Ik zat mij net hetzelfde af te vragenquote:Op zondag 18 december 2022 19:17 schreef R0T29 het volgende:
Zou Isaac al spijt hebben dat iedereen individueel mag komen shoppen? Ik zou er helemaal gek van worden dit
Bizar toch dat hij dit toelaat ook. Zeg gewoon "nog 5 minuten" dus kies watquote:Op zondag 18 december 2022 19:21 schreef engine het volgende:
Mirthe zit er om 10 uur vanavond nog als Isaac zo niet een keer in gaat grijpen
Dat moment gaat nog wel komenquote:Op zondag 18 december 2022 19:22 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Bizar toch dat hij dit toelaat ook. Zeg gewoon "nog 5 minuten" dus kies wat
zoe en mexx hebben gisteren toch ook heel erg lang gezocht?quote:Op zondag 18 december 2022 19:22 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dan leert hij weinig van zijn foutenquote:Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef Verida het volgende:
[..]
zoe en mexx hebben gisteren toch ook heel erg lang gezocht?
Ja hoor. Mirthe is hier geen uitzondering in.quote:Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef Verida het volgende:
[..]
zoe en mexx hebben gisteren toch ook heel erg lang gezocht?
Hij zegt net dat ze nog 20 minuten heeftquote:Op zondag 18 december 2022 19:22 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Leukquote:Op zondag 18 december 2022 19:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, uitgewerkt, nog zaken om terug te zoeken ?
Zonsopgang vanochtend was wel vreselijk mooi, enkele momenten ......![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja mooi....Isaac kan brommen wat hij wil maar Mirthe wordt er niet minder enthousiast vanquote:Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
"Oh die is zo schattig!"
"maar die jeukt denk"
Ik heb de grap wel eens gemaakt...maar hij blijft leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog Ī7,50quote:
Ze kijkt voor sokken nu jaquote:Op zondag 18 december 2022 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
wat bestelt ze dan ? slipjes en sokken?
Vast wel, kwamen gister of eergister binnen in 3 kratten. Bokshandschoenen, thai boks spullen. Kenzy zei dat ze nieuw waren.quote:
En toks.quote:Op zondag 18 december 2022 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vast wel, kwamen gister of eergister binnen in 3 kratten. Bokshandschoenen, thai boks spullen. Kenzy zei dat ze nieuw waren.
Onbegrijpelijk dat de Febo hier niet op in grijpt. Wegwezen...nuquote:Op zondag 18 december 2022 20:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Heeft ze al aangevraagd?
KimK : Nee, gaat ze donderdag om 11:00 uur, gaat ze vrijdag om 11:00 weg.
Inderdaad, ze roept dit al best een tijd. Gewoon weg ermee, niemand wint er iets mee als ze blijft zitten.quote:Op zondag 18 december 2022 20:01 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat de Febo hier niet op in grijpt. Wegwezen...nu
Laat er aub voor de 23e nog een eliminatie komen. Dat is de enige kans om nog iemand anders eruit te flikkeren.quote:Op zondag 18 december 2022 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK denkt dat er nog een eliminatie komt. Ze vertelt een plannetje aan Marciano. Om op Djedi te stemmen. Als ze wint kan ze iemand naar huis stemmen. Als ze verliest gaat ze gewoon iets eerder naar huis.
Waarom zouden anderen het Djedi gunnen om op haar te stemmen? Gewoon massaal op KimK of Wanda. Djedi gaat toch wel. Is bonusquote:Op zondag 18 december 2022 20:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Laat er aub voor de 23e nog een eliminatie komen. Dat is de enige kans om nog iemand anders eruit te flikkeren.
Als Djedi weg gaat zitten we weer een maand zonder eliminatie.
En Djedi er nog iemand naar huis laten stemmen is echt een kutplan van KimW. Djedi moet gewoon opzouten
Zijn ze weer te laat met je medicatie?quote:Op zondag 18 december 2022 20:02 schreef FreshFruit het volgende:
Zoem zoem zoemetje.
ik ben een bij ,waar is mijn bloemetje?
![]()
![]()
Tja, Madeleine die ook op/af/op/af 24 uur bleef aanvragen kreeg ook de meeste stemmen. Dom dom dom.quote:Op zondag 18 december 2022 20:04 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Waarom zouden anderen het Djedi gunnen om op haar te stemmen? Gewoon massaal op KimK of Wanda. Djedi gaat toch wel. Is bonus
Wendy zong het.quote:Op zondag 18 december 2022 20:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zijn ze weer te laat met je medicatie?
Ik gok opquote:Op zondag 18 december 2022 20:09 schreef FreshFruit het volgende:
Mexx als showdanseres in haar string?
Heeft ze al een jas en een trui?quote:Op zondag 18 december 2022 19:47 schreef Flow3r het volgende:
Isaac : nog 5 minuten, niet alles laten zien want daar hebben we geen tijd voor
Mirthe : ik heb die en die, die en die...
Oh ik dacht Mirthe en Kenzyquote:Op zondag 18 december 2022 20:17 schreef Deisyy het volgende:
Wendy zegt dat Leila verkering heeft met Kenzy
Appel.quote:
Appel nam ik eigenlijk altijd aan..maar weet het ook niet zeker eigenlijk.quote:
Moet die geen rode wijn?quote:Op zondag 18 december 2022 20:22 schreef R0T29 het volgende:
Jeff wil shag kopen van zijn Primera tegoed
Rode wijn,rode wijn.quote:
Jeff wil weer sjoemelen en handig in zijn voordeel shoppen. Daar wilde hij als laatste met KimDquote:Op zondag 18 december 2022 20:22 schreef R0T29 het volgende:
Jeff wil shag kopen van zijn Primera tegoed
Ze zijn nu nog bezig met Zalando, niet met Primera.quote:Op zondag 18 december 2022 20:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jeff wil weer sjoemelen en handig in zijn voordeel shoppen. Daar wilde hij als laatste met KimD
Wendy en Babbel gingen er tegenin en gaan nu alsnog als laatste.
Nee, uit het kastje van Jeff.quote:Op zondag 18 december 2022 20:28 schreef woxxel het volgende:
Is die pot shag gestolen die verstopt was in t j,hout?
Nee, begin deze week al, die van Jeff.quote:Op zondag 18 december 2022 20:29 schreef woxxel het volgende:
Vandaag?
Er was ook al eens een potje van Wendy gestolen
My kind a girl.quote:Op zondag 18 december 2022 20:54 schreef Flow3r het volgende:
Sas zal blij zijn als deze dagen voorbij zijn en alles weer normaal is
[ afbeelding ]
Snap dat wel. Het is toch ook super saai daar.quote:Op zondag 18 december 2022 20:54 schreef Flow3r het volgende:
Sas zal blij zijn als deze dagen voorbij zijn en alles weer normaal is
[ afbeelding ]
Eunice gaat dansje doen.quote:Op zondag 18 december 2022 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap dat wel. Het is toch ook super saai daar.
Je hebt kleine handen...quote:Op zondag 18 december 2022 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Die twee praten totaal langs elkaar heen.
Ballet ? Met de Kerst?quote:
quote:
Maar Sas doet ook niets. Anderen zijn nog aan het knutselen of breien of wat ook. Zij ligt met haar kruikje op de buik op de bank. Zou je ook gek van wordenquote:Op zondag 18 december 2022 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap dat wel. Het is toch ook super saai daar.
Zal je zien dat men op Djedi stemt terwijl ze er twee weg hadden kunnen hebben en zijzelf zonder druk die eliminatie kan spelen. Krijg je vervolgens dat ze het nog leuk vindt ook en wint om daarna Jeff weg te sturen. Quincy/Johan all over again.quote:Op zondag 18 december 2022 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK denkt dat er nog een eliminatie komt. Ze vertelt een plannetje aan Marciano. Om op Djedi te stemmen. Als ze wint kan ze iemand naar huis stemmen. Als ze verliest gaat ze gewoon iets eerder naar huis.
De reden waarom Jeffrey voor Jerrold koos gaat exact op voor zijn beste maat Jappie en dat weten zijzelf dondersgoed. Je hoeft niet eens slim te zijn om dat te doorzien want dat is zo overduidelijk als maar zijn kan. Riante positie mits domme groep.quote:Op zondag 18 december 2022 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Jappie zegt, wanneer we op Esther gaan, en ze wint het, dan ben ik weg.
Marciano : Daarom moet je nu niet op Esther gaan.
KimK : Maar dat gaan heel veel mensen dan doen
Marciano : Maar Jappie weet dat dus..
KimK : Ja
oooh joepie ik ga meteen kijkenquote:Op zondag 18 december 2022 21:23 schreef mangalie het volgende:
[..]
Je grote held is nog op stream 1..
wat is er aan de hand?quote:Op zondag 18 december 2022 20:30 schreef R0T29 het volgende:
De casus "KimK" wordt weer verborgen gehouden door de regie...
Wendy en Babette hadden het over KimK. Hun gesprek was heel de tijd op stream. Toen het over KimK ging, en gezegd werd hoe het met haar ging en zo, ging ineens de stream ergens anders heenquote:
die ging van de week van zwaar opgefokt naar gewoonquote:Op zondag 18 december 2022 21:31 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Wendy en Babette hadden het over KimK. Hun gesprek was heel de tijd op stream. Toen het over KimK ging, en gezegd werd hoe het met haar ging en zo, ging ineens de stream ergens anders heen
oh suf weer..quote:Op zondag 18 december 2022 21:31 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Wendy en Babette hadden het over KimK. Hun gesprek was heel de tijd op stream. Toen het over KimK ging, en gezegd werd hoe het met haar ging en zo, ging ineens de stream ergens anders heen
Als er een interessant gesprek is, switcht de stream weer naar een saailando shopper of breiende bewoner...quote:Op zondag 18 december 2022 21:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh suf weer..
Heb het idee dat er erg veel achterghouden wordt momenteel, stuk minder leuk om te kijken
Iemand ophangen is een rode kaart denk ik 😉quote:Op zondag 18 december 2022 21:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zouden ze Maddy en Mattin ook nog ophangen? Beetje zielig anders ..
Alleen Erik die vielquote:Op zondag 18 december 2022 21:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 1200 uur vandaag staat online, zijn er daarna nog dingen de moeite waard om terug te zien ?
Kim D en Matin waren ook gevallen??quote:Op zondag 18 december 2022 21:36 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Alleen Erik die viel, maar daar is al een mooi gifje van zag ik ergens
ik heb vandaag niet veel gekekenquote:Op zondag 18 december 2022 21:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als iemand tijdstippen heeft kan ik gaan zoeken .....
No problem, denk dat ik de middag uurfilmpjes skip en vanaf 1800 uur of zo ga doen ...quote:Op zondag 18 december 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
ik heb vandaag niet veel gekeken
kan je echt niks geven
die loop was vanmiddag en was reuze saai
Leila doet ook ingewikkeld.quote:Op zondag 18 december 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
Rupie is weer lekker aan het katten
ik dacht dat Rupie het over Pilaf hadquote:Op zondag 18 december 2022 21:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Leila doet ook ingewikkeld.
Plov kan prima.
Dat kan ook met kip
https://www.worldwife.nl/recept-plov/
het kan toch haast niet anders dan voor problemen of irritaties gaan zorgen?quote:Op zondag 18 december 2022 21:50 schreef mootie het volgende:
Janet wil het roken bespreekbaar maken.
Jw maakt het uiteraard niet uit.
Het geld wat zij wegpaffen, mag de rest wegsnoepen.
En de rokers mogen niet meeknagen.
Plov / Pilaf is hetzelfde gerecht volgens mij en kan met kip of met rundquote:Op zondag 18 december 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht dat Rupie het over Pilaf had
ik maak dat altijd met perzikquote:Op zondag 18 december 2022 21:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Plov / Pilaf is hetzelfde gerecht volgens mij en kan met kip of met rund
Is echt super simpel en lekkerquote:Op zondag 18 december 2022 22:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Pilaf
Zie dat er idd heel veel varianten zijn
Wendy schrokquote:
Mexx en Zoe houden het record nog denk ikquote:Op zondag 18 december 2022 22:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een gedoe met dat shoppen, Kim en Jeff zitten er volgens mij al dik twee uur .....
Dat was gisteravond toch ?quote:Op zondag 18 december 2022 22:06 schreef greysbones het volgende:
Mexx en Zoe houden het record nog denk ik
Volg het zelf alleen nog maar in de grote lijnen en als je een beetje creatief bent kom je ook al een eindquote:Op zondag 18 december 2022 21:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh suf weer..
Heb het idee dat er erg veel achterghouden wordt momenteel, stuk minder leuk om te kijken
ik vind t jammerquote:Op zondag 18 december 2022 22:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volg het zelf alleen nog maar in de grote lijnen en als je een beetje creatief bent kom je ook al een eind
quote:Op zondag 18 december 2022 22:17 schreef R0T29 het volgende:
GJ is kwaad over 3 scheppen suiker in de thee....en over de hoeveelheid koffie die gedronken wordt. Hij vind die mensen zielig en triest...
Ik vind GJ zielig en triest
datquote:Op zondag 18 december 2022 22:17 schreef R0T29 het volgende:
GJ is kwaad over 3 scheppen suiker in de thee....en over de hoeveelheid koffie die gedronken wordt. Hij vind die mensen zielig en triest...
Wel lief hoe Wendy en Babbel met haar praten.Van roddelen naar persoonlijk.quote:
Komt wel binnen voor de start van BBquote:Op zondag 18 december 2022 22:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die kleding komt nooit meer voor kerst binnen, geloof er niets van
Denk het wel, er zal iets zijn geregeld ivm met al die reclame die ze krijgen.quote:Op zondag 18 december 2022 22:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vraag me af wat ie dan van de peuken van Babs vindtquote:Op zondag 18 december 2022 22:17 schreef R0T29 het volgende:
Dit is allemaal voor de show, ze hebben achter al lang hun kleding besteld .....quote:Op zondag 18 december 2022 22:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En gepastquote:Op zondag 18 december 2022 22:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dit is allemaal voor de show, ze hebben achter al lang hun kleding besteld .....
echt?quote:Op zondag 18 december 2022 22:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dit is allemaal voor de show, ze hebben achter al lang hun kleding besteld .....
Tuurlijk, die stemming voor Zalando was ook een show. Die moest doorgaan..quote:Op zondag 18 december 2022 22:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
maar maar maar...quote:Op zondag 18 december 2022 22:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Tuurlijk, die stemming voor Zalando was ook een show. Die moest doorgaan..
Soort van kijkdoos als je goed kijkt zie je haar amandelenquote:Op zondag 18 december 2022 22:44 schreef FreshFruit het volgende:
Je kijkt recht haar spleet in.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 december 2022 22:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Soort van kijkdoos als je goed kijkt zie je haar amandelen
We hebben geen centen maar spullenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Trypofobyquote:
Hoe op hoor.quote:
Mag ik slaan?quote:Op zondag 18 december 2022 23:04 schreef Aggie46 het volgende:
Martin: ik ben niks voor jou, helemaal niks nul voor jou. En andersom is het hetzelfde.
Mex: mompeldemompel
Martin: Nee helemaal niks voor jou.
400 naar eigen zeggen.quote:Op zondag 18 december 2022 23:06 schreef Aggie46 het volgende:
Mexx: ik weet toch ook niet met hoeveel vrouwen jij bent gegaan.
honderden toch ...quote:Op zondag 18 december 2022 23:06 schreef FreshFruit het volgende:
Met hoeveel vrouwen ben jij naar bed geweest?
Slaan is verplichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Martin dus niet zo lenig?quote:Op zondag 18 december 2022 23:11 schreef mootie het volgende:
Mexx is verkracht en Martin kan er met zijn hoofd niet bij.
Ben ook wel een beetje Babsmoe nu. Overal uithoren en met d'r snep tussen als er wat is, en vervolgens erover zeuren bij een anderquote:Op zondag 18 december 2022 23:11 schreef mootie het volgende:
Nu Bep en Wanda weer ventileren bij Isaac.
Die zijn de hele dag al over iedereen aan het kleppen.
Elke keer als ik even keek zat ze op een niet positieve manier over mensen te kleppen.quote:Op zondag 18 december 2022 23:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben ook wel een beetje Babsmoe nu. Overal uithoren en met d'r snep tussen als er wat is, en vervolgens erover zeuren bij een ander
Ik weet wel wie dan.quote:
Ik geloof Mexx niet...quote:Op zondag 18 december 2022 23:12 schreef Aggie46 het volgende:
Sjesus, verkracht . Daar kan zij toch niks aan doen?
We hebben geen feiten gehoord, dus iets daar op baseren lijkt me heel raar.quote:Op zondag 18 december 2022 23:16 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Weer zo'n verdraaiing van de feiten?
huh wat dan?quote:Op zondag 18 december 2022 23:11 schreef mootie het volgende:
Mexx is verkracht en Martin kan er met zijn hoofd niet bij.
Even los van dat ik het niet geloof zegt zoiets ook veel over zijn matige bedprestaties en het respect naar vrouwenquote:
Dacht al Wanda? Weer de hele avond met Jasper, en niet op de streams, het is Wendy dus.quote:Op zondag 18 december 2022 23:11 schreef mootie het volgende:
Nu Bep en Wanda weer ventileren bij Isaac.
Die zijn de hele dag al over iedereen aan het kleppen.
Klopt.quote:Op zondag 18 december 2022 23:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dacht al Wanda? Weer de hele avond met Jasper, en niet op de streams, het is Wendy dus.
Dat is niet zuinig, dat is gewoon goor..quote:Op zondag 18 december 2022 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Klopt.
Erik heeft nog steeds de tube tandpasta waar hij thuis al aan begonnen was.
Mogelijk heeft hij dat niet echt nodig omdat zijn tandenborstel net als al zijn kleding ook van bamboe is gemaaktquote:Op zondag 18 december 2022 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Klopt.
Erik heeft nog steeds de tube tandpasta waar hij thuis al aan begonnen was.
Hij kan al wel 10 keer opdrukken.quote:Op zondag 18 december 2022 23:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is niet zuinig, dat is gewoon goor..
Zo’n vaste pi is zo verwarrend.quote:Op zondag 18 december 2022 23:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is niet zuinig, dat is gewoon goor..
Is speciaal voor mij.quote:
Weet niet eens waar jullie het nou precies over hebben want er is helemaal geen context en het leest dus best raar wegquote:Op zondag 18 december 2022 23:16 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Weer zo'n verdraaiing van de feiten?
prioriteiten iddquote:Op zondag 18 december 2022 23:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij kan al wel 10 keer opdrukken.
Er was ook geen context, m en m waren wat aan het bakkeleien, dit werd gezegd, daarna streamwissel.quote:Op zondag 18 december 2022 23:24 schreef Kakadylo het volgende:
Weet niet eens waar jullie het nou precies over hebben want er is helemaal geen context en het leest dus best raar weg
Maakt niets uit, zouden ze slapende mensen op de streams zetten is dat niet minder spannend.quote:Op zondag 18 december 2022 23:24 schreef Kakadylo het volgende:
Weet niet eens waar jullie het nou precies over hebben want er is helemaal geen context en het leest dus best raar weg
Meteen weer duidelijk waarom ik niet wens te kijkenquote:Op zondag 18 december 2022 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Er was ook geen context, m en m waren wat aan het bakkeleien, dit werd gezegd, daarna streamwissel.
Ah. Nu snap ik t gesprek, matin zei, als jij op culk soorttypes valt ben ik niks voorjou. ,quote:
Wie weet in zijn zwarte korte sportbroek, hoog opgetrokken en 'n naveltruitjequote:Op zondag 18 december 2022 23:29 schreef mootie het volgende:
Ik vermoed dat Erik met kerst in zijn beige outfit aanschuift.
Is het uit ofzo? Martin valt op sportief en slim. Het tegenovergestelde van Mexx dus. Mexx verliefd en geile Martin hapt!quote:Op zondag 18 december 2022 23:04 schreef Aggie46 het volgende:
Martin: ik ben niks voor jou, helemaal niks nul voor jou. En andersom is het hetzelfde.
Mex: mompeldemompel
Martin: Nee helemaal niks voor jou.
Retorisch.quote:Op zondag 18 december 2022 23:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is het uit ofzo? Martin valt op sportief en slim. Het tegenovergestelde van Mexx dus. Mexx verliefd en geile Martin hapt!
Terwijl jij dat zegt gooi ik '1001 Arabian Nights' er even inquote:
Spoort niet die man..quote:Op zondag 18 december 2022 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Upload het moment nu, Martin heeft het echt over verkrachting ....
Volgens mij is hij boos omdat ze t niet gezegd heeft, ze heeft ergens over gelogen.quote:
Mexx kun je elimineren want ze wint de proef toch niet terwijl je Martin weg moet sturen wil je hem lozenquote:Op zondag 18 december 2022 23:44 schreef mangalie het volgende:
[..]En Mexx ook niet....Graag snel exit die twee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |