quote:Op zondag 18 december 2022 21:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Kijken via Sky, ze moeten zich doodschamen

Ik heb gewoon geen geld. Nooit geen geld.quote:Op zondag 18 december 2022 21:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]

Kom haten johquote:Op zondag 18 december 2022 21:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]

quote:Op zondag 18 december 2022 21:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen geld. Nooit geen geld.

Huisbaas Bob is een ecktequote:

Ik zelf ook. Al jaren, eigenlijk, sinds 2018 heb ik geen TV-ontvangst meer.quote:Op zondag 18 december 2022 21:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]

Die helft erken ik niet.quote:Op zondag 18 december 2022 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Exact. Sowieso is een bingo opzetten wat lastiger aangezien Viaplay niet alle clichés van RTL7 Darts heeft overgenomen, maar daarnaast volgt de helft van de leden het tegenwoordig via Sky Sports.

Of appelmoes met worstquote:Op zondag 18 december 2022 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog één legje en Mike krijgt weer een bordje aardappels vanavond

Streep ze gelijk door.quote:Op zondag 18 december 2022 21:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zjak leest mee, het gaat over de bingo en gelijk worden stalenballenaward en grotemannenfinish erin gegooid!

Jij loopt voorquote:Op zondag 18 december 2022 22:00 schreef The_Undertone het volgende:
Toch weer een lekker getimed maximum van De Decker

ze kozen daar ook altijd van tevoren een paar dingen van de bingo die ze pertinent niet gingen zeggen. Naaiersquote:Op zondag 18 december 2022 21:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zjak leest mee, het gaat over de bingo en gelijk worden stalenballenaward en grotemannenfinish erin gegooid!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |