quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:54 schreef NailQueen het volgende:
Verdrietig nieuws deze ochtendAch oma NailQueenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ja ik dacht ook al, hopelijk niet z'n baan kwijt door zoiets?quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
En soms zet iemand je dan gewoon even ongevraagd op internetDit vind ik echt niet kunnen.
Of het moet een acteur zijn
quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:54 schreef NailQueen het volgende:
Verdrietig nieuws deze ochtendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik probeer ook pakketjes te laten bezorgen op een dag waarvan ik zeker weet dat ik thuis ben. En anders probeer ik het bij een afhaalpunt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik snap de frustratie van de bezorger. Laat dan bezorgen op een ander moment en bezorg op een pakketafhaalpunt
Ik ook. Maar onlangs had ik een tijdsinterval van drie dagen als verwachte leverdatumquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik probeer ook pakketjes te laten bezorgen op een dag waarvan ik zeker weet dat ik thuis ben. En anders probeer ik het bij een afhaalpunt.
Ook dan kan het misgaan. Laatst maandagavond ingepland voor bezorging, want dan was ik thuis. Pakje kwam niet op maandag, dus deden ze een poging op dinsdag als ik niet thuis zou zijn en dat was niet te wijzigen. Pas op woensdag na een mislukte bezorgpoging kon ik het bij een afhaalpunt laten leggenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik probeer ook pakketjes te laten bezorgen op een dag waarvan ik zeker weet dat ik thuis ben. En anders probeer ik het bij een afhaalpunt.
Dat heb je dan inderdaad niet zelf in de hand. Sowieso is het wel apart dat je dan niet zelf kunt kiezen hoe en wanneer je m dan geleverd wilt hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook dan kan het misgaan. Laatst maandagavond ingepland voor bezorging, want dan was ik thuis. Pakje kwam niet op maandag, dus deden ze een poging op dinsdag als ik niet thuis zou zijn en dat was niet te wijzigen. Pas op woensdag na een mislukte bezorgpoging kon ik het bij een afhaalpunt laten leggen
Oja daar heb ik soms ook last van. De vorige keer kon ik gelukkig nog de datum aanpassen. En anders kan het nog afgeleverd worden bij de buren maar daar wil ik niet zomaar vanuit gaan.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook dan kan het misgaan. Laatst maandagavond ingepland voor bezorging, want dan was ik thuis. Pakje kwam niet op maandag, dus deden ze een poging op dinsdag als ik niet thuis zou zijn en dat was niet te wijzigen. Pas op woensdag na een mislukte bezorgpoging kon ik het bij een afhaalpunt laten leggen
Ik dacht dat die krengen allang waren opgepleurd of dood gevrorenquote:Op dinsdag 20 december 2022 13:20 schreef Redefine het volgende:
Ik had vandaag al voor de tweede keer een wesp in mijn woonkamer. Zag er opeens een rondvliegen. Waarbij die niet veel later op de grond lag, dus met laatste krachten nog even rond vloog. Hopelijk blijft het hierbij anders heb ik een wespenplaag
Same, heb vanavond ook nog even gewerkt en ben echt op nuquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:12 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
Lange en intensieve (werk)dag vandaag, dus lig al lekker op bed.
Niet allemaal he, anders komen er geen babywespjesquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:13 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik dacht dat die krengen allang waren opgepleurd of dood gevroren
Die worden net als babymensen door de ooievaar gebracht!quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet allemaal he, anders komen er geen babywespjes
Een wesp kan een goudvinkje of zo ook nog wel dragenquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die worden net als babymensen door de ooievaar gebracht!
Dat hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Die hoeven er ook niet te komenquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik werk vandaag nog een klein beetje, morgen de hele dag en dan pas de donderdag erop weer. Dus ook bijna een hele week vrijquote:Op woensdag 21 december 2022 07:34 schreef Redefine het volgende:
Nog een dag werken en daarna vijf dagen vrij![]()
Tussen kerst en oud&nieuw dan ook wel weer werken, maar daarna weer vier dagen vrij
quote:Op woensdag 21 december 2022 07:34 schreef Redefine het volgende:
Nog een dag werken en daarna vijf dagen vrij![]()
Tussen kerst en oud&nieuw dan ook wel weer werken, maar daarna weer vier dagen vrij
Lekkerquote:Op woensdag 21 december 2022 09:44 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Ik werk vandaag nog een klein beetje, morgen de hele dag en dan pas de donderdag erop weer. Dus ook bijna een hele week vrij
We helpen je er doorheen T!quote:Op woensdag 21 december 2022 09:54 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Lekker![]()
Ik heb het minder getroffen, want ik werk op 1e kerstdag, op oud en op nieuw. Op nieuwjaarsdag moet ik zelfd om 8 uur in de ochtend beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |