abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207157751
twitter
  dinsdag 20 december 2022 @ 12:16:15 #77
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207157768
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 12:06 schreef RetepV het volgende:

[..]
Dan praten we ook nog over het feit dat als we die oorlog winnen, Rusland niet naar de andere kant van de wereld zal vertrekken maar op zijn plaats blijft. Ook Russen kunnen hun land niet oppakken en ergens anders naar de wereld verhuizen.

Hoe het ook af zal lopen: ze zullen dus onze buren blijven.

Je kan de voorzichtigheid als angst uitleggen. Maar ik noem het gewoon voorzichtigheid met een blik naar de toekomst. Iedereen, maar dan ook iedereen, zal slechter af zijn wanneer we de diplomatieke betrekkingen met Rusland volledig verbreken en het isoleren zoals Noord-Korea.

Je kunt een land namelijk niet isoleren, zoals Noord-Korea bewijst.
Volledig isoleren niet, maar tot op brpaalde hoogte natuurlijk wel.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_207157774
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 12:12 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

die krijgt ie dna pok weer terug via de ruimte
Je bent erg zelfverzekerd. Als iemand 10 kruisraketten stuurt, op bijvoorbeeld New York, Los
Angeles, San Francisco, Washington, London, Brussel, Wenen, Berlijn, Parijs en Amsterdam. Geloof je werkelijk dat Amsterdam (en de dorpen) eromheen daarna nog zullen bestaan?
pi_207157784
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 12:11 schreef RetepV het volgende:

[..]
Je moet een verdomd hoge muur bouwen als je wapens vanuit de ruimte tegen wil houden.
Maar ook landen die wapens vanuit de ruimte gebruiken*, kun je prima isoleren. Mss moet je hier niet discussiren als je het niet kan laten een stelling te poneren zonder dat daar al meerdere moving the goalposts ingebouwd in zitten.

*= de ruimte niet militariseren, is een ongeschreven regel. Dat taboe verbreken zal betekenen dat binnen een aantal uur rus niet 1 satelliet meer over heeft.

Wat je wat ook niet helpt? Dat Kazachstan ondertussen dermate de balen heeft van rus, dat ze hun leger aan de grens hebben gepositioneerd, en dat Baikonur daar ligt, en dat de plek is vanaf waar rus doorgaans dingen de ruimte in schiet.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  dinsdag 20 december 2022 @ 12:17:34 #80
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207157785
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 12:09 schreef RetepV het volgende:

[..]
Let maar eens op.

Rusland heeft veel van wat wij willen hebben. Kapitalisme dicteert dat we naar hen terug zullen keren om het te krijgen.
Gelukkig luistert niet iedereen naar die nare vent.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_207157794
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 12:10 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
miisschien als Putin weg is, zeeer geleidelijk
Niet alleen Putin, ook figuren als Prigozhin en Medvedev kunnen niet op hun posten blijven zitten en Loekasjenko evenmin.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_207157842
Dit soort geluiden van minderheden uit Rusland kregen we nooit te horen. Heel veel minderheden van Rusland identificeren zich met het leed van de Oekraners, omdat ze hen ook zien als mensen die lijden onder de koloniale cultuur van de Russen. Interessante thread.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 20 december 2022 @ 12:22:33 #83
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207157845
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 12:16 schreef RetepV het volgende:

[..]
Je bent erg zelfverzekerd. Als iemand 10 kruisraketten stuurt, op bijvoorbeeld New York, Los
Angeles, San Francisco, Washington, London, Brussel, Wenen, Berlijn, Parijs en Amsterdam. Geloof je werkelijk dat Amsterdam (en de dorpen) eromheen daarna nog zullen bestaan?
dan gaan de atoomraketten van NATO onderzeers ook op weg naar Mosow

Maar Rusland zal de prijs betalen , anders gaat Europa er aan

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 20-12-2022 12:46:53 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_207157857
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207157886
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 12:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Niet alleen Putin, ook figuren als Prigozhin en Medvedev kunnen niet op hun posten blijven zitten en Loekasjenko evenmin.
Vergeet niet dat er ook in de Oekraense politiek genoeg foute mensen zitten die nooit meer op hun posten mogen blijven zitten.

De machtsstructuren die tot deze oorlog hebben geleid moeten gebroken worden. Het gaat hier vooral om mensen die werkelijk miljarden hebben verdiend over de ruggen van de naeve mensen nadat het communisme in elkaar gestort was. Dat soort gewetenloze mensen leidt in Rusland en Belarus. Maar dat soort gewetenloze mensen leidt ook in Oekrane, hoewel ik voor Zelensky en Oekrane hoop dat de macht van die mensen nu inmiddels wel gebroken is.
  dinsdag 20 december 2022 @ 12:27:31 #86
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207157900
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 12:26 schreef RetepV het volgende:

[..]
Vergeet niet dat er ook in de Oekraense politiek genoeg foute mensen zitten die nooit meer op hun posten mogen blijven zitten.

IN Hongarije en Bulgarije ook

dat is niet anders zolang ze maar geeen oorlogstaal gaan bezigen

Overigens was Stalin nog erger dan Putin voor de eigen bevolking
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 20 december 2022 @ 12:29:49 #87
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_207157925
Volgens de BBC is (of was) Zelensky in Bahkmut.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_207157943
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 12:22 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
dan gaan de atoomraketten nan NATO onderzeers ook op weg naar Mosow

Maar Rusland zal de prijs betalen , anders gaat Europa er aan
Maar als Amsterdam genuked is omdat de Amerikanen bezig waren om die andere steden belangrijker te vinden, dan hebben wij de prijs al betaald. Wij hebben er niks aan dat Rusland daarna de prijs zou betalen. Wij zijn dan al gevaporeerd of mogen lekker langzaam van stralingsziekte sterven.

Liever volg ik dan een weg waarbij het wel zeker is dat ik nog lang en gelukkig zal leven. "Suicide by Russia" is echt een beetje stom. Daarbij: zelfmoord kan altijd nog.
pi_207157953
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 12:27 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

IN Hongarije en Bulgarije ook
Daarom is het imo onverstandig om Oekrane zomaar de EU in te nemen. We hebben al genoeg moeilijkheden.
pi_207157989
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 12:31 schreef RetepV het volgende:

[..]
Maar als Amsterdam genuked is omdat de Amerikanen bezig waren om die andere steden belangrijker te vinden, dan hebben wij de prijs al betaald. Wij hebben er niks aan dat Rusland daarna de prijs zou betalen. Wij zijn dan al gevaporeerd of mogen lekker langzaam van stralingsziekte sterven.

Liever volg ik dan een weg waarbij het wel zeker is dat ik nog lang en gelukkig zal leven. "Suicide by Russia" is echt een beetje stom. Daarbij: zelfmoord kan altijd nog.
MAD, wel eens van gehoord.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_207157992
quote:

[..]

Dit neigt naar fatalistisch denken,wat geenszins productief is.

We zitten in een unie, en een alliantie, wat tot nu toe prima werkt. Dat te grabbel gooien omdat we zelf geen nukes tegen kunnen houden is niet de keuze die ik zou maken.

De angst voor nukes gaat hopelijk nooit leiden tot enig besluitvorming in het voordeel van de agressor.
  dinsdag 20 december 2022 @ 12:39:11 #92
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207158014
quote:

[..]

Met atoommraketten is er geen winnaar

de NATO raketten gaan gelijk allemaal op weg

Niemand kan atoomraketten op pad sturen zonder zelf dood te gaan
  Moderator dinsdag 20 december 2022 @ 12:39:57 #93
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_207158023
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 12:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Volgens de BBC is (of was) Zelensky in Bahkmut.
Hij is de flauwste niet nee:
twitter

Vergelijk dat eens met Putler die Moskou maar amper uit durft te komen :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 20 december 2022 @ 12:40:01 #94
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207158024
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 12:32 schreef RetepV het volgende:

[..]
Daarom is het imo onverstandig om Oekrane zomaar de EU in te nemen. We hebben al genoeg moeilijkheden.
ik denk dat zulks niet echt relevant is , ze zijn pas net kandidaat lid net als Turkije en Servie
  dinsdag 20 december 2022 @ 12:45:27 #95
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_207158080
NUKES! *O*
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_207158086
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 12:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
NUKES! *O*
Waar?
Vakman pur sang
  dinsdag 20 december 2022 @ 12:46:37 #97
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207158098
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 12:16 schreef RetepV het volgende:

[..]
dan gaat de hele wereld ballistische raketten met kernkoppen afschieten op elkaar
pi_207158108
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 12:26 schreef RetepV het volgende:
Ah. Daar is ie weer! :D
zie email 27 oktober
  dinsdag 20 december 2022 @ 12:47:56 #99
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207158111
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2022 12:45 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Waar?
In NK en China en USA en ook in Volkel
pi_207158117
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 12:32 schreef RetepV het volgende:

[..]
Zomaar gaat niet gebeuren. Het is een kandidaat lid net als de Turken. Beide zouden een grote aanwinst zijn, maar beide zouden een grote uitdaging zijn.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')