SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Solovyev had het daar laatst ook al over. De Russische/iraanse raketten doen het niet goed bij koude.quote:
Invliegen ?quote:Op maandag 19 december 2022 23:56 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hoe gaan ze daar hun troepen krijgen dan?
Door Oekraens luchtruim of NAVO luchtruim? Dat zijn immers de enige twee opties om in Moldavi te komen.quote:
"Ik ben ECHT niet Putins hoertje, geloof me nou!"quote:
Laten ze invliegen door Air Serbia met als pitstop Tiraspol, om vervolgens vanuit Transnistri de rest van Moldavi over te nemenquote:Op dinsdag 20 december 2022 00:10 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Door Oekraens luchtruim of NAVO luchtruim? Dat zijn immers de enige twee opties om in Moldavi te komen.
Dat Loekie weg is einde 2023.quote:
Ik ben een tijdje terug op dat Eurometaal terrein geweest (Hembrug in Zaandam) en dat is nu zo'n hipstergebied met vegan restaurantjes in industrieel erfgoed. Daar kan absoluut niet weer de productie opgestart worden.quote:Op maandag 19 december 2022 10:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit is niet iets wat je in korte termijn oplost natuurlijk. Onze nationale munitie-/wapenfabriek sloot in 2003 zijn deuren...
Hembrug/Artillerie-Inrichtingen/Eurometaal Zaandam
Sluiten is met een pennenstreek geregeld maar opnieuw opstarten duurt jaren. En dan moet je nog niet eens figuren als die Vollenbroek op je weg vinden...
Een (goed onderhouden) S600 is absoluut geen barrel, ook al is die 20 jaar oud. Het zal misschien ook wel bewust zijn, zo'n W220 is ondanks alle gadgets nog redelijk old-school. Verwijder de gps chip van het navigatiesysteem en het is nergens meer mee verbonden. Dat is bij de huidige nieuwe Mercedessen wel anders, die zijn allemaal "connected" en hebben meerdere (autonome) assistentiesystemen. Ik kan me best voorstellen dat daar een veiligheidsrisico bij is, voor je het weet slaat zo'n ding heel toevallig op hol en rij je met 200km/u tegen een muurquote:Op maandag 19 december 2022 12:24 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen geld voor nieuwe auto's? Wat een oud barrel waar die in aankomt..
Rusland wil de NAVO kietelen denk ik. Een groot deel van de inwoners van Moldavi heeft ook een Roemeens paspoort.quote:
Geloof niks van een serieuze poging Moldavi binnen te vallen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 07:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Rusland wil de NAVO kietelen denk ik. Een groot deel van de inwoners van Moldavi heeft ook een Roemeens paspoort.
Op het moment dat je burgers van een NAVO-lidstaat aanvalt ga je natuurlijk wel een grens over.
Altijd dezelfde paardestaart, het is dat ze de zij kantjes niet weggeschoren heeft want het lijkt net een rave teef.quote:
nog los van of je een grens over gaat las je Moldavi binnenvalt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 07:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Rusland wil de NAVO kietelen denk ik. Een groot deel van de inwoners van Moldavi heeft ook een Roemeens paspoort.
Op het moment dat je burgers van een NAVO-lidstaat aanvalt ga je natuurlijk wel een grens over.
Wat, maar niet veel inderdaad. Ze heeft vrouwelijke geslachtskenmerken, maar daar is dan ook alles mee gezegd.quote:
Ja die heeft tenminste wel een leuke persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat, maar niet veel inderdaad. Ze heeft vrouwelijke geslachtskenmerken, maar is dan ook alles mee gezegd.
Sanna Marin, die is pas leuk.
Ook vrijwel altijd hetzelfde gekleed net als die Volovyov met zijn eeuwige zwarte hemd met zilveren knopen, het zal wel een soort van TV uniform zijn in de ogen van die simpletons.quote:Op dinsdag 20 december 2022 07:47 schreef quirina het volgende:
[..]
Altijd dezelfde paardestaart, het is dat ze de zij kantjes niet weggeschoren heeft want het lijkt net een rave teef.
quote:Hoe kerstpampushki's te maken: het familierecept van Bohdana Neborak
"In mijn familie worden pampushki's twee keer gebakken: op kerstavond en op kerstavond. De geur van warm gistdeeg brengt me altijd terug naar mijn kindertijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Perrin op 20-12-2022 09:25:01 ]And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:17 schreef Perrin het volgende:
Deze ga ik maar eens voor kerstavond maken, een soort kersenbeignets:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel laten weten of ze goed gelukt zijn natuurlijk
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Ja. Ze heeft een verrote persoonlijkheidquote:
Daar kun je wel een avondje mee zuipen jaquote:Op dinsdag 20 december 2022 08:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat, maar niet veel inderdaad. Ze heeft vrouwelijke geslachtskenmerken, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Sanna Marin, die is pas leuk.
Russische "analisten" hebben al Kazakhstan en Azerbeidzjan bedreigt.quote:
Dat lijkt me een switchblade drone.quote:
Nooit gehoord van Transnistri ?quote:Op maandag 19 december 2022 23:56 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hoe gaan ze daar hun troepen krijgen dan?
En dan gefilmd door een verkenningsdrone idd.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:47 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat lijkt me een switchblade drone.
Gaat te langzaam en klapt te zacht om een artilleriegranaat te kunnen zijn.
Zag net ook nog deze flinke BIEM die niet iedereen kan navertellen:quote:
Van het achterste deel van die groep vinden ze alleen wat shoarma terug.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zag net ook nog deze flinke BIEM die niet iedereen kan navertellen:
[ twitter ]
Heel mooi, maar haal die kinderen daar toch gewoon wegquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:05 schreef ipa84 het volgende:
Gisteren was het Saint Nicholas day in Oekrane. Lijkt op een soort kerstman/sinterklaas. Ondanks alle ellende proberen ze het toch te vieren.
[ twitter ]
[ twitter ]
Nou mooi, kunnen ze ook weer terugtrekken.quote:
Ik weet het maar vaak zijn het mensen die nergens anders naar toe kunnen. Of dat maar een gedeelte van het gezin weg wilt gaan. Vaak vooral ouderen willen niet weg want die hebben daar altijd gewoond enzovoort en dan blijft de rest ook. Er is een Canadese vrijwilliger die probeert mensen te evacueren en dat ook filmt om weer geld op te halen. Daar zie je veel van die discussie voorbij komen ook als de granaten om hun heen ontploffen dan willen ze nog niet weg. Hier zijn YouTube kanaal. (heb het al vaker gedeeld).quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:12 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Heel mooi, maar haal die kinderen daar toch gewoon weg
ik krijg het idee dat Luka inderdaad weet dat ie niet anders kan dan doen wat Poetin zegtquote:
Zo fantastisch is dat leger niet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:33 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Als dit waar is, is WO3 vlakbij. Roemeni gaat dan zijn leger sturen.
Nee hoor, want dan krijgt het geen NAVO bescherming. Dus ze blijft gewoon keurig in haar hok, ook al worden daar mensen afgeslacht.quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:33 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Als dit waar is, is WO3 vlakbij. Roemeni gaat dan zijn leger sturen.
Grote woorden maar als je kijkt naar daden zie je dat het westen toch nog erg bang is voor Rusland.quote:
Iedereen zou bang moeten zijn voor een agressief land dat veroveringsoorlogen start, zeker als het kernwapens heeft.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:16 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Grote woorden maar als je kijkt naar daden zie je dat het westen toch nog erg bang is voor Rusland.
Vooral voorzichtig, wat ik wel begrijp. Labiele mensen met nukes, hebben we mee te maken .quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:16 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Grote woorden maar als je kijkt naar daden zie je dat het westen toch nog erg bang is voor Rusland.
hele bange achterdochtige mensen met nukesquote:Op dinsdag 20 december 2022 11:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
Vooral voorzichtig, wat ik wel begrijp. Labiele mensen met nukes, hebben we mee te maken .
quote:Zal Rusland Wit-Rusland "absorberen" : Poetin gaf een ondubbelzinnig antwoord
Loekasjenko noemde zichzelf en Poetin "de meest schadelijke mensen" op aarde
??????? ?? WWW.KP.RU: https://www.kp.ru/daily/27486/4695545/
quote:Weet je,wij tween zijn "mede-agressors", de meest "schadelijke", "giftige" mensen op deze planeet. We hebben maar n geschil: wie is er meer? Vladimir Vladimirovich zegt dat ik. Ik begin te denken dat hij dat is. Dat hebben we samen besloten, op dezelfde manier. Dat is alles.
??????? ?? WWW.KP.RU: https://www.kp.ru/daily/27486/4695545/
Dan praten we ook nog over het feit dat als we die oorlog winnen, Rusland niet naar de andere kant van de wereld zal vertrekken maar op zijn plaats blijft. Ook Russen kunnen hun land niet oppakken en ergens anders naar de wereld verhuizen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iedereen zou bang moeten zijn voor een agressief land dat veroveringsoorlogen start, zeker als het kernwapens heeft.
we zijn op alle mogelijke manieren bezig rusland te isoleren, dat gaat niet terug gedraaid worden, zolang Putin Daar is als President/ dictatorquote:Op dinsdag 20 december 2022 12:06 schreef RetepV het volgende:
[..]
Dan praten we ook nog over het feit dat als we die oorlog winnen, Rusland niet naar de andere kant van de wereld zal vertrekken maar op zijn plaats blijft. Ook Russen kunnen hun land niet oppakken en ergens anders naar de wereld verhuizen.
Hoe het ook af zal lopen: ze zullen dus onze buren blijven.
Je kan dat als angst uitleggen. Maar ik noem het meer voorzichtigheid met een blik naar de toekomst. Iedereen, maar dan ook iedereen, zal slechter af zijn wanneer we de diplomatieke betrekkingen met Rusland volledig verbreken en het isoleren zoals Noord-Korea.
Je kunt een land namelijk niet isoleren, zoals Noord-Korea bewijst.
Let maar eens op.quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
we zijn op alle mogelijke manieren bezig rusland te isoleren, dat gaat niet terug gedraaid worden
Wat een gereutel weer. Natuurlijk kan dat wel.quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:06 schreef RetepV het volgende:
miisschien als Putin weg is, zeeer geleidelijkquote:
Je moet een verdomd hoge muur bouwen als je wapens vanuit de ruimte tegen wil houden.quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat een gereutel weer. Natuurlijk kan dat wel.
Misschien moeten ze in rusland alvast maar gaan googlen naar recepten voor maaltijden met boomschors.
Nordsteam 2 is niet voor niets opgeblazenquote:Op dinsdag 20 december 2022 12:09 schreef RetepV het volgende:
[..]
Let maar eens op.
Rusland heeft veel van wat wij willen hebben. Kapitalisme dicteert dat we naar hen terug zullen keren om het te krijgen.
Natuurlijk zitten er voorwaarden aan. Maar dat Putin ooit weg zal zijn, dat is een gegeven. Die man zal op een dag dood zijn. Natuurlijke oorzaken of zwaartekracht, dat zullen we nog wel gaan meemaken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
miisschien als Putin weg is, zeeer geleidelijk
die krijgt ie dan pok weer terug via de ruimtequote:Op dinsdag 20 december 2022 12:11 schreef RetepV het volgende:
[..]
Je moet een verdomd hoge muur bouwen als je wapens vanuit de ruimte tegen wil houden.
Duitsland is er ook weer genormaliseerd, na zzeer forse herstelbetalingenquote:Op dinsdag 20 december 2022 12:12 schreef RetepV het volgende:
[..]
Natuurlijk zitten er voorwaarden aan. Maar dat Putin ooit weg zal zijn, dat is een gegeven. Die man zal op een dag dood zijn. Natuurlijke oorzaken of zwaartekracht, dat zullen we nog wel gaan meemaken.
Vanwege de massavernietigingswapens die ze hebben, als het een puur conventionele strijd zou zijn is er geen enkele reden dit Rusland te vrezen als NAVO zijnde.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:16 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Volledig isoleren niet, maar tot op brpaalde hoogte natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:06 schreef RetepV het volgende:
[..]
Dan praten we ook nog over het feit dat als we die oorlog winnen, Rusland niet naar de andere kant van de wereld zal vertrekken maar op zijn plaats blijft. Ook Russen kunnen hun land niet oppakken en ergens anders naar de wereld verhuizen.
Hoe het ook af zal lopen: ze zullen dus onze buren blijven.
Je kan de voorzichtigheid als angst uitleggen. Maar ik noem het gewoon voorzichtigheid met een blik naar de toekomst. Iedereen, maar dan ook iedereen, zal slechter af zijn wanneer we de diplomatieke betrekkingen met Rusland volledig verbreken en het isoleren zoals Noord-Korea.
Je bent erg zelfverzekerd. Als iemand 10 kruisraketten stuurt, op bijvoorbeeld New York, Losquote:Op dinsdag 20 december 2022 12:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
die krijgt ie dna pok weer terug via de ruimte
Maar ook landen die wapens vanuit de ruimte gebruiken*, kun je prima isoleren. Mss moet je hier niet discussiren als je het niet kan laten een stelling te poneren zonder dat daar al meerdere moving the goalposts ingebouwd in zitten.quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:11 schreef RetepV het volgende:
[..]
Je moet een verdomd hoge muur bouwen als je wapens vanuit de ruimte tegen wil houden.
Gelukkig luistert niet iedereen naar die nare vent.quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:09 schreef RetepV het volgende:
[..]
Let maar eens op.
Rusland heeft veel van wat wij willen hebben. Kapitalisme dicteert dat we naar hen terug zullen keren om het te krijgen.
Niet alleen Putin, ook figuren als Prigozhin en Medvedev kunnen niet op hun posten blijven zitten en Loekasjenko evenmin.quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
miisschien als Putin weg is, zeeer geleidelijk
dan gaan de atoomraketten van NATO onderzeers ook op weg naar Mosowquote:Op dinsdag 20 december 2022 12:16 schreef RetepV het volgende:
[..]
Je bent erg zelfverzekerd. Als iemand 10 kruisraketten stuurt, op bijvoorbeeld New York, Los
Angeles, San Francisco, Washington, London, Brussel, Wenen, Berlijn, Parijs en Amsterdam. Geloof je werkelijk dat Amsterdam (en de dorpen) eromheen daarna nog zullen bestaan?
Vergeet niet dat er ook in de Oekraense politiek genoeg foute mensen zitten die nooit meer op hun posten mogen blijven zitten.quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niet alleen Putin, ook figuren als Prigozhin en Medvedev kunnen niet op hun posten blijven zitten en Loekasjenko evenmin.
IN Hongarije en Bulgarije ookquote:Op dinsdag 20 december 2022 12:26 schreef RetepV het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er ook in de Oekraense politiek genoeg foute mensen zitten die nooit meer op hun posten mogen blijven zitten.
Maar als Amsterdam genuked is omdat de Amerikanen bezig waren om die andere steden belangrijker te vinden, dan hebben wij de prijs al betaald. Wij hebben er niks aan dat Rusland daarna de prijs zou betalen. Wij zijn dan al gevaporeerd of mogen lekker langzaam van stralingsziekte sterven.quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dan gaan de atoomraketten nan NATO onderzeers ook op weg naar Mosow
Maar Rusland zal de prijs betalen , anders gaat Europa er aan
Daarom is het imo onverstandig om Oekrane zomaar de EU in te nemen. We hebben al genoeg moeilijkheden.quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
IN Hongarije en Bulgarije ook
MAD, wel eens van gehoord.quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:31 schreef RetepV het volgende:
[..]
Maar als Amsterdam genuked is omdat de Amerikanen bezig waren om die andere steden belangrijker te vinden, dan hebben wij de prijs al betaald. Wij hebben er niks aan dat Rusland daarna de prijs zou betalen. Wij zijn dan al gevaporeerd of mogen lekker langzaam van stralingsziekte sterven.
Liever volg ik dan een weg waarbij het wel zeker is dat ik nog lang en gelukkig zal leven. "Suicide by Russia" is echt een beetje stom. Daarbij: zelfmoord kan altijd nog.
Dit neigt naar fatalistisch denken,wat geenszins productief is.quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:31 schreef RetepV het volgende:
[..]
Maar als Amsterdam genuked is omdat de Amerikanen bezig waren om die andere steden belangrijker te vinden, dan hebben wij de prijs al betaald. Wij hebben er niks aan dat Rusland daarna de prijs zou betalen. Wij zijn dan al gevaporeerd of mogen lekker langzaam van stralingsziekte sterven.
Liever volg ik dan een weg waarbij het wel zeker is dat ik nog lang en gelukkig zal leven. "Suicide by Russia" is echt een beetje stom. Daarbij: zelfmoord kan altijd nog.
Met atoommraketten is er geen winnaarquote:Op dinsdag 20 december 2022 12:31 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hij is de flauwste niet nee:quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Volgens de BBC is (of was) Zelensky in Bahkmut.
ik denk dat zulks niet echt relevant is , ze zijn pas net kandidaat lid net als Turkije en Serviequote:Op dinsdag 20 december 2022 12:32 schreef RetepV het volgende:
[..]
Daarom is het imo onverstandig om Oekrane zomaar de EU in te nemen. We hebben al genoeg moeilijkheden.
dan gaat de hele wereld ballistische raketten met kernkoppen afschieten op elkaarquote:Op dinsdag 20 december 2022 12:16 schreef RetepV het volgende:
[..]
Je bent erg zelfverzekerd. Als iemand 10 kruisraketten stuurt, op bijvoorbeeld New York, Los
Angeles, San Francisco, Washington, London, Brussel, Wenen, Berlijn, Parijs en Amsterdam. Geloof je werkelijk dat Amsterdam (en de dorpen) eromheen daarna nog zullen bestaan?
Ah. Daar is ie weer!quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:26 schreef RetepV het volgende:
Vergeet niet dat er ook in de Oekraense politiek genoeg foute mensen zitten die nooit meer op hun posten mogen blijven zitten.
In NK en China en USA en ook in Volkelquote:
Zomaar gaat niet gebeuren. Het is een kandidaat lid net als de Turken. Beide zouden een grote aanwinst zijn, maar beide zouden een grote uitdaging zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:32 schreef RetepV het volgende:
[..]
Daarom is het imo onverstandig om Oekrane zomaar de EU in te nemen. We hebben al genoeg moeilijkheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |