SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Solovyev had het daar laatst ook al over. De Russische/iraanse raketten doen het niet goed bij koude.quote:
Invliegen ?quote:Op maandag 19 december 2022 23:56 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hoe gaan ze daar hun troepen krijgen dan?
Door Oekraïens luchtruim of NAVO luchtruim? Dat zijn immers de enige twee opties om in Moldavië te komen.quote:
"Ik ben ECHT niet Putins hoertje, geloof me nou!"quote:
Laten ze invliegen door Air Serbia met als pitstop Tiraspol, om vervolgens vanuit Transnistrië de rest van Moldavië over te nemenquote:Op dinsdag 20 december 2022 00:10 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Door Oekraïens luchtruim of NAVO luchtruim? Dat zijn immers de enige twee opties om in Moldavië te komen.
Dat Loekie weg is einde 2023.quote:
Ik ben een tijdje terug op dat Eurometaal terrein geweest (Hembrug in Zaandam) en dat is nu zo'n hipstergebied met vegan restaurantjes in industrieel erfgoed. Daar kan absoluut niet weer de productie opgestart worden.quote:Op maandag 19 december 2022 10:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit is niet iets wat je in korte termijn oplost natuurlijk. Onze nationale munitie-/wapenfabriek sloot in 2003 zijn deuren...
Hembrug/Artillerie-Inrichtingen/Eurometaal Zaandam
Sluiten is met een pennenstreek geregeld maar opnieuw opstarten duurt jaren. En dan moet je nog niet eens figuren als die Vollenbroek op je weg vinden...
Een (goed onderhouden) S600 is absoluut geen barrel, ook al is die 20 jaar oud. Het zal misschien ook wel bewust zijn, zo'n W220 is ondanks alle gadgets nog redelijk old-school. Verwijder de gps chip van het navigatiesysteem en het is nergens meer mee verbonden. Dat is bij de huidige nieuwe Mercedessen wel anders, die zijn allemaal "connected" en hebben meerdere (autonome) assistentiesystemen. Ik kan me best voorstellen dat daar een veiligheidsrisico bij is, voor je het weet slaat zo'n ding heel toevallig op hol en rij je met 200km/u tegen een muurquote:Op maandag 19 december 2022 12:24 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen geld voor nieuwe auto's? Wat een oud barrel waar die in aankomt..
Rusland wil de NAVO kietelen denk ik. Een groot deel van de inwoners van Moldavië heeft ook een Roemeens paspoort.quote:
Geloof niks van een serieuze poging Moldavië binnen te vallen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 07:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Rusland wil de NAVO kietelen denk ik. Een groot deel van de inwoners van Moldavië heeft ook een Roemeens paspoort.
Op het moment dat je burgers van een NAVO-lidstaat aanvalt ga je natuurlijk wel een grens over.
Altijd dezelfde paardestaart, het is dat ze de zij kantjes niet weggeschoren heeft want het lijkt net een rave teef.quote:
nog los van of je een grens over gaat las je Moldavië binnenvalt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 07:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Rusland wil de NAVO kietelen denk ik. Een groot deel van de inwoners van Moldavië heeft ook een Roemeens paspoort.
Op het moment dat je burgers van een NAVO-lidstaat aanvalt ga je natuurlijk wel een grens over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |