Jamie Caven was dat toch?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:30 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met die darter met dat glazen oog?
Maandag weer PL.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze kunne praten over de Crokycup.
Is vanavond bezig.
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bedoelde dat shocked gezicht van m
Caven jaquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jamie Caven zag het niet meer zitten
Of de Carabao Cup.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is vanavond bezig.
Sean Hogan, Zuid-afrikaan.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ogenblikje, ik zoek het even op
Historische FOK! avond was datquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jamie Caven zag het niet meer zitten
Ja, die was toen al begonnen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:30 schreef Zorro het volgende:
Jimi Hendrix (de echte) heeft een nummer "The burning of the midnight lamp"
Zou dat toen al over deze partij gegaan zijn?
Als het draait..quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Als Hughes even normaal doet is dit zo gedaan
We zijn hem helaas uit de oog verlorenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Historische FOK! avond was dat
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik dommel nu al weg, wordt een lange avond
Nee, dat kan niet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:34 schreef De_Kraam het volgende:
Kunnen deze twee niet gewoon allebei eruit?
Ohja moet nog wat aanpassen, dank.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:33 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker gebitje heeft Hendriks. Stukje bezuinigen op het CZ pakket genot.
Welke smaak?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is vanavond bezig.
Helpt het ook tegen snurken?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
mensen met SLAAPPROBLEMEN moeten nu naar deze wedstrijd kijken
vind ik erg lekker. Morgen maar weer paar zakjes halen. Zonder zout, want dat is gezonder.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag niet over cashewnoten beginnen.
Lekker slim met je diabetesquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van de week ook gedaan. Stukje eigen risico op 850 gezet.
Wie, Hughes? Denk het niet.quote:
Totdat je ziek wordt, dan is het ineens een stuk duurder.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Belg heb ik wel geluk met de gezondheidszorg. Ik betaal iets van 100 euro in 3 maanden en daar zit zo goed als alles in.
Ook hersencapaciteit uitbreiden?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Belg heb ik wel geluk met de gezondheidszorg. Ik betaal iets van 100 euro in 3 maanden en daar zit zo goed als alles in.
En nou eens betalen voor goeie wegenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van de week nog de cashew/pindamix met honing gekochtquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag niet over cashewnoten beginnen.
Maar dan weer wel 200 euro voor een matig internet abbo met datalimietquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zorg in België is waardeloos vergeleken met Nederland.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gratis tandverzekering omdat je vullingen er dagelijks uittrillenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En nou eens betalen voor goeie wegen
Maar als er dan stront aan de knikker is, krijg je dan een beetje waar voor je geld?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
En schijten in de septic tankquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar dan weer wel 200 euro voor een matig internet abbo met datalimiet
Ook aderlaten?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij verklaart net zelf dat ie wel een voedselvergiftiging heeft?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Voedselvergiftiging is een hoax!
Dat hij de hele dag heeft zitten schijten, eigenlijk. En dat hij is volgestopt met pillen en drankjes.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:40 schreef BB-King het volgende:
Waar kwam dat voedselvergiftiging gerucht vandaan?
Wat zei Barney allemaal?
Zeker niet zoals Doevelaer al aangeeft je elke week naar tandarts moet en nieuwe schokdempers moet laten installeren bij je autoquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:40 schreef Coco het volgende:
Uiteindelijk is het in België helemaal niet zo goedkoper.
Je moet niet alleen naar de premies kijken.
Ja terwijl Koert net ervoor zegt dat het niet kloptquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij verklaart net zelf dat ie wel een voedselvergiftiging heeft?
Denk dat Barney wel mokersmerige ruften laat.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:41 schreef Gehrman het volgende:
Lekker constant lopen te ruften om je tegenstander af te leiden.
Hele zaal vergastquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat Barney wel mokersmerige ruften laat.
Verloven van alle brugwachters zijn ingetrokken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:41 schreef onlogisch het volgende:
Vol zelfvertrouwen. Dat wordt dus helemaal niks vanavond.
John Henderson ookquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat Barney wel mokersmerige ruften laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |