Volgens mij wel, zal een deze dagen wel binnen komenquote:Op woensdag 21 december 2022 13:05 schreef D. het volgende:
Is die Zalando-bestelling er inmiddels al uit?
Ben erg benieuwdquote:Op woensdag 21 december 2022 13:08 schreef Loveable het volgende:
[..]
Volgens mij wel, zal een deze dagen wel binnen komen
Hij wilde toch Martin er uit hebben. Veranderd met de dag daar 🤣quote:Op woensdag 21 december 2022 13:13 schreef Charmian het volgende:
ik ben nu wel klaar met dat gekeuvel van babs en gj over leila. het is overduidelijk dat vooral gj leila er uit wil hebben.
'Shit wat heb ik gedaan, in welk ravijn ben ik gesprongen, hoe kom ik hier nog uit, schakelen Jeff'quote:Op woensdag 21 december 2022 13:23 schreef freaky40 het volgende:
Jeff komt uit kamer 5 met dit verhaal...
Daar hebben ze psychologen voor daar.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:28 schreef Verida het volgende:
Hij heeft gewoon hulp nodig om zijn verbale agressie te leren beheersen.
En ik denk dat hem dat niet gaat lukken in de loods.
hij wil de rotte appels eruitquote:Op woensdag 21 december 2022 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wilde toch Martin er uit hebben. Veranderd met de dag daar 🤣
dat is niet genoeg. Zolang hij elke keer weer die loods in wordt gestuurd na in kamer 5 te zijn geweest, valt hij terug.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar hebben ze psychologen voor daar.
Jeff trekt het sowieso niet om daar te moeten zitten met (ex) KimD constant om hem heenquote:
Er zou ook agressietherapie komen toch?quote:Op woensdag 21 december 2022 13:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar hebben ze psychologen voor daar.
Dat duurt niet lang meer, het is bijna al weer aan.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:32 schreef Aggie46 het volgende:
Ik vind het toch jammer dat het uit is tussen Jeff en KimD.
Hij blijft maar doorgaan.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:31 schreef puzziepie het volgende:
Over zichzelf en de situatie met Babs 'Zit ik hier nog wel goed als mens'
Over Kim 'Geloof me dit is makkelijk het is één en al nep'
'Nepper dan nep is er niet'quote:Op woensdag 21 december 2022 13:32 schreef Aggie46 het volgende:
Ik vind het toch jammer dat het uit is tussen Jeff en KimD.
Jammer van Jeff, dat hij zo is en doet.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Nepper dan nep is er niet'
Jeff blijft maar gewoon doorgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |