SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seriemoordenaar sowiesoquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De saaie dode levenloze kutzweed D. Larsson.
Jaaaaaaa pinkyquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Larsson ziet er ook uit als een geboren seriemoordenaar
BDO WK voor de vrouwen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar kennen we Corrine Hammond van eigenlijk?
Ik vind het op zich wel leuk dat Zjak soms voor het scherm wat statistiekjes duidt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar Viaplay is helemaal niet kut.
Geert Nentjes uit Urk. Die andere is Martijn Kleermaker te Harderwijk.quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wie is die linker darter aan tafel?
clash of teh Zuiderzeevissersquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:48 schreef Nober het volgende:
Larsson de Zweedse Björn Kuipers dus.
[..]
Geert Nentjes uit Urk. Die andere is Martijn Kleermaker te Harderwijk.
Als het gratis was nietquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar Viaplay is helemaal niet kut.
Hashimoto is het correct antwoord natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik mis Harukiiiiiiiii Muramatsuuuuuuu hier
En Paul Lim![]()
Josephus Schenk?quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Rico Vonck is de meest willekeurige Nederlander op een WK ooit.
Morgenmiddag opent TU TU TU TU TU TU TU TU TU Nobuhiro Yamamoto het bal.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik mis Harukiiiiiiiii Muramatsuuuuuuu hier
En Paul Lim![]()
Ja diesdoodquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hashimoto is het correct antwoord natuurlijk.
Leek wel alsof hij zijn best niet deed. Die gaat ons nog wel verrassen als hij op stoom raakt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zit wel goed met Lewis scorend. Dubbels moeten beter, maar de op TV hopeloze Heta moet hij hebben.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dag Daniel. Tot volgend jaar.
THE SWEETquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie is deze kindsoldaat? Nentjes?
Was vroeger een van mn favo darters. Eeuwig zonde dat ie van n ladder viel en zn werphand brakquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Eric Clayrs met zijn excentrieke finishes.
Zien we daar nou daadwerklijk een glimp van?quote:
eentje zal wel genoeg zijn tochquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zijn vanavond nog een aantal vluchten vanaf London Heathrow naar Johannesburg voor Sampson.
Sowieso. Vorig jaar nog prima 95 gemiddeld. Dood en doodzonde.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Misschien had Keane Barry gewoon op moeten komen dagen, gisteren.
Daar koop je een hele township voorquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:34 schreef Nober het volgende:
Sampson heeft al 322,077.75 South African Rand (Ŗ15.000)
Koop je daar een huis voor?
Maar het is 2023, je moet wel mee. Anders lig je eruit.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowieso. Vorig jaar nog prima 95 gemiddeld. Dood en doodzonde.
Dik kans op. Er ligt ook nog een vraag over een whitewash geloof ikquote:
oh nee Grant had de erste leg al gewonnenquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dik kans op. Er ligt ook nog een vraag over een whitewash geloof ik
Al besprokenquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:44 schreef Tagliano het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)pikachu-met-pensioen
Graag een momentje van stilte
Mooi zijn we daar ook van verlostquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:44 schreef Tagliano het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)pikachu-met-pensioen
Graag een momentje van stilte
De vraag is wie er eerder bezwijkt; Greaves door de hypetrain of O'Connor omdat het publiek zich tegen hem keertquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Greaves na de hype behoorlijk gaat tegenvallen vanavond. O Connor is ook geen pannekoek natuurlijk
Of het podiumquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
De vraag is wie er eerder bezwijkt; Greaves door de hypetrain of O'Connor omdat het publiek zich tegen hem keert
Nou dit is volgens mij de meest respectvolle kwalificatie die hier op Fok! OOIT aan O'Connor gegeven isquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Greaves na de hype behoorlijk gaat tegenvallen vanavond. Eerste keer een PDC-WK. Ze blijft redelijk jong. O Connor is ook geen pannekoek natuurlijk
Nee, je hebt hem op 4:3 staanquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:50 schreef Coelho het volgende:
Ik ben vanmiddag op mijn relatief nieuwe PC aan het kijken en heb bij elk ingezoomd shot (dubbel, na 2 pijlen T20) last van verticale strepen in het beeld. Is dit - na F1 - het volgende geval van waardeloze ViaPlay beeldkwaliteit?
Ik hoorde geruchten dat hij het Grinch pak van Wright geleend heeft en al maanden op dansles zit.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
O'Connor gaat gewoon doodsaai tussen 90 en 95 gemiddeld gooien
Het was een beetje humor om te lachenquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:51 schreef Coelho het volgende:
[..]
Gewoon standaard zoals het aangeboden wordt in mijn browser.
Geen last van hier.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:50 schreef Coelho het volgende:
Ik ben vanmiddag op mijn relatief nieuwe PC aan het kijken en heb bij elk ingezoomd shot (dubbel, na 2 pijlen T20) last van verticale strepen in het beeld. Is dit - na F1 - het volgende geval van waardeloze ViaPlay beeldkwaliteit?
Komen nog genoeg interessante sessies.quote:
Met dit soort poep-partijen geen punt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
16:51 sessie over. Dit moet een record zijn
ze vallen steeds meer tegen. Steeds minder bier, steeds meer ongeinquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ik loop er inmiddels een paar achter, vanavond even inhalen
quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:08 schreef Mani89 het volgende:
“Wat wil je horen dan?” Lijkt me wel een goeie voor een @:wimderon productie
Ik heb dit ook, maar ik cast een pauperstream naar de tvquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:50 schreef Coelho het volgende:
Ik kijk ook via een PC scherm en heb er zelf geen last vanquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:50 schreef Coelho het volgende:
Hier hetzelfde.quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik kijk ook via een PC scherm en heb er zelf geen last van
De Hempel van het WK2022 is een enorme fluke. Die heeft daarna niets meer gepresteerd.quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
okee, lekker slaapje was lekker![]()
![]()
RJ Rodriguez - Lourence Ilagan
Willie O'Connor - Beau Greaves
Keegan Brown - Florian Hempel
Michael Smith - Nathan Rafferty
Nog ff en Beau Greaves wordt het hoogtepunt van de avondIk zie het vrij somber in, jullie? Gaat Hempel schroeien dan?
Als Beau haar niveau van de vloer doortrekt krijgen we een heerlijke afstraffing van frankensteinquote:Op vrijdag 16 december 2022 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Nog ff en Beau Greaves wordt het hoogtepunt van de avondIk zie het vrij somber in, jullie? Gaat Hempel schroeien dan?
nja daar was ik al bang voor.quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De Hempel van het WK2022 is een enorme fluke. Die heeft daarna niets meer gepresteerd.
Vanavond is een prima avond om even wat anders te doen.
lang gat tussen middag en avondsessie want in de ochtend beginnen ze eerder. Allemaal de schuld vd sjeikquote:Op vrijdag 16 december 2022 18:32 schreef Tagliano het volgende:
De morgenavondsessie begint pas om 21u
Wel Dimitri mooi weggestopt om 0:15
Laten we een 18-jarige dame, die haar grootste wedstrijd ooit speelt, even niet zo ophypen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
wordt een prima avond, alleen al door o connor greaves
quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Laten we een 18-jarige dame, die haar grootste wedstrijd ooit speelt, even niet zo ophypen.
Dan kan het nog wel vermakelijk zijnquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Greaves na de hype behoorlijk gaat tegenvallen vanavond. Eerste keer een PDC-WK. Ze blijft redelijk jong. O Connor is ook geen pannekoek natuurlijk
Dan ben ik allang op een festival.quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:32 schreef Tagliano het volgende:
De morgenavondsessie begint pas om 21u
Wel Dimitri mooi weggestopt om 0:15
Je hebt het over tegenvallen, terwijl je zelf al veel argumenten geeft voor waarom je vanavond op de rem zou moeten trappenquote:Op vrijdag 16 december 2022 18:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
[..]
Dan kan het nog wel vermakelijk zijn
Heb jij een ziekte ofzo dat je zoveel slaapt?quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Wat voor festivals zijn er nu nog? Behalve ravepartiesquote:Op vrijdag 16 december 2022 18:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan ben ik allang op een festival.
Alhoewel ik verwacht dat Dimitri nog strakker gaat staan @:neef_wuppie
Nee ik ben gewoon oud. En #viesdik natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb jij een ziekte ofzo dat je zoveel slaapt?
Een hype die tegenvalt is altijd al vermakelijk. Teleurgestelde pdc dat deze vrouwenhype al snel een stille dood gaat sterven.quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je hebt het over tegenvallen, terwijl je zelf al veel argumenten geeft voor waarom je vanavond op de rem zou moeten trappen.
Oud is relatief. Welkequote:Op vrijdag 16 december 2022 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon oud. En #viesdik natuurlijk.
49quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oud is relatief. Welke
Leeftijd?
Je komt wel een beetje gretig over hoor. Koffie en cake kun je ook gewoon bij de daklozenopvang krijgen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je krijgt vast en zeker een mooi herdenkingstopic van @:yvonne
Typisch dat deze loser voor Ajax is. Stukje compensatie. Juichen voor verkrachters en aanranders. Bah.quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
De_Boswachter gaat deze Pinda een lesje leren.
Valhalla, indoor rave met een circusthema. Aan de ene kant een behoorlijke techno stage. Aan de andere kant een urban stage met Bizzey. Het is alsof je een qualifier speelt met Josh Rock en Mickey Mansell.quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat voor festivals zijn er nu nog? Behalve raveparties
Hempel was wel weer steady goed in de Duitse Super League.quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De Hempel van het WK2022 is een enorme fluke. Die heeft daarna niets meer gepresteerd.
Vanavond is een prima avond om even wat anders te doen.
Koffietafels met koffie en cake… verschrikkelijk. Was er pas geleden op ene die had bier en bitterballen enzo. Genot, heb me helemaal rond gevreten en had toen ik weg liep 5 biertjes op. Dat noem ik afscheid nemen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je komt wel een beetje gretig over hoor. Koffie en cake kun je ook gewoon bij de daklozenopvang krijgen.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Typisch dat deze loser voor Ajax is. Stukje compensatie. Juichen voor verkrachters en aanranders. Bah.
Jermaine moet lekker gaan werken. Op de bloemenveiling op zo’n kar rondrijden ofzo.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Schuld van het SyStEeM.
Als je de opkomst van mejuffrouw Greaves bedoelt: Rond 21:00.quote:
quote:Deze dagen zijn de ogen massaal gericht op Michael van Gerwen. De Vlijmenaar is een van de titelfavorieten op het PDC WK darts, dat donderdagavond van start ging in Alexandra Palace in Londen. Veertien jaar geleden stond Bosschenaar Toon Greebe (34) ook op dat podium, als groot talent. Klaar voor een stap naar de top van de wereldranglijst. Maar de Bosschenaar, die diabetes heeft, verdween uit het topdartscircuit, getroffen door veel leed.
Op dit soort momenten denkt Toon geregeld terug aan zijn eigen tijd in de wereldtop van het darts. In 2008 kwalificeerde hij zich voor het eerst voor het PDC WK, 19 jaar oud nog maar. Daarin nam hij het in de eerste ronde op tegen de ervaren Brit Peter Manley. Hij legde de Engelsman in een ware thriller het vuur aan de schenen en verloor uiteindelijk nipt met 3-2. Een tiebreak was nodig om het duel te beslissen.
Een jaar later deed Toon ook mee aan het PDC WK darts. Het zou zijn laatste duel zijn, want een hevige ontsteking in zijn rechtervoet, veroorzaakt door diabetes, leidde ertoe dat die in 2017 geamputeerd moest worden. Sindsdien loopt Toon met een prothese. Maar dit weerhield hem er niet van zijn dartscarričre voort te zetten.
Eerste 'eenbenige' darter ooit
Hij leerde hoe te darten met een prothese en deed na verloop van tijd weer mee aan toernooien. In 2019 won hij zelfs het Polish Open. Daarnaast stak hij veel energie in zijn dartsschool in De Schutskamp. Hij durfde zelfs weer te dromen van plaatsing voor het WK darts, als eerste 'eenbenige' darter ooit.
Maar dit jaar werd de Bosschenaar opnieuw een zware tegenvaller te verwerken. "In maart hielden mijn nieren ermee op", vertelt hij. "Op dit moment wacht ik op een nieuwe nier. Door die problemen werkte mijn lichaam niet goed meer. Hierdoor genas een wondje op mijn voet niet goed." Het ging van kwaad tot erger. "Ik had zoveel pijn... man, dat wens je je ergste vijand nog niet toe. Ik kon niet slapen van de pijn." In oktober moest ook zijn linkeronderbeen worden geamputeerd.
Leven met twee protheses
"Op dit moment ben ik bezig m'n leven op te bouwen met twee protheses", vertelt Toon, die ondanks alles positief blijft. In oktober had hij het wel even moeilijk, maar hij trekt zich op aan het voorbeeld van zijn oma. "Zij liet zich ook nooit uit het veld slaan."
"De wereldtop in het darts bereiken hoeft niet meer, maar ik wil wel gewoon toernooitjes spelen. Ik heb onlangs ook darts gespeeld vanuit een rolstoel, gooi ik meteen twee keer 180! Tja, dat gevoel dat ik heb met darts gaat er niet snel uit."
"Gruwelijke beesten!"
"Ik heb alle wedstrijden afgelopen donderdagavond bekeken", vertelt Toon. "Alleen die wedstrijd van Peter Wright niet. Hij is dan wel de regerend wereldkampioen, maar zoals hij het podium opkomt verkleed als The Grinch..." Hij ziet Wright het PDC WK dit jaar sowieso niet opnieuw winnen. "Ik zie twee favorieten: Michel van Gerwen en Gerwyn Price. Als zij op hun top zijn, zijn dat zulke gruwelijke beesten!'"
https://www.omroepbrabant(...)-gehandicapt-op-bank
Weer eens wat anders dan darteritus.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:36 schreef Nober het volgende:
Hij was op weg naar de top, nu ziet Toon het WK darts gehandicapt op bank
[..]
https://www.omroepbrabant(...)ik-zie-mezelf-overalquote:Izaak zat in de trein bij Tilburg toen het filmpje van hem en zijn airfryer werd gemaakt. Hij kwam toen net terug van een middelbare school, waar hij had gefilmd. "Ik ben actief op TikTok en YouTube en ben daarvoor bezig met een nieuwe serie. Om tegen de inflatie te strijden, ga ik langs scholen om kaassoufflés tegen een lage prijs te verkopen.
Neuh. Toch bedankt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:45 schreef Zipportal het volgende:
Heb jij nog belang bij goedkopere kaassoufflés? @:dr_flash
[..]
https://www.omroepbrabant(...)ik-zie-mezelf-overal
Nou ik niet.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh volgens Emma is dit DE avond waar alle dartsfans voor geboren zijn of zo.
Maar het is toch niet zo dat wanneer de FIFA een voetbalwedstrijd heeft dat alle andere sporten hun schema aan moeten passen?quote:
Gisteren ook al bellen met Petersen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:05 schreef Wertha het volgende:
Kwaliteitje. Maar hé, RTL7 Darts had deze content niet.
Voor je het weet zit je opgescheept met Hoenselaar.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Gisteren ook al bellen met Petersen.
Morgen waarschijnlijk Trina Gulliver.
wel dus. Gaat allemaal om de centjes.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar het is toch niet zo dat wanneer de FIFA een voetbalwedstrijd heeft dat alle andere sporten hun schema aan moeten passen?
Niks moet.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar het is toch niet zo dat wanneer de FIFA een voetbalwedstrijd heeft dat alle andere sporten hun schema aan moeten passen?
Als Lewis 82 gemiddeld gooit zit Mardle nog steeds te geilen op Lewis want z'n worp is zo mooiquote:
Ook al een Broabander. Die invasie van Broabanders op tv moet maar eens stoppen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
ONZE Arjan van der Giessen!
De eerstvolgende.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ken amper Darts spelers. Welke wedstrijd is het leukst denken jullie?
Alles.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Serieus antwoord de laatstequote:Op vrijdag 16 december 2022 20:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit zijn tekstenquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit kan wel eens een 3-2 partij worden.
quote:
9dartergevaar was hier toch al verwaarloosbaar.quote:
Voor roobie is het een paar maatjes teveel zo te zien.quote:
Mijn Pick'em gaat wederom een tik krijgen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:28 schreef Machielovic het volgende:
1-0 Illagan, dat was niet helemaal de afspraak
Pff kan beter afmelden geloof ik.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mijn Pick'em gaat wederom een tik krijgen.
ik heb t al opgegevenquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mijn Pick'em gaat wederom een tik krijgen.
Roxy kon zich niet eens voor t WDF-WK plaatsenquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je gerust, zijn er nog drie van
quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:28 schreef Machielovic het volgende:
2-0 Illagan, dat was niet helemaal de afspraak
Waarom zou hij.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Wright, Petersen, Vandenbergh en nou dit weer.
Hearn grijp godverdomme eens in ouwe gek.
Als zo'n schatje jou uitnodigt voor een avondje uit, ga je gewoon mee.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Altijd dat domme Brabantse accent van Fokkens. Nu al moe.
Dat kom omdat 1 van je analisten in de studio zit omdat hij een keer een dom dansje deed en verder op cafe niveau darts gooit. Tragisch. Sterf Viaaids.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Darts is een sport die al nauwelijks te analyseren valt en die ook nog eens analisten kent die ook nog eens niks zinnigs zeggen
quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat kom omdat 1 van je analisten in de studio zit omdat hij een keer een dom dansje deed en verder op cafe niveau darts gooit. Tragisch. Sterf Viaaids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |