Ik zat mij net hetzelfde af te vragenquote:Op zondag 18 december 2022 19:17 schreef R0T29 het volgende:
Zou Isaac al spijt hebben dat iedereen individueel mag komen shoppen? Ik zou er helemaal gek van worden dit
Bizar toch dat hij dit toelaat ook. Zeg gewoon "nog 5 minuten" dus kies watquote:Op zondag 18 december 2022 19:21 schreef engine het volgende:
Mirthe zit er om 10 uur vanavond nog als Isaac zo niet een keer in gaat grijpen
Dat moment gaat nog wel komenquote:Op zondag 18 december 2022 19:22 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Bizar toch dat hij dit toelaat ook. Zeg gewoon "nog 5 minuten" dus kies wat
zoe en mexx hebben gisteren toch ook heel erg lang gezocht?quote:Op zondag 18 december 2022 19:22 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dan leert hij weinig van zijn foutenquote:Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef Verida het volgende:
[..]
zoe en mexx hebben gisteren toch ook heel erg lang gezocht?
Ja hoor. Mirthe is hier geen uitzondering in.quote:Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef Verida het volgende:
[..]
zoe en mexx hebben gisteren toch ook heel erg lang gezocht?
Hij zegt net dat ze nog 20 minuten heeftquote:Op zondag 18 december 2022 19:22 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Leukquote:Op zondag 18 december 2022 19:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, uitgewerkt, nog zaken om terug te zoeken ?
Zonsopgang vanochtend was wel vreselijk mooi, enkele momenten ......![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja mooi....Isaac kan brommen wat hij wil maar Mirthe wordt er niet minder enthousiast vanquote:Op zondag 18 december 2022 19:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
"Oh die is zo schattig!"
"maar die jeukt denk"
Ik heb de grap wel eens gemaakt...maar hij blijft leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog ¤7,50quote:
Ze kijkt voor sokken nu jaquote:Op zondag 18 december 2022 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
wat bestelt ze dan ? slipjes en sokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |