Zo dan. Jij hebt genoten.quote:Op maandag 19 december 2022 14:22 schreef aTypisch het volgende:
WK van Louis: een 3/10
WK als geheel: Een 8/10
WK-finale: 11/10
Stevig.quote:
Ik heb 80 minuten gekeken hoe verf droog werd. Eerste 80 minuten: 1. Laatste 40 minuten: 10. Maakt 4 gemiddeld.quote:
soms is het genot des te fijner als het even wordt uitgesteldquote:Op maandag 19 december 2022 14:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb 80 minuten gekeken hoe verf droog werd. Eerste 80 minuten: 1. Laatste 40 minuten: 10. Maakt 4 gemiddeld.
Als je het zo bekijkt, dan ga ik ook voor een 11/10.quote:Op maandag 19 december 2022 14:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
soms is het genot des te fijner als het even wordt uitgesteld
Ik zit zo'n beetje op hetzelfde als jij, mede omdat wat grote landen er snel uit lagen, landen zonder aanvallende intenties als Marokko en Kroatië ver zijn gekomen (al kan ik van dat puur op balbezit rondspelen van de Kroaten nog wel genieten vanwege de techniek).quote:Op maandag 19 december 2022 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Benieuwd naar het cijfer van @:tarado
Dit is flink geil! Stukje edgen @de_boswachterquote:Op maandag 19 december 2022 14:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
soms is het genot des te fijner als het even wordt uitgesteld
wat was jouw favoriete WK?quote:Op maandag 19 december 2022 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zit zo'n beetje op hetzelfde als jij, mede omdat wat grote landen er snel uit lagen, landen zonder aanvallende intenties als Marokko en Kroatië ver zijn gekomen (al kan ik van dat puur op balbezit rondspelen van de Kroaten nog wel genieten vanwege de techniek).
6,0/10
Pooohquote:Op maandag 19 december 2022 14:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit is flink geil! Stukje edgen @:de_boswachter
Moeilijk wel want ik heb echt een slecht geheugen wat sport betreft en sowieso moeilijk vergelijken maar 1982 toen Brazilie echt heerlijk voetbalde (zonder het te winnen) staat me nog wel bij en 86 met Maradona was ook de moeite waard door hem.quote:Op maandag 19 december 2022 14:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat was jouw favoriete WK?
(wel die met kleurbeelden graag)
1994 was wel goed. Met name Bulgarije en Zweden met Stoichkov en Brolin als smaakmakers heb ik toen wel van genoten. En Brazilië - Nederland natuurlijk.quote:Op maandag 19 december 2022 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moeilijk wel want ik heb echt een slecht geheugen wat sport betreft en sowieso moeilijk vergelijken maar 1982 toen Brazilie echt heerlijk voetbalde (zonder het te winnen) staat me nog wel bij en 86 met Maradona was ook de moeite waard door hem.
Ik vond dat juist een beetje stroperig gaan allemaal ook vanwege de hitte daar en die finale was denk ik wel 1 van de saaiste ooit.quote:Op maandag 19 december 2022 14:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
1994 was wel goed. Met name Bulgarije en Zweden met Stoichkov en Brolin als smaakmakers heb ik toen wel van genoten. En Brazilië - Nederland natuurlijk.
Wel een goal gejat maar goed was hij wel.quote:Op maandag 19 december 2022 14:55 schreef aTypisch het volgende:
het eerste WK dat ik goed heb onthouden is WK 2002
ronaldogod
(lol)
ik bedacht mij dit toernooi wel: je ziet bij de clubs nu natuurlijk echt veel beter voetbalquote:Op maandag 19 december 2022 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moeilijk wel want ik heb echt een slecht geheugen wat sport betreft en sowieso moeilijk vergelijken maar 1982 toen Brazilie echt heerlijk voetbalde (zonder het te winnen) staat me nog wel bij en 86 met Maradona was ook de moeite waard door hem.
Mogelijk romantiseer ik het ook wel een beetje.quote:Op maandag 19 december 2022 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond dat juist een beetje stroperig gaan allemaal ook vanwege de hitte daar en die finale was denk ik wel 1 van de saaiste ooit.
Pas op voordat er weer een poll over Edgar Davids langskomt.quote:Op maandag 19 december 2022 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
We kunnen het ook over wordle hebben maar dat is jouw dingetje.
Ik had - zelfs tijdens de groepsfase - het idee dat landen met name speelde om niet te verliezen en daarbij niet uitgingen van eigen kracht. Finale heeft veel goed gemaakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |