abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207120179
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 18:54 schreef slashdotter3 het volgende:
Mooi staaltje brainwashing

[ twitter ]
Een moeder in Rusland verliest haar zoon aan zijn grootste kwaliteit. Ze lijken niet op etnische Russen. Ik denk de Kaukasus.

twitter
pi_207120286
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 19:09 schreef polderturk het volgende:

[..]
Een moeder in Rusland verliest haar zoon aan zijn grootste kwaliteit. Ze lijken niet op etnische Russen. Ik denk de Kaukasus.

[ twitter ]
En ze krijgt geeneens:

- Een lada
- Brandhout
- IJs
- Badhandoeken
- Cake

Waar gaat het heen met deze wereld.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  zaterdag 17 december 2022 @ 19:25:10 #153
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_207120374
Waardeloos :(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_207120416
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 18:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Maar heeft Rusland raketten die zover komen dan??
Ja natuurlijk.
pi_207120423
quote:
En anders vuren ze hem wel af vanuit een onderzeeër.
pi_207120536
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 december 2022 14:36 schreef ExTec het volgende:
Een interessante, in mijn optiek.

[ twitter ]
Ik vind dit soort interessantdoenerij van mensen op Twitter echt hilarisch. 11 tweets nodig hebben om op te sommen wat iedereen al weet.
pi_207120603
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2022 19:19 schreef ExTec het volgende:

[..]
En ze krijgt geeneens:

- Een lada
- Brandhout
- IJs
- Badhandoeken
- Cake

Waar gaat het heen met deze wereld.
Degenen die aan het begin van de oorlog hun kind verloren hadden geluk

:')
  zaterdag 17 december 2022 @ 19:43:11 #159
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_207120611
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 18:35 schreef quirina het volgende:
Als die nuke komt dan richten de Russen hem op Frankrijk. Dat geeft de meeste schade en minste last voor Rusland.
Denk het niet. De Fransen hebben zelf ook kernwapens (bommen, granaten, onderzeeer) om ze terug te pakken.
Nederland zou een goed land zijn om even voorbeeld te stellen: NL heeft geen kernwapens, en of andere navo landen voor ons in de bres gaan springen is maar zeer de vraag. Frankrijk in elk geval niet want die hebben al aangegeven alleen kernwapens te gebruiken als zij zelf aangevallen worden.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zaterdag 17 december 2022 @ 19:43:16 #160
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_207120614
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 18:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Maar heeft Rusland raketten die zover komen dan??
Uiteraard. Dat is nu exact de reden waarom er niet direct door de NAVO wordt ingegrepen.
pi_207120673
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2022 19:43 schreef phpmystyle het volgende:
bommen, granaten
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_207120739
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 17 december 2022 @ 19:58:38 #163
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207121037
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 19:43 schreef Repentless het volgende:

[..]
Uiteraard. Dat is nu exact de reden waarom er niet direct door de NAVO wordt ingegrepen.
En die werken ook gewoon, worden goed onderhouden enzo. Bovendien weet de VS dat ook. Van de tactische kernwapens weten we dat niet. Misschien zijn die wel over datum om het zo te zeggen. En idd onderzeeërs, second strike is altijd een mogelijkheid. Vandaar ook MAD.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207121213
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 17:57 schreef AchJa het volgende:

[..]
De Britten en tanks zijn iig nog nooit een gelukkige combinatie geweest... :D

Maar idd KMW heeft wat dat betreft wel de betere papieren.
[..]
Als dat maar niet op het niveau van het gemiddelde Poolse stucadoors bedrijf is.
Stucwerk van Polen is niet zo zeer het probleem. Dat ligt hem meer bij de andere werkzaamheden die ze erbij zeggen te kunnen doen. :P
pi_207121270
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2022 19:43 schreef phpmystyle het volgende:
NL heeft geen kernwapens, en of andere navo landen voor ons in de bres gaan springen is maar zeer de vraag.
Terecht. Er is corruptie geconstateerd in de gemeenteraad van een of ander dorp in Limburg een tijd geleden. En moet je corrupte landen helpen?
pi_207121471
Er komt een nieuwe terreurbarrage aan.

twitter
  zaterdag 17 december 2022 @ 20:50:48 #169
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_207121570
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 20:10 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
En die werken ook gewoon, worden goed onderhouden enzo. Bovendien weet de VS dat ook. Van de tactische kernwapens weten we dat niet. Misschien zijn die wel over datum om het zo te zeggen. En idd onderzeeërs, second strike is altijd een mogelijkheid. Vandaar ook MAD.
Hoewel ik het niet weet, neem ik ook gewoon aan dat die goed onderhouden worden. Voor een land als Rusland, met een fractie van het defensiebudget van alleen al de VS (en al helemaal van de gehele NAVO) en een leger (zelfs inclusief alle reservisten) en materieel dat zowel in aantallen als in geavanceerdheid volledig in het niet valt bij dat van de NAVO, is het je verzekeringspolis om niet volledig overlopen te worden bij een conflict. Ik kan me daarom niet voorstellen dat ze dat verkwanselen, dat kunnen ze zich gewoon niet permitteren.

Wanneer door militaire inlichtingen bekend zou zijn dat hun arsenaal zo goed als onbruikbaar is, denk ik dat de NAVO al maanden geleden in Moskou had gestaan om deze oorlog zo snel mogelijk te beëindigen. Niet dat het zonder slag of stoot zou gaan of een fluitje van een cent zou zijn, maar Rusland is in zijn eentje gewoon geen partij voor de voltallige NAVO. Maar dat weten ze zelf ook wel.
pi_207121645
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 20:50 schreef Repentless het volgende:

[..]
Hoewel ik het niet weet, neem ik ook gewoon aan dat die goed onderhouden worden. Voor een land als Rusland, met een fractie van het defensiebudget van alleen al de VS (en al helemaal van de gehele NAVO) en een leger (zelfs inclusief alle reservisten) en materieel dat zowel in aantallen als in geavanceerdheid volledig in het niet valt bij dat van de NAVO, is het je verzekeringspolis om niet volledig overlopen te worden bij een conflict. Ik kan me daarom niet voorstellen dat ze dat verkwanselen, dat kunnen ze zich gewoon niet permitteren.

Wanneer door militaire inlichtingen bekend zou zijn dat hun arsenaal zo goed als onbruikbaar is, denk ik dat de NAVO al maanden geleden in Moskou had gestaan om deze oorlog zo snel mogelijk te beëindigen. Niet dat het zonder slag of stoot zou gaan of een fluitje van een cent zou zijn, maar Rusland is in zijn eentje gewoon geen partij voor de voltallige NAVO. Maar dat weten ze zelf ook wel.
Die corruptie en incompetentie zit volgens mij overal, ook bij de kernwapens
  zaterdag 17 december 2022 @ 20:58:09 #171
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 17 december 2022 @ 21:01:08 #173
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207121736
quote:
Ze houden Ukraine bezig met kamikaze soldaten zodat die niet terrein kunnen winnen in de winter. De echte aanval met 200k man komt eind februari.
  zaterdag 17 december 2022 @ 21:01:24 #174
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_207121740
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 20:56 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Die corruptie en incompetentie zit volgens mij overal, ook bij de kernwapens
Waarop baseer je dat dan? Zoals ik aangaf, weet ik het simpelweg ook niet. Het lijkt me alleen niet logisch, omdat het je ultieme middel voor zelfbehoud is. Als dat wegvalt, heb je niets meer.
pi_207121834
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 21:01 schreef Repentless het volgende:

[..]
Waarop baseer je dat dan? Zoals ik aangaf, weet ik het simpelweg ook niet. Het lijkt me alleen niet logisch, omdat het je ultieme middel voor zelfbehoud is. Als dat wegvalt, heb je niets meer.
Het is speculatie van mijn zijde, maar ik zie niet in waarom een corrupt leger ten aanzien van deze onderdelen plots zou afwijken. Integendeel, het is logischer dat de corruptie ook hier welig tiert.

Het ultieme middel voor zelfbehoud is slechts de suggestie dat deze wapens nog altijd zouden werken, ze zijn verder volstrekt onbruikbaar (want dat zou zelfmoord voor Poetin zijn, of wie ze ook gebruikt).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')