Ik kan er niet naar luisteren iigquote:Op maandag 19 december 2022 15:19 schreef lojanda het volgende:
Altijd als ik een tijdje naar Martin luister krijg ik de kriebels.. van zo iemand word ik onrustig. Komt gewoon omdat hij zo druk is in zijn woorden maar ook in zijn bewegingen en gedrag. Echt een moeimaker die gast.
Dat vind ik dus sneu,quote:
Jammer idd, daar snap ik ook niets vanquote:Op maandag 19 december 2022 15:22 schreef lojanda het volgende:
Wendy wordt daar ook echt ondergewaardeerdzij is echt een van de weinigen die altijd voor een ander klaarstaat en dan krijgt ze toch vaak de deksel op haar neus.
Ja... zou voor 5 minuten zijn..quote:Op maandag 19 december 2022 15:23 schreef ledn81 het volgende:
Wendy : "Babet is volgens mij ook achter nog"
Die ziet ook al flink lang achter volgens mij
Dan zit ze er idd al een hele tijd .quote:Op maandag 19 december 2022 15:23 schreef ledn81 het volgende:
Wendy : "Babet is volgens mij ook achter nog"
Die ziet ook al flink lang achter volgens mij
Ja was in echt 3 minuten of zoquote:Op maandag 19 december 2022 15:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat vind ik dus sneu,
Die galbak van een JW die hier voor zorgt en dan uitgerekend bij Wendy.
Een ander durft hij niet aan te spreken.
Dies aant janken weer weddenquote:Op maandag 19 december 2022 15:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... zou voor 5 minuten zijn..
Babette heeft het vandaag weer moeilijk.. kan ik me heel goed voorstellen, zo gezellig is het daar nu niet met al dat geouwehoer.quote:
Babette heeft t meer / vaker niet leuk dan leukquote:Op maandag 19 december 2022 15:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Babette heeft het vandaag weer moeilijk.. kan ik me heel goed voorstellen, zo gezellig is het daar nu niet met al dat geouwehoer.
Moet ze niet zo aan GJ plakkenquote:Op maandag 19 december 2022 15:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Babette heeft het vandaag weer moeilijk.. kan ik me heel goed voorstellen, zo gezellig is het daar nu niet met al dat geouwehoer.
Het is gewoon een normaal gesprek tussen 2 personen i.p.v. dat Jeff de talkshowhost gaat uit hangen zoals GJ altijd pleegt te doen. Dat is de beste insteek voor een interview ook, de methode die Jeff hanteert.quote:Op maandag 19 december 2022 15:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind Jeff eigenlijk een betere interviewer dan GJ ... (maar die lat lag ook niet hoog).
Ja, dat is het denk ik.quote:Op maandag 19 december 2022 15:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is gewoon een normaal gesprek tussen 2 personen i.p.v. dat Jeff de talkshowhost gaat uit hangen zoals GJ altijd pleegt te doen. Dat is de beste insteek voor een interview ook, de methode die Jeff hanteert.
Maar die band met hem is met een paar dagen weer voorbij.. Jeff kan één op één heel oprecht overkomen maar even later loopt hij iedereen weer naar beneden te halen.quote:Op maandag 19 december 2022 15:28 schreef Poesjuh het volgende:
Zeg die podcast is super slim strategisch..... iedereen super openhartig bij jeff... men voelt daardoor automatisch sneller een band met jeff hmm
Het is ook niet heel moeilijk om beter te zijn dan Gjquote:
Helemaal mee eens.. snap niet dat ze zo graag bij hem is. Zo’n sneue gast..quote:Op maandag 19 december 2022 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet ze niet zo aan GJ plakken
Die man is een partijtje negatief
En toch, super slimme investering die podcastquote:Op maandag 19 december 2022 15:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar die band met hem is met een paar dagen weer voorbij.. Jeff kan één op één heel oprecht overkomen maar even later loopt hij iedereen weer naar beneden te halen.
Klopt idd.. soms kan ze heel bot zijn maar er zit volgens mij geen kwaad in haar.quote:Op maandag 19 december 2022 15:30 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind Wendy ook een vreselijk tof wijf, wel vind ik dat ze af en toe een beetje bot terug kan reageren als je haar iets vraagt... en dat zonder reden... ik zeg altijd de toon maakt de muziek...
Maar verder is het een schatje, ze staat voor iedereen klaar.
Ik kan ook echt niet luisteren naar die neppe talkshow van hem en dat heb ik ook met Bern als die iets aan het presenteren is.. echt vreselijk gemaakt allemaal en niet oprecht.quote:Op maandag 19 december 2022 15:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is gewoon een normaal gesprek tussen 2 personen i.p.v. dat Jeff de talkshowhost gaat uit hangen zoals GJ altijd pleegt te doen. Dat is de beste insteek voor een interview ook, de methode die Jeff hanteert.
Ik kan het wel waarderen. Is lekker directe Haagse tante. Ze zegt tenminste waar het op staat zonder er omheen te lullen. Maar valt soms wel eens verkeerd bij mensen die dat niet gewend zijn.quote:Op maandag 19 december 2022 15:30 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind Wendy ook een vreselijk tof wijf, wel vind ik dat ze af en toe een beetje bot terug kan reageren als je haar iets vraagt... en dat zonder reden... ik zeg altijd de toon maakt de muziek...
Maar verder is het een schatje, ze staat voor iedereen klaar.
Dat wisten we nog nietquote:Op maandag 19 december 2022 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin wilde altijd bekend zijn, dat is een beetje zijn droom...
Nee, absoluut niet..😉quote:Op maandag 19 december 2022 15:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd.. soms kan ze heel bot zijn maar er zit volgens mij geen kwaad in haar.
Dit is toch ook geen stream kijken meerquote:Op maandag 19 december 2022 15:35 schreef puzziepie het volgende:
Spaans oefenen met Mirthie
[ afbeelding ]
Ellende streams . allebeiquote:Op maandag 19 december 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is toch ook geen stream kijken meer
Er gebeurt werkelijk niks !
quote:Op maandag 19 december 2022 15:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat wisten we nog niet![]()
Wat een aandachtsorgel is dat
Nou idd tijd voor yoga, tot strakjessquote:Op maandag 19 december 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is toch ook geen stream kijken meer
Er gebeurt werkelijk niks !
Dan liggen er nog 14 anderer verdeeld over 2 streams naast de Arena op de bankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |