Wanda is haar bestiequote:Op woensdag 21 december 2022 16:41 schreef R0T29 het volgende:
Arme Marciano als Djedi straks weg is... dan heeft KimK helemaal niemand meer...
Another day at the officequote:Op woensdag 21 december 2022 16:50 schreef Deisyy het volgende:
Jeff en Isaac staan het gepeupel uit te lachen vanuit het kantoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
ja, die heeft te vroeg gepiekt.quote:Op woensdag 21 december 2022 16:53 schreef puzziepie het volgende:
Ik denk dat de rol van Jeff ergens wel is uitgespeeld
Volgens hemzelf kwam ie de eerste drie maanden niet in beeld johquote:
Hij weet helemaal niet wat wij zien . Hij is volop in beeld geweestquote:Op woensdag 21 december 2022 16:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volgens hemzelf kwam ie de eerste drie maanden niet in beeld joh
Dan hebben ze nog een hele klus.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:01 schreef engine het volgende:
Isaac en Jeff over wat de regie wil... positiviteit met kerst
Eerst maar eens wat aan hun eigen negativiteit doenquote:Op woensdag 21 december 2022 17:01 schreef engine het volgende:
Komt wel goed zegt Jeff. Vervolgens weer zeiken dat het allemaal zulke kut mensen zijn.quote:
Dat zei hij nietquote:Op woensdag 21 december 2022 17:02 schreef Ebinas het volgende:
Isaac: hier ben ik echt volledig me zelf, voor 5%
Oh echtquote:Op woensdag 21 december 2022 17:03 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zei hij nietvoor 95 procent zichzelf en 5 procent go with the flow.
wie heeft hem geslagen?quote:Op woensdag 21 december 2022 16:20 schreef Deisyy het volgende:
Jeff: Een discussie is goed, maar je moet me niet aanraken, niemand slaat mij.
Ain't gonna happen, wen er maar vast aan.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:05 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb nooit echt iets gezien in Jeff, maar nu mag hij echt weg.
Bad Santaquote:Op woensdag 21 december 2022 17:01 schreef engine het volgende:
Geen idee, misschien is hij helemaal niet geslagen ook.quote:
A geblaat van hem dusquote:Op woensdag 21 december 2022 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, misschien is hij helemaal niet geslagen ook.
Kamer 5 was akkoord en het werd geregeld.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:04 schreef Deisyy het volgende:
Doneren ze echt ¤100 met deze vastendag?
Dat vind ik nou dus ook. Stelt echt niks voor.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind ¤100 doneren wel heel sneu hoor als er zoveel geld in de prijzenpot zit
Kutevenementquote:Op woensdag 21 december 2022 17:12 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik nou dus ook. Stelt echt niks voor.
100%?quote:Op woensdag 21 december 2022 17:12 schreef engine het volgende:
Isaac wordt moe van het neppe gedoe. Moe van het neppe gedoe.
Twee nepperds bij elkaarquote:Op woensdag 21 december 2022 17:12 schreef engine het volgende:
en staat daarom samen met Jeff iedereen vanuit zijn kantoor uit te lachenquote:Op woensdag 21 december 2022 17:12 schreef engine het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2022 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en staat daarom samen met Jeff iedereen vanuit zijn kantoor uit te lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |