Tegeltjewaardigquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:22 schreef Wereldgozer het volgende:
Sjimmy gooit zoals hij eruit ziet
Ik heb niet graag dat google meeleest.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Firefox
iedereen gebruikt toch chrome
Heb jij iets te verbergen?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb niet graag dat google meeleest.
Zo is dat!quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
@:engine juicht met mij mee voor het vlaggetje
Iemand moet het doenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jimmy zet in dagelijks leven wasknijpers in elkaar
Net een crimineel.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:25 schreef Mani89 het volgende:
Sommige mensen gaan er wijs en beleerd uit zien met een baard. Jamie Hughes, niet.
Hij ziet er eerder uit als Kabouter Plopquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:25 schreef Mani89 het volgende:
Sommige mensen gaan er wijs en beleerd uit zien met een baard. Jamie Hughes, niet.
klopt, moest het een ex gedetineerde zijn, zou het meteen geloven.quote:
Of als t broertje van maik de boerquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hij ziet er eerder uit als Kabouter Plop
Moet wel in je aard liggen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Een baan is een baan.
Wist je dat Kabouter plop en de Burgemeester van Samson en Gert geacteerd worden door dezelfde persoon.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hij ziet er eerder uit als Kabouter Plop
Zak in elkaar joh kk gek lijkt mij wel toepasselijkquote:
Nee want Barney speelt nog niet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zak in elkaar joh kk gek lijkt mij wel toepasselijk
Je kan toch geen kabouter als burgemeester hebben? Dan zou Dries Mertens dadelijk ergens burgemeester worden zeker?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wist je dat Kabouter plop en de Burgemeester van Samson en Gert geacteerd worden door dezelfde persoon.
Hij heeft mij gebloktquote:
Sorry makker. Vergeef mij mijn enthousiasmequote:Op dinsdag 20 december 2022 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat VBL eens in VBL @:onlogisch Dit is DRT...
Oprottenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry makker. Vergeef mij mijn enthousiasme
Ik wacht op Ricky.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:30 schreef Tagliano het volgende:
Dit is zo'n pot die in theorie in 9 legs klaar kan zijn maar die de hele avond duurt voor je gevoel
Die ziet nog steeds niets met dat oogquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:30 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met die darter met dat glazen oog?
VBL is doodziek.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat VBL eens in VBL @:onlogisch Dit is DRT...
Ogenblikje, ik zoek het even opquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:30 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met die darter met dat glazen oog?
Ze kunne praten over de Crokycup.quote:
Dit is toch al de 3e set maar alleen is het scorebord stuk toch?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:30 schreef Tagliano het volgende:
Dit is zo'n pot die in theorie in 9 legs klaar kan zijn maar die de hele avond duurt voor je gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |