Ho ho hoquote:
Jammer alleen wel dat we zo goed als zeker niet alles zullen meekrijgen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:50 schreef Deisyy het volgende:
Er hangt iets in de lucht daar, ik heb het idee dat het elk moment kan gaan knallen tussen een paar personen.
Of het wordt weg gedraaid of het wordt de kop ingedrukt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jammer alleen wel dat we zo goed als zeker niet alles zullen meekrijgen.
Voordat je het weet zitten ze gezellig samen te kaarten
quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of het wordt weg gedraaid of het wordt de kop ingedrukt.
Martin en Marciano zijn inmiddels samen aan het sporten
Na al haar leugens en verdraaide verhalen geloof ik helemaal niets meer van die stoker,quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:45 schreef Li0nHeart het volgende:
haha... gecreeerde fittie in de keuken.
Mexx bemoeit zich ineens met de vraag van Marciano. Gaat een heel eigen leven leiden.
Ik las zoiets hier gisteren of de nacht ervoor, maar het was weer heel vaag.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Na al haar leugens en verdraaide verhalen geloof ik helemaal niets meer van die stoker,
ik las vannacht op een juice kanaal dat Mexx en Martin onenigheid met elkaar hadden , ze zou zijn verkracht door een bekende oid
Ik heb dat gesprek vaag in flarden meegekregen , maar niet het stuk over een verkrachting , ik heb ook met een half oor geluisterdiemand dat gesprek toevallig wel gezien?
https://eenjaarvanjeleven(...)r-een-bekend-iemand/
Dat vooral jaquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las zoiets hier gisteren of de nacht ervoor, maar het was weer heel vaag.
Er werd hier al gesuggereerd dat het Leroy zou zijn.. vind dat nogal een beschuldigingquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Na al haar leugens en verdraaide verhalen geloof ik helemaal niets meer van die stoker,
ik las vannacht op een juice kanaal dat Mexx en Martin onenigheid met elkaar hadden , ze zou zijn verkracht door een bekende oid
Ik heb dat gesprek vaag in flarden meegekregen , maar niet het stuk over een verkrachting , ik heb ook met een half oor geluisterdiemand dat gesprek toevallig wel gezien?
Niet gehoord.. gelezen hier. Als ik het goed begreep werd Mexx wakker na een nacht (wellicht uitgaan/drank) met iemand in haar. Martin zegt, dat is verkrachting .. Mexx vindt van niet .. gedoe.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik geloof er ook helemaal niets van. 'gevaarlijk' meisjequote:Op dinsdag 20 december 2022 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er werd hier al gesuggereerd dat het Leroy zou zijn.. vind dat nogal een beschuldiging
Ik heb het ook alleen gelezen
Hier en op FB
Waar ook erg wordt getwijfeld aan Mexx
Dat meisje heeft vreselijk veel fantasie en altijd alles aandikken...quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij zegt het goed.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet gehoord.. gelezen hier. Als ik het goed begreep werd Mexx wakker na een nacht (wellicht uitgaan/drank) met iemand in haar. Martin zegt, dat is verkrachting .. Mexx vindt van niet .. gedoe.
Precies dat jaquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik geloof er ook helemaal niets van. 'gevaarlijk' meisje
Het was een vaag verhaal , en zoals Mexx het vertelde was nog vager.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet gehoord.. gelezen hier. Als ik het goed begreep werd Mexx wakker na een nacht (wellicht uitgaan/drank) met iemand in haar. Martin zegt, dat is verkrachting .. Mexx vindt van niet .. gedoe.
Daar had de FEBO wel een soundlock in mogen gooienquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het was een vaag verhaal , en zoals Mexx het vertelde was nog vager.
Zijn ze beide goed inquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:03 schreef puzziepie het volgende:
En zoals Mexx nu doet tegen Marciano zegt ook veel . Een wig drijven tussen mensen
Om het even voor Leroy op te te nemen kan het helemaal niet want hij ging toen al lang met.Jill.quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het was een vaag verhaal , en zoals Mexx het vertelde was nog vager.
Echt nog een tiener zoals die zich gedraagt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx is goed in het van een mug een olifant maken. En indien nodig kan ze het ook zonder mug.
Precies wat ik dachtquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Om het even voor Leroy op te te nemen kan het helemaal niet want hij ging toen al lang met.Jill.
Is dat nog steeds een setje?quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Om het even voor Leroy op te te nemen kan het helemaal niet want hij ging toen al lang met.Jill.
Wonen samen nuquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is dat nog steeds een setje?
Erik denkt ook, wie schrijft die blijft...
Ja precies. ze doen dat allebei . Ik had wat videos terug gekeken ,van dat afscheidsetentje van Jeff en Mora's feestje , de gesprekken met haar en Marciano,Kim en Wanda ..quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zijn ze beide goed in
Matin en Mexx
Dat gebemoei met alles en iedereen
Dat deden ze ook, maar die was net te laat ......quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:02 schreef greysbones het volgende:
Daar had de FEBO wel een soundlock in mogen gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |