quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
Maar Annie kan ook wel horen dat het een lied zonder seks is hahahihihohoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Annie uit drie hoog achter Amsterdam Osdorp, hep al moeite met Vlaams te begrijpen. Dus ik weet niet heur.
Was maar eben, van 7 tot 8. Maar dankquote:
Ik speel graag de contrasterende factor vanavondquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je hebt wel zin om dit topic te zien branden he
quote:
Interessant ditquote:
Jij denkt dat ze met Ikke niet in de onderste 5 gaan eindigen?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:20 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik speel graag de contrasterende factor vanavond
Maar als ze winnen hoop ik wel dat ze niet met 0 punten gaan eindigenVond Jendrik ook heel leuk maar die was echt onterecht buiten ieders top 10 beland
Puntenwise zijn er wel een paar betere opties denk ik dan Ikke hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:20 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar als ze winnen hoop ik wel dat ze niet met 0 punten gaan eindigenVond Jendrik ook heel leuk maar die was echt onterecht buiten ieders top 10 beland
Gutes Nachrichten Kaffeespaß!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:21 schreef koffieleuk het volgende:
Yes, ik kan het weerbericht uistekend verstaan
Is m'n Duits dus nog wel op orde.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:15 schreef GeorgeM het volgende:
Dies ist was mann braucht nach eine Kondoleance
Nee, maar dat dacht ik met Jendrik ook. En die Franse moustache inzending van jaren geleden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze met Ikke niet in de onderste 5 gaan eindigen?
Ja duh, maar het moet genoeg zijn om net die punten threshold te halenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Puntenwise zijn er wel een paar betere opties denk ik dan Ikke hoor
Dat is wel fijn om te horen eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:23 schreef koffieleuk het volgende:
Jamaar de line-up is echt wel beter dan vorig jaar. Daar was Malik Harris zowaar de keuze bij default. Nu hebben ze opties.
De selectie is echt niet slecht inderdaad!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:23 schreef koffieleuk het volgende:
Jamaar de line-up is echt wel beter dan vorig jaar. Daar was Malik Harris zowaar de keuze bij default. Nu hebben ze opties.
Ik geloof dat over dat laatste de meningen ook verdeeld zijn!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:20 schreef Moira het volgende:
[..]
Stefan Raab at home (Ikke)quote:
En toen was Felicia Lu met haar zwakke nummer by far de nummer 1 bij de odds, sloeg nergens op toenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:23 schreef koffieleuk het volgende:
Ja, en Patty en Lord of the Lost zijn ook wel artiesten die al echt succes en fans hebben internationaalquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:23 schreef koffieleuk het volgende:
Gewaltiges weibquote:
En wat hebben wij? Jan Smit.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:25 schreef NailQueen het volgende:
Barbara in Duitsland is net als Gianni Morandi in Italie gewoon onmisbaar
Al een paar jaar gaan allerlei mensen in mijn leven dood waardoor ik juist goed ga op vrolijke upbeat ESF nummers en de langzamere triestige nummers nog steeds skip (omdat ik dan moet janken) ondanks dat die misschien veel mooier en technisch beter zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik geloof dat over dat laatste de meningen ook verdeeld zijn!
Rex Guildoquote:
Nee, Guildo hat euch lieb zat in de openingsclipquote:
Oh sorryquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:26 schreef Moira het volgende:
[..]
Al een paar jaar gaan allerlei mensen in mijn leven dood waardoor ik juist goed ga op vrolijke upbeat ESF nummers en de langzamere triestige nummers nog steeds skip (omdat ik dan moet janken) ondanks dat die misschien veel mooier en technisch beter zijn.
Dus wellicht dat dat er ook wat mee te maken heeft dat zowel Jendrik als Ikke voor mij gewoon legit top 10 nummers zijn
Zangeres van Frida Gold inderdaad.quote:
Hier kan je het niet mee oneens zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:28 schreef ijs_beer het volgende:
Viele junge manner, das gefallt mir. hahahaha.
Zou een mooie signature zijnquote:
Sieht gut ausquote:
Zegt me weinig zo.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ilse Delange. Van de Common Linnets en het brein achter Duncan Laurence.
Ja zag ikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, Guildo hat euch lieb zat in de openingsclip
Oh jawel hoor. Nog theathertour gedaan afgelopen jaar.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:31 schreef Em31 het volgende:
Ligt het aan mij of zien we Ilse niet zoveel meer in Nederland?
Hij is net terug uit Azië en heeft een jetlag, helpt dat?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik stuurde dit tijdens die ene meneer voor Ilse
Sie ist jetzt wirklich eine deutsche Frau.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:31 schreef Em31 het volgende:
De laatste keer dat ik gaat zag was in een interview waarin ze ziedend was dat ze niet gevraagd was voor het ESF in Nederland.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:31 schreef Em31 het volgende:
quote:
Niet alleen grote plop ogen hoor. hue hue hue.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:33 schreef Moira het volgende:
Valt me nu pas op dat Barb best grote plop-ogen heeft soms
cannot unseequote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:33 schreef Moira het volgende:
Valt me nu pas op dat Barb best grote plop-ogen heeft soms
Geen sorryquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh sorrydat is inderdaad een goede reden.
Duidelijk hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij is net terug uit Azië en heeft een jetlag, helpt dat?
ach. je moet het oook willenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:33 schreef koffieleuk het volgende:
Rondvraag, zijn we het hier mee eens?
[ twitter ]
Als ze een goed nummer heeft...quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:33 schreef koffieleuk het volgende:
[ twitter ]
Ik zou het leuker vinden als ze het gaat presenteren.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:33 schreef koffieleuk het volgende:
[ twitter ]
Uhhh nee? Waarom wel.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:33 schreef koffieleuk het volgende:
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |