Dat heb ik ook, zelfs als iedereen om me heen Corona bleek te hebben, is het mij nog niet gelukt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het voor zover ik weet ook niet gehad.
Voel me wel lichtelijk buitengesloten.
Buitengewoon minderwaardig weerstand.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet gewoon na drie besmettingen nog steeds niet voldoende antistoffen in je zwakke lijf hebben@:Oriente
Buitengewoon superieur lijf!quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen weken al verschillende mensen tegengekomen die het nu pas voor de eerste keer (merkbaar) hebben opgelopen. Ik heb de hoop al een tijd terug opgegeven het ooit nog te krijgen.
Als je de apenpokken krijgt, wil je ze dan met me delen?quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, zelfs als iedereen om me heen Corona bleek te hebben, is het mij nog niet gelukt.
doe dit lekker in R&P aubquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je de apenpokken krijgt, wil je ze dan met me delen?
Met alle liefde!quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
nee, blijf in uw kot!quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb jij de apenpokkenklok vandaag nog overtreden?
@:Coco
Videomateriaal kan naar KPDquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij de kerstborrel de hoestende mensen opzoeken en eind van de avond de wc bril likken. Succes.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, zelfs als iedereen om me heen Corona bleek te hebben, is het mij nog niet gelukt.
Beterschap. Snoeihard als in veel klachten?quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Slecht nieuws. Ik ben snoeihard CORRED. Hoop dat @:kingroland voor me bidt. Anderen mogen dat natuurlijk ook.
Hij is aan de race.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Beterschap. Snoeihard als in veel klachten?
Ik heb al een paar keer bijna de hele dag in een auto gezeten met mensen die allemaal corona bleken te hebben. Zelfs dit werkte niet.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bij de kerstborrel de hoestende mensen opzoeken en eind van de avond de wc bril likken. Succes.
Laat je even weten of het gelukt is?
Grindrquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies! Dat is ook mijn plan, alleen het lijkt me nog een heel gedoe om daar superspreader mee te worden.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer bijna de hele dag in een auto gezeten met mensen die allemaal corona bleken te hebben. Zelfs dit werkte niet.
Zou Gordon een gemuteerd gen hebben?quote:Of je bent toch van nature immuun, want dat is in theorie wel mogelijk. "Die mensen zullen er altijd zijn. Er zijn genetische factoren die bepalen hoe goed je afweer werkt. Dat kan per persoon heel erg verschillen en het kan van alles zijn." Zo zijn er mensen met een gemuteerd gen waardoor ze geen hiv kunnen krijgen.
Daar doe ik niet aan mee.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke foute kersttrui doe jij aan?
@:ggmm
ik heb er nog nooit een aangehad denk ikquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke foute kersttrui doe jij aan?
@:ggmm
Wat toevallig!quote:
Thanks broquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Beterschap. Snoeihard als in veel klachten?
Na 1,2,3 of 4 prikken?quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Thanks bro
Ach het valt wel mee uiteindelijk. Beetje keelpijn, beetje koorts, beetje duizelig. Kortom: een mixje van niet al te ernstige ingrediënten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |