is dat niet ook een beetje toernooivoetbal?quote:Op maandag 19 december 2022 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had - zelfs tijdens de groepsfase - het idee dat landen met name speelde om niet te verliezen en daarbij niet uitgingen van eigen kracht. Finale heeft veel goed gemaakt.
Zeker. Maar had sterk het gevoel dat het deze editie extreem was. Veel teams ook die dezelfde spelopvatting hadden. Weet niet of ik er meer van had verwacht, maar had wel op meer gehoopt.quote:Op maandag 19 december 2022 15:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is dat niet ook een beetje toernooivoetbal?
ons aller Louis heeft in ieder geval precies dat gedaan: niets verloren
zo heb ik bijv 2010 onthoudenquote:Op maandag 19 december 2022 15:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Maar had sterk het gevoel dat het deze editie extreem was. Veel teams ook die dezelfde spelopvatting hadden. Weet niet of ik er meer van had verwacht, maar had wel op meer gehoopt.
hoe lang blijf jij tentamens maken joh?quote:Op maandag 19 december 2022 15:57 schreef KingRoland het volgende:
Als God het wil haal ik een goed cijfer voor mijn tentamen
Eeuwige student genot.quote:Op maandag 19 december 2022 16:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoe lang blijf jij tentamens maken joh?
Erg benieuwd wat jij van de excuses van Rutte vindt.quote:Op maandag 19 december 2022 15:57 schreef KingRoland het volgende:
Welk vak?quote:Op maandag 19 december 2022 15:57 schreef KingRoland het volgende:
Hij is inmiddels bezig met Phillip Kotler - Principles of Marketing 18e druk.quote:Op maandag 19 december 2022 16:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoe lang blijf jij tentamens maken joh?
Verkapte 'kijk-mij-eens-enorm-veel-verstand-van-marketing-studies-hebben' post. De arrogantie is stuitend.quote:Op maandag 19 december 2022 16:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Welk vak?
Business to Business (B2B) Marketing, Global Marketing Techniques, Marketing Research, Marketing Strategy and Management
Retail and Sales Marketing, Logistical Marketing Strategies of Marketing and Financing?
We roddelen hier niet @Alaphilippe_quote:Op maandag 19 december 2022 16:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Eeuwige student genot.
Net als Stijn.
Ja.quote:Op maandag 19 december 2022 16:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Welk vak?
Business to Business (B2B) Marketing, Global Marketing Techniques, Marketing Research, Marketing Strategy and Management
Retail and Sales Marketing, Logistical Marketing Strategies of Marketing and Financing?
stijn is nog altijd 14, dan mag datquote:Op maandag 19 december 2022 16:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Eeuwige student genot.
Net als Stijn.
Stamppot hutspot met boer'n gehaktrolquote:Op maandag 19 december 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Hier staat de bruine bonensoep te pruttelen @:AFCNiels
Lasagnaquote:Op maandag 19 december 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Hier staat de bruine bonensoep te pruttelen @:AFCNiels
Een lekkere zuurkoolschotel!quote:Op maandag 19 december 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog elementen van kaas in de schotel?quote:
Ja, wat geraspte kaas er overheen.quote:Op maandag 19 december 2022 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog elementen van kaas in de schotel?
Lekker.quote:Op maandag 19 december 2022 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, wat geraspte kaas er overheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |