Wanda is haar bestiequote:Op woensdag 21 december 2022 16:41 schreef R0T29 het volgende:
Arme Marciano als Djedi straks weg is... dan heeft KimK helemaal niemand meer...
Another day at the officequote:Op woensdag 21 december 2022 16:50 schreef Deisyy het volgende:
Jeff en Isaac staan het gepeupel uit te lachen vanuit het kantoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
ja, die heeft te vroeg gepiekt.quote:Op woensdag 21 december 2022 16:53 schreef puzziepie het volgende:
Ik denk dat de rol van Jeff ergens wel is uitgespeeld
Volgens hemzelf kwam ie de eerste drie maanden niet in beeld johquote:
Hij weet helemaal niet wat wij zien . Hij is volop in beeld geweestquote:Op woensdag 21 december 2022 16:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volgens hemzelf kwam ie de eerste drie maanden niet in beeld joh
Dan hebben ze nog een hele klus.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:01 schreef engine het volgende:
Isaac en Jeff over wat de regie wil... positiviteit met kerst
Eerst maar eens wat aan hun eigen negativiteit doenquote:Op woensdag 21 december 2022 17:01 schreef engine het volgende:
Komt wel goed zegt Jeff. Vervolgens weer zeiken dat het allemaal zulke kut mensen zijn.quote:
Dat zei hij nietquote:Op woensdag 21 december 2022 17:02 schreef Ebinas het volgende:
Isaac: hier ben ik echt volledig me zelf, voor 5%
Oh echtquote:Op woensdag 21 december 2022 17:03 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zei hij nietvoor 95 procent zichzelf en 5 procent go with the flow.
wie heeft hem geslagen?quote:Op woensdag 21 december 2022 16:20 schreef Deisyy het volgende:
Jeff: Een discussie is goed, maar je moet me niet aanraken, niemand slaat mij.
Ain't gonna happen, wen er maar vast aan.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:05 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb nooit echt iets gezien in Jeff, maar nu mag hij echt weg.
Bad Santaquote:Op woensdag 21 december 2022 17:01 schreef engine het volgende:
Geen idee, misschien is hij helemaal niet geslagen ook.quote:
A geblaat van hem dusquote:Op woensdag 21 december 2022 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, misschien is hij helemaal niet geslagen ook.
Kamer 5 was akkoord en het werd geregeld.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:04 schreef Deisyy het volgende:
Doneren ze echt ¤100 met deze vastendag?
Dat vind ik nou dus ook. Stelt echt niks voor.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind ¤100 doneren wel heel sneu hoor als er zoveel geld in de prijzenpot zit
Kutevenementquote:Op woensdag 21 december 2022 17:12 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik nou dus ook. Stelt echt niks voor.
100%?quote:Op woensdag 21 december 2022 17:12 schreef engine het volgende:
Isaac wordt moe van het neppe gedoe. Moe van het neppe gedoe.
Twee nepperds bij elkaarquote:Op woensdag 21 december 2022 17:12 schreef engine het volgende:
en staat daarom samen met Jeff iedereen vanuit zijn kantoor uit te lachenquote:Op woensdag 21 december 2022 17:12 schreef engine het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2022 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en staat daarom samen met Jeff iedereen vanuit zijn kantoor uit te lachen
Lijkt dat hij het meest last heeft van het vasten.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:14 schreef puzziepie het volgende:
Jeff weer klagen en klagen en klagen
Zich verheven voelen boven de groep. God en God.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en staat daarom samen met Jeff iedereen vanuit zijn kantoor uit te lachen
Niet eten is voor hem geen probleem hoor dus dat is het zeker nietquote:Op woensdag 21 december 2022 17:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt dat hij het meest last heeft van het vasten.
febo lijkt het wel leuk te vinden, die laten ze nogal in beeld en aan het woord.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:21 schreef Ebinas het volgende:
En weer de knutselgroep belachelijk maken
Vooralsnog zijn ze iig bezig er iets van te maken
Nee zeik en zeik daarboven, zijn voltreffers
laat maar, ik zal je weer braaf gaan negerenquote:Op woensdag 21 december 2022 17:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is jouw reactie heel erg voorspelbaar?
Ik ben de laatste tijd positief verrast over hemquote:Op woensdag 21 december 2022 17:31 schreef engine het volgende:
Marciano trekt het niet eten slecht. Zie en hoor je ook aan hem.
Kerstochtend staat de sluis vol met 2 palletkarren vreet en zuipwerk, groetjes de kerstmanquote:Op woensdag 21 december 2022 17:29 schreef engine het volgende:
Als de boodschappen besteld zijn is het geld weer op. Dan kunnen ze het tot en met dinsdag tackelen.
Er is geen bier besteld voor kerst
en er staat nog 950.000 op de rekening waar ze ook eten van kunnen kopen. Ze kiezen er zelf voorquote:Op woensdag 21 december 2022 17:30 schreef Ebinas het volgende:
Isaac klaagt dat ze nu weinig geld kunnen verdienen.
Had dat dan in november gedaan, vindt hij.
Uhhhhh er had ook geld weggezet kunnen worden voor de feestdagen in november.
Bedank Jeff maar
Ik ook. Zolang hij maar beetje bij Kim weg blijft.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd positief verrast over hem
ook datquote:Op woensdag 21 december 2022 17:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
en er staat nog 950.000 op de rekening waar ze ook eten van kunnen kopen. Ze kiezen er zelf voor
KimD heeft allerlei issues en schoppen, slaan, schelden als het te heet wordt is er daar eentje van ja. Daar zijn zelfs beelden van en je kunt ook terugverwijzen naar het hele boksgala. Zelf zegt ze het ook gewoon regelmatig hardop zonder enige filter.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:28 schreef Verida het volgende:
[..]
laat maar, ik zal je weer braaf gaan negeren
Zielig doen over eten en ontberingen rond Kerst in een miljoenen kostende TVshow is natuurlijk je reinste bullshit..quote:Op woensdag 21 december 2022 17:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kerstochtend staat de sluis vol met 2 palletkarren vreet en zuipwerk, groetjes de kerstman
Ze hebben geld zat.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zielig doen over eten en ontberingen rond Kerst in een miljoenen kostende TVshow is natuurlijk je reinste bullshit..
Oeh.. ik schrik ervan.. Sjeff&Kim uit?quote:Op woensdag 21 december 2022 17:37 schreef Vlinder1974 het volgende:
jeetje, kom ik uit mijn werk, staat de hele loods op zijn kop![]()
Maar ik kan niet terugvinden wanneer kim en jeff een punt hebben gezet achter de relatie.
In welk filmpje is dat?
Geen directe filmpjes van, FEBO liet alleen fiets/kaart/dart streams zien toen dat gaande was.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:37 schreef Vlinder1974 het volgende:
jeetje, kom ik uit mijn werk, staat de hele loods op zijn kop![]()
Maar ik kan niet terugvinden wanneer kim en jeff een punt hebben gezet achter de relatie.
In welk filmpje is dat?
Brrrr, laatste keer dat ik daar iets heb gehaald is zeker 10 jaar geledenquote:Op woensdag 21 december 2022 17:38 schreef Ebinas het volgende:
Ze gaan Mc'en binnenkort
En nu maar klagen.
Hij wil kipnuggets, hamburgers, bigmac, mc chicken enzz...........
Mij maak je er ook niet blij meequote:Op woensdag 21 december 2022 17:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Brrrr, laatste keer dat ik daar iets heb gehaald is zeker 10 jaar geleden
En als dat er al zou wezen had je er ook geen invloed op...quote:Op woensdag 21 december 2022 17:24 schreef Verida het volgende:
[..]
febo lijkt het wel leuk te vinden, die laten ze nogal in beeld en aan het woord.
Dit is toch wel het moment dat ik het jammer vind dat je als kijker geen invloed hebt op wie er uit gaat...
Mag de volgende manager meteen even aftikken. En waarschijnlijk Isaac persoonlijk ook nog terugbetalen.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:40 schreef Ebinas het volgende:
En dat als snack, samen met de mc nuggets challenge.
En nu vasten voor de voedselbank.
Die naar hun 100 euro kunnen fluiten natuurlijk.
Want het geld is er nu niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |