Totdat je ziek wordt, dan is het ineens een stuk duurder.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Belg heb ik wel geluk met de gezondheidszorg. Ik betaal iets van 100 euro in 3 maanden en daar zit zo goed als alles in.
Ook hersencapaciteit uitbreiden?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Belg heb ik wel geluk met de gezondheidszorg. Ik betaal iets van 100 euro in 3 maanden en daar zit zo goed als alles in.
En nou eens betalen voor goeie wegenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van de week nog de cashew/pindamix met honing gekochtquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag niet over cashewnoten beginnen.
Maar dan weer wel 200 euro voor een matig internet abbo met datalimietquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zorg in België is waardeloos vergeleken met Nederland.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gratis tandverzekering omdat je vullingen er dagelijks uittrillenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En nou eens betalen voor goeie wegen
Maar als er dan stront aan de knikker is, krijg je dan een beetje waar voor je geld?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
En schijten in de septic tankquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar dan weer wel 200 euro voor een matig internet abbo met datalimiet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |