Je bedoelt @engine ?quote:Op zondag 18 december 2022 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Kopiko heeft 1830 gemist denk ik![]()
Belgen hebben hun eigen vlaggetje tegenwoordig
Ook best, had geen zin om terug te lezenquote:
quote:“Ik heb twee jaar in Nederland gezeten, bij mijn sinds kort ex-vriendin, en dan is trainen moeilijk. Je moet jezelf in gang krijgen, snap je? Het is niet hetzelfde zoals werken, want dan is het een verplichting, maar het is niet altijd even gemakkelijk om ’s morgens uit je bed te komen. Soms denk je van: ja, ik ga eraan beginnen. En soms is het van: nee, ik heb echt geen goesting, laat het zo. Nu woon ik terug thuis en heb ik mijn stiefvader. Zij wonen boven de zaak (een broodjeszaak in de regio Mechelen, red.), dus hij kan gewoon naar boven komen en even mee gooien. Soms hoor ik hem in mijn kamer ook bezig en dan ga ik meedoen.
De Decker had last van een bezitterig Nederlands teringwijf.quote:“Het is dus voorbij met mijn vriendin, voor wie ik naar Nederland verhuisd was. Ik had daar niets, dat was het grote probleem”, klinkt het. “Hier heb ik mijn sociaal leven, mijn maten. Ik had mijn vader al 2,5 jaar niet gezien omdat ik altijd daar zat. Als ik van Mechelen naar Zelzate moet, dat is niet zo ver. Maar als je vier uur moet bollen in de wagen, dat doe je niet zo gemakkelijk. Dat ik ooit de stap naar Nederland heb gemaakt? In het begin was dat een week naar daar en terug. Maar het klikte, het was allemaal nieuw… En dan blijf je daar op een bepaald moment. Op den duur was dat ook een gewoonte en kwam ik nog nauwelijks naar België. Maar op een bepaald moment kwamen er twijfels bij haar, waarna we uit elkaar zijn gegaan. Dat was een week voor het toernooi in Wieze (23-25 september, red.). Toen was het nog eerder een pauze, maar dan is er nog iets gebeurd en was ik er klaar mee. Ik wilde verder met mijn leven en ik merk dat ik er ook een boost van gekregen heb. Het was ook zo dat zij het moeilijk kon verkroppen wanneer ik weg moest. We werden een koppel tijdens de coronaperiode en toen moest ik regelmatig in een bubbel, van zeven dagen bijvoorbeeld. En daar had zij het heel lastig mee. Maar ik had haar ook gezegd: ik speel darts, dat gaat nog wel eens voorvallen. Nu is het vanaf donderdag een heel weekend weg, maandag terug en donderdag opnieuw weg. Maar ook dat kon ze moeilijk verwerken. Het vertrekken was dus altijd een drama en ze stuurde soms ook tijdens toernooien of ik niet op een bepaald moment naar huis kon komen. Ik antwoordde dan altijd van: sorry dit is mijn job, laat mij met rust. Dus, niet iedereen is ervoor gemaakt en daar moet ik nu niet meer mee bezig zijn.”
Hij lijkt veel meer op Dennis the Menace dan Dennis the Menace zelf.quote:Op zondag 18 december 2022 21:14 schreef Doevelaer het volgende:
The Real Deal, zo totaal niet van toepassing op Mike
quote:Op zondag 18 december 2022 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij lijkt veel meer op Dennis the Menace dan Dennis the Menace zelf.
Nu een nog grijzere duifquote:Op zondag 18 december 2022 21:14 schreef BB-King het volgende:
Smiss is flink afgevallen.
O wacht, die Canadese Jeff.
Bovendien is hij aartslui.quote:Op zondag 18 december 2022 21:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
De Decker had last van een bezitterig Nederlands teringwijf.
Hij zou moeten dubbelen met iemand die Black heetquote:
quote:Op zondag 18 december 2022 21:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jouwn reactie op Kees Bol naar Astana?
quote:Op zondag 18 december 2022 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goddank dat we van die vent verlost zijn.
quote:Op zondag 18 december 2022 21:22 schreef The_Undertone het volgende:
The Coat was toch wel leuk in die BDO-tijden
Zou tijd worden, een 100+ avg in de eerste rondequote:
quote:Op zondag 18 december 2022 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goddank dat we van die vent verlost zijn.
In het land der blindenquote:Op zondag 18 december 2022 21:22 schreef The_Undertone het volgende:
Middagsessie viel me niet mee, avondsessie mag je niet zoveel van verwachten naar mijn bescheiden meningquote:
Noordfin, inmiddels eigenaar aldaar!quote:Op zondag 18 december 2022 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe heette zo'n bedrijf ook al weer?
De finale was KNOTSGEK.quote:Op zondag 18 december 2022 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Middagsessie viel me niet mee, avondsessie mag je niet zoveel van verwachten naar mijn bescheiden mening
Tijd voor een nieuw idool?quote:Op zondag 18 december 2022 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Prima start van De Decker zeg. Sow.
quote:Op zondag 18 december 2022 21:22 schreef The_Undertone het volgende:
De middagsessie was zeer slecht, Heta-Lewis de grote tegenvaller omdat Lewis niet kwam opdagen. Sedlacek-R. Smith was behoorlijk. De andere twee beroerd.quote:
Geen Mitchell vanavondquote:Op zondag 18 december 2022 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De middagsessie was zeer slecht, Heta-Lewis de grote tegenvaller omdat Lewis niet kwam opdagen. Sedlacek-R. Smith was behoorlijk. De andere twee beroerd.
Prima avondprogramma op papier zou ik zelf zeggen. Campbell en Mitchell goede vloerspelers en interessant op TV. Joyce en Baggish kunnen op toernooien vaak iets meer. Aspinall is ongeacht de tegenstander genot (maar wel heel laat).
Hij stond op 180 en had al 2x T20quote:
Ja, viel achteraf wel nog meequote:Op zondag 18 december 2022 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij stond op 180 en had al 2x T20
Dit was een beetje te voorzichtig
Gebeurt vaker met Belgjes en vrijgevochten Nederlandse vrouwen, hij heeft gewoon zo'n onderdanig Vlaams boerinnetje nodig die stampot andijvie klaar heeft staan als hij uit zijn bubbel van 7 dagen komt.quote:Op zondag 18 december 2022 21:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
De Decker had last van een bezitterig Nederlands teringwijf.
Amaiquote:Op zondag 18 december 2022 21:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gebeurt vaker met Belgjes en vrijgevochten Nederlandse vrouwen, hij heeft gewoon zo'n onderdanig Vlaams boerinnetje nodig die stampot andijvie klaar heeft staan als hij uit zijn bubbel van 7 dagen komt.
Vlag op een modderschuit.quote:Op zondag 18 december 2022 21:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jouwn reactie op Kees Bol naar Astana?
Nu kan hij lekker met zijn stiefvader darten in de broodjeszaakquote:Op zondag 18 december 2022 21:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik had mijn vader al 2,5 jaar niet gezien omdat ik altijd daar zat.
En wtf is dit dan, alsof hij naar Australië was geëmigreerd, wat is dit voor figuur
Raymond al in het vliegtuig?quote:Op zondag 18 december 2022 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Legje nummer zes voor "de andere Smiffies". Michael staat op 9.
Ik dacht eerst dat dit een interview van Barney wasquote:Op zondag 18 december 2022 21:15 schreef wimderon het volgende:
Je moet jezelf in gang krijgen, snap je? Het is niet hetzelfde zoals werken, want dan is het een verplichting, maar het is niet altijd even gemakkelijk om ’s morgens uit je bed te komen. Soms denk je van: ja, ik ga eraan beginnen. En soms is het van: nee, ik heb echt geen goesting, laat het zo.
Klinkt meer alsof ze destijds ruzie hadden inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2022 21:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik had mijn vader al 2,5 jaar niet gezien omdat ik altijd daar zat.
En wtf is dit dan, alsof hij naar Australië was geëmigreerd, wat is dit voor figuur
Dan moet ie niet weer terug naar z'n exquote:Op zondag 18 december 2022 21:36 schreef Mani89 het volgende:
Mike heeft wel een ernstig fijne worp. Ik zie nog een hoop rek en potentie.
Is dit wat we noemen een godstalent?quote:Op zondag 18 december 2022 21:36 schreef Mani89 het volgende:
Mike heeft wel een ernstig fijne worp. Ik zie nog een hoop rek en potentie.
Heeft zich gekwalificeerdquote:Op zondag 18 december 2022 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Smiss is echt verschrikkelijk. Hoe komt zo’n man op het WK..
Gemiddeld gooit ie net iets beter dan De Deckerquote:Op zondag 18 december 2022 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Smiss is echt verschrikkelijk. Hoe komt zo’n man op het WK..
Zeker, nu het mentale gedeelte nog.quote:Op zondag 18 december 2022 21:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is dit wat we noemen een godstalent?
HET BREKKETquote:
Die desk verbergt nog netjes zijn John Part achtige proporties.quote:Op zondag 18 december 2022 21:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jerry daar in een pak over darts horen praten blijft toch een beetje de aap met die gouden ring
Een net jasje aandoen en het dan aftoppen met een opgeschoren kamperskapsel. Tsja.quote:Op zondag 18 december 2022 21:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jerry daar in een pak over darts horen praten blijft toch een beetje de aap met die gouden ring
Als Klompvoet moet spelen.quote:Op zondag 18 december 2022 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
@:zipportal is Weslie al gesignaleerd hier?
HET BREKKETquote:Op zondag 18 december 2022 21:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tijd genoeg toch om er eentje op te zetten?
Stalen ballen awardquote:Op zondag 18 december 2022 21:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tijd genoeg toch om er eentje op te zetten?
quote:Op zondag 18 december 2022 21:45 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zouden we MVG's nette setje nog te zien krijgen?
Exact. Sowieso is een bingo opzetten wat lastiger aangezien Viaplay niet alle clichés van RTL7 Darts heeft overgenomen, maar daarnaast volgt de helft van de leden het tegenwoordig via Sky Sports.quote:Op zondag 18 december 2022 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Een bingo is welniet hetzelfde nu Viaplay ons leven heeft verwoest.
Kijken via Sky, ze moeten zich doodschamenquote:Op zondag 18 december 2022 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Exact. Sowieso is een bingo opzetten wat lastiger aangezien Viaplay niet alle clichés van RTL7 Darts heeft overgenomen, maar daarnaast volgt de helft van de leden het tegenwoordig via Sky Sports.
quote:Op zondag 18 december 2022 21:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Kijken via Sky, ze moeten zich doodschamen
Ik heb gewoon geen geld. Nooit geen geld.quote:Op zondag 18 december 2022 21:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Kom haten johquote:Op zondag 18 december 2022 21:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 december 2022 21:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen geld. Nooit geen geld.
Huisbaas Bob is een ecktequote:
Ik zelf ook. Al jaren, eigenlijk, sinds 2018 heb ik geen TV-ontvangst meer.quote:Op zondag 18 december 2022 21:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die helft erken ik niet.quote:Op zondag 18 december 2022 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Exact. Sowieso is een bingo opzetten wat lastiger aangezien Viaplay niet alle clichés van RTL7 Darts heeft overgenomen, maar daarnaast volgt de helft van de leden het tegenwoordig via Sky Sports.
Of appelmoes met worstquote:Op zondag 18 december 2022 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog één legje en Mike krijgt weer een bordje aardappels vanavond
Streep ze gelijk door.quote:Op zondag 18 december 2022 21:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zjak leest mee, het gaat over de bingo en gelijk worden stalenballenaward en grotemannenfinish erin gegooid!
Jij loopt voorquote:Op zondag 18 december 2022 22:00 schreef The_Undertone het volgende:
Toch weer een lekker getimed maximum van De Decker
ze kozen daar ook altijd van tevoren een paar dingen van de bingo die ze pertinent niet gingen zeggen. Naaiersquote:Op zondag 18 december 2022 21:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zjak leest mee, het gaat over de bingo en gelijk worden stalenballenaward en grotemannenfinish erin gegooid!
U las het hierquote:Op zondag 18 december 2022 21:51 schreef Tagliano het volgende:
Deze set gaat De Decker pakken
Want voor mijn gevoel speelt Sjef elk jaar zo'n pot
Andersom is het bij Sjef jaar in jaar uit "als"quote:Op zondag 18 december 2022 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dekker zwijnt enorm. Had ie deze leg verloren dan was het exit
Mijn vriendin is er nu al klaar mee. Die trekt een WK darts 'meekijken' normaal prima, maar die heeft de afgelopen maand ook al een tyfushoeveelheid voetbal mee moeten kijken.quote:Op zondag 18 december 2022 22:01 schreef Wertha het volgende:
Ik heb totaal geen zin in voetbal met kerst, Viaplay. Net een heel WK gezien.
Stuur maar een avondje hierheen danquote:Op zondag 18 december 2022 22:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mijn vriendin is er nu al klaar mee. Die trekt een WK darts 'meekijken' normaal prima, maar die heeft de afgelopen maand ook al een tyfushoeveelheid voetbal mee moeten kijken.
Vrouwen moeten gewoon niet zo zeuren.quote:Op zondag 18 december 2022 22:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mijn vriendin is er nu al klaar mee. Die trekt een WK darts 'meekijken' normaal prima, maar die heeft de afgelopen maand ook al een tyfushoeveelheid voetbal mee moeten kijken.
Sowquote:Op zondag 18 december 2022 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stuur maar een avondje hierheen dan
Ghehehequote:Op zondag 18 december 2022 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stuur maar een avondje hierheen dan
Leuk hé zo’n wijf op de bankquote:Op zondag 18 december 2022 22:02 schreef Doevelaer het volgende:
Kan me herinneren dat jij dit vorig jaar ook postte en dat je een keer mee uiteten moest ofzo.quote:Op zondag 18 december 2022 22:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Meestal wel, soms niet.quote:Op zondag 18 december 2022 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Leuk hé zo’n wijf op de bank
En het jaar daarvoor ook alquote:Op zondag 18 december 2022 22:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat jij dit vorig jaar ook postte en dat je een keer mee uiteten moest ofzo.
Niks opgeschoten in een jaar.
Zeg maar tagliano van het fokforum, dan weet ze genoegquote:Op zondag 18 december 2022 22:05 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Meestal wel, soms niet.
Maar @:tagliano stelt zich beschikbaar, ik zal het eens voorleggen
'Oh een van die gare lui van dat forum waar je tijdens het wk de hele dag op zit. Nee laat maar'quote:Op zondag 18 december 2022 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeg maar tagliano van het fokforum, dan weet ze genoeg
Dit was toch prima qua niveau? Met nutteloze deelnames denk ik aan Meikle, Edhouse, Woodhouse en Razma.quote:Op zondag 18 december 2022 22:01 schreef Szura het volgende:
De zoveelste zinloze deelname van Sjefke
Wel goed dat ze HET wk zegtquote:Op zondag 18 december 2022 22:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
'Oh een van die gare lui van dat forum waar je tijdens het wk de hele dag op zit. Nee laat maar'
quote:Op zondag 18 december 2022 22:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
'Oh een van die gare lui van dat gare forum waar je tijdens het wk de hele dag op zit. Nee laat maar'
Misschien is het een lurker?quote:Op zondag 18 december 2022 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zjak is weer eens afwezig.
[ afbeelding ]
Ik krijg nog worst sorry.quote:Op zondag 18 december 2022 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Harde droge worst is hard @:Anneloos
ook een happie?
Ze begint het te begrijpen.quote:
quote:Op zondag 18 december 2022 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Sowieso heeft deze reeks meer smerig vreten foto's nodig.
Diep in de nachtquote:Op zondag 18 december 2022 22:08 schreef Anneloos het volgende:
Even present, maar kijken een film. Misschien de laatste wedstrijd meepakken
Zeg even hallo tegen wereldcuck.quote:Op zondag 18 december 2022 22:08 schreef Anneloos het volgende:
Even present, maar kijken een film. Misschien de laatste wedstrijd meepakken
Horror.quote:Op zondag 18 december 2022 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb je enorm smerig vreten
Bak jij nog wel eens wat?quote:Op zondag 18 december 2022 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Sowieso heeft deze reeks meer smerig vreten foto's nodig.
Welke zenderquote:Op zondag 18 december 2022 22:09 schreef TjjWester het volgende:
De VTM is een serieuze verademing tegenover viaplay. En gratis in nederland.
Maar wat vindt Victor Reinier?quote:Op zondag 18 december 2022 22:09 schreef TjjWester het volgende:
De VTM is een serieuze verademing tegenover viaplay. En gratis in nederland.
Laatst overheerlijke pepernoten gebakken voor mijn buurtgenoten.quote:
Wat doen mensen met zo veel augurken? Of is dat voor de kringverjaardag, met ham er om heen.quote:Op zondag 18 december 2022 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb je enorm smerig vreten
Vtm.be livestream via desktop of in de app.quote:
Dat heb ik nog nooit gezien. Wat een smerigheid. Ongekend.quote:Op zondag 18 december 2022 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat doen mensen met zo veel augurken? Of is dat voor de kringverjaardag, met ham er om heen.
Mijn handen hebben dus ooit 3 dagen naar augurk geroken, die geur ging met geen mogelijkheid weg.quote:Op zondag 18 december 2022 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat doen mensen met zo veel augurken? Of is dat voor de kringverjaardag, met ham er om heen.
Op zo'n plastic schaal, drijvend in het sap van blokjes kaas met een zilveruitje en een prikkertje met een vlaggetje.quote:Op zondag 18 december 2022 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mijn pa mag ook geen viaplay van mijn moeder door het WK.quote:Op zondag 18 december 2022 22:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Armenhuis.quote:Op zondag 18 december 2022 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn pa mag ook geen viaplay van mijn moeder door het WK.
Ik heb aangeboden meerdere sessies te kijken vanaf mijn thuiswerkplek, maar dat was dan ook weer niet gezellig.quote:Op zondag 18 december 2022 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn pa mag ook geen viaplay van mijn moeder door het WK.
Precies, het is ook nooit goed. Gelukkig ben ik weer sinds een weekje single. Net op tijd voor het WK Darts. Uitstekend.quote:Op zondag 18 december 2022 22:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik heb aangeboden meerdere sessies te kijken vanaf mijn thuiswerkplek, maar dat was dan ook weer niet gezellig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
quote:Op zondag 18 december 2022 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, het is ook nooit goed. Gelukkig ben ik weer sinds een weekje single. Net op tijd voor het WK Darts. Uitstekend.Na een relatie van een week?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ryan Joyce ook.quote:Op zondag 18 december 2022 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
De danseressen hebben wel buitengewoon goeie tieten dit jaar
[..]
Precies, het is ook nooit goed. Gelukkig ben ik weer sinds een weekje single. Net op tijd voor het WK Darts. Uitstekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Precies, het is ook nooit goed. Gelukkig ben ik weer sinds een weekje single. Net op tijd voor het WK Darts. Uitstekend.Je was toch flink aan het daten met iemand? Wordt uiteindelijk niks dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen niet tippen aan Beau.quote:Op zondag 18 december 2022 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
De danseressen hebben wel buitengewoon goeie tieten dit jaar
[..]
Precies, het is ook nooit goed. Gelukkig ben ik weer sinds een weekje single. Net op tijd voor het WK Darts. Uitstekend.Goed getimed. Lekker weer die knots door je vuistje laten gieren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Ik vind Joyce zelf ook enorm lelijkquote:Op zondag 18 december 2022 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
De flights van Joyce vind ik enorm lelijk
Scott W kan het aardigquote:Op zondag 18 december 2022 22:17 schreef Szura het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in de meeste 180 in deze pot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |