Oh. Pittige dag gehad dus.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:15 schreef GeorgeM het volgende:
Dies ist was mann braucht nach eine Kondoleance
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
Maar Annie kan ook wel horen dat het een lied zonder seks is hahahihihohoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Annie uit drie hoog achter Amsterdam Osdorp, hep al moeite met Vlaams te begrijpen. Dus ik weet niet heur.
Was maar eben, van 7 tot 8. Maar dankquote:
Ik speel graag de contrasterende factor vanavondquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je hebt wel zin om dit topic te zien branden he
quote:
Interessant ditquote:
Jij denkt dat ze met Ikke niet in de onderste 5 gaan eindigen?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:20 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik speel graag de contrasterende factor vanavond
Maar als ze winnen hoop ik wel dat ze niet met 0 punten gaan eindigenVond Jendrik ook heel leuk maar die was echt onterecht buiten ieders top 10 beland
Puntenwise zijn er wel een paar betere opties denk ik dan Ikke hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:20 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik speel graag de contrasterende factor vanavond
Maar als ze winnen hoop ik wel dat ze niet met 0 punten gaan eindigenVond Jendrik ook heel leuk maar die was echt onterecht buiten ieders top 10 beland
Gutes Nachrichten Kaffeespaß!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:21 schreef koffieleuk het volgende:
Yes, ik kan het weerbericht uistekend verstaan
Is m'n Duits dus nog wel op orde.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:15 schreef GeorgeM het volgende:
Dies ist was mann braucht nach eine Kondoleance
Nee, maar dat dacht ik met Jendrik ook. En die Franse moustache inzending van jaren geleden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze met Ikke niet in de onderste 5 gaan eindigen?
Ja duh, maar het moet genoeg zijn om net die punten threshold te halenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Puntenwise zijn er wel een paar betere opties denk ik dan Ikke hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |