Ik kan er niet naar luisteren iigquote:Op maandag 19 december 2022 15:19 schreef lojanda het volgende:
Altijd als ik een tijdje naar Martin luister krijg ik de kriebels.. van zo iemand word ik onrustig. Komt gewoon omdat hij zo druk is in zijn woorden maar ook in zijn bewegingen en gedrag. Echt een moeimaker die gast.
Dat vind ik dus sneu,quote:
Jammer idd, daar snap ik ook niets vanquote:Op maandag 19 december 2022 15:22 schreef lojanda het volgende:
Wendy wordt daar ook echt ondergewaardeerdzij is echt een van de weinigen die altijd voor een ander klaarstaat en dan krijgt ze toch vaak de deksel op haar neus.
Ja... zou voor 5 minuten zijn..quote:Op maandag 19 december 2022 15:23 schreef ledn81 het volgende:
Wendy : "Babet is volgens mij ook achter nog"
Die ziet ook al flink lang achter volgens mij
Dan zit ze er idd al een hele tijd .quote:Op maandag 19 december 2022 15:23 schreef ledn81 het volgende:
Wendy : "Babet is volgens mij ook achter nog"
Die ziet ook al flink lang achter volgens mij
Ja was in echt 3 minuten of zoquote:Op maandag 19 december 2022 15:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat vind ik dus sneu,
Die galbak van een JW die hier voor zorgt en dan uitgerekend bij Wendy.
Een ander durft hij niet aan te spreken.
Dies aant janken weer weddenquote:Op maandag 19 december 2022 15:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... zou voor 5 minuten zijn..
Babette heeft het vandaag weer moeilijk.. kan ik me heel goed voorstellen, zo gezellig is het daar nu niet met al dat geouwehoer.quote:
Babette heeft t meer / vaker niet leuk dan leukquote:Op maandag 19 december 2022 15:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Babette heeft het vandaag weer moeilijk.. kan ik me heel goed voorstellen, zo gezellig is het daar nu niet met al dat geouwehoer.
Moet ze niet zo aan GJ plakkenquote:Op maandag 19 december 2022 15:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Babette heeft het vandaag weer moeilijk.. kan ik me heel goed voorstellen, zo gezellig is het daar nu niet met al dat geouwehoer.
Het is gewoon een normaal gesprek tussen 2 personen i.p.v. dat Jeff de talkshowhost gaat uit hangen zoals GJ altijd pleegt te doen. Dat is de beste insteek voor een interview ook, de methode die Jeff hanteert.quote:Op maandag 19 december 2022 15:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind Jeff eigenlijk een betere interviewer dan GJ ... (maar die lat lag ook niet hoog).
Ja, dat is het denk ik.quote:Op maandag 19 december 2022 15:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is gewoon een normaal gesprek tussen 2 personen i.p.v. dat Jeff de talkshowhost gaat uit hangen zoals GJ altijd pleegt te doen. Dat is de beste insteek voor een interview ook, de methode die Jeff hanteert.
Maar die band met hem is met een paar dagen weer voorbij.. Jeff kan één op één heel oprecht overkomen maar even later loopt hij iedereen weer naar beneden te halen.quote:Op maandag 19 december 2022 15:28 schreef Poesjuh het volgende:
Zeg die podcast is super slim strategisch..... iedereen super openhartig bij jeff... men voelt daardoor automatisch sneller een band met jeff hmm
Het is ook niet heel moeilijk om beter te zijn dan Gjquote:
Helemaal mee eens.. snap niet dat ze zo graag bij hem is. Zo’n sneue gast..quote:Op maandag 19 december 2022 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet ze niet zo aan GJ plakken
Die man is een partijtje negatief
En toch, super slimme investering die podcastquote:Op maandag 19 december 2022 15:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar die band met hem is met een paar dagen weer voorbij.. Jeff kan één op één heel oprecht overkomen maar even later loopt hij iedereen weer naar beneden te halen.
Klopt idd.. soms kan ze heel bot zijn maar er zit volgens mij geen kwaad in haar.quote:Op maandag 19 december 2022 15:30 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind Wendy ook een vreselijk tof wijf, wel vind ik dat ze af en toe een beetje bot terug kan reageren als je haar iets vraagt... en dat zonder reden... ik zeg altijd de toon maakt de muziek...
Maar verder is het een schatje, ze staat voor iedereen klaar.
Ik kan ook echt niet luisteren naar die neppe talkshow van hem en dat heb ik ook met Bern als die iets aan het presenteren is.. echt vreselijk gemaakt allemaal en niet oprecht.quote:Op maandag 19 december 2022 15:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is gewoon een normaal gesprek tussen 2 personen i.p.v. dat Jeff de talkshowhost gaat uit hangen zoals GJ altijd pleegt te doen. Dat is de beste insteek voor een interview ook, de methode die Jeff hanteert.
Ik kan het wel waarderen. Is lekker directe Haagse tante. Ze zegt tenminste waar het op staat zonder er omheen te lullen. Maar valt soms wel eens verkeerd bij mensen die dat niet gewend zijn.quote:Op maandag 19 december 2022 15:30 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind Wendy ook een vreselijk tof wijf, wel vind ik dat ze af en toe een beetje bot terug kan reageren als je haar iets vraagt... en dat zonder reden... ik zeg altijd de toon maakt de muziek...
Maar verder is het een schatje, ze staat voor iedereen klaar.
Dat wisten we nog nietquote:Op maandag 19 december 2022 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin wilde altijd bekend zijn, dat is een beetje zijn droom...
Nee, absoluut niet..😉quote:Op maandag 19 december 2022 15:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd.. soms kan ze heel bot zijn maar er zit volgens mij geen kwaad in haar.
Dit is toch ook geen stream kijken meerquote:Op maandag 19 december 2022 15:35 schreef puzziepie het volgende:
Spaans oefenen met Mirthie
[ afbeelding ]
Ellende streams . allebeiquote:Op maandag 19 december 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is toch ook geen stream kijken meer
Er gebeurt werkelijk niks !
quote:Op maandag 19 december 2022 15:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat wisten we nog niet![]()
Wat een aandachtsorgel is dat
Nou idd tijd voor yoga, tot strakjessquote:Op maandag 19 december 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is toch ook geen stream kijken meer
Er gebeurt werkelijk niks !
Dan liggen er nog 14 anderer verdeeld over 2 streams naast de Arena op de bankquote:
Verwacht niet eens dat hij niveau lokale tv haalt..quote:Op maandag 19 december 2022 15:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin wil het niveau 'lokale tv' overslaan : Ik neem de sneltrein..
Eindbestemming?quote:Op maandag 19 december 2022 15:41 schreef greysbones het volgende:
Waarschijnlijk wordt het de boemeltrein met lutjebroek als destination ( Omg ik kom niet op het NL woord )
Ruis en tikkende breinaalden op de streamquote:Op maandag 19 december 2022 15:42 schreef Li0nHeart het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_18.21.ProductTitle
38 euri ...
Voor een podcast heb je veel meer nodigquote:Op maandag 19 december 2022 15:42 schreef Li0nHeart het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_18.21.ProductTitle
38 euri ...
Als de febo er echt iets mee wil, is dit gewoon een prop. Pakken ze het geluid van de microfoons wel.quote:Op maandag 19 december 2022 15:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voor een podcast heb je veel meer nodig![]()
![]()
Armoedige podcast
Tis veel achtergrond infoquote:Op maandag 19 december 2022 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als de febo er echt iets mee wil, is dit gewoon een prop. Pakken ze het geluid van de microfoons wel.
quote:Op maandag 19 december 2022 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als de febo er echt iets mee wil, is dit gewoon een prop. Pakken ze het geluid van de microfoons wel.
Ik mag hopen van nietquote:Op maandag 19 december 2022 15:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ik denk niet dat dit verder ergens te luisteren zal zijn?
Das vrouwen werkquote:Op maandag 19 december 2022 15:47 schreef Flow3r het volgende:
Janwillem zit daar ook maar de hele dag te niksen, waarom geven ze hem geen bol wol en een paar breipennen![]()
[ afbeelding ]
Last van zijn schouder hequote:Op maandag 19 december 2022 15:47 schreef Flow3r het volgende:
Janwillem zit daar ook maar de hele dag te niksen, waarom geven ze hem geen bol wol en een paar breipennen![]()
[ afbeelding ]
Maar wordt het hem wel gevraagd?quote:Op maandag 19 december 2022 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das vrouwen werk
Dat belieft meneer niet
Hij zei vanmiddag vrij expliciet dat dat niet iets voor hem is.quote:Op maandag 19 december 2022 15:47 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Die is niet te verstaanquote:Op maandag 19 december 2022 15:48 schreef Li0nHeart het volgende:
De volgende is wellicht Jasper zegt Jeff... da's wel een hele veilige keuze. Pak dan Ima of zo.
oh oke, verrassendquote:Op maandag 19 december 2022 15:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij zei vanmiddag vrij expliciet dat dat niet iets voor hem is.
Is wel waar .. maar we weten echt helemaal niks van Ima .. ben toch benieuwd..quote:Op maandag 19 december 2022 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is niet te verstaan
Dan zou ik Moraima doen
Ook niet te verstaan maar wel leuker
Het boeit me niet het boeit me nietquote:Op maandag 19 december 2022 15:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is wel waar .. maar we weten echt helemaal niks van Ima .. ben toch benieuwd..
Denk dat ze Ima overslaan want die willen ze elimineren en ze denken dat er voor het einde van het jaar nog een eliminatie komt.quote:Op maandag 19 december 2022 15:48 schreef Li0nHeart het volgende:
De volgende is wellicht Jasper zegt Jeff... da's wel een hele veilige keuze. Pak dan Ima of zo.
Dat zou een verrassende keuze zijnquote:Op maandag 19 december 2022 15:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Nog 1 met stream vrijquote:Op maandag 19 december 2022 15:50 schreef ledn81 het volgende:
Babbel is terug en zit met Leila te kletsen op de blauwe stoelen.. Uiteraard niet op stream
jeff en een echte uitdaging aangaan....quote:Op maandag 19 december 2022 15:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zou een verrassende keuze zijn
Op safe spelen geeft niet een goed beeld weer over mensen en de interviewer
Een echte uitdaging zit em bij de mensen interviewen waar je eigenlijk geen hoge pet van hebt en die je toch neutraal moet benaderen/bejegenen
Dacht dat ze op Rupert wilden gaan en hopen dat Ima vanzelf volgt want hij heeft daar verder niemandquote:Op maandag 19 december 2022 15:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Denk dat ze Ima overslaan want die willen ze elimineren en ze denken dat er voor het einde van het jaar nog een eliminatie komt.
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 19 december 2022 15:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dacht dat ze op Rupert wilden gaan en hopen dat Ima vanzelf volgt want hij heeft daar verder niemand
[ afbeelding ]
Ik denk dat zowel Rupert als Ima wel terug kunnen vallen op moira en leila.quote:Op maandag 19 december 2022 15:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dacht dat ze op Rupert wilden gaan en hopen dat Ima vanzelf volgt want hij heeft daar verder niemand
[ afbeelding ]
Is 'n aangeboren afwijkingquote:Op maandag 19 december 2022 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Het gezicht van Djedi stond weer op onweer.
Wat een kinderachtig gedoequote:Op maandag 19 december 2022 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Gedoe over wie wel en wie niet op iemands bed mag zitten.
Djedi vraagt donderdag haar 24 uur aanquote:Op maandag 19 december 2022 16:20 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb niet het idee dat Martin bepaald wat er gebeurd in de groep, vindt dat meer Isaac die dat doet
GJ zegt dat Djedi waarschijnlijk vrijdag naar huis gaat, ze heeft het hem in vertrouwen verteld.
Ja, hoorde zoiets, GJ zegt dat ze nu met Djed in gesprek zijn om te zorgen dat ze blijftquote:Op maandag 19 december 2022 16:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Djedi vraagt donderdag haar 24 uur aan
En drank en peuken toen die manager wasquote:Op maandag 19 december 2022 16:21 schreef puzziepie het volgende:
GJ over Jeff , en wat hij allemaal voor Kim D heeft gekocht
Dat gaat over zijn manager tijd . Nu heeft hij de kans niet meerquote:Op maandag 19 december 2022 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En drank en peuken toen die manager was
Erik is al vanaf het begin zwaar tegen Martin en stemt hem weg als ie de kans krijgt dus standvastig is ie zekerquote:Op maandag 19 december 2022 16:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : Ik stuur Martin naar huis als ik iemand naar huis mag sturen.
GJ : Bij mij staat hij ook heel hoog, samen met Jeff.. .en Rupert staat heel hoog bij mij, met Leila.
Januari denk ik pas..quote:Op maandag 19 december 2022 16:23 schreef puzziepie het volgende:
Leuk dat bespreken , maar laat eerst maar een eliminatie komen
Dan ga ik BB kijkenquote:
Ik ook,hoop wel dat dat leuker wordt dan vorig jaarquote:Op maandag 19 december 2022 16:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan ga ik BB kijken![]()
Dit duurt en duurt maar ... niet leuk meer
Ja ook dat is altijd weer afwachtenquote:Op maandag 19 december 2022 16:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik ook,hoop wel dat dat leuker wordt dan vorig jaar
Dat mag je gerust stellen ja want had echt zwaar met Gerry te doen en zo prompt zo'n onpersoonlijke brief in de brievenbusquote:Op maandag 19 december 2022 15:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zit me nu achteraf te bedenken dat ze voor echt elk wissewasje naar kamer 5 worden geroepen, en dat het eigenlijk vrij schandalig is van de febo hoe ze het nieuws van Gery's vader hebben gebracht.
Oh dan wordt het een smerige bende als er een stopt...quote:Op maandag 19 december 2022 16:28 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ : Corvee van kamer 1 is een drama vandaag. Badkamer is niet gedaan, er is niet gestofzuigd in de loods. Als dat niet gedaan wordt, vind ik dat wij morgen ook moeten stoppen met de corvee.
Er gebeurd niet echt veel meer he,quote:Op maandag 19 december 2022 16:31 schreef puzziepie het volgende:
Echt ongelofelijk wat een ruk programma
Er gebeuren wel dingen, maar we mogen niks zien.quote:Op maandag 19 december 2022 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er gebeurd niet echt veel meer he,
Nee , het wordt met de dag saaier om naar te kijkenquote:Op maandag 19 december 2022 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er gebeurd niet echt veel meer he,
Dat maakt het ook niet meer zo leuk om te kijken.quote:Op maandag 19 december 2022 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er gebeuren wel dingen, maar we mogen niks zien.
Heeft ie zelfs letterlijk gezegd dat deze podcast onderdeel is van zijn tactiekquote:Op maandag 19 december 2022 15:28 schreef Poesjuh het volgende:
Zeg die podcast is super slim strategisch..... iedereen super openhartig bij jeff... men voelt daardoor automatisch sneller een band met jeff hmm
Alleen al hierom mag een Wendy, Janet of KimD van mij best winnen als we het even heel kort door de bocht bekijkenquote:Op maandag 19 december 2022 15:22 schreef lojanda het volgende:
Wendy wordt daar ook echt ondergewaardeerdzij is echt een van de weinigen die altijd voor een ander klaarstaat en dan krijgt ze toch vaak de deksel op haar neus.
Wie zitten er in kamer 1 ?quote:Op maandag 19 december 2022 16:28 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ : Corvee van kamer 1 is een drama vandaag. Badkamer is niet gedaan, er is niet gestofzuigd in de loods. Als dat niet gedaan wordt, vind ik dat wij morgen ook moeten stoppen met de corvee.
Jeffrey in een notendop kortomquote:Op maandag 19 december 2022 15:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar die band met hem is met een paar dagen weer voorbij.. Jeff kan één op één heel oprecht overkomen maar even later loopt hij iedereen weer naar beneden te halen.
Omdat Berend gaat koken 😉quote:Op maandag 19 december 2022 16:53 schreef Loveable het volgende:
[..]
Waarom moet ik de vlag uit hangen?
Ben dat gepraat in die rondjes met GJ wel een keer zat. Steeds hetzelfde geklaag en gezeur.quote:Op maandag 19 december 2022 16:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet weer niet te verstaan, weet niet of we er wat aan missen
Nou nee,maar hij kookt nooit.. of gaat hij iets maken waar ze het vorig week over hadden.. na zijn spreekbeurt?quote:Op maandag 19 december 2022 16:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Omdat Berend gaat koken 😉
Je mag het ook in de krant zetten.
GJ?quote:Op maandag 19 december 2022 17:13 schreef KinKiJan het volgende:
Dus eigenlijk heeft JW een zakelijke relatie met Eric, een vertrouwensband met Babs en met de rest die ter sprake komt is hij wel klaar.
Zoals Tondeuse-gate.quote:Op maandag 19 december 2022 17:14 schreef HappyCharly het volgende:
Een Jaar Van Je Leven
1 JAAR. 1 MILJOEN. 1 OPDRACHT: STAY IN THE GAME.
Het klinkt zo spannend.. maar de streams zijn zo saai
En is er dan iets? Dan draaien ze het geluid of beeld of stoppen ze het in de doofpot..
Denk dat je Berend bedoeldequote:Op maandag 19 december 2022 17:25 schreef Ebinas het volgende:
In verhouding wordt Bern boven zijn buik gewoon een soort van ielig
Daarom moet de vlag uit omdat hij nooit kookt of corvee doet. Wil zijn verloren credits terug winnen 😉omdat ook in de roast werd gezegd dat jij lui isquote:Op maandag 19 december 2022 17:01 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou nee,maar hij kookt nooit.. of gaat hij iets maken waar ze het vorig week over hadden.. na zijn spreekbeurt?
Ah nou heeft wel effect gehad dusquote:Op maandag 19 december 2022 17:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daarom moet de vlag uit omdat hij nooit kookt of corvee doet. Wil zijn verloren credits terug winnen 😉omdat ook in de roast werd gezegd dat jij lui is
Hij doet het teminste. Zijn er zat daar met een grote bek over het eten, maar zelf amper weten hoe de keuken eruit ziet en wat de boodschappen kosten. Zoals Bern, Erik. Mattin. Hebben altijd honger het is nooit goed, maar zelf dan een keer die keuken instappen, ho maarquote:Op maandag 19 december 2022 17:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daarom moet de vlag uit omdat hij nooit kookt of corvee doet. Wil zijn verloren credits terug winnen 😉omdat ook in de roast werd gezegd dat jij lui is
Is voor KimD. Heeft te maken met de kuur die ze krijgt of al heeft.quote:Op maandag 19 december 2022 17:46 schreef Ebinas het volgende:
GJ bij boodschappen "Is voor zwangerschap?" "ik zal het afdekken"
Kan grapje zijn, maar zo klonk het niet
Ah okquote:Op maandag 19 december 2022 17:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Is voor KimD. Heeft te maken met de kuur die ze krijgt of al heeft.
Heb het nog even aangevuld, voor alle duidelijkheid.quote:Op maandag 19 december 2022 17:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah ok![]()
Ik dacht gelijk aan Mexx of zo![]()
zijn die voor haarquote:Op maandag 19 december 2022 17:50 schreef chufi het volgende:
Izaak een beetje respectloos over de Kotex van Moira
echt hequote:Op maandag 19 december 2022 17:47 schreef Ebinas het volgende:
Dat pleepapier steeds achter "slot en grendel"
Echt verbazingwekkend dat men zelfs daar niet mee om kan gaan
wat dan?quote:Op maandag 19 december 2022 17:50 schreef chufi het volgende:
Met dat pak zwaaien , Mora haar naam schreeuwen , Kottex(zo spreekt hij het uit) voor Mora en tegen de mannen zeggen dat zij die ook wel konden gebruikenquote:
wat kinderachtigquote:Op maandag 19 december 2022 17:55 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Met dat pak zwaaien , Mora haar naam schreeuwen , Kottex(zo spreekt hij het uit) voor Mora en tegen de mannen zeggen dat zij die ook wel konden gebruiken
gek hoe dat kan blijven bestaanquote:Op maandag 19 december 2022 17:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij doet het teminste. Zijn er zat daar met een grote bek over het eten, maar zelf amper weten hoe de keuken eruit ziet en wat de boodschappen kosten. Zoals Bern, Erik. Mattin. Hebben altijd honger het is nooit goed, maar zelf dan een keer die keuken instappen, ho maar
En je bestaansrecht opgevenquote:Op maandag 19 december 2022 17:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
gek hoe dat kan blijven bestaan
ook gek dat de kookclub nooit eens zegt dat anderen aan de beurt zijn
ja, is hetzelfdequote:
Rupi en Ima idd.quote:Op maandag 19 december 2022 18:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
En je bestaansrecht opgeven
Never
de keuken is heilig (en je kan lekker veel proeven als je moet koken)quote:Op maandag 19 december 2022 18:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
En je bestaansrecht opgeven
Never
dedjiquote:Op maandag 19 december 2022 18:03 schreef HappyCharly het volgende:
over wie speculeren ze nu, jeff en erik?
oh, ik dacht dat peen en ui voor hutspot wel bekend wasquote:
Jeffrey gaat wel erg ver om mensen eruit te spelen want iemand proberen te bezwangeren gaat imo zwaar over de grens hoorquote:Op maandag 19 december 2022 17:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Edit: wat ik begrepen heb kan ze de pil niet verdragen of kan het niet met haar kuur en daarom 1 x per maand een zwangerschapstest.
zwatelen? Mooi woordquote:Op maandag 19 december 2022 18:05 schreef ledn81 het volgende:
Jeff ging toch de badkamer schoonmaken ? Maar die staat weer te zwatelen over dat er mensen zijn die niets doen in kamer 1
ik kijk amper al dagen, niks gemistquote:Op maandag 19 december 2022 18:06 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Wat een saaie streams zeg afgelopen dagen. GJ is ook continu op beeld.
Snap daar niets van, laatst kon je in 1 van de toiletten naar binnenkijken, en hing er gewoon een rol toiletpapier aan de wand, met houder.quote:
Tja,wat een tempo en lekker o erzichtelijk ook met die volle snijplanken,benieuwd of het genoeg isquote:Op maandag 19 december 2022 17:57 schreef freaky40 het volgende:
Nou, om 21.00 uur zijn ze wel aan het eten denk ik...
ik ookquote:Op maandag 19 december 2022 18:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik kijk amper al dagen, niks gemist
een saaaaie verhaallijn wel..quote:Op maandag 19 december 2022 18:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Snap daar niets van, laatst kon je in 1 van de toiletten naar binnenkijken, en hing er gewoon een rol toiletpapier aan de wand, met houder.
Dat toiletpapier lijkt wel een verhaallijn op zich.
Ik lees hier veel mee op het moment maar hoef de streams ook niet aan te zetten als ik het zo leesquote:Op maandag 19 december 2022 18:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik kijk amper al dagen, niks gemist
Tja,wat een tempo en lekker o erzichtelijk ook met die volle snijplanken,benieuwd of het genoeg isquote:Op maandag 19 december 2022 17:57 schreef freaky40 het volgende:
Nou, om 21.00 uur zijn ze wel aan het eten denk ik...
Bij boerenkool(stamp) zeg je toch ook niet boerenkool met aardappels😉🤣quote:Op maandag 19 december 2022 18:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat peen en ui voor hutspot wel bekend was
ik denk aaneen stille dood ...quote:Op maandag 19 december 2022 18:13 schreef freaky40 het volgende:
Misschien om ons al vast te laten wennen aan BB wat over 3 weken van start gaat. Zo kan het een beetje heen en weer bekeken blijven worden.
Het zijn net echte mensenquote:Op maandag 19 december 2022 18:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey gaat wel erg ver om mensen eruit te spelen want iemand proberen te bezwangeren gaat imo zwaar over de grens hoor
goede doel, goede doel. GOED DOEL, Isaac!!!quote:Op maandag 19 december 2022 18:18 schreef Sestra666 het volgende:
ik ga niet stemmen omdat goede doel een goede doel is aldus izak
Niet alleen zijn Nederlandsquote:Op maandag 19 december 2022 18:18 schreef HappyCharly het volgende:
Isaak:
Je schiet de plank mis
Zijn Nederlands is echt bedroevend..
irritant hequote:Op maandag 19 december 2022 18:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
goede doel, goede doel. GOED DOEL, Isaac!!!
Neuh, te prestigieus dit project.quote:Op maandag 19 december 2022 18:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik denk aaneen stille dood ...
Ze gaat bij thuiskomst alles terugkijken en zichzelf analyseren. Wat een mens, begin echt een hekel aan haar te krijgenquote:Op maandag 19 december 2022 18:24 schreef Ebinas het volgende:
Ingewikkeld mens.
Snap de studie psychologie wel.
Vast bedoeld om zichzelf te doorgronden
Schiet alleen nog niet op
Niet vol te houden om naar zo iemand te kijken/luisteren.quote:Op maandag 19 december 2022 18:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze gaat bij thuiskomst alles terugkijken en zichzelf analyseren. Wat een mens, begin echt een hekel aan haar te krijgen
Zien is gelovenquote:Op maandag 19 december 2022 18:23 schreef ledn81 het volgende:
Mexx en Jeffrey gaan na het eten badkamer doen.
en bijna een miljoen op de bank..quote:Op maandag 19 december 2022 18:27 schreef pingu66 het volgende:
Jahaaaa Babbet het is klaar nu.¤ 100,- gaat naar de voedselbank.PUNT!!!
ik geloof niet dat Talpa nu echt 100¤ gaat doneren aan de voedselbank. Iedereen in de loods denkt dat heel Nederland weet dat ze een dag niet eten. En wie het wel weet interesseert het niet. Vooral niet omdat ze net bij Zalando zijn gaan shoppen en nog voor honderden euro's uit de prijzenpot hebben gehaald.
Heeft toch voor meerdere ruzies gezorgd.quote:Op maandag 19 december 2022 18:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
een saaaaie verhaallijn wel..
Ik heb ook een beetje het idee (gis gis gis) dat ze de opmerking van Martin ook niet fijn vond.quote:Op maandag 19 december 2022 18:26 schreef HappyCharly het volgende:
Ik volg het gesprek tussen Babs en Isaak over de goede doelen niet goed.
Heel veel wollig taalgebruik maar wat nu concreet de boodschap of conclusie is?
Waarom altijd zo vaag doen..
ja dat wel.. maar als daar de ruzies vandaan moeten komen.. pfffquote:Op maandag 19 december 2022 18:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft toch voor meerdere ruzies gezorgd.
Het ergste, ze hebben niet veel beter.quote:Op maandag 19 december 2022 18:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja dat wel.. maar als daar de ruzies vandaan moeten komen.. pfff
Geef dan 500¤ van die Primerabon als je interessant wil doen.🤪😉quote:Op maandag 19 december 2022 18:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en bijna een miljoen op de bank..
hoe knieperig ben je dan als groep
oh?quote:Op maandag 19 december 2022 18:31 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jawel anders maak ik die TT niet. Ruzie tussen JW en Wendy, wendy zat te huilen in kantoor
Pil werkt niet tijdens acne kuur dus ff testen af en toe maar ze vrijen ook veilig dus komt vast goedquote:Op maandag 19 december 2022 17:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Edit: wat ik begrepen heb kan ze de pil niet verdragen of kan het niet met haar kuur en daarom 1 x per maand een zwangerschapstest.
quote:Op maandag 19 december 2022 18:34 schreef Deisyy het volgende:
Een babietje wordt dit niet aangeleerd, volgens Babs
En toevallig nu een onderwerp op tv, JW's rol is gestolen.quote:Op maandag 19 december 2022 18:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja dat wel.. maar als daar de ruzies vandaan moeten komen.. pfff
prestigieus>?quote:Op maandag 19 december 2022 18:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neuh, te prestigieus dit project.
lekker naar huis danquote:Op maandag 19 december 2022 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Babs: Word ik gelukkig in zo'n negatieve potgrond???
Inderdaad, die kleine stukjes hebben helemaal geen zin, het moet gewoon een tijdje koken, de wortels ook.quote:Op maandag 19 december 2022 18:35 schreef pingu66 het volgende:
Die aardappels zijn veel te klein gesneden wordt een waterige soepzooi.
Kotex oh doe maar duur! Kon huismerk niet...zal Janet leuk vinden die 365 inlegkruizen bij zich hadquote:Op maandag 19 december 2022 17:50 schreef chufi het volgende:
Voor zover ik heb begrepen is er van alles beloofd aan familiequote:Op maandag 19 december 2022 18:30 schreef Deisyy het volgende:
Mexx: Mijn moeder had moeite met de de eerste week dat ze me niet kon zien, maar ze hadden gezegd dat ze altijd even kon bellen
Berend: Met de productie
Is helemaal niet duurquote:Op maandag 19 december 2022 18:36 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Kotex oh doe maar duur! Kon huismerk niet...zal Janet leuk vinden die 365 inlegkruizen bij zich had
Ik was verbaasd dat de soundlock uit bleefquote:Op maandag 19 december 2022 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen is er van alles beloofd aan familie
Maar wordt er veel niet nagekomen
Al zullen bepaalde deelnemers een voorkeursbehandeling hebben ( Kim k Mexx Wanda djedi )
Dat gaat zeker op voor een gedeelte van de groep.quote:Op maandag 19 december 2022 18:34 schreef Deisyy het volgende:
Babs baalt dat ze haar intuïtie niet kan vertrouwen omdat anderen meer bezig zijn met de camera's dan met iets anders.
Babs is een bloempjequote:Op maandag 19 december 2022 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Babs: Word ik gelukkig in zo'n negatieve potgrond???
hoe weet je dat er iets niet is nagekomen? En wat dan?quote:Op maandag 19 december 2022 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen is er van alles beloofd aan familie
Maar wordt er veel niet nagekomen
Al zullen bepaalde deelnemers een voorkeursbehandeling hebben ( Kim k Mexx Wanda djedi )
Zoveel is dit niet hoor het zijn wel 28 personenquote:Op maandag 19 december 2022 18:33 schreef chufi het volgende:
Maakt Berend hutspot voor de rest van de week ?
Ik vind het nogal naïef van Babs, je zou verwachten dat ze wel weet hoe het werkt met zo'n groep mensen in een rls.quote:Op maandag 19 december 2022 18:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat gaat zeker op voor een gedeelte van de groep.
Ze willen heel graag in de picture zijn, op 2 na dan.
Heb meer het idee dat ze baalt dat iemand ( Moraima ) haar shine heeft afgepakt mbt het goede doelquote:Op maandag 19 december 2022 18:34 schreef Deisyy het volgende:
Babs baalt dat ze haar intuïtie niet kan vertrouwen omdat anderen meer bezig zijn met de camera's dan met iets anders.
Omdat ik dat weetquote:Op maandag 19 december 2022 18:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hoe weet je dat er iets niet is nagekomen? En wat dan?
Na het eten wordt de badkamer schoon gemaakt door jeff en mexxquote:Op maandag 19 december 2022 18:05 schreef ledn81 het volgende:
Jeff ging toch de badkamer schoonmaken ? Maar die staat weer te zwatelen over dat er mensen zijn die niets doen in kamer 1
Geen onzin lullen nu, dat gaat eerder over martin dan jeffquote:Op maandag 19 december 2022 18:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey gaat wel erg ver om mensen eruit te spelen want iemand proberen te bezwangeren gaat imo zwaar over de grens hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |