Ho ho hoquote:
Jammer alleen wel dat we zo goed als zeker niet alles zullen meekrijgen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:50 schreef Deisyy het volgende:
Er hangt iets in de lucht daar, ik heb het idee dat het elk moment kan gaan knallen tussen een paar personen.
Of het wordt weg gedraaid of het wordt de kop ingedrukt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jammer alleen wel dat we zo goed als zeker niet alles zullen meekrijgen.
Voordat je het weet zitten ze gezellig samen te kaarten
quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of het wordt weg gedraaid of het wordt de kop ingedrukt.
Martin en Marciano zijn inmiddels samen aan het sporten
Na al haar leugens en verdraaide verhalen geloof ik helemaal niets meer van die stoker,quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:45 schreef Li0nHeart het volgende:
haha... gecreeerde fittie in de keuken.
Mexx bemoeit zich ineens met de vraag van Marciano. Gaat een heel eigen leven leiden.
Ik las zoiets hier gisteren of de nacht ervoor, maar het was weer heel vaag.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Na al haar leugens en verdraaide verhalen geloof ik helemaal niets meer van die stoker,
ik las vannacht op een juice kanaal dat Mexx en Martin onenigheid met elkaar hadden , ze zou zijn verkracht door een bekende oid
Ik heb dat gesprek vaag in flarden meegekregen , maar niet het stuk over een verkrachting , ik heb ook met een half oor geluisterdiemand dat gesprek toevallig wel gezien?
https://eenjaarvanjeleven(...)r-een-bekend-iemand/
Dat vooral jaquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las zoiets hier gisteren of de nacht ervoor, maar het was weer heel vaag.
Er werd hier al gesuggereerd dat het Leroy zou zijn.. vind dat nogal een beschuldigingquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Na al haar leugens en verdraaide verhalen geloof ik helemaal niets meer van die stoker,
ik las vannacht op een juice kanaal dat Mexx en Martin onenigheid met elkaar hadden , ze zou zijn verkracht door een bekende oid
Ik heb dat gesprek vaag in flarden meegekregen , maar niet het stuk over een verkrachting , ik heb ook met een half oor geluisterdiemand dat gesprek toevallig wel gezien?
Niet gehoord.. gelezen hier. Als ik het goed begreep werd Mexx wakker na een nacht (wellicht uitgaan/drank) met iemand in haar. Martin zegt, dat is verkrachting .. Mexx vindt van niet .. gedoe.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik geloof er ook helemaal niets van. 'gevaarlijk' meisjequote:Op dinsdag 20 december 2022 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er werd hier al gesuggereerd dat het Leroy zou zijn.. vind dat nogal een beschuldiging
Ik heb het ook alleen gelezen
Hier en op FB
Waar ook erg wordt getwijfeld aan Mexx
Dat meisje heeft vreselijk veel fantasie en altijd alles aandikken...quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij zegt het goed.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet gehoord.. gelezen hier. Als ik het goed begreep werd Mexx wakker na een nacht (wellicht uitgaan/drank) met iemand in haar. Martin zegt, dat is verkrachting .. Mexx vindt van niet .. gedoe.
Precies dat jaquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik geloof er ook helemaal niets van. 'gevaarlijk' meisje
Het was een vaag verhaal , en zoals Mexx het vertelde was nog vager.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet gehoord.. gelezen hier. Als ik het goed begreep werd Mexx wakker na een nacht (wellicht uitgaan/drank) met iemand in haar. Martin zegt, dat is verkrachting .. Mexx vindt van niet .. gedoe.
Daar had de FEBO wel een soundlock in mogen gooienquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het was een vaag verhaal , en zoals Mexx het vertelde was nog vager.
Zijn ze beide goed inquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:03 schreef puzziepie het volgende:
En zoals Mexx nu doet tegen Marciano zegt ook veel . Een wig drijven tussen mensen
Om het even voor Leroy op te te nemen kan het helemaal niet want hij ging toen al lang met.Jill.quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het was een vaag verhaal , en zoals Mexx het vertelde was nog vager.
Echt nog een tiener zoals die zich gedraagt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx is goed in het van een mug een olifant maken. En indien nodig kan ze het ook zonder mug.
Precies wat ik dachtquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Om het even voor Leroy op te te nemen kan het helemaal niet want hij ging toen al lang met.Jill.
Is dat nog steeds een setje?quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Om het even voor Leroy op te te nemen kan het helemaal niet want hij ging toen al lang met.Jill.
Wonen samen nuquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is dat nog steeds een setje?
Erik denkt ook, wie schrijft die blijft...
Ja precies. ze doen dat allebei . Ik had wat videos terug gekeken ,van dat afscheidsetentje van Jeff en Mora's feestje , de gesprekken met haar en Marciano,Kim en Wanda ..quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn ze beide goed in
Matin en Mexx
Dat gebemoei met alles en iedereen
Dat deden ze ook, maar die was net te laat ......quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:02 schreef greysbones het volgende:
Daar had de FEBO wel een soundlock in mogen gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat deden ze ook, maar die was net te laat ......
Daar even op inhakend: ik hoorde Martin zeggen 'zij heeft jou gepenetreerd'quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:12 schreef D. het volgende:
Met schenkstroop!Beter gewone stroopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je lekkere marinade mee makenThinking is difficult, that’s why most people judge
Is ook maar een repetitie dus niet zo belangrijk om het te monteren..quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ga dat kerstspel van gisteravond niet monteren, maar ik zet een paar uurfilmpjes online,
waarin een gedeelte is terug te zien ...
En allemaal voor niets. Martin of Jeffrey heeft dit al eens nagevraagd of ze niet bij de groothandel konden bestellen. Dat was niet mogelijk. Maar Erik is weer eigenwijs uiteraard.quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:21 schreef Loveable het volgende:
Grappig dat Erik vergrootglas gebruikt om het boodschappenlijstje te lezen
Tja Jumbo zal wel sponsor deal hebben, dus dan is logisch dat ze niet bij de groothandel kunnen bestellen.. En waarom wil Erik perse daar bestellen?quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En allemaal voor niets. Martin of Jeffrey heeft dit al eens nagevraagd of ze niet bij de groothandel konden bestellen. Dat was niet mogelijk. Maar Erik is weer eigenwijs uiteraard.
Maargoed dan heeft ie nu ook zijn lijstje alvast voor de jumbo
Ik zie Berend ook echt kijken van spoor jij wel???quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En allemaal voor niets. Martin of Jeffrey heeft dit al eens nagevraagd of ze niet bij de groothandel konden bestellen. Dat was niet mogelijk. Maar Erik is weer eigenwijs uiteraard.
Maargoed dan heeft ie nu ook zijn lijstje alvast voor de jumbo
Blijft er meer geld over voor het geval hij mocht winnen uiteraardquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:28 schreef Loveable het volgende:
[..]
Tja Jumbo zal wel sponsor deal hebben, dus dan is logisch dat ze niet bij de groothandel kunnen bestellen.. En waarom wil Erik perse daar bestellen?
Nou zoveel goedkoper is het bij de groothandel toch niet?quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Blijft er meer geld over voor het geval hij mocht winnen uiteraard
Nee zeker niet voor de dingen die hij wil bestellen en deze aantalenquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:30 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou zoveel goedkoper is het bij de groothandel toch niet?
Die lijst slaat nergens op.quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee zeker niet voor de dingen die hij wil bestellen en deze aantalen
Hij heeft wel eens vaker met dit gerecht lopen leuren, maar als hij het dan wilde gaan koken met Wendy ofzo kwamen die met opmerkingen "Moet er geen rijst bij ?" of andere aanvullingen en dat moest dan niet van Erik. Het was zijn gerecht. En daarom heeft ie het tot op heden niet kunnen makenquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie Berend ook echt kijken van spoor jij wel???
Ik ken de chili zin carne wel.quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij heeft wel eens vaker met dit gerecht lopen leuren, maar als hij het dan wilde gaan koken met Wendy ofzo kwamen die met opmerkingen "Moet er geen rijst bij ?" of andere aanvullingen en dat moest dan niet van Erik. Het was zijn gerecht. En daarom heeft ie het tot op heden niet kunnen maken
Zonder gehakt iddquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken de chili zin carne wel.
Dat zei hij zelf tegen Eunice,sie hadden een gesprek in kamer 4. Hij zei dat hij geleerd had niet meteen agressief te reageren.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
Tiano lijkt me ook iemand die kan ontploffen
Dat zei hij zelf tegen Eunice,sie hadden een gesprek in kamer 4. Hij zei dat hij geleerd had niet meteen agressief te reageren.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
Tiano lijkt me ook iemand die kan ontploffen
Gaan die samen koken?quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:11 schreef D. het volgende:
2 januari Chili sin Carne van Erik en Esther op het menu
Dat wordt vast een leuke kookstreamquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:11 schreef D. het volgende:
2 januari Chili sin Carne van Erik en Esther op het menu
Erik mag zich wel geestelijk voorbereiden.... dat wordt een hele kluif... knap dat hij dat aandurft..quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dat wordt vast een leuke kookstream
Ja, Erik heeft zijn plannen uiteengezet en Esther gevraagd of zij mee wil helpen, en dat deed ze heel graag zei zequote:Op dinsdag 20 december 2022 10:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat zei hij zelf tegen Eunice,sie hadden een gesprek in kamer 4. Hij zei dat hij geleerd had niet meteen agressief te reageren.
[..]
Gaan die samen koken?
Gelukkig is Esther erbijquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Erik mag zich wel geestelijk voorbereiden.... dat wordt een hele kluif... knap dat hij dat aandurft..
En Esther wil toch niet de keuken in? Gooit haar hakken in het zand met Kerstmis in ieder geval.quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, Erik heeft zijn plannen uiteengezet en Esther gevraagd of zij mee wil helpen, en dat deed ze heel graag zei ze
Voor Erik maakt ze kennelijk graag een uitzonderingquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En Esther wil toch niet de keuken in? Gooit haar hakken in het zand met Kerstmis in ieder geval.
Koken met klunzen ......leuk het is weer eens wat anders.quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:54 schreef D. het volgende:
[..]
Voor Erik maakt ze kennelijk graag een uitzondering
GJquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Iemand die een "podcast" luistert laten zien op stream ... het is weer een bijzondere keuze.
Dat is na dat de podcast een hype werd, nu de nieuwe hype...quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Iemand die een "podcast" luistert laten zien op stream ... het is weer een bijzondere keuze.
En dat jij daar dan weer over post op een forumquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een vreselijk mens is dat... als het niet gaat zoals Essie wil, is het miep afhaak..quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En Esther wil toch niet de keuken in? Gooit haar hakken in het zand met Kerstmis in ieder geval.
Mooie cirkel hè..quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:01 schreef D. het volgende:
[..]
En dat jij daar dan weer over post op een forum
Misschien kan iemand dat even op Facebook melden alvorens het op Instagram komt
Is hannelorequote:Op dinsdag 20 december 2022 11:01 schreef spapaars het volgende:
Hoorde net een vrouwenstem in een radiocommercial over een beter leven product.
Dat was de stem die we kennen van deze loods.
Terwijl hij net boven tegen Sasja zei dat Jeff alleen maar zichzelf interessant vind en dat soort dingen.quote:
Dacht dat hij matin bedoeldequote:Op dinsdag 20 december 2022 11:07 schreef espri het volgende:
[..]
Terwijl hij net boven tegen Sasja zei dat Jeff alleen maar zichzelf interessant vind en dat soort dingen.
Dat idee had ik ook.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dacht dat hij matin bedoelde
Omdat die geïnterviewd werd
Maar kan het mis hebben
Owwww kan ook nog…quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dacht dat hij matin bedoelde
Omdat die geïnterviewd werd
Maar kan het mis hebben
Vervelende kortzichtige zure ventquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:10 schreef juul. het volgende:
GJ krijgt wel praatjes, heeft aan veel mensen een hekel
Was ook niet heel duidelijkquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:09 schreef espri het volgende:
Nou lekkere binnenkomer dan, sorry voor de verwarring
Haten?quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was ook niet heel duidelijk
Zou beide kunnen aangezien hij beide haat
Hij zal wel aan het oefenen zijn voor om weer wereldrecordhouder te worden. 35 minuten geblinddoekt op 1 been staan.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:12 schreef Seattle het volgende:
Wat de F is Erik aan het doen? Zo lang mogelijk op 1 been staan?
Het lijkt meer op planken omhoquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:12 schreef Seattle het volgende:
Wat de F is Erik aan het doen? Zo lang mogelijk op 1 been staan?
Mijn hemelquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij zal wel aan het oefenen zijn voor om weer wereldrecordhouder te worden. 35 minuten geblinddoekt op 1 been staan.
Die lachte idd ook zoquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:14 schreef espri het volgende:
Als KimD lacht, moet ik altijd aan Romy denken van Utopia.
Je hoort wel meer bekende stemmen in commercials.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:03 schreef greysbones het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hannelore_Zwitserlood
Ik hoop het, tis nogal saai zeg.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:16 schreef puzziepie het volgende:
Gaat er wat gebeuren?
De hoop op een eliminatie heb ik niet meer.
Overleg zo? Of wah?
Hij is 'anders' zoals ze dat dan zeggen....quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:17 schreef Seattle het volgende:
Ik geloof dat er toch meer aan de hand is met Erik dan een bepaalde vorm van autisme.
Hoorde haar hysterische lach net wel op de achtergrond bij JW en Berend dus of de slaapkamerdeur stond open of ze was al uit bedquote:
Ja zoals bij alles doet hij het heel kort. Dus dat op 1 been staan was maar kort. Het zal dus wel niet gaan om het WR op 1 been staan en daarna ging hij plankenquote:
Die lach van haar, vind het altijd zo nep klinken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoorde haar hysterische lach net wel op de achtergrond bij JW en Berend dus of de slaapkamerdeur stond open of ze was al uit bed
Mja .. het gaat allemaal zo fokking traag ..quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:18 schreef espri het volgende:
[..]
Ik hoop het, tis nogal saai zeg.
Nog even een eliminatie vlak voor kerst zou top zijn.
Hoop op eliminatie, en dan het liefst Wanda of Jasper eruit, want door hun hebben we nu streams waarin ze meer bezig zijn met dingen niet te laten zien.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:16 schreef puzziepie het volgende:
Gaat er wat gebeuren?
Overleg zo? Of wah?
Misschien had ie binnen een minuut al door dat dat niet zijn type opdracht wasquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:18 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja zoals bij alles doet hij het heel kort. Dus dat op 1 been staan was maar kort. Het zal dus wel niet gaan om het WR op 1 been staan en daarna ging hij planken
Echt hè?quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja .. het gaat allemaal zo fokking traag ..
https://eenjaarvanjeleven(...)g-over-zijn-podcast/quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:16 schreef puzziepie het volgende:
Gaat er wat gebeuren?
Overleg zo? Of wah?
Wat zou er dan nog meer met hem aan de hand kunnen zijn volgens jou?quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:17 schreef Seattle het volgende:
Ik geloof dat er toch meer aan de hand is met Erik dan een bepaalde vorm van autisme.
In de uitzendingen zijn beide ook nauwelijks te zien op het moment.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoop op eliminatie, en dan het liefst Wanda of Jasper eruit, want door hun hebben we nu streams waarin ze meer bezig zijn met dingen niet te laten zien.
Dat doorhebben is niet Erik zijn sterke kant dus ik denk het nietquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:20 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien had ie binnen een minuut al door dat dat niet zijn type opdracht was
Aaaahhh!! Dat klinkt een stuk logischerquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://eenjaarvanjeleven(...)g-over-zijn-podcast/
Gedrogeerdquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat zou er dan nog meer met hem aan de hand kunnen zijn volgens jou?
Ja hèquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aaaahhh!! Dat klinkt een stuk logischer![]()
Thnx!!
Ja hij voelt zich niet veilig meerquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja hè
Maar wel manier van aanspreken dus..
matin voelt zich volgens mij niet zo geliefd momenteel
Het klinkt alsof Jeff zijn mening echt waardeertquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ en Jeff ineens bonden over dit onderwerpZal wel niet zo lang duren, maar wel grappig.
Hoevaak moeten wij hem nog horenquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:34 schreef puzziepie het volgende:
Hoe vaak gaat Erik die lijst nog voorlezen aan iedereen?
Hij moet er nog 18 langs.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:34 schreef puzziepie het volgende:
Liefst niet meerquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoevaak moeten wij hem nog horen
Tot iedereen 'm van buiten kent natuurlijkquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:34 schreef puzziepie het volgende:
Wie zijn Leroy en Jill?quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En iedereen in de loods moet het spelletje meespelen, want die weten het allemaal.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In de uitzendingen zijn beide ook nauwelijks te zien op het moment.
Vaag gedoe.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
En iedereen in de loods moet het spelletje meespelen, want die weten het allemaal.
En Mexx zou Leroy ook kennen. En gezien haar fantasie zal ze hem misschien een keer gesproken hebben maar verder niets.. En door...quote:
Waarom doet die man of hij uberhaupt verstand heeft van eten,inkoop en recepten en hoeveelheden.😡quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:34 schreef puzziepie het volgende:
Ze is weer eens in beeld en komt er meteen weer in met achterlijk wijf, teringwijf en kutkind. ..quote:
Die zit met een portie opgekropte woede, hahahahaquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Haar hele kuthoerige kop kan me de pot op.
Die is me toch een partij grof, wat een griet zeg.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij doet niet alsof ie er verstand van heeft, mij hij doet wel of ie overal verstand van kan krijgenquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waarom doet die man of hij uberhaupt verstand heeft van eten,inkoop en recepten en hoeveelheden.😡
Die Marciano is de laatste tijd ineens best goed te doen. Wordt nog verstandigquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:41 schreef Flow3r het volgende:
Marciano praat officieel niet meer met Mexx
Over wie heeft zij het nu weer. Heeft kimK niet Tourette? 🤪😉quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexxquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Over wie heeft zij het nu weer. Heeft kimK niet Tourette? 🤪😉
Eng hèquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:46 schreef engine het volgende:
[..]
Die Marciano is de laatste tijd ineens best goed te doen. Wordt nog verstandig
Hij zit nog wel steeds bij Kimquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:46 schreef engine het volgende:
[..]
Je weet dat alles niets is wat het lijkt, en dat er behoorlijk wordt gestuurd. maar dit is een dieptepunt.quote:
kijken wat ze zou zeggen als mensen in de loods dat over haar zus zeggen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:45 schreef espri het volgende:
[..]
Die is me toch een partij grof, wat een griet zeg.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze niet zo praat tegen haar bejaarden die ze verzordquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:45 schreef Korak het volgende:
[..]
Die zit met een portie opgekropte woede, hahahaha
een van die 2 had er in de eerste maand al uit gemoeten, maar omdat alles zo ellenlang duurt verandert de sfeer steeds, maar nu is het de hoogste tijdquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:54 schreef greysbones het volgende:
Matin en Mexx ( vooral Mexx) manoeuvreren zich wel in een positie waarbij ze niemand meer hebben
quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:54 schreef greysbones het volgende:
Matin en Mexx ( vooral Mexx) manoeuvreren zich wel in een positie waarbij ze niemand meer hebben
Trap verhaal?quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
.. en nu wel een soundlock en streamwissel als Mexx haar Martin / trap verhaal vertelt.
Ah zoquote:Op dinsdag 20 december 2022 12:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat ze op het balkon/trap stonden en spraken over die 'verkrachting '
Op de trap .. dat Martin wilde weten of ze sex met iemand had gehad ... kwam uiteindelijk uit dat Martin zei : verkrachting!quote:
en af en toe een mopperende opa en breiende oma tussendoorquote:Op dinsdag 20 december 2022 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Over 8 maand mogen we helemaal niks meer horen, zien we op 2 streams de hele dag de tuin.
Grapjasquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dan een uitputingsopdracht...
Voor alles een eerste keer want in dit geval ben ik het met haar eens al gaat die vlieger voor haarzelf ook opquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:43 schreef Flow3r het volgende:
Kim W : tis ook een terigwijf, wat een achterlijk wijf is het ook
It takes one to know onequote:Op dinsdag 20 december 2022 12:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Voor alles een eerste keer want in dit geval ben ik het met haar eens al gaat die vlieger voor haarzelf ook op
Haha ja en dan ook nog zeggen: "Hier! Moet je ruiken!"quote:
Nét? Of een half uur geleden?quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:22 schreef Kakadylo het volgende:
'Sjongejonge schreeuwlelijk, bah bah, je hoeft niet zo te schreeuwen man, schreeuw tegen je eigen vrouw...'
Een weglopende Mexx zei dit dus tegen Ciano terwijl ie een rustig gangbaar gesprek aan het voeren was
je moet het er mee doenquote:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat de kijkers en streamers ontzettend belazerd worden.quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sowieso een heel apart sfeertje daar
Dat was vanmorgen vroeg al, heel vreemd.quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sowieso een heel apart sfeertje daar
ik hoop echt voor hem dat hij het echt volhoudtquote:
Worden we ookquote:Op dinsdag 20 december 2022 12:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het gevoel dat de kijkers en streamers ontzettend belazerd worden.
de zin om nog te blijven volgen is wel helemaal weg bij mij.
Zou wel goed zijn ja.quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop echt voor hem dat hij het echt volhoudt
Hij wil onder de 100 dacht ik. Zou heel knap zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop echt voor hem dat hij het echt volhoudt
quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was vanmorgen vroeg al, heel vreemd.
Daarstraks. Jeff zei gisteren trouwens dat ie naar Rupi toe zou lopen om hem te zeggen dat ie meteen naar huis moest want voor zo iemand is geen plek in het programma. Nog geen vijf minuten later stond ie daar en zei ie dus niks van dat alles. Ondertussen heeft Leila echter wel alles meegekregen dus je vraagt je af waarmee ie bezig is. Daarnaast is de kans groot dat Rupi zo'n proef wint en vervolgens kan ie zelf de sigaar zijn. Een beetje zoals GJ met Martin. Valt vaak niet te volgen hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nét? Of een half uur geleden?
Gisteren was Rupie nog een bedlegerig prinsesje
En nu Keuvelt Jeff gezellie met hem
Neequote:Op dinsdag 20 december 2022 12:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daarstraks. Jeff zei gisteren trouwens dat ie naar Rupi toe zou lopen om hem te zeggen dat ie meteen naar huis moest want voor zo iemand is geen plek in het programma. Nog geen vijf minuten later stond ie daar en zei ie dus niks van dat alles. Ondertussen heeft Leila echter wel alles meegekregen dus je vraagt je af waarmee ie bezig is. Daarnaast is de kans groot dat Rupi zo'n proef wint en vervolgens kan ie zelf de sigaar zijn. Een beetje zoals GJ met Martin. Valt vaak niet te volgen hoor.
Is in mekaar geslagen door een flikkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Volgens mij is het al weer bijna op. Weet iemand hoeveel ze nog in de huishoudpot hebben?quote:
Bij de week bespreking gisteren 700 euroquote:Op dinsdag 20 december 2022 12:40 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij is het al weer bijna op. Weet iemand hoeveel ze nog in de huishoudpot hebben?
Heb je misschien ook filmpjes van eerder op de avond, van 20.00 tot 22.00 ofzo? Zie dat eerste filmpje van gister pas 22.30 uur is.quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ga dat kerstspel van gisteravond niet monteren, maar ik zet een paar uurfilmpjes online,
waarin een gedeelte is terug te zien ...
Of een combinatie daarvanquote:Op dinsdag 20 december 2022 12:40 schreef Kakadylo het volgende:
Je weet het nooit het kan eliminatie zijn maar ook touwtjespringen
quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:40 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Bij de week bespreking gisteren 700 euro
die paradeert ook echt door die kamer in dr stringquote:Op dinsdag 20 december 2022 12:42 schreef espri het volgende:
Mexx weer met drilbillen door het beeld.
Yep en ze weet dat ze vlak voor de camera staat.quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
die paradeert ook echt door die kamer in dr string
Meerdere keren per dag.quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
die paradeert ook echt door die kamer in dr string
lekker dat staat voor eeuwig op het internetquote:Op dinsdag 20 december 2022 12:43 schreef espri het volgende:
[..]
Yep en ze weet dat ze vlak voor de camera staat.
Ik wil nuquote:Op dinsdag 20 december 2022 12:41 schreef Kakadylo het volgende:
Elimineren staat sowieso op de planning voor binnenkort
Wat moet ze anders! Aan een klimrek hangen? Met een bal gooien? Snap dat dan joh!quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:42 schreef espri het volgende:
Mexx weer met drilbillen door het beeld.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat moet ze anders! Aan een klimrek hangen? Met een bal gooien? Snap dat dan joh!
1 durft ze nietquote:Op dinsdag 20 december 2022 12:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat moet ze anders! Aan een klimrek hangen? Met een bal gooien? Snap dat dan joh!
Zou er even wat geld ingooien en dan die erna gaan eliminerenquote:
Ballon opblazen? Ownee, wacht....quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze er juist wel trots op is.quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker dat staat voor eeuwig op het internet
al die caps
ik vind er niet veel mis met haar lichaam en prima dat ze er trots op isquote:Op dinsdag 20 december 2022 12:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze er juist wel trots op is.
Alleen al op basis daarvan had ze per direct geëlimineerd moeten wordenquote:
Na Martin zal ze zelf wel gaanquote:Op dinsdag 20 december 2022 12:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alleen al op basis daarvan had ze per direct geëlimineerd moeten worden
Gaat GJ doenquote:Op dinsdag 20 december 2022 12:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zie eerst maar eens Martin eruit te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |