Maar zo is Jeffquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. KimD, met een andere vuurstick. Ze had het gewoon zelf moeten doen, en niet Jeff eerst laten doen.
Mootie toch.quote:
Daar editen ze wel omheen of piepen het weg.quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel leuk dat ze dit dus ook al niet kunnen uitzenden .... KimD scheldt alles bij elkaar
haha.. wordt 1 grote piepquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar editen ze wel omheen of piepen het weg.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:06 schreef greysbones het volgende:
Babbel
maar gelukkig hebben jullie vuur in jullie hart(tegen Ima)
Vooral kutquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:07 schreef greysbones het volgende:
wel leuk dat Kim D het blijft proberen
zij het met veel Kaulo
En toch vind ik haar wel sympathiekquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:07 schreef greysbones het volgende:
wel leuk dat Kim D het blijft proberen
zij het met veel Kaulo
niet opgevenquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En toch vind ik haar wel sympathiek
Don`t give up...quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. stick ging bij KimD al kapot zegt ze, direct al toen ze 'm pakte.
Tot zover de aannames dat Jeff hem gesloopt heeftquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:09 schreef greysbones het volgende:
Kim D
ik had hem de eerste keer in handen
toen was hij al stuk
quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Tot zover de aannames dat Jeff hem gesloopt heeft
Nee, dit is hoe ze zijn ... emotioneel, en daarna weer helemaal goed. Werkt voor hen blijkbaar.quote:
En daarna weer goedmaakseks om het af te sluiten met een peukjequote:
Teleurgesteld.quote:
Maar bij het vuurtje van nu lukte het haar wel.quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD zegt dat ze dit nooit heeft moeten doen bij defensie : 'Dit zit gewoon in mij'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |