Ik denk dat je je over dat laatste niet veel zorgen hoeft te maken, want het is al heel lief dat je een bloemetje hebt gestuurd. En je buurman zal al aardig wat ervaring hebben met zulke gesprekken en dat lijkt me sowieso altijd moeilijk, maar kan me voorstellen dat je in zo’n situatie al blij bent als mensen aan je denken.quote:Op woensdag 21 december 2022 16:20 schreef summer52 het volgende:
@:ijs_beer wat balen joh! Maar er komt vast wel weer wat anders op je pad! Ja ik weet het daar heb je nu even niets aan maar echt het komt goed!
Net een moeilijk telefoongesprek gehad. Mijn buurman is opgenomen in een Hospice en ik had hem vanmorgen een bloemetje gestuurd want ik wilde hem geen kerstkaart sturen. Want ja een kaartje met gelukkige of fijne Kerstdagen? Belde hij mij op om mij te bedanken, pff zo moeilijk om de juiste woorden te vinden. Gelukkig was hij heel vrolijk en praatte hij zelf veel, dus daar was ik heel blij om. Maar dan moet je het gesprek beëindigen en wat zeg je dan? Jeetje zo moeilijk om dan het juiste te zeggen. En ik ben nogal een emotionele doos dus dan zitten de tranen hoog. En nu denk ik dan weer je had dit of dat moeten zeggen pff.
Maar toch blij dat ik hem even gesproken heb.
Het is inderdaad bijzonder ergerniswekkend dat bedrijven mensen vrijblijvend veel tijd en moeite laten doen, en ze dan achteloos afserveren.quote:Op woensdag 21 december 2022 16:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
En zo’n reden geven na zoveel moeite word je toch ook woest van.
Daar klinkt niet heel geweldig neequote:Op woensdag 21 december 2022 09:54 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Lekker![]()
Ik heb het minder getroffen, want ik werk op 1e kerstdag, op oud en op nieuw. Op nieuwjaarsdag moet ik zelfd om 8 uur in de ochtend beginnen
quote:Op woensdag 21 december 2022 16:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je over dat laatste niet veel zorgen hoeft te maken, want het is al heel lief dat je een bloemetje hebt gestuurd. En je buurman zal al aardig wat ervaring hebben met zulke gesprekken en dat lijkt me sowieso altijd moeilijk, maar kan me voorstellen dat je in zo’n situatie al blij bent als mensen aan je denken.
Hoe dat zoquote:Op woensdag 21 december 2022 09:54 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Lekker![]()
Ik heb het minder getroffen, want ik werk op 1e kerstdag, op oud en op nieuw. Op nieuwjaarsdag moet ik zelfd om 8 uur in de ochtend beginnen
quote:Op woensdag 21 december 2022 16:20 schreef summer52 het volgende:
@:ijs_beer wat balen joh! Maar er komt vast wel weer wat anders op je pad! Ja ik weet het daar heb je nu even niets aan maar echt het komt goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die blokkade herken ik zoquote:Op woensdag 21 december 2022 16:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Heel herkenbaar! Als ik een tandartsbezoek in het vooruitzicht heb dan kan ik soms niet ‘na die datum’ denken, dus niet verheugen op iets dat erna komt. Dan voelt dat tandartsbezoek als een blokkade. Waar ik wel of niet voorbij kom. Naar mijn gevoel niet.
Goed dat je destijds hulp hebt gezocht en dat het ook helpt! Hopelijk ga je er ooit helemaal vanaf komen, of wordt het in elk geval steeds een stukje lichter, die spanning.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 december 2022 11:36 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
@:ijs_beer wat balen joh! Maar er komt vast wel weer wat anders op je pad! Ja ik weet het daar heb je nu even niets aan maar echt het komt goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Er is op die dagen een evenement waar ik wat voor moet doen. Ik vind het waardeloos gepland, maar kan er ook helemaal niets aan doen om het te verplaatsenquote:
Arme zielquote:Op woensdag 21 december 2022 18:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Er is op die dagen een evenement waar ik wat voor moet doen. Ik vind het waardeloos gepland, maar kan er ook helemaal niets aan doen om het te verplaatsen
Ik vind dat ook geen dag voor een evenement eigenlijk.quote:Op woensdag 21 december 2022 19:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Arme ziel![]()
Vooral op nieuwjaarsdag zo vroeg moeten werken lijkt me vreselijk
Daar inderdaad, of anders in Wenen. Andere evenementen bestáán er volgens mij niet eens op Nieuwjaarsdag.quote:Op woensdag 21 december 2022 19:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind dat ook geen dag voor een evenement eigenlijk.
Tenzij hij in Garmisch-Partenkirchen verwacht wordt.
Ja, wij hebben ook weleens in Innsbruck meegekeken van bovenaan de schans. Het is inderdaad een indrukwekkende hoogte en ook de snelheid die ze ontwikkelen is angstaanjagend.quote:Op woensdag 21 december 2022 19:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daar inderdaad, of anders in Wenen. Andere evenementen bestáán er volgens mij niet eens op Nieuwjaarsdag.
Over GaPa gesproken: vorig jaar zomer heb ik daar schansspringers gezien die aan het oefenen waren. In het echt lijken die schansen nog veeeeeel hoger dan op TV, die mensjes leken echt piepklein als ze bovenaan stonden
Ik gok eerder dat het de darts finale isquote:Op woensdag 21 december 2022 19:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind dat ook geen dag voor een evenement eigenlijk.
Tenzij hij in Garmisch-Partenkirchen verwacht wordt.
Die is op 3 januariquote:Op woensdag 21 december 2022 20:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik gok eerder dat het de darts finale is
Dan de halve of kwartfinalequote:
quote:Op woensdag 21 december 2022 09:54 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2022 11:36 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
@:ijs_beer wat balen joh! Maar er komt vast wel weer wat anders op je pad! Ja ik weet het daar heb je nu even niets aan maar echt het komt goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Nee. Maar dat is het listige aan een Olympisch jaar. Alle drie hadden ze het kunnen winnen en was het wel terecht geweest.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:02 schreef Em31 het volgende:
Arme Van Vleuten, meer kan ze ook niet doen
Ja ik snap het ook wel in dit geval, maar vind het toch sneu dat ze ‘m nooit een keer wint.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Maar dat is het listige aan een Olympisch jaar. Alle drie hadden ze het kunnen winnen en was het wel terecht geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |