Nou ik niet.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh volgens Emma is dit DE avond waar alle dartsfans voor geboren zijn of zo.
Maar het is toch niet zo dat wanneer de FIFA een voetbalwedstrijd heeft dat alle andere sporten hun schema aan moeten passen?quote:
Gisteren ook al bellen met Petersen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:05 schreef Wertha het volgende:
Kwaliteitje. Maar hé, RTL7 Darts had deze content niet.
Voor je het weet zit je opgescheept met Hoenselaar.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Gisteren ook al bellen met Petersen.
Morgen waarschijnlijk Trina Gulliver.
wel dus. Gaat allemaal om de centjes.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar het is toch niet zo dat wanneer de FIFA een voetbalwedstrijd heeft dat alle andere sporten hun schema aan moeten passen?
Niks moet.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar het is toch niet zo dat wanneer de FIFA een voetbalwedstrijd heeft dat alle andere sporten hun schema aan moeten passen?
Als Lewis 82 gemiddeld gooit zit Mardle nog steeds te geilen op Lewis want z'n worp is zo mooiquote:
Ook al een Broabander. Die invasie van Broabanders op tv moet maar eens stoppen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
ONZE Arjan van der Giessen!
De eerstvolgende.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ken amper Darts spelers. Welke wedstrijd is het leukst denken jullie?
Alles.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Serieus antwoord de laatstequote:Op vrijdag 16 december 2022 20:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit zijn tekstenquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit kan wel eens een 3-2 partij worden.
quote:
9dartergevaar was hier toch al verwaarloosbaar.quote:
Voor roobie is het een paar maatjes teveel zo te zien.quote:
Mijn Pick'em gaat wederom een tik krijgen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:28 schreef Machielovic het volgende:
1-0 Illagan, dat was niet helemaal de afspraak
Pff kan beter afmelden geloof ik.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mijn Pick'em gaat wederom een tik krijgen.
ik heb t al opgegevenquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mijn Pick'em gaat wederom een tik krijgen.
Roxy kon zich niet eens voor t WDF-WK plaatsenquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je gerust, zijn er nog drie van
quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:28 schreef Machielovic het volgende:
2-0 Illagan, dat was niet helemaal de afspraak
Waarom zou hij.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Wright, Petersen, Vandenbergh en nou dit weer.
Hearn grijp godverdomme eens in ouwe gek.
Als zo'n schatje jou uitnodigt voor een avondje uit, ga je gewoon mee.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Altijd dat domme Brabantse accent van Fokkens. Nu al moe.
Dat kom omdat 1 van je analisten in de studio zit omdat hij een keer een dom dansje deed en verder op cafe niveau darts gooit. Tragisch. Sterf Viaaids.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Darts is een sport die al nauwelijks te analyseren valt en die ook nog eens analisten kent die ook nog eens niks zinnigs zeggen
quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat kom omdat 1 van je analisten in de studio zit omdat hij een keer een dom dansje deed en verder op cafe niveau darts gooit. Tragisch. Sterf Viaaids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |