Wel jammer dat scheidsrechters tegenwoordig geen overgewicht meer hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2022 17:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scheids heeft echt geen overwicht. Slappeling.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:49 schreef Regilio_ het volgende:
Al die plastische chirurgie was wel een rib uit haar lijf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cher?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Gohquote:Op zaterdag 17 december 2022 17:54 schreef Mortaxx het volgende:
Die commentator begrijpt er weinig van
@Scrummie zet z’n fiets weer binnenquote:Op zaterdag 17 december 2022 17:55 schreef -XOR- het volgende:
Wie vertelt Haags dat hij zijn auto even in een parkeergarage moet stallen?
quote:
Niemandquote:Op zaterdag 17 december 2022 17:55 schreef -XOR- het volgende:
Wie vertelt Haags dat hij zijn auto even in een parkeergarage moet stallen?
Zal wel meevallen dit keerquote:Op zaterdag 17 december 2022 17:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Werkdag voor de ME gaat beginnen.
Wat staat hierquote:Op zaterdag 17 december 2022 17:54 schreef RamboDirk het volgende:
Einde tijdperk Marokko. Terug naar de gevangenis leef.
Jol, Luinge en Temmink. Genot.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel jammer dat scheidsrechters tegenwoordig geen overgewicht meer hebben
Vroeger had je nog waardeloze goden zoals Temmink
Bossen, die was écht slechtquote:Op zaterdag 17 december 2022 17:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jol, Luinge en Temmink. Genot.
BossenWegereef
Van Egmond
Die fluwelen zachte G-string.quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:59 schreef Regilio_ het volgende:
Wtf heeft Imke nou weer aan joh. Lijkt wel een Belg.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:59 schreef Coco het volgende:
@:Zipportal en ik gaan eten maken en ons voorbereiden op de avondsessie darts.
Ik ga ook voor het eerst voor Frankrijk juichenquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:00 schreef Perox het volgende:
Op naar de laatste wedstrijd! Tot morgen. HUP Frankrijk!![]()
![]()
Op naar de vertrouwenspersoon.quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:00 schreef RamboDirk het volgende:
De witte hetero man is op zijn retour bij de NOS.
Ze praat ook wel heel dom die donkere Frau.quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
Afellay kijkt woest naar die donkere vrouw
quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jol, Luinge en Temmink. Genot.
BossenWegereef
Van Egmond
Die vertrouw ik niet, dat is immers een witte Chinees.quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Stuur maar een mail naar a.vermeulen@nos.nl
quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:00 schreef RamboDirk het volgende:
De witte hetero man is op zijn retour bij de NOS.
Voor alle klachten over Arno Vermeulen: p.vanhooijdonk@nac.nlquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:02 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Die vertrouw ik niet, dat is immers een witte Chinees.
Trost is levenswaarde 1# bij Marokko.quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:05 schreef Pisces29 het volgende:
Jaaaaa weer de complimenten weer de reden om trots en opgeheven hoofd jaaaa
Imke weet alles van een derde been.quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:07 schreef Regilio_ het volgende:
"Driebenig". Daar weet zij meer van blijkbaar.
Ik hoorde het toch goed. Geil hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:07 schreef Regilio_ het volgende:
"Driebenig". Daar weet zij meer van blijkbaar.
Schijnt dat ze de straten van de Europese steden verantwoordelijk gaan houden voor deze nederlaag.quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:05 schreef opgebaarde het volgende:
Heeft Marokko al een officieel protest aangetekend?
Gaaf land.quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:09 schreef Caland het volgende:
Vrouw krijgt geen hand van de sjeik
Regie mist dat vrij subtiel
Snap ik wel, winkelruiten en stilstaande auto's provocerenquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Schijnt dat ze de straten van de Europese steden verantwoordelijk gaan houden voor deze nederlaag.
Qua organisatie weinig op aan te merkenquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OH NOES!!!!1*&@@!!
@Perox vraagt zich nog steeds af waarom men niet voor Marokko is.quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:14 schreef 3rr0r het volgende:
Haha wat een slechte verliezers, nadat ze zo iemand van Kroatie onderuit hebt geschoffeld...
quote:Op zaterdag 17 december 2022 17:56 schreef Coco het volgende:
@:Sked zat er het dichtste bij met 2-1 nv.
Een beetje zoals Bergwijn en Wout Weghorstquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:16 schreef RamboDirk het volgende:
Emotie, trotse jongens. Dan mag je je infantiel gedragen hoort bij de cultuur.
Daarom morgen BBC.quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:18 schreef Zipportal het volgende:
Het gaat weer over Messi.
Grensoverschrijdend gedrag NOS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |