Maar zo is Jeffquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. KimD, met een andere vuurstick. Ze had het gewoon zelf moeten doen, en niet Jeff eerst laten doen.
Mootie toch.quote:
Daar editen ze wel omheen of piepen het weg.quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel leuk dat ze dit dus ook al niet kunnen uitzenden .... KimD scheldt alles bij elkaar
haha.. wordt 1 grote piepquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar editen ze wel omheen of piepen het weg.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:06 schreef greysbones het volgende:
Babbel
maar gelukkig hebben jullie vuur in jullie hart(tegen Ima)
Vooral kutquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:07 schreef greysbones het volgende:
wel leuk dat Kim D het blijft proberen
zij het met veel Kaulo
En toch vind ik haar wel sympathiekquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:07 schreef greysbones het volgende:
wel leuk dat Kim D het blijft proberen
zij het met veel Kaulo
niet opgevenquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En toch vind ik haar wel sympathiek
Don`t give up...quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. stick ging bij KimD al kapot zegt ze, direct al toen ze 'm pakte.
Tot zover de aannames dat Jeff hem gesloopt heeftquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:09 schreef greysbones het volgende:
Kim D
ik had hem de eerste keer in handen
toen was hij al stuk
quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Tot zover de aannames dat Jeff hem gesloopt heeft
Nee, dit is hoe ze zijn ... emotioneel, en daarna weer helemaal goed. Werkt voor hen blijkbaar.quote:
En daarna weer goedmaakseks om het af te sluiten met een peukjequote:
Teleurgesteld.quote:
Maar bij het vuurtje van nu lukte het haar wel.quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD zegt dat ze dit nooit heeft moeten doen bij defensie : 'Dit zit gewoon in mij'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En ook een beetje haar downfall, zoals toen met de tegenstemmen op Jeff...quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het doorzettingsvermogen van KimD is echt te prijzen, Ze geeft niet (snel) op
Dat verbeten koppie ook.quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het doorzettingsvermogen van KimD is echt te prijzen, Ze geeft niet (snel) op
Echt niet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:22 schreef Kakadylo het volgende:
Het mooie aan smoorverliefd zijn is dat je alles aan iemand leuk vindt terwijl je je er bij een ander aan zou storen
Ze zijn beiden even fanatiek en kunnen het van elkaar hebben als ze boos worden en schelden op elkaar, daarna is het ook gewoon weer klaar.quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:22 schreef Kakadylo het volgende:
Het mooie aan smoorverliefd zijn is dat je alles aan iemand leuk vindt terwijl je je er bij een ander juist aan zou storen
Doorzettingsvermogen valt te prijzenquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:24 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Die gaat er morgen nog zitten he?
Die stookt op een ander levelquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:24 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Die gaat er morgen nog zitten he?
Zij doen het op hun (!) manier en daarom het potje en dekseltjequote:Op dinsdag 20 december 2022 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zijn beiden even fanatiek en kunnen het van elkaar hebben als ze boos worden en schelden op elkaar, daarna is het ook gewoon weer klaar.
Dat zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:32 schreef KinKiJan het volgende:
Lach me kapot als het Mirthe nu eerder lukt dan Mattin
Eens , hij gaat wel door.quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:49 schreef maryo55 het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt over Martin. Maar doorzettingsvermogen heeft hij wel. Knap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:05 schreef HappyCharly het volgende:
Maar Kim zegt dat ze nog x aantal minuten hebben om het te laten koken...da kan er dus nog geld verdiend worden?
Het is niemand gelukt om het vuur aan te krijgen en het water te laten koken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar waar is het dan nog voor?
Waar telt ze naartoe?
Of het mogelijk is binnen 25min. Zo niet dan gaat ze naar kamer 5 voor een klacht.quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar waar is het dan nog voor?
Waar telt ze naartoe?
Gewoon voor de fun?quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:13 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Het is niemand gelukt om het vuur aan te krijgen en het water te laten koken.
Nu is KimD aan het kijken of het wél lukt.
Zij had een 2e vuurtje gemaakt en dat lukte allemaal binnen de 25 minuten.
Mattin lukte het niet maar ze bleven doorgaan (buiten de wedstrijd dus ook).
KimD heeft hem geholpen, maar het lukt ze ook met deze niet binnen de tijd.
Edit: verkeerd antwoord. Wat ze nu doen geldt niet meer voor een prijs.quote:
Kim gaat gewoon door en Jeff haakt meteen af en is chagrijnig en zegt als er iemand is die goed is in dit soort opdrachten zijn dat ik en Kim....quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:22 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het wel leuk om te zien dat Kim nog zo fanatiek bezig is, die wil dit echt weten en kunnen!
Zoals Esther ook voorzei bij Maddy ("indonesie")quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:19 schreef Aggie46 het volgende:
Er waren spelregels: niet aanmoedigen en geen tips geven.
En toch warren er (wat ik begreep) 2 die dat wel deden.
Janet en ik geloof Esther.
Berend was bang voor gele kaarten om dat ze dat toch deden.
Denk dat het na de kerstmarkt al een heel stuk minder is met dat breien.quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:40 schreef HappyCharly het volgende:
Van mij mogen ze de breipennen wel weer afpakken...
of geen truien laten kopen en zeggen: maak zelf maar
En boodschappen bij de Aziatische groothandel wantquote:Op dinsdag 20 december 2022 15:44 schreef HappyCharly het volgende:
Erik gaat een chili con carne maken op een manier waar Eunice duidelijk twijfels bij heeft.
Ze noemt een hoop ingrediënten, of hij die toevoegt? Nee, Erik maakt de Erikvariant.. met doperwten en chilipoeder.
En oeoeh spannend met een geheim ingredientquote:Op dinsdag 20 december 2022 15:44 schreef HappyCharly het volgende:
Erik gaat een chili con carne maken op een manier waar Eunice duidelijk twijfels bij heeft.
Ze noemt een hoop ingrediënten, of hij die toevoegt? Nee, Erik maakt de Erikvariant.. met doperwten en chilipoeder.
ja wat dan?quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En oeoeh spannend met een geheim ingredient
Jeff heeft de grote wens om aan ER mee te doen maar beter stuurt ie dan KimDquote:Op dinsdag 20 december 2022 15:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Kim gaat gewoon door en Jeff haakt meteen af en is chagrijnig en zegt als er iemand is die goed is in dit soort opdrachten zijn dat ik en Kim....
Kaart was voor de groepquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:19 schreef greysbones het volgende:
alcohol dan van de primera kaart?
en Erik vind dat ok?
Dat zou wel een beetje onbeschoft zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:20 schreef greysbones het volgende:
ze hebben toch nog steeds 180 euro??
per dag?
voor de hele dagquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou wel een beetje onbeschoft zijn.
Nee, gewonnen door 3 mensen, en te besteden door de groepquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah
ik dacht voor de winnaar
thnx
Het is dat KimD een relatie heeft met Jeffrey want anders zou Mexx haar meteen hebben willen wegstemmenquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:45 schreef Aggie46 het volgende:
KimD gaat het nu samen met Mattin proberen OM VUUR TE MAKEN(anders staat het een beetje gek)
Ik quote de verkeerde post, moest deze zijnquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor de hele dag
Kerst bedoel ik
quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:19 schreef greysbones het volgende:
alcohol dan van de primera kaart?
en Erik vind dat ok?
FEBO doet wat hen uitkomtquote:Op dinsdag 20 december 2022 15:19 schreef Aggie46 het volgende:
Er waren spelregels: niet aanmoedigen en geen tips geven.
En toch warren er (wat ik begreep) 2 die dat wel deden.
Janet en ik geloof Esther.
Berend was bang voor gele kaarten om dat ze dat toch deden.
Gewoon door o.a. Erik, maar die drinkt geen alcohol, dus zou het onbeschoft om het bedrag te besteden aan drank.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:22 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, gewonnen door 3 mensen, en te besteden door de groep
Was in overleg gegaanquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon door o.a. Erik, maar die drinkt geen alcohol, dus zou het onbeschoft om het bedrag te besteden aan drank.
Gelukkig werkt het voor hunquote:
Verrassend voor iemand die niets van alcohol moet hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:25 schreef D. het volgende:
[..]
Was in overleg gegaan
En Erik geeft het graag daar aan uit, zodat er geen geld uit de pot wordt gehaald om het daarmee te doen
quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:26 schreef engine het volgende:
[..]
Gelukkig werkt het voor hunzo lief!
De pot gaat hem aan het hartquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verrassend voor iemand die niets van alcohol moet hebben.
aiquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:26 schreef D. het volgende:
Tevens wil Erik wel wat Alcoholvrije drankjes
Jaloers op jouw positieve inputquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:26 schreef engine het volgende:
[..]
Gelukkig werkt het voor hunzo lief!
Wat een vreselijke eikel kan die Jeff toch zijn. Gelukkig is Kim goed opgewassen tegen die arrogante blik,houding en denigrerend toonje 🤮quote:
Jeff heeft ook kurenquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:28 schreef greysbones het volgende:
Is Kim D vandaag met de kuur begonnen?
Onvoorstelbaar inderdaad hoe zij hiermee om gaat.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat een vreselijke eikel kan die Jeff toch zijn. Gelukkig is Kim goed opgewassen tegen die arrogante blik,houding en denigrerend toonje 🤮
Vooral verbazend dat ze er straks weer tegenaan wil kruipenquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar inderdaad hoe zij hiermee om gaat.
Kim betrok de loods erbijquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:30 schreef HappyCharly het volgende:
Oh Kim en Jeff hebben weer ruzie
Hij roept door de loods dat ze niks kan en zij vraagt aan anderen of dat zo is, met een grote lach
Heel uitdagend weer allebei, bijzonder
Ben je dan wanhopig of juist vergevingsgezind?quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:30 schreef D. het volgende:
[..]
Vooral verbazend dat ze er straks weer tegenaan wil kruipen
Echt hequote:Op dinsdag 20 december 2022 16:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim betrok de loods erbij
dan doet Jeff er nog een schepje boven op
ga het lekker thuis uitvechten
ve ve velieftquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je dan wanhopig of juist vergevingsgezind?
Dat het nog kan.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ve ve velieft
tot over je oren
ondersteboven
waarom gooit ze de deur open en staat al tetterend te vragen(aan de loods) of ze niks kanquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Echt he
Dat je ruzie maakt snap ik, je bent daar 'thuis' en zit op elkaars lip
Maar waarom zou je over je vriendin en plein publique zeggen dat ze niks kan?
En waarom zegt zij dan niet; zeg mafkees, het is uit
Ja datquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
KimD zoekt dit soort kerels natuurlijk zelf ook op al staat ze gelukkig wel haar mannetje maar leuk is andersquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar inderdaad hoe zij hiermee om gaat.
Denk dat ze het ziet als een challenge, ze laat niet over zich heen lopenquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom gooit ze de deur open en staat al tetterend te vragen(aan de loods) of ze niks kan
waarom loopt ze niet weg bij hem als hij zoiets zegt
Omdat Kim net zo'n ruziënde tokkie is als Jeff. Laat anderen er lekker buiten, het is heel ongemakkelijk om anderen erbij te betrekken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom gooit ze de deur open en staat al tetterend te vragen(aan de loods) of ze niks kan
waarom loopt ze niet weg bij hem als hij zoiets zegt
Hij baalde sowieso, dat zei hijquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:35 schreef Poesjuh het volgende:
Waarom is Jeff boos (dit keer?)
Baalt hij dat hij geen vuur kan maken en kim wel?
Vindt hij haar te druk?
Baalt hij van 0 euro en afkicken?
Wat heeft Kim misdaan? oeh misschien met haar vinger gewezen per ongeluk?
Ik vind hem uitstekend. Kim is juist het kleine kind en erg tokkie bezig in ruzies tussen beide.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind Jeff en Kim een leuk stel, maar de manier waarop Jeff haar steeds kleineert is lager dan laag. Sommige mannen denken dat ze zichzelf boven de vrouw plaatsen door haar te kleineren, maar het zegt meer over die man, dan over de vrouw en gelukkig laat Kim zich niet door hem op de kop zitten
dat dusquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat Kim net zo'n ruziënde tokkie is als Jeff. Laat anderen er lekker buiten, het is heel ongemakkelijk om anderen erbij te betrekken.
Net als zoveel anderen daarquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oeh misschien wil hij wel naar huis?
Nu?
Bodem van z'n bakkie shag is in zicht.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:35 schreef Poesjuh het volgende:
Waarom is Jeff boos (dit keer?)
Baalt hij dat hij geen vuur kan maken en kim wel?
Vindt hij haar te druk?
Baalt hij van 0 euro en afkicken?
Wat heeft Kim misdaan? oeh misschien met haar vinger gewezen per ongeluk?
Beetje van beide denk ikquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, want dan krijgen we voorlopig helemaal geen eliminatie.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien een grote verwijderdag, de dag voor kerst. 10 er uit. lijkt me lekker.
Je zegt niet tegen je vriendin, je hebt maar 1 hersencel en je kan niets. Dat is gewoon walgelijkquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind hem uitstekend. Kim is juist het kleine kind en erg tokkie bezig in ruzies tussen beide.
Gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien een grote verwijderdag, de dag voor kerst. 10 er uit. lijkt me lekker.
Hmmz het hangt in de lucht want Marciano begon echt super erg scheldend bij ontbijt als alle ziektes en mongooltjes erbij alles, hij zou ieg nooit meer tegen iemand praten daar een dame....quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij baalde sowieso, dat zei hij
Maar wat er nu is, geen idee. Ik had een streamlock
Mexx..ik las dat het zelfs officieel is.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:38 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hmmz het hangt in de lucht want Marciano begon echt super erg scheldend bij ontbijt als alle ziektes en mongooltjes erbij alles, hij zou ieg nooit meer tegen iemand praten daar een dame....
ik hoor je felheid hierquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
heb daar echt een hekel aan als mensen dat doen
en de eerste de beste die zegt dat ik niks kan
die zal het weten ook
daar zeg ik helemaal niks meer tegen
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je zegt niet tegen je vriendin, je hebt maar 1 hersencel en je kan niets. Dat is gewoon walgelijk
Zei hij dat?quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je zegt niet tegen je vriendin, je hebt maar 1 hersencel en je kan niets. Dat is gewoon walgelijk
Precies, opbokken, nooit meer tegen me pratenquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
heb daar echt een hekel aan als mensen dat doen
en de eerste de beste die zegt dat ik niks kan
die zal het weten ook
daar zeg ik helemaal niks meer tegen
Officieel op zijn negeerlijst, benieuwd wat mexx gedaan had dan.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:39 schreef engine het volgende:
[..]
Mexx..ik las dat het zelfs officieel is.
Hoorde nog net een flard van een opmerking van de Febo inderdaad...quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:41 schreef Frummelie het volgende:
Streamlock voor nakkes....
Of moeten ze verder door ruziën van de FEBO....
Zo voor de hand liggend... wat een kakshow... denken ze dat we achterlijk zijn...quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoorde nog net een flard van een opmerking van de Febo inderdaad...
De kijkcijfers stijgen, dat moet wel zo blijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zo voor de hand liggend... wat een kakshow... denken ze dat we achterlijk zijn...
wat hoorde je dan? Ik had de stream aan en hoorde niksquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoorde nog net een flard van een opmerking van de Febo inderdaad...
- onzin -quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat hoorde je dan? Ik had de stream aan en hoorde niks
Jajajaja... 😉quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De kijkcijfers stijgen, dat moet wel zo blijven natuurlijk.
Gewoon weer verzonnen. Niks nieuws.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat ze verplicht ruzie moeten maken want dat is tv maken. Heb jij dat niet gehoord? Ik ook niet maar ze zeggen het hier dus zal het wel waar zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dan niet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:46 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon weer verzonnen. Niks nieuws.
Het hele verzinsel dat Freaky de Febo hoorde pratenquote:
Hoorde het toch echt hoor!quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het hele verzinsel dat Freaky de Febo hoorde praten
Voor mij zakt ze steeds dieper omdat ze dit elke keer weer blijft accepteren hoor.quote:
Jeffs zijn hersencellen zijn kapot gezopen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:39 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Zei hij dat?oh Jeff dat valt me zo tegen, wat maakt dat van jou dat je valt op 1 hersencel jeffie?
Smeert hij haar nou een gele kaart aanquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:46 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Jeff heeft Kim D. hem een knietje gegeven, Kim zegt dat ze 'zo' heeft gedaan, Jeff: Maar je had de intentie
SL
Daar zijn wel wat diagnoses voor te verzinnen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is zo tegenstrijdig, vanmorgen tijdens het sporten zei Jeff tegen Kim, toen ik naar bed ging heb ik een half uur naar je liggen kijken, je bent zo lief en dan de woorden die hij nu zegt
Hoorde het toch zelf. Dat ongeloof hier is echt lachwekkend hier.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik hoorde Jeff net zeggen dat Freaky onzin praat![]()
check je stream
Het woordje FEBO is natuurlijk al een aantal jaren bij dit soort uitzendingen.quote:
(toxic/teder, toxic, teder, toxic, teder, toxic, teder, toxic, teder, toxic/teder)quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:46 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff zeikt Kim finaal af en zegt:
je triggert me om dat soort dingen te zeggen
#zorgwekkend dit
Daar lijkt het wel opquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:50 schreef juul. het volgende:
[..]
Smeert hij haar nou een gele kaart aan
Echt he, ik probeerde te luisteren, maar ze zijn dodelijk vermoeiend.quote:
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is zo tegenstrijdig, vanmorgen tijdens het sporten zei Jeff tegen Kim, toen ik naar bed ging heb ik een half uur naar je liggen kijken, je bent zo lief en dan de woorden die hij nu zegt
Maar waarom zeg je dan niet gewoon wat je hoorde?quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoorde het toch zelf. Dat ongeloof hier is echt lachwekkend hier.
Hoe ze Martin toch aan het oefenen hebben gekregen : op zijn ego inspelenquote:
Onderdeel van zijn tactiek dus dat ziet Sasha goed want er zit een dubbele agenda achterquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:52 schreef puzziepie het volgende:
Sasja : Wat ik een beetje in de podcast zie is het paaien van Martin
quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe ze Martin toch aan het oefenen hebben gekregen : op zij ego inspelen
Martin was boos en wilde niet meer meedoen , had Sas gezegd helemaal goed , we hebben een vervanger voor je ,dus blijf lekker liggen . Na een kwartier stond hij klaar om te oefenen
Ik kan momenteel even niet kijken vandaarquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:59 schreef puzziepie het volgende:
Kijken jullie niet?
Ik kan niet alles typen namelijk
Ik zat op stream 1 door D.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:59 schreef puzziepie het volgende:
Kijken jullie niet?
Ik kan niet alles typen namelijk
Verkeerde streamquote:
Stream 1 een paar minuten geleden:quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:53 schreef D. het volgende:
Ik trek dit niet zo goed
Ah, gelukkig, Berend die op een stoel hangt, daar keek ik nu naar uit
Stream 2 als uitwijkoptie kon ook hoorquote:Op dinsdag 20 december 2022 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stream 1 een paar minuten geleden:
[..]
Ze zoekt het zelf op want Wendy of Sasha zou zijn gedrag niet accepteren hoorquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mij zakt ze steeds dieper omdat ze dit elke keer weer blijft accepteren hoor.
Nee, wij mogen naar Rummikub en de breiclub kijkenquote:Op dinsdag 20 december 2022 17:02 schreef puzziepie het volgende:
Al die drama en wij mogen het niet zien
Vooral opdracht, geen verdienquote:Op dinsdag 20 december 2022 17:05 schreef woxxel het volgende:
Is er vandaag veel gebeurd?
Een verdien opdracht zag ik
Kloptquote:Op dinsdag 20 december 2022 16:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Onderdeel van zijn tactiek dus dat ziet Sasha goed want er zit een dubbele agenda achter
Jeff met een roze muts ?quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:06 schreef woxxel het volgende:
Wieczat net aan de tafel bij isaak.
Met een zwarte jas aan. T leek op een kale man.
Dat duurt nog wel even. Later dan voorgaande jaren.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zo weer 'n dag voorbij voor de deelnemers, nog maar 'n paar te gaan
voor BB begint
3 weken, 9 Januari begint BBquote:Op dinsdag 20 december 2022 17:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even. Later dan voorgaande jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |