
En nu vasten voor de voedselbank.
Die naar hun 100 euro kunnen fluiten natuurlijk.
Want het geld is er nu niet
Isaac loopt weer te lullenquote:Op woensdag 21 december 2022 17:47 schreef engine het volgende:
Isaac vindt dat ze het niet kunnen maken om iemand net na nieuwjaar naar huis te sturen
In Utopia hebben ze het een keer gedaan dacht ik, kwam er een zwarte enveloppe op nieuwjaarsdag en die moest dezelfde dag nog wieberen.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:47 schreef engine het volgende:
Isaac vindt dat ze het niet kunnen maken om iemand net na nieuwjaar naar huis te sturen
Oh ik heb er geen moeite mee om bv Isaac kerstavond naar huis te sturenquote:Op woensdag 21 december 2022 17:47 schreef engine het volgende:
Lekker naar ossoquote:Op woensdag 21 december 2022 17:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh ik heb er geen moeite mee om bv Isaac kerstavond naar huis te sturen
Het is geen aftrap bij een voetbalwedstrijd of scene uit GTST dus zo simpel zit dat niet in mekaarquote:Op woensdag 21 december 2022 17:37 schreef Vlinder1974 het volgende:
In welk filmpje is dat?
De allermooiste ZE , "wie deze envelop heeft opengemaakt en heeft gelezen moet binnen 1 uur het terrein verlaten"quote:Op woensdag 21 december 2022 17:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In Utopia hebben ze het een keer gedaan dacht ik, kwam er een zwarte enveloppe op nieuwjaarsdag en die moest dezelfde dag nog wieberen.
Eens, doe eens wat twists.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De allermooiste ZE , "wie deze envelop heeft opengemaakt en heeft gelezen moet binnen 1 uur het terrein verlaten"
Zouden ze in de Loods ook een keen moeten doen
4x mag ookquote:Op woensdag 21 december 2022 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De allermooiste ZE , "wie deze envelop heeft opengemaakt en heeft gelezen moet binnen 1 uur het terrein verlaten"
Zouden ze in de Loods ook een keen moeten doen
quote:Op woensdag 21 december 2022 17:54 schreef engine het volgende:
Isaac gaat een bakje chips neer zetten tijdens Avondtuur
Martin of Jeff. Maar welke van de twee weet ik niet.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2022 17:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Martin denk ik, heeft hij nu op het moment een hekel aan..
Ah okay thnxquote:Op woensdag 21 december 2022 17:59 schreef engine het volgende:
[..]
Martin of Jeff. Maar welke van de twee weet ik niet.
quote:Op woensdag 21 december 2022 17:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ohja... Dat is vanavond ook weer...
Tafelgasten? Kim/Jeff of Mexx/Marciano? Leila/Babs?
Kan ie meteen door voor de Nederlandse Jerry Springer.
Lege tafel dus?quote:Op woensdag 21 december 2022 18:00 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat zou leuk zijn maar vanavond zal wel vriendjes van GJ show zijn.
En het geld is er niet eens, niet nu iigquote:Op woensdag 21 december 2022 18:00 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
ik zou mij doodschamen als ik gister voor 3000 euro kleding bestel om vervolgens vandaag 100 euro aan de voedselbank te doneren..
volgens mij kan Isaac het van zijn pot voorschieten ofzo, maarja alsnog..quote:Op woensdag 21 december 2022 18:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En het geld is er niet eens, niet nu iig
Hij komt regelrecht met een tijdmachine uit de jaren 60.quote:Op woensdag 21 december 2022 18:06 schreef R0T29 het volgende:
Erik spreekt soms zinnen/woorden uit die rechtstreeks uit het Polygoon journaal zouden kunnen komen
In elke RLS moet er wel weer een goed doel aangesproken worden. Dat script kennen we nu wel.quote:Op woensdag 21 december 2022 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
Alles met betrekking tot het woord Voedselbank in combinatie met het TV programma is al een beschamende vertoning wat voor gluiperige fake ze daar ook verzinnen
quote:Op woensdag 21 december 2022 18:09 schreef ledn81 het volgende:
Wat kun je wel .nl
Voedselelb
[ afbeelding ]
Echt een oud waaif. Maar ze maakt wel TV.quote:Op woensdag 21 december 2022 18:09 schreef pingu66 het volgende:
Jahaaaa Esther we weten dat je geen kaas mag. Met je witlof en alleen ham. Zeikstraal
Wat kun je wel .nl
Voedselelb
[ afbeelding ]
Ik denk pas als iemand die slimmer is haar daar op gaat wijzenquote:
Zou mooi zijn als Zoe het ziet en gelijk zegtquote:Op woensdag 21 december 2022 18:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk pas als iemand die slimmer is haar daar op gaat wijzen
KIm D dus nietquote:Op woensdag 21 december 2022 18:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk pas als iemand die slimmer is haar daar op gaat wijzen
Nou van mij mag ze wieberenquote:Op woensdag 21 december 2022 18:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Echt een oud waaif. Maar ze maakt wel TV.
ik zeg het je, die babette is mentaal helemaal doorgeslagen na vandaag..quote:
lolquote:Op woensdag 21 december 2022 18:14 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Zoe het ziet en gelijk zegt
Daar ben ik het dan niet mee eensquote:Op woensdag 21 december 2022 18:14 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ik zeg het je, die babette is mentaal helemaal doorgeslagen na vandaag..
hoe zo iemand een opleiding psychologie kan doen is mij een raadsel, tenzij het een thuisstudie is ofc..
net even dat fragment met Jeffrey terug gekeken.. hoe ze “lacht” en wanneer jeff wegloopt in huilen uitbarst, dat zijn hele zwakke mensen. het is nog eerder zielig voor haarzelf..quote:Op woensdag 21 december 2022 18:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan niet mee eens
quote:Op woensdag 21 december 2022 18:09 schreef pingu66 het volgende:
Jahaaaa Esther we weten dat je geen kaas mag. Met je witlof en alleen ham. Zeikstraal
Welnee joh, het zijn gewoon mensen , geen robotsquote:Op woensdag 21 december 2022 18:16 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
net even dat fragment met Jeffrey terug gekeken.. hoe ze “lacht” en wanneer jeff wegloopt in huilen uitbarst, dat zijn hele zwakke mensen. het is nog eerder zielig voor haarzelf..
Wat kun je wel .nl
Voedselelb
[ afbeelding ]
en daarom kan ik dus ook uit ervaring zeggen dat het mij enorm verbaasd dat zo’n vrouw die opleiding doorgaatquote:Op woensdag 21 december 2022 18:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Welnee joh, het zijn gewoon mensen , geen robots
Ironisch welquote:Op woensdag 21 december 2022 18:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja jammer dat KimD er nu net ook bij zit.. Dat is de laatste die het door zou hebben denk
ik acht haar heel goed in staat om die opleiding te volgen eigenlijk.quote:Op woensdag 21 december 2022 18:14 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ik zeg het je, die babette is mentaal helemaal doorgeslagen na vandaag..
hoe zo iemand een opleiding psychologie kan doen is mij een raadsel, tenzij het een thuisstudie is ofc..
Wat een onzinquote:Op woensdag 21 december 2022 18:18 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
en daarom kan ik dus ook uit ervaring zeggen dat het mij enorm verbaasd dat zo’n vrouw die opleiding doorgaat
quote:Op woensdag 21 december 2022 18:19 schreef R0T29 het volgende:
En Zoe ziet het ook nog echt als eerste![]()
dat ben ik helemaal met je eens, alleen een “echte” psycholoog is de kenner van emoties. een “echte” psycholoog kan eigen emoties uitschakelen. zij faket dat heel goed, zie ik, maar kan het niet echt werkelijkquote:Op woensdag 21 december 2022 18:19 schreef Verida het volgende:
[..]
ik acht haar heel goed in staat om die opleiding te volgen eigenlijk.
neem alleen al het gesprek wat ze met Jeff heeft gehad vandaag in de tuin, heel netjes en rustig en open en ze probeerde echt hem te laten luisteren in in te laten zien hoe het in elkaar stak,
Hoe de fuck kun je dat nou niet zien terwijl je er de hele tijd naar kijktquote:
quote:Op woensdag 21 december 2022 18:14 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Zoe het ziet en gelijk zegt
Oei ik heb dat ook weleensquote:Op woensdag 21 december 2022 18:20 schreef Kakadylo het volgende:
Hoe de fuck kun je dat nou niet zien terwijl je er de hele tijd naar kijkt
Dat staat dus nergens.. maar na veel ruzie was het uit...quote:Op woensdag 21 december 2022 17:37 schreef Vlinder1974 het volgende:
In welk filmpje is dat?
Hadden ze vanochtend gewoon frikandellen als ontbijt gehadquote:Op woensdag 21 december 2022 18:23 schreef Kakadylo het volgende:
Zie je nou wel dat Zoe manager had moeten worden
Jeff over de rooie, want die wilde loempia's.quote:Op woensdag 21 december 2022 18:24 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Hadden ze vanochtend gewoon frikandellen als ontbijt gehad
Iedere dag een frikandel in deze loods geen gerelquote:Op woensdag 21 december 2022 18:24 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Hadden ze vanochtend gewoon frikandellen als ontbijt gehad
Neejoh, ze probeerde te deescaleren door te stoppen met de discussie en hem gelijk te geven zodat hij weggingquote:Op woensdag 21 december 2022 18:16 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
net even dat fragment met Jeffrey terug gekeken.. hoe ze “lacht” en wanneer jeff wegloopt in huilen uitbarst, dat zijn hele zwakke mensen. het is nog eerder zielig voor haarzelf..
ze hebben het zwaaaaaaaaaaaarquote:Op woensdag 21 december 2022 18:28 schreef Ebinas het volgende:
Een aantal wilde niet poetsen, want weinig calorien.
1 dag he, 1 dag
Zitten echt wel een stel klaplopers tussen hoor.quote:Op woensdag 21 december 2022 18:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze hebben het zwaaaaaaaaaaaar
quote:Op woensdag 21 december 2022 18:31 schreef ledn81 het volgende:
Babbel : "Ja zo is het thuis ook, als je dan geen geld hebt, moet je ook poetsen en naar de sportschool"![]()
Ik weet het niet hoor, denk dat daar zitten iets doet met je bovenkamerquote:Op woensdag 21 december 2022 18:31 schreef ledn81 het volgende:
Babbel : "Ja zo is het thuis ook, als je dan geen geld hebt, moet je ook poetsen en naar de sportschool"![]()
Ze is gewoon thuis nu en niet op haar werk. Een echte psycholoog kan thuis zichzelf zijn.quote:Op woensdag 21 december 2022 18:20 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat ben ik helemaal met je eens, alleen een “echte” psycholoog is de kenner van emoties. een “echte” psycholoog kan eigen emoties uitschakelen. zij faket dat heel goed, zie ik, maar kan het niet echt werkelijk
Dat sowiesoquote:Op woensdag 21 december 2022 18:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, denk dat daar zitten iets doet met je bovenkamer
Ze heeft zich juist groot en sterk gehouden tegenover Jeff en toen hij weg was kwam bij haar de stress/verdriet/ontlading eruit.quote:Op woensdag 21 december 2022 18:16 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
Een psych gaat ook naar een psych .quote:Op woensdag 21 december 2022 18:20 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat ben ik helemaal met je eens, alleen een “echte” psycholoog is de kenner van emoties. een “echte” psycholoog kan eigen emoties uitschakelen. zij faket dat heel goed, zie ik, maar kan het niet echt werkelijk
Natuurlijk, veel meer dan wij ons voor kunnen stellen.quote:Op woensdag 21 december 2022 18:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, denk dat daar zitten iets doet met je bovenkamer
quote:Op woensdag 21 december 2022 18:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jazeker, ¤ 3,57 de man, niet mis, een rib uit hun lijf.
Maar van de overige 96,43 euri de man gaan ze dus kleren bestellenquote:Op woensdag 21 december 2022 18:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jazeker, ¤ 3,57 de man, niet mis, een rib uit hun lijf.
hoe krijgt hij het z'n bek uitquote:Op woensdag 21 december 2022 18:37 schreef puzziepie het volgende:
Rupie :'De mensen bij de voedselbank eten sowieso beter dan ons nu
Oprotten met die slangquote:Op woensdag 21 december 2022 18:37 schreef puzziepie het volgende:
Rupie :'De mensen bij de voedselbank eten sowieso beter dan ons nu
Zwaaaaaaar levenquote:Op woensdag 21 december 2022 18:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze hebben het zwaaaaaaaaaaaar
Ze kunnen dit beter allemaal niet uitzenden. Duidelijk geen besefquote:Op woensdag 21 december 2022 18:41 schreef puzziepie het volgende:
Cola mee naar school voor kindertjes
We weten allemaal dat kleine Erikje cola en snickers meekreeg hoorquote:Op woensdag 21 december 2022 18:41 schreef puzziepie het volgende:
Cola mee naar school voor kindertjes
Er was trouwens een stelling maar die gebruiken ze nooit meerquote:Op woensdag 21 december 2022 18:42 schreef puzziepie het volgende:
Laat die stelling maar achterwege Kim en Babs
Kutprogrammaquote:Op woensdag 21 december 2022 18:46 schreef HappyCharly het volgende:
ze knippen vast wel om de domme uitspraken heen
Terwijl Mexx met haar kop op het kruis van Mattin ligtquote:Op woensdag 21 december 2022 18:50 schreef puzziepie het volgende:
Mexx:' Blijkbaar hebben sommige mensen thee op'
Martin :'Wie'
Mexx :'Kimmie en Djedi'
mocht thee ook niet? is toch ook water...quote:Op woensdag 21 december 2022 18:50 schreef puzziepie het volgende:
Mexx:' Blijkbaar hebben sommige mensen thee op'
Martin :'Wie'
Mexx :'Kimmie en Djedi'
Ik snap het ook niet .quote:Op woensdag 21 december 2022 18:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
mocht thee ook niet? is toch ook water...
Ik heb in korte tijd zoveel uitdrukkingen op dat gezicht gezien dat ik denk dattie het zelf ook niet weet.quote:Op woensdag 21 december 2022 18:53 schreef patat het volgende:
[..]
Issie boos? Verbaasd? Aan het nadenken?
Je weet het nooit met hem
Heerlijk ik hou durvanquote:Op woensdag 21 december 2022 18:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die arrogante hooghartige houding van Rupert
Het is maar een houdingquote:Op woensdag 21 december 2022 18:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik vind het een enorme kwal met een air van hier tot tokyo.quote:Op woensdag 21 december 2022 18:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hij weet idd weinigquote:Op woensdag 21 december 2022 18:59 schreef ledn81 het volgende:
Mattin is dommer dan ik dacht tijdens dat 30 seconds spelletje.
[ afbeelding ]
Jappie lijkt niet echt te weten wat hij nu met Kim D aanmoetquote:Op woensdag 21 december 2022 19:10 schreef puzziepie het volgende:
Kim D over het sterke front wat ze nog hebben met Jeff
Het blijft toch je maat
[ afbeelding ]
Op FB staat ook dat Kim D Jeff een knietje heeft gegevenquote:Op woensdag 21 december 2022 19:14 schreef Sestra666 het volgende:
ik las op fb () jaja, i know... dat Eshter honing uit haar privekassie heeft gegeten
wat heerlijk dat je zelf doorhebt hoe dat klinkt...quote:Op woensdag 21 december 2022 19:14 schreef Sestra666 het volgende:
ik las op fb () jaja, i know... dat Eshter honing uit haar privekassie heeft gegeten
quote:Op woensdag 21 december 2022 19:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat heerlijk dat je zelf doorhebt hoe dat klinkt...
ik snap je![]()
de ene thee in de suiker de ander honing.. ja het vasten gaat ze goed af
hij insinueerde dat.. en zij ging daartegenin..quote:Op woensdag 21 december 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op FB staat ook dat Kim D Jeff een knietje heeft gegeven
die hebben een stream 3
zo staat het er nietquote:Op woensdag 21 december 2022 19:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hij insinueerde dat.. en zij ging daartegenin..
quote:Op woensdag 21 december 2022 19:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hij insinueerde dat.. en zij ging daartegenin..
Isaac gaat een grapje uithalenquote:
Tosti ijzerquote:Op woensdag 21 december 2022 19:19 schreef ledn81 het volgende:
Topstreams!
Er ligt een griet met haar hand in een tosti ijzer voor haar nagels en zegt geen woord![]()
[ afbeelding ]
Het is nog niet afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |