Tegeltjewaardigquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:22 schreef Wereldgozer het volgende:
Sjimmy gooit zoals hij eruit ziet
Ik heb niet graag dat google meeleest.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Firefox
iedereen gebruikt toch chrome
Heb jij iets te verbergen?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb niet graag dat google meeleest.
Zo is dat!quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
@:engine juicht met mij mee voor het vlaggetje
Iemand moet het doenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jimmy zet in dagelijks leven wasknijpers in elkaar
Net een crimineel.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:25 schreef Mani89 het volgende:
Sommige mensen gaan er wijs en beleerd uit zien met een baard. Jamie Hughes, niet.
Hij ziet er eerder uit als Kabouter Plopquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:25 schreef Mani89 het volgende:
Sommige mensen gaan er wijs en beleerd uit zien met een baard. Jamie Hughes, niet.
klopt, moest het een ex gedetineerde zijn, zou het meteen geloven.quote:
Of als t broertje van maik de boerquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hij ziet er eerder uit als Kabouter Plop
Moet wel in je aard liggen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Een baan is een baan.
Wist je dat Kabouter plop en de Burgemeester van Samson en Gert geacteerd worden door dezelfde persoon.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hij ziet er eerder uit als Kabouter Plop
Zak in elkaar joh kk gek lijkt mij wel toepasselijkquote:
Nee want Barney speelt nog niet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zak in elkaar joh kk gek lijkt mij wel toepasselijk
Je kan toch geen kabouter als burgemeester hebben? Dan zou Dries Mertens dadelijk ergens burgemeester worden zeker?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wist je dat Kabouter plop en de Burgemeester van Samson en Gert geacteerd worden door dezelfde persoon.
Hij heeft mij gebloktquote:
Sorry makker. Vergeef mij mijn enthousiasmequote:Op dinsdag 20 december 2022 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat VBL eens in VBL @:onlogisch Dit is DRT...
Oprottenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry makker. Vergeef mij mijn enthousiasme
Ik wacht op Ricky.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:30 schreef Tagliano het volgende:
Dit is zo'n pot die in theorie in 9 legs klaar kan zijn maar die de hele avond duurt voor je gevoel
Die ziet nog steeds niets met dat oogquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:30 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met die darter met dat glazen oog?
VBL is doodziek.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat VBL eens in VBL @:onlogisch Dit is DRT...
Ogenblikje, ik zoek het even opquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:30 schreef de_boswachter het volgende:
Ze kunne praten over de Crokycup.quote:
Dit is toch al de 3e set maar alleen is het scorebord stuk toch?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:30 schreef Tagliano het volgende:
Dit is zo'n pot die in theorie in 9 legs klaar kan zijn maar die de hele avond duurt voor je gevoel
Jamie Caven was dat toch?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:30 schreef de_boswachter het volgende:
Maandag weer PL.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze kunne praten over de Crokycup.
Is vanavond bezig.
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bedoelde dat shocked gezicht van m
Caven jaquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jamie Caven zag het niet meer zitten
Of de Carabao Cup.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is vanavond bezig.
Sean Hogan, Zuid-afrikaan.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ogenblikje, ik zoek het even op
Historische FOK! avond was datquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jamie Caven zag het niet meer zitten
Ja, die was toen al begonnen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:30 schreef Zorro het volgende:
Jimi Hendrix (de echte) heeft een nummer "The burning of the midnight lamp"
Zou dat toen al over deze partij gegaan zijn?
Als het draait..quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Als Hughes even normaal doet is dit zo gedaan
We zijn hem helaas uit de oog verlorenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Historische FOK! avond was dat
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik dommel nu al weg, wordt een lange avond
Nee, dat kan niet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:34 schreef De_Kraam het volgende:
Kunnen deze twee niet gewoon allebei eruit?
Ohja moet nog wat aanpassen, dank.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:33 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker gebitje heeft Hendriks. Stukje bezuinigen op het CZ pakket genot.
Welke smaak?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is vanavond bezig.
Helpt het ook tegen snurken?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
mensen met SLAAPPROBLEMEN moeten nu naar deze wedstrijd kijken
vind ik erg lekker. Morgen maar weer paar zakjes halen. Zonder zout, want dat is gezonder.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag niet over cashewnoten beginnen.
Lekker slim met je diabetesquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van de week ook gedaan. Stukje eigen risico op 850 gezet.
Wie, Hughes? Denk het niet.quote:
Totdat je ziek wordt, dan is het ineens een stuk duurder.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Belg heb ik wel geluk met de gezondheidszorg. Ik betaal iets van 100 euro in 3 maanden en daar zit zo goed als alles in.
Ook hersencapaciteit uitbreiden?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Belg heb ik wel geluk met de gezondheidszorg. Ik betaal iets van 100 euro in 3 maanden en daar zit zo goed als alles in.
En nou eens betalen voor goeie wegenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van de week nog de cashew/pindamix met honing gekochtquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag niet over cashewnoten beginnen.
Maar dan weer wel 200 euro voor een matig internet abbo met datalimietquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zorg in België is waardeloos vergeleken met Nederland.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gratis tandverzekering omdat je vullingen er dagelijks uittrillenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En nou eens betalen voor goeie wegen
Maar als er dan stront aan de knikker is, krijg je dan een beetje waar voor je geld?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
En schijten in de septic tankquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar dan weer wel 200 euro voor een matig internet abbo met datalimiet
Ook aderlaten?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij verklaart net zelf dat ie wel een voedselvergiftiging heeft?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Voedselvergiftiging is een hoax!
Dat hij de hele dag heeft zitten schijten, eigenlijk. En dat hij is volgestopt met pillen en drankjes.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:40 schreef BB-King het volgende:
Waar kwam dat voedselvergiftiging gerucht vandaan?
Wat zei Barney allemaal?
Zeker niet zoals Doevelaer al aangeeft je elke week naar tandarts moet en nieuwe schokdempers moet laten installeren bij je autoquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:40 schreef Coco het volgende:
Uiteindelijk is het in België helemaal niet zo goedkoper.
Je moet niet alleen naar de premies kijken.
Ja terwijl Koert net ervoor zegt dat het niet kloptquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij verklaart net zelf dat ie wel een voedselvergiftiging heeft?
Denk dat Barney wel mokersmerige ruften laat.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:41 schreef Gehrman het volgende:
Lekker constant lopen te ruften om je tegenstander af te leiden.
Hele zaal vergastquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat Barney wel mokersmerige ruften laat.
Verloven van alle brugwachters zijn ingetrokken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:41 schreef onlogisch het volgende:
Vol zelfvertrouwen. Dat wordt dus helemaal niks vanavond.
John Henderson ookquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
van die stiekeme die je niet hoort maar wel ruiktquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo'n zure warme die je niet hoort maar wel op meters afstand te ruiken is.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:41 schreef onlogisch het volgende:
Vol zelfvertrouwen. Dat wordt dus helemaal niks vanavond.
Af en toe defensief darten om op adem te komen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Energie verdelen op het ingooibord
Dat is 20 jaar geleden. We evolueren ook.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar dan weer wel 200 euro voor een matig internet abbo met datalimiet
Dat zijn de beste om in een volle trein te laten. Genot.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
van die stiekeme die je niet hoort maar wel ruikt
Wertha's Original?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:43 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat zijn de beste om in een volle trein te laten. Genot.
De derde en vierde misschien ook wel.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:42 schreef De_Kraam het volgende:
Ray moet toch wat vaker die tweede milkshake laten staan.
oh ben zelf blauwquote:
Wannsee conferentie was dus niet nodigquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:43 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat zijn de beste om in een volle trein te laten. Genot.
Nee. Die mogen niet meedoen.quote:
Dat ligt vast niet aan de mods.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Succes...daar kan het soms ook gruwelijk uit de hand escaleren.
Doe dat makker. Hopelijk kom je tot rustquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga heel even op bed liggen
Ik ga niet slapen, maar ik ga gewoon eventjes liggen.
Ouwe trekpopquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tot morgenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tot morgenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Oh oke, gisteren weer gezopen?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga zo lekker met het iPadje in bed liggen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wesley Harms-tactiekenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:41 schreef Gehrman het volgende:
Lekker constant lopen te ruften om je tegenstander af te leiden.
Vinden wij best oké.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waar is die elektro-monteur gebleven.quote:
Laatst gehad, best okayquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:47 schreef Wertha het volgende:
[..]
Jep. De Wertha's Caramel Crème variant bewaar ik voor in de bus.
Nee wel 10km gerendquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh oke, gisteren weer gezopen?
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:51 schreef Mani89 het volgende:
Ja, jij vrat het hele krat op zeker Zjaks.
Nog een paar dagenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee wel 10km gerend
Maar niet goed geslapen vannacht en dat hakt er een beetje in. Was vandaag ook niks waard op werk. Toe aan vakantie.
Sorry verkeerde link. Kut.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Waar is die elektro-monteur gebleven.
Werkt hier gewoon.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Stream stopt ermee.
Dit is geen enkel probleem
Pas op Eerste Kerstdag rust, zo doen we dat.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vrij zijn deze maand![]()
Echte bazen nemen geen vrij en knallen door
Ik heb eigenlijk zelden tot nooit gezeik met viaplayquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:53 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Werkt hier gewoon.
Gr gr ViaPlay support.
Dag na Tweede Kerstdag zijn we braaf op kantoor te vinden.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Pas op Eerste Kerstdag rust, zo doen we dat.
Het is geen keuze.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vrij zijn deze maand![]()
Echte bazen nemen geen vrij en knallen door
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zit de BARNEY ARMY er al een beetje klaar voor? Staan de gifjes paraat?
Eerste week vrij hier. Altijd mooi om die verschrikkelijke nieuwjaarswensen te ontlopen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eerste 2 weken januari vrij
Dat is het beste.
Deze bedoelde ik:quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Waar is die elektro-monteur gebleven.
Kenner.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eerste 2 weken januari vrij
Dat is het beste.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:53 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Caland in tha house. Het feest kan beginnen
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zit de BARNEY ARMY er al een beetje klaar voor? Staan de gifjes paraat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |