quote:Op zondag 18 december 2022 21:22 schreef The_Undertone het volgende:
The Coat was toch wel leuk in die BDO-tijden
Zou tijd worden, een 100+ avg in de eerste rondequote:
quote:Op zondag 18 december 2022 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goddank dat we van die vent verlost zijn.
In het land der blindenquote:Op zondag 18 december 2022 21:22 schreef The_Undertone het volgende:
Middagsessie viel me niet mee, avondsessie mag je niet zoveel van verwachten naar mijn bescheiden meningquote:
Noordfin, inmiddels eigenaar aldaar!quote:Op zondag 18 december 2022 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe heette zo'n bedrijf ook al weer?
De finale was KNOTSGEK.quote:Op zondag 18 december 2022 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Middagsessie viel me niet mee, avondsessie mag je niet zoveel van verwachten naar mijn bescheiden mening
Tijd voor een nieuw idool?quote:Op zondag 18 december 2022 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Prima start van De Decker zeg. Sow.
quote:Op zondag 18 december 2022 21:22 schreef The_Undertone het volgende:
De middagsessie was zeer slecht, Heta-Lewis de grote tegenvaller omdat Lewis niet kwam opdagen. Sedlacek-R. Smith was behoorlijk. De andere twee beroerd.quote:
Geen Mitchell vanavondquote:Op zondag 18 december 2022 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De middagsessie was zeer slecht, Heta-Lewis de grote tegenvaller omdat Lewis niet kwam opdagen. Sedlacek-R. Smith was behoorlijk. De andere twee beroerd.
Prima avondprogramma op papier zou ik zelf zeggen. Campbell en Mitchell goede vloerspelers en interessant op TV. Joyce en Baggish kunnen op toernooien vaak iets meer. Aspinall is ongeacht de tegenstander genot (maar wel heel laat).
Scott Williams, excuus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |