ik vind Bern leuker dan Martinquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ben geen fan van Bern, maar hij doet dit leuk
iddquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ben geen fan van Bern, maar hij doet dit leuk
Berend zit er wat ongemakkelijk uitquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het gevoel dat Berend het minst goed kan tegen het ondergaan van een roast.
Ik ookquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het gevoel dat Berend het minst goed kan tegen het ondergaan van een roast.
ik vind dit dus geen humorquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:16 schreef Deisyy het volgende:
Wij hebben gezien dat er geen enkele man was die de Zoeitus wil
Ik vind het wel leuk, beetje geoorloofd elkaar afzeikenquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:18 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind dit dus geen humor![]()
zal wel aan mij liggen, maar ik hou niet van roasten
Zoe weet heel goed het het met een Roast werktquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:18 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind dit dus geen humor![]()
zal wel aan mij liggen, maar ik hou niet van roasten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Ik ook , ik hou der van , beetje relativerenquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, beetje geoorloofd elkaar afzeiken
quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:20 schreef Kakadylo het volgende:
Bern
Hij is de eerste die ik zie roken, maar ik vond hem leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Precies, dingen benoemen op een scherpe manier, ik hou d'r ook van.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook , ik hou der van , beetje relativeren
Zo on point dezequote:Op vrijdag 16 december 2022 21:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern : Marciano snapte de grap niet... die lacht altijd wat later.
Leuk, dan komt alles net wat scherper aanquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Er gaat toch ook wel wat bier doorheen vanavond ...
Isaac kennende is het ook snel weer een keer op.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Er gaat toch ook wel wat bier doorheen vanavond ...
Ik haak net aan. Doet niet iedereen mee?quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:24 schreef pingu66 het volgende:
Waarom doet Rupert niet mee? Ergens heb ik het idee dat hij niet kan incasseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |