ik vind Bern leuker dan Martinquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ben geen fan van Bern, maar hij doet dit leuk
iddquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ben geen fan van Bern, maar hij doet dit leuk
Berend zit er wat ongemakkelijk uitquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het gevoel dat Berend het minst goed kan tegen het ondergaan van een roast.
Ik ookquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het gevoel dat Berend het minst goed kan tegen het ondergaan van een roast.
ik vind dit dus geen humorquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:16 schreef Deisyy het volgende:
Wij hebben gezien dat er geen enkele man was die de Zoeitus wil
Ik vind het wel leuk, beetje geoorloofd elkaar afzeikenquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:18 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind dit dus geen humor![]()
zal wel aan mij liggen, maar ik hou niet van roasten
Zoe weet heel goed het het met een Roast werktquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:18 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind dit dus geen humor![]()
zal wel aan mij liggen, maar ik hou niet van roasten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Ik ook , ik hou der van , beetje relativerenquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, beetje geoorloofd elkaar afzeiken
quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:20 schreef Kakadylo het volgende:
Bern
Hij is de eerste die ik zie roken, maar ik vond hem leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Precies, dingen benoemen op een scherpe manier, ik hou d'r ook van.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook , ik hou der van , beetje relativeren
Zo on point dezequote:Op vrijdag 16 december 2022 21:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern : Marciano snapte de grap niet... die lacht altijd wat later.
Leuk, dan komt alles net wat scherper aanquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Er gaat toch ook wel wat bier doorheen vanavond ...
Isaac kennende is het ook snel weer een keer op.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Er gaat toch ook wel wat bier doorheen vanavond ...
Ik haak net aan. Doet niet iedereen mee?quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:24 schreef pingu66 het volgende:
Waarom doet Rupert niet mee? Ergens heb ik het idee dat hij niet kan incasseren.
Martin voelt zich volgens mij heel ongemakkelijk, zo lacht hij namelijk wel.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Martin voelt zich volgens mij heel ongemakkelijk, zo lacht hij namelijk wel.
"Conjo"quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat domme gehinnik van Mattin elke keer
Toch wilde ze zelf ook geroast wordenquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
Zoe heeft het er ook wel moeilijk mee
quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toch wilde ze zelf ook geroast worden
Volgens mij valt dat wel meequote:Op vrijdag 16 december 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
Zoe heeft het er ook wel moeilijk mee
Ne ze is nerveus omdat het haar roast is, maar ik zie helemaal niet dat ze er moeite mee heeftquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg die indruk ok helemaal niet.
bij het oefenen gooide de FEBO er ook op dit moment een SL inquote:
Nee joh. Die weten wat er daarna komt.quote:
zal over iets gaan wat wij niet mogen weten, misschien Jasper en Wanda.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij het oefenen gooide de FEBO er ook op dit moment een SL in
Hoop dat iemand de roasts opneemt👍👍👍quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Deze was leuk!! Goed gedaan door Bern
dan zat hij het even geleden nog een beetje weg te masseren door over zijn knietje te wrijven...quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ach dat valt nog mee, Rupert had 10kg zaad bij Ima gepenetreerd en gedumpt
Toen ging het over Bern als leraar ofzoiets.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
zal over iets gaan wat wij niet mogen weten, misschien Jasper en Wanda.
ik reageer af en toe maar luister niet, wil het graag later ook wel zien.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:44 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Hoop dat iemand de roasts opneemt👍👍👍
Dus groffer is niet altijd grappigerquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:46 schreef engine het volgende:
Ik vind het niet te grof maar ook niet echt grappig.
Laat haar maar knallenquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:47 schreef Sociologica het volgende:
Heel benieuwd hoe zij het gaat doen
Ging over Bern toen ie werd beticht van obsceen gedragquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
deze mochten we straks ook al niet horen
quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ging over Bern toen ie werd beticht van obsceen gedrag
Klopt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ging over Bern toen ie werd beticht van obsceen gedrag
Bern was wel erg goedquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:49 schreef freaky40 het volgende:
Val net binnen. Hopelijk komen er afzonderlijke filmpjes van de roasts.
Yepquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zoë gun ik een goed momentje, lief kind
Ik vond Martin minstens net zo goed.quote:
precies op hetzelfde moment SLquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:50 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Wat was de context tijdens het oefenen?
Te hard denk ik.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies op hetzelfde moment SL
lipstickquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Heeft Jeff nou een verse puberale zuigzoen in zijn nek?
Dat is een geintjequote:Op vrijdag 16 december 2022 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Ze moesten iets roods dragen en hij heeft dat gedaan met een kus van Kim D in zijn nekquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Nog beterquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
.Dukt tape en die bek dicht plakken
Ik vond het ook leuk, stoer van degenen die meededen ookquote:
Dat zei Jasper net ook, er zat niets meer van hem inquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:58 schreef Kakadylo het volgende:
Je merkt dat die van Zoe geschreven was door een heleboel anderen
nou neeequote:Op vrijdag 16 december 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie al gehoord dat Zoe een beetje een vastloper had?
Zoewiezo alle touwen verstoppenquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
Berend gaat vannacht de loods verbouwen
Ja, maar dat past wel bij mij!!!quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie al gehoord dat Zoe een beetje een vastloper had?
quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
Berend gaat vannacht de loods verbouwen
Wel de twee bestequote:Op vrijdag 16 december 2022 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vond Martin minstens net zo goed.
Ja wat een sneuzakquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:59 schreef 5thencounter het volgende:
Jappie mekkeren bij Sjeff.. hoe zowiee bij de fles wodka kwam...
quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:59 schreef 5thencounter het volgende:
Jappie mekkeren bij Sjeff.. hoe zowiee bij de fles wodka kwam...
quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dat zei hij niet![]()
![]()
dat denk ik![]()
![]()
Ik kreeg het idee dat Berend zijn roasts slecht trok.quote:
Had je goed in de gaten!quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:28 schreef greysbones het volgende:
durfde hij er nu een paar niet aan?
Berend zei net juist dat hij ze leuk vond, vooral die van Bernquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat Berend zijn roasts slecht trok.
hij vond het leukquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat was het ook.Goed dat Jeff dat toegeeft
viel op jaquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had je goed in de gaten!
Hij zei net tegen Bern dat hij een grap over hem ingeslikt had
Ik hoorde het, ik verbaasde me daar ook over, blijkbaar straalde hij iets anders uitquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Berend zei net juist dat hij ze leuk vond, vooral die van Bern
Dat is een mening. Ik vond Martin ook erg grappig.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij vond het leuk
is enthousiast
jammer dat Matin zo overdrijft
Bern was de beste
Iets totaal andersquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde het, ik verbaasde me daar ook over, blijkbaar straalde hij iets anders uit
Jeff had ook een rode kop . Zoe was ook ff nerveusquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde het, ik verbaasde me daar ook over, blijkbaar straalde hij iets anders uit
zijn roast wel leukquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is een mening. Ik vond Martin ook erg grappig.
Ik kan daar wel om lachenquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn roast wel leuk
maar dat overdreven gedoe bij de rest en nu
dat vind ik echt belachelijk
Ik heb Martin gemist, ik weet niet of ik dat jammer vindquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is een mening. Ik vond Martin ook erg grappig.
ik irriteer me enorm aan hemquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan daar wel om lachenMartin is een act terwijl hij geen act speelt.
En goed geknipt, valt heel mooiquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Babette heeft een flink stuk van haar haar laten knippen, staat haar leuk
Ja super trots op Bernquote:
Dat je het zietquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Babette heeft een flink stuk van haar haar laten knippen, staat haar leuk
Geen woord aan gelogen. Erik is een ziener.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mooi dat GJ het opneemt voor Zoe tegen Erik, die haar als dom neerzet
Ga je nou weer een strijd aan om wat een bewoner zegt en en wat jij anders vindt?quote:
Ik constateer enkel.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ga je nou weer een strijd aan om wat een bewoner zegt en en wat jij anders vindt?
Ze hebben een IQ test moeten doen en zoals GJ zei, ze heeft het wel gehaaldquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Geen woord aan gelogen. Erik is een ziener.
Met wat aanpassingen denk ik. Ze wilde er een domme 20iger in, nou ja, dat is gelukt...quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben een IQ test moeten doen en zoals GJ zei, ze heeft het wel gehaald
ze kan dan misschien niet de slimste zijnquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Met wat aanpassingen denk ik. Ze wilde er een domme 20iger in, nou ja, dat is gelukt...
Wel grappig .. hij weet alles beter , zelfs als iets niet zo isquote:
Ik weet dat het geknipt is omdat ik daar vanmiddag naar heb zitten kijken...anders had ik het echt niet gezien. Was wel leuk want Babette zat helemaal in de stress dat het te kort zou worden. Dit is nu een tussenstap om te wennen...het gaat nog iets korter geloof ik.quote:
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze kan dan misschien niet de slimste zijn
maar dom is een woord dat je niet zo moet gebruiken
al ben ik bang dat ik nu tegen een muur praat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ach inmiddels zouden we moeten weten dat we hem het beste gewoon kunnen negerenquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel grappig .. hij weet alles beter , zelfs als iets niet zo is
Ik heb dat niet gezien, maar ik vind het echt leuk, leuke lengte die haar goed staat. Ik neem aan dat Wendy het geknipt heeftquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet dat het geknipt is omdat ik daar vanmiddag naar heb zitten kijken...anders had ik het echt niet gezien. Was wel leuk want Babette zat helemaal in de stress dat het te kort zou worden. Dit is nu een tussenstap om te wennen...het gaat nog iets korter geloof ik.
Is kut ja maar televisie hčquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:23 schreef freaky40 het volgende:
Snap niet dat ze daar de lichten niet kunnen dimmen. Zou veel beter zijn voor het plaatje.
Uiteraardquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gezien, maar ik vind het echt leuk, leuke lengte die haar goed staat. Ik neem aan dat Wendy het geknipt heeft![]()
Dat moet geen probleem zijn, na jaren Utopia zouden ze toch beter moeten weten. Daar was het 24/7 donker.quote:
Morgen allemaal naar de oorartsquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
waar hebben we een meezingende Eunice aan verdiend?
Arme Babettequote:Op vrijdag 16 december 2022 22:26 schreef engine het volgende:
[..]
Uiteraarddie was haar ook constant een beetje aan het plagen tijdens het knippen
je moet wel soepel zijn in de heupenquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen kan twerken, als je maar wil
quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet wel soepel zijn in de heupen
anders lijkt het of je een drolletje aan het uitdrukken bent en die dan blijft hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |