Volgens mij wel, zal een deze dagen wel binnen komenquote:Op woensdag 21 december 2022 13:05 schreef D. het volgende:
Is die Zalando-bestelling er inmiddels al uit?
Ben erg benieuwdquote:Op woensdag 21 december 2022 13:08 schreef Loveable het volgende:
[..]
Volgens mij wel, zal een deze dagen wel binnen komen
Hij wilde toch Martin er uit hebben. Veranderd met de dag daar 🤣quote:Op woensdag 21 december 2022 13:13 schreef Charmian het volgende:
ik ben nu wel klaar met dat gekeuvel van babs en gj over leila. het is overduidelijk dat vooral gj leila er uit wil hebben.
'Shit wat heb ik gedaan, in welk ravijn ben ik gesprongen, hoe kom ik hier nog uit, schakelen Jeff'quote:Op woensdag 21 december 2022 13:23 schreef freaky40 het volgende:
Jeff komt uit kamer 5 met dit verhaal...
Daar hebben ze psychologen voor daar.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:28 schreef Verida het volgende:
Hij heeft gewoon hulp nodig om zijn verbale agressie te leren beheersen.
En ik denk dat hem dat niet gaat lukken in de loods.
hij wil de rotte appels eruitquote:Op woensdag 21 december 2022 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wilde toch Martin er uit hebben. Veranderd met de dag daar 🤣
dat is niet genoeg. Zolang hij elke keer weer die loods in wordt gestuurd na in kamer 5 te zijn geweest, valt hij terug.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar hebben ze psychologen voor daar.
Jeff trekt het sowieso niet om daar te moeten zitten met (ex) KimD constant om hem heenquote:
Er zou ook agressietherapie komen toch?quote:Op woensdag 21 december 2022 13:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar hebben ze psychologen voor daar.
Dat duurt niet lang meer, het is bijna al weer aan.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:32 schreef Aggie46 het volgende:
Ik vind het toch jammer dat het uit is tussen Jeff en KimD.
Hij blijft maar doorgaan.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:31 schreef puzziepie het volgende:
Over zichzelf en de situatie met Babs 'Zit ik hier nog wel goed als mens'
Over Kim 'Geloof me dit is makkelijk het is één en al nep'
'Nepper dan nep is er niet'quote:Op woensdag 21 december 2022 13:32 schreef Aggie46 het volgende:
Ik vind het toch jammer dat het uit is tussen Jeff en KimD.
Jammer van Jeff, dat hij zo is en doet.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Nepper dan nep is er niet'
Jeff blijft maar gewoon doorgaan
quote:Op woensdag 21 december 2022 13:36 schreef Ebinas het volgende:
Vind het wel een fijn gesprek om naar te luisteren.
Dan ben ik ook vertrokken hoorquote:Op woensdag 21 december 2022 13:34 schreef freaky40 het volgende:
Als Jeff vertrekt, en dat doet hij niet/mag hij niet, dan stort deze show als een plumpudding in elkaar.
Dat is volgens mij zijn probleem. Als hij ergens door wordt getriggerd, krijgt hij een waas voor zijn brein. Hij blijft dan doorgaan en doorgaan en is verbaal heel erg agressief.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:35 schreef Ebinas het volgende:
Jeff is dan niet meer bereikbaar.
Volgens Jeff is dat niet zo,
Nou Jeff, pak een spiegel
Zeker . ik denk dat hij zichzelf kwijt is .quote:
Eens.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is volgens mij zijn probleem. Als hij ergens door wordt getriggerd, krijgt hij een waas voor zijn brein. Hij blijft dan doorgaan en doorgaan en is verbaal heel erg agressief.
En hij krijgt daar niet echt weerwoord. Vanaf het moment dat hij zo tegen Martin tekeer is gegaan, is er niemand die hem kan of durft te stoppen als hij weer zo begint.
Tot nu toe heeft Kim het geprobeerd, veel van hem gepikt maar daar is nu ook de maat vol denk ik.
Ssssssstttt..niet zeggen dat ik vlakbij woonquote:Op woensdag 21 december 2022 13:40 schreef freaky40 het volgende:
Maar voorlopig stopt het niet....
[ afbeelding ]
Wat is vlakbij? Ik woon ook vlakbij, maar dat is relatief.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:41 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ssssssstttt..niet zeggen dat ik vlakbij woon
Ik las van de week ook een stuk op internet dat de geruchten die rondgingen ook helemaal niet waar zijnquote:Op woensdag 21 december 2022 13:40 schreef freaky40 het volgende:
Maar voorlopig stopt het niet....
[ afbeelding ]
Boksquote:Op woensdag 21 december 2022 13:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat is vlakbij? Ik woon ook vlakbij, maar dat is relatief.
OH ja die laatste is er ook nog.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:43 schreef engine het volgende:
Gewoon 24 uur aanvragen kan hij tegelijk met Djedi wieberen
Wat is een logger?quote:Op woensdag 21 december 2022 13:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik las van de week ook een stuk op internet dat de geruchten die rondgingen ook helemaal niet waar zijn
als je niet snapt wat hij daarmee bedoelt moet je er ook niet over beginnen..quote:Op woensdag 21 december 2022 13:42 schreef pingu66 het volgende:
Moet Babbet nu eens tegen hem zeggen wat die tegen Kim zei : "je bent niet goed bij je hoofd,er gaat nog een hele rugzak bij je open " kijken hoe leuk hij dat vindt
Soort bedaalde cossers.. die houden de streams bij om interessante beelden voor tv te aan te wijzen en verhaallijntjes bij te houden (en misschien wat bij te sturen hier of daarquote:
Wie zegt dat ik niet weet wat hij bedoelt?quote:Op woensdag 21 december 2022 13:44 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
als je niet snapt wat hij daarmee bedoelt moet je er ook niet over beginnen..
een logger die schrijft mee met de ontwikkeling in de verhaallijnen. bijvoorbeeld nu jeff met babbette zodat ze dit in een “logisch” verhaal een de tv serie kunnen verwerken en op door bordurenquote:
omdat hij zich niet gedraagt alsof hij een rugzak met zich mee draagt, kim wel.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet weet wat hij bedoelt?
Om nu Jeff in een beter daglicht te zetten bedoel je? 🤣quote:Op woensdag 21 december 2022 13:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Soort bedaalde cossers.. die houden de streams bij om interessante beelden voor tv te aan te wijzen en verhaallijntjes bij te houden (en misschien wat bij te sturen hier of daar)
Durf het niet te zeggen.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:48 schreef puzziepie het volgende:
Ineens een andere houding en soundlock
Jeff had het over wie? Wendy? Of wie?
[ afbeelding ]
Dat wordt ie wel door Isaac.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:48 schreef woxxel het volgende:
jeff vraagt geen 24 uur aan.
die roept dat alleen omdat ie tegen gehouden wilt worden
quote:
'Er zijn buiten betere jongens'quote:Op woensdag 21 december 2022 13:50 schreef puzziepie het volgende:
Jeff over een schriftje waar kinderachtig in wordt geschreven , vast door Kim D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Jappie liep voorbij.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja die blik was gericht op iemand
quote:Op woensdag 21 december 2022 13:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Er zijn buiten betere jongens'Misschien dat Kim bijhoudt wat hij allemaal uitkraamt tijdens een ruzie,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat ie achter te horen gekregen, dat ie nu kan opzouten of een knop moet omzetten. Ze zijn het ook een beetje zat denk. Uurtje om erover na te denken en dan willen ze het horen.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:57 schreef Ebinas het volgende:
Jeff heeft nu een half uur om het te zeggen.
Wat te zeggen?
Nou dat vind ik niet die woede uitbarstingen met verbaal geweld komt ergens vandaan. Maar goed het is een kut opmerking om iemand aangevallen op zijn of haar spreekwoordelijke rugzakje.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:47 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
omdat hij zich niet gedraagt alsof hij een rugzak met zich mee draagt, kim wel.
Daar lijkt het nu wel op iddquote:Op woensdag 21 december 2022 13:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Denk dat ie achter te horen gekregen, dat ie nu kan opzouten of een knop moet omzetten. Ze zijn het ook een beetje zat denk. Uurtje om erover na te denken en dan willen ze het horen.
Dat moet haast wel jaquote:Op woensdag 21 december 2022 13:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Denk dat ie achter te horen gekregen, dat ie nu kan opzouten of een knop moet omzetten. Ze zijn het ook een beetje zat denk. Uurtje om erover na te denken en dan willen ze het horen.
Ik kan mij niet voorstellen dat Jeff zich door de regie onder druk laat zetten, dit is zijn ding om binnen een half uur te beslissenquote:Op woensdag 21 december 2022 13:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit is the breaking point...quote:Op woensdag 21 december 2022 14:01 schreef KoningWouter het volgende:
Isaac weer met zijn domme gelul.
Ik begrijp het wel, nu kan Isaac min of meer onder de radar blijven met overal meelullen.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:01 schreef KoningWouter het volgende:
Isaac de sekteleider probeert zijn volk binnen te houden.
Dat lijkt mij toch van wel. Ook voor een programma zijn er grenzenquote:Op woensdag 21 december 2022 14:00 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat Jeff zich door de regie onder druk laat zetten, dit is zijn ding om binnen een half uur te beslissen
En die grote bek die Jeff in de loods heeft, zal hij in kamer 5 niet hebben denk ik, Daar wordt dat natuurlijk niet gepikt.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij toch van wel. Ook voor een programma zijn er grenzen
Je kan het onder druk zetten noemen maar het houdt een keer op
En Jeffquote:Op woensdag 21 december 2022 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wilde toch Martin er uit hebben. Veranderd met de dag daar 🤣
Heb jij gezien dat Kim hem trapte?quote:Op woensdag 21 december 2022 14:05 schreef Silves het volgende:
Die heeft flink over zijn klote gekregen achter..steeds tegen gehouden om niet te gaan en nu groen licht gekregen..wil je gaan ga maar..dit is wat ik eruit haal op kantoor.
Geen rode kaart voor Kim..heeft hem flink getrapt..vreemde show hoor..
Gisteren zei Jeff dat Kim D hem bijna een knietje gafquote:Op woensdag 21 december 2022 14:05 schreef Silves het volgende:
Die heeft flink over zijn klote gekregen achter..steeds tegen gehouden om niet te gaan en nu groen licht gekregen..wil je gaan ga maar..dit is wat ik eruit haal op kantoor.
Geen rode kaart voor Kim..heeft hem flink getrapt..vreemde show hoor..
Dat zijn triggers voor Jeff mensen die iets terug zeggen of tegengas bieden Bern had daar ook een grap over in de roast ( weet alleen niet meer welke)quote:Op woensdag 21 december 2022 14:06 schreef Verida het volgende:
[..]
En die grote bek die Jeff in de loods heeft, zal hij in kamer 5 niet hebben denk ik, Daar wordt dat natuurlijk niet gepikt.
Ik hoorde alleen heel hard, hou je handen thuis..en dat een paar keer, net op kantoor weer, kim die het zelf zegt tegen Izeik..quote:Op woensdag 21 december 2022 14:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb jij gezien dat Kim hem trapte?
Ik niet namelijk, ik heb wel gezien dat hij haar dat probeerde aan te praten en dat ze dat doorhad en daar niet op op inging . Hij maakte een beweging alsof hij haar iets wilde doen . dat haalde ik gisteren uit hun ruzie
Omdat hij naar haar uithaalde of een move naar haar maakte .quote:Op woensdag 21 december 2022 14:09 schreef juul. het volgende:
[..]
Gisteren zei Jeff dat Kim D hem bijna een knietje gaf
bijna.....quote:Op woensdag 21 december 2022 14:09 schreef juul. het volgende:
[..]
"Je had de intensie om mij een knietje te geven" zei hij tegen Kim.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:09 schreef juul. het volgende:
[..]
In relatie is het één al gif.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:10 schreef Verida het volgende:
[..]
bijna.....
dat is nog niet helemaal
Jaquote:Op woensdag 21 december 2022 14:12 schreef HappyCharly het volgende:
Hai allen, zie isaac en Jeff
Wat is gebeurd? moeite waard om terug te kijken?
Dat is alweer een kwartier geleden joh , het gesprek is nu al weer andersquote:Op woensdag 21 december 2022 14:12 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac legt Babbel bloot want normaal een waffel voor tien maar tijdens haar eigen goededoelenactie niet te bespeuren
quote:Op woensdag 21 december 2022 14:10 schreef Harry het volgende:
Voor degenen die het gedrag van Jeffrey normaal vinden: hij vindt het zelf niet normaal!!
Het was ook niet echt liefdevol, het was een constante strijd met elkaar, tot aan het stoeien toe. Dat vond men hier zo leuk...nou, ik vond het niet leuk, gevaarlijk, Jeff wilde ook daarbij absoluut niet onderdoen voor kim.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In relatie is het één al gif.
Beter dat het uit is
Uiteraard maar is dat dan zo van belang danquote:Op woensdag 21 december 2022 14:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is alweer een kwartier geleden joh , het gesprek is nu al weer anders
Jaquote:Op woensdag 21 december 2022 14:12 schreef HappyCharly het volgende:
Eens , maar dat was dat goedpraten terwijl dat allemaal red flags warenquote:Op woensdag 21 december 2022 14:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Het was ook niet echt liefdevol, het was een constante strijd met elkaar, tot aan het stoeien toe. Dat vond men hier zo leuk...nou, ik vond het niet leuk, gevaarlijk, Jeff wilde ook daarbij absoluut niet onderdoen voor kim.
een nare relatie vond ik het, inderdaad toxic.
Het was fittie festijnquote:Op woensdag 21 december 2022 14:12 schreef HappyCharly het volgende:
weer van die ouwe beelden....dit is niet DGK of Utopia.quote:
Ja , je haalt er één puntje uit terwijl het eigenlijk om iets heel anders gaatquote:Op woensdag 21 december 2022 14:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Uiteraard maar is dat dan zo van belang dan
quote:Op woensdag 21 december 2022 14:10 schreef Harry het volgende:
Voor degenen die het gedrag van Jeffrey normaal vinden: hij vindt het zelf niet normaal!!
Dat bedoel ik hier toch ook niet mee. Het is een 'focking' quote waar een liedje van gemaakt is...quote:Op woensdag 21 december 2022 14:15 schreef Verida het volgende:
[..]
weer van die ouwe beelden....dit is niet DGK of Utopia.
quote:Op woensdag 21 december 2022 14:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik ga t bekijken. Is het nu uit tussen Kim en Jeff?
quote:Op woensdag 21 december 2022 14:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik ga t bekijken. Is het nu uit tussen Kim en Jeff?
Ga natuurlijk niet overal op reageren en uiteindelijk maakt alles hier samen een interessante samenvattingquote:Op woensdag 21 december 2022 14:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , je haalt er één puntje uit terwijl het eigenlijk om iets heel anders gaat
Babs was de aanleiding , Jeff zelf is de oorzaak . Hij zit met zichzelf in de knoop . En dat weet hijquote:Op woensdag 21 december 2022 14:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ga natuurlijk niet overal op reageren en uiteindelijk maakt alles hier samen een interessante samenvatting
Rondje lopen op de luchtplaats?quote:Op woensdag 21 december 2022 14:19 schreef puzziepie het volgende:
Jeff gaat zo even een rondje lopen en als het dan zo is dan moet het ook klaar zijn
Dat is mij ook wel duidelijk hoorquote:Op woensdag 21 december 2022 14:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Babs was de aanleiding , Jeff zelf is de oorzaak . Hij zit met zichzelf in de knoop . En dat weet hij
Ik hoop dat dat hij zich kan herpakken
Isaac heeft overwichtquote:Op woensdag 21 december 2022 14:27 schreef Kakadylo het volgende:
Mooi om te zien dat Jeff tenminste wel naar Isaac opkijkt en zich dan nederig en normaal kan gedragen
Jeff praat tegen Wendy dus denkt na over wat ie precies zegtquote:Op woensdag 21 december 2022 14:31 schreef puzziepie het volgende:
Jeff denkt niet dat hij blijft
[ afbeelding ]
Ik denk dat Wendy af en toe ook gek wordt van Babbet haar gebabbel en gefladder van hier naar daar.quote:
Volgens mij kan de term "flikker" als discriminerend worden gezien.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:29 schreef pingu66 het volgende:
GJ :"laat die flikkers het masr zelf doen ( Ima en Rupi), sorry dat ik het zo zeg,maar het is wel zo"
GJ zegt wel vaker flikkers almaar is absoluut niets tegen homo's . Ja tuurlijk GJ. GJ is een homofobie wappie of zit zelf nog in de kast.
Ik mag toch hopen dat dat uit blijftquote:Op woensdag 21 december 2022 14:32 schreef Flow3r het volgende:
Denk dat Jeff echt wel blijft , alsof ie weg zou gaan zonder het hebben goed gemaakt met Kim
Debiele uitsprakenquote:Op woensdag 21 december 2022 14:29 schreef pingu66 het volgende:
GJ :"laat die flikkers het masr zelf doen ( Ima en Rupi), sorry dat ik het zo zeg,maar het is wel zo"
we zullen zien, ik geloof niet dat hij weggaat met ruzie met haarquote:Op woensdag 21 december 2022 14:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat uit blijft
Kim is er klaar mee.
En zoals hij over haar praat zit goedmaken er niet in
klopt helemaalquote:Op woensdag 21 december 2022 14:37 schreef Flow3r het volgende:
Aks hij door kamer 5 op de vingers is getikt, is het logische gevolg dat hij dingen gaat roepen als : ik ben zo niet, ik wil naar huis etc, maar dat wil hij eigenlijk niet, hij hoopt dat anderen hem overhalen te blijven, dan kan hij nog even net doen alsof ie toch weg wil om vervolgens te blijven
zo gaat het vaak
Mij ook, ik heb zo'n Jeff type in mijn rugzakje dus ik zie hem graag vertrekken.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:37 schreef woxxel het volgende:
hij mag van mij naar huis, ik wil de anderen wel wat meer gaan zien.
Deze geeft mij echt een hoge bloeddruk
Als je met Wanda omgaat bij je sowieso al AF.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:39 schreef juul. het volgende:
Ik denk dat Jappie er niet mee zou zitten als Jeff vertrekt, Jappie houdt zich op de vlakte
Dat er enigszins sturing is vind ik logisch.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:42 schreef woxxel het volgende:
hij heeft de optie gehad, nu veranderen en gaan klussen en je mond houden of blijven.
binnen een half uur laten weten![]()
![]()
kan ie niet
quote:Op woensdag 21 december 2022 14:43 schreef woxxel het volgende:
ultimatum dus.
hij moet er gewoon uit met een rode kaart
't Achterhuisquote:Op woensdag 21 december 2022 14:42 schreef woxxel het volgende:
hij heeft de optie gehad, nu veranderen en gaan klussen en je mond houden of blijven.
binnen een half uur laten weten![]()
![]()
Ja maar hij zegt het nooit tegen hen zelf hij gebruikt het als hij het over ze heeft. Zo rolt GJ.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:34 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Volgens mij kan de term "flikker" als discriminerend worden gezien.
Walgelijkquote:Op woensdag 21 december 2022 14:29 schreef pingu66 het volgende:
GJ zegt wel vaker flikkers almaar is absoluut niets tegen homo's . Ja tuurlijk GJ. GJ is een homofobie wappie of zit zelf nog in de kast.
Maar wel over de streams.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja maar hij zegt het nooit tegen hen zelf hij gebruikt het als hij het over ze heeft. Zo rolt GJ.
Ik denk dat er iets tussen Jeff en de febo is geweest. Ik denk dat hij daar flink uit zijn plaat is gegaan.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:46 schreef Ebinas het volgende:
Toch vrees ik dan ook voor een Leila
Da's ook niet de minst agressieve zeg maar.
Of het moet anders liggen
Vind het een lastig agressief mannetje.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:47 schreef Aggie46 het volgende:
Ik zou het jammer vinden als Jeff gaat.
Hij riep het vorige week al dat hij zich schaamde dat hij daar zat.
En toch: jammer van die 2 KimD en Jeff.
Ze brachten reuring in de tent.
Ik geloof niet dat hij nog maanden toneel kan blijven spelen. Is het vandaag niet vertrekt hij komende weken wel een keer.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:48 schreef Flow3r het volgende:
Hij probeert er al een positieve draai aan te geven, die gaat niet
Dat zou kunnen iddquote:Op woensdag 21 december 2022 14:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat er iets tussen Jeff en de febo is geweest. Ik denk dat hij daar flink uit zijn plaat is gegaan.
als het weer goed is met Kim, relationeel of vriendschappelijkquote:Op woensdag 21 december 2022 14:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij nog maanden toneel kan blijven spelen. Is het vandaag niet vertrekt hij komende weken wel een keer.
Ook prima maar het gaat een keer foutquote:Op woensdag 21 december 2022 14:48 schreef Flow3r het volgende:
Hij probeert er al een positieve draai aan te geven, die gaat niet
Maar die kut zondergevoel laat hij wel achterquote:Op woensdag 21 december 2022 14:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als het weer goed is met Kim, relationeel of vriendschappelijk
Hij gaat echt niet weg met een kutgevoel achterlatend
Dat denk ik ook. Het is al te ver gegaan , hij zit er te diep inquote:Op woensdag 21 december 2022 14:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij nog maanden toneel kan blijven spelen. Is het vandaag niet vertrekt hij komende weken wel een keer.
Denk ik ook en hij staat ook bijna alleen nu. Maar eigen schuld dikke bult.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat denkt ik ook. Het is al te ver gegaan , hij zit er te diep in
Hij haalt nu weer Babs aan terwijl hij zelf de reden is dat het misgaat
Moeten ze vaker doen een dag niet eten,gelijk heibel in de tent.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:50 schreef Ebinas het volgende:
Tot nu gebeurt er vandaag iig wat op de streams.
Eindelijk
Zo zie je maar, met 'n grote smoel kom je niet altijd ver...quote:Op woensdag 21 december 2022 14:53 schreef engine het volgende:
[..]
Denk ik ook en hij staat ook bijna alleen nu. Maar eigen schuld dikke bult.
Dat is een gif relatie . Dat komt nooit meer goed , ook al kan het over een paar weken misschien weer aan zijn , dan gaat het sowieso weer mis .quote:Op woensdag 21 december 2022 14:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als het weer goed is met Kim, relationeel of vriendschappelijk
Hij gaat echt niet weg met een kutgevoel achterlatend
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Moeten ze vaker doen een dag niet eten,gelijk heibel in de tent.
Heeft Jeff eigenlijk een evenement georganiseerd in de loods?
Dat bedoel ik niet, hij wil niet weggaan in deze sfeer, ze moeten eerst positief over hem denken, pas dan is ie er klaar voorquote:Op woensdag 21 december 2022 14:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is een gif relatie . Dat komt nooit meer goed , ook al kan het over een paar weken misschien weer aan zijn , dan gaat het sowieso weer mis .
Red flags en dat moet je ook helemaal niet willen
De combinatie van Jeff /Kim is zo toxic als wat
Ik vermoed dat Isaac en Marciano dan meer de baas gaan spelenquote:Op woensdag 21 december 2022 14:55 schreef Ebinas het volgende:
Ben benieuwd of de dynamiek in de groep wijzigt
Vrees wel voor een saai zootje
Slik Isaac, maar zou goed kunnenquote:Op woensdag 21 december 2022 14:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Isaac en Marciano dan meer de baas gaan spelen
Dan Isaak maar over de pis laten gaanquote:Op woensdag 21 december 2022 14:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Isaac en Marciano dan meer de baas gaan spelen
We weten niet wat er is gebeurd bij de febo , maar het ging er in de loods heftig aan toequote:Op woensdag 21 december 2022 14:56 schreef greysbones het volgende:
Sorry maar wat een zwaktebod van de FEBO
Maak dan een standpunt
En zeg dit kan niet
Sorry Jeff je mag vertrekken
Hoop ik ookquote:Op woensdag 21 december 2022 14:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
We weten niet wat er is gebeurd bij de febo , maar het ging er in de loods heftig aan toe
Een ultimatum is prima , aan hem de keus . Het houdt een keer op.
ik hoop dat hij zich kan herpakken
wil niet zeurenquote:Op woensdag 21 december 2022 14:56 schreef greysbones het volgende:
Sorry maar wat een zwaktebod van de FEBO
Maak dan een standpunt
En zeg dit kan niet
Sorry Jeff je mag vertrekken
No worries, het is ook TV hè. Niets is wat het lijkt en we weten niet wat er in kamer 5 besproken is.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:59 schreef HappyCharly het volgende:
Ik denk dat hij blijft...
Maar wat heeft hij gedaan waardoor de febo hem de keuze geeft om te blijven of te gaan?
Ruzies, i know, ben nog aan t terugkijken. Maar iets kaart-waardigs?
Ruzie met Kim dquote:Op woensdag 21 december 2022 15:00 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wil niet zeurenmaar wat is er gebeurd met jeff? filmpje doet t niet, in t filmpjestopic
Nu de inhoud nogquote:Op woensdag 21 december 2022 15:00 schreef R0T29 het volgende:
Jeff: "Ik vraag wel of 'ie een mail wil sturen"
Met Babs heeft hij het uitgepraatquote:Op woensdag 21 december 2022 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ruzie met Kim d
Ruzie met babbel
Same. Ik weet dat er ryzie was. Maar was het kaartwaardig, vandaar gesprek en ultimatum febo?quote:Op woensdag 21 december 2022 15:00 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wil niet zeurenmaar wat is er gebeurd met jeff? filmpje doet t niet, in t filmpjestopic
Heel eerlijkquote:Op woensdag 21 december 2022 15:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met Babs heeft hij het uitgepraat
Nee, was alleen verbaal geweldquote:Op woensdag 21 december 2022 15:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Same. Ik weet dat er ryzie was. Maar was het kaartwaardig, vandaar gesprek en ultimatum febo?
Maar vanwaar dan deze actie met de febo?quote:
Dat gesprek tussen hun was mooi vond ik ,open en eerlijk en volwassen iddquote:Op woensdag 21 december 2022 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel eerlijk
Ik weet dat hij verliefd is op Kim d
Maar babbel heeft hij een totaal andere volwassenere band mee
Dat doet hem misschien nog wel meer zeer
Maar als het iets uit de loods was dan kreeg hij gewoon een gele of rode kaart via Isaak. Nu krijgt hij een ultimatum dus ik denk dat het niet de ruzie was.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
We weten niet wat er is gebeurd bij de febo , maar het ging er in de loods heftig aan toe
Een ultimatum is prima , aan hem de keus . Het houdt een keer op.
ik hoop dat hij zich kan herpakken
Moeten ze vaker doen een dag niet eten,gelijk heibel in de tent.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:50 schreef Ebinas het volgende:
Tot nu gebeurt er vandaag iig wat op de streams.
Eindelijk
Dat dusquote:
Dat weet alleen kamer 5quote:Op woensdag 21 december 2022 15:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar vanwaar dan deze actie met de febo?
Vinden ze dat het nu te vaak gebeurd, teveel uit de hand looopt?
zo onschuldig is ze niet in het geheelquote:Op woensdag 21 december 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
Kim d kan heel stoer zeggen dat ze koud kan doen
Maar ze houdt hem de hele tijd in de gaten nu
Maar moet iedereen een evenement organiseren dan?quote:Op woensdag 21 december 2022 15:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Moeten ze vaker doen een dag niet eten,gelijk heibel in de tent.
Heeft Jeff eigenlijk een evenement georganiseerd in de loods?
[..]
Dat dus
Bang dat ze 'n mes in de rug krijgt?quote:Op woensdag 21 december 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
Kim d kan heel stoer zeggen dat ze koud kan doen
Maar ze houdt hem de hele tijd in de gaten nu
Neeehoor. En hij is manager geweest en daarin genoeg acties ondernomen. Er is toch geen evenementenafspraak ofzo.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar moet iedereen een evenement organiseren dan?
Is dat het doel van EJVJL
Daar komt meer zinnigs uit als uit een Isaakquote:
Ja ,maar dat mogen we niet zienquote:Op woensdag 21 december 2022 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar komt meer zinnigs uit als uit een Isaak
Dat snap ik ook niet helemaal . Ga dan niet wroetenquote:Op woensdag 21 december 2022 15:06 schreef greysbones het volgende:
Kim gaat zich ermee bemoeien
Laat het dan los kut
Neequote:Op woensdag 21 december 2022 15:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet helemaal . Ga dan niet wroeten
Vond wel vaker dat ze enorm zoog en bemoeide.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Als je er klaar mee bent
Dan loslaten
En niet nu mee gaan bemoeien
daarom geen medelijden met kimd en andere kim ook niet, ze vragen er zelf omquote:Op woensdag 21 december 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Als je er klaar mee bent
Dan loslaten
En niet nu mee gaan bemoeien
Tijdens het breienquote:Op woensdag 21 december 2022 15:09 schreef Ebinas het volgende:
Janet heeft hele andere prioriteiten "we zouden toch ook schoonmaken vandaag"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |