U las het hierquote:Op zondag 18 december 2022 21:51 schreef Tagliano het volgende:
Deze set gaat De Decker pakken
Want voor mijn gevoel speelt Sjef elk jaar zo'n pot

Andersom is het bij Sjef jaar in jaar uit "als"quote:Op zondag 18 december 2022 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dekker zwijnt enorm. Had ie deze leg verloren dan was het exit

Mijn vriendin is er nu al klaar mee. Die trekt een WK darts 'meekijken' normaal prima, maar die heeft de afgelopen maand ook al een tyfushoeveelheid voetbal mee moeten kijken.quote:Op zondag 18 december 2022 22:01 schreef Wertha het volgende:
Ik heb totaal geen zin in voetbal met kerst, Viaplay. Net een heel WK gezien.

Stuur maar een avondje hierheen danquote:Op zondag 18 december 2022 22:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mijn vriendin is er nu al klaar mee. Die trekt een WK darts 'meekijken' normaal prima, maar die heeft de afgelopen maand ook al een tyfushoeveelheid voetbal mee moeten kijken.

Vrouwen moeten gewoon niet zo zeuren.quote:Op zondag 18 december 2022 22:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mijn vriendin is er nu al klaar mee. Die trekt een WK darts 'meekijken' normaal prima, maar die heeft de afgelopen maand ook al een tyfushoeveelheid voetbal mee moeten kijken.

Sowquote:Op zondag 18 december 2022 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stuur maar een avondje hierheen dan

Ghehehequote:Op zondag 18 december 2022 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stuur maar een avondje hierheen dan

Leuk hé zo’n wijf op de bankquote:Op zondag 18 december 2022 22:02 schreef Doevelaer het volgende:

Kan me herinneren dat jij dit vorig jaar ook postte en dat je een keer mee uiteten moest ofzo.quote:Op zondag 18 december 2022 22:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |