SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seriemoordenaar sowiesoquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De saaie dode levenloze kutzweed D. Larsson.
Jaaaaaaa pinkyquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Larsson ziet er ook uit als een geboren seriemoordenaar
BDO WK voor de vrouwen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar kennen we Corrine Hammond van eigenlijk?
Ik vind het op zich wel leuk dat Zjak soms voor het scherm wat statistiekjes duidt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar Viaplay is helemaal niet kut.
Geert Nentjes uit Urk. Die andere is Martijn Kleermaker te Harderwijk.quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wie is die linker darter aan tafel?
clash of teh Zuiderzeevissersquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:48 schreef Nober het volgende:
Larsson de Zweedse Björn Kuipers dus.
[..]
Geert Nentjes uit Urk. Die andere is Martijn Kleermaker te Harderwijk.
Als het gratis was nietquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar Viaplay is helemaal niet kut.
Hashimoto is het correct antwoord natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik mis Harukiiiiiiiii Muramatsuuuuuuu hier
En Paul Lim![]()
Josephus Schenk?quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Rico Vonck is de meest willekeurige Nederlander op een WK ooit.
Morgenmiddag opent TU TU TU TU TU TU TU TU TU Nobuhiro Yamamoto het bal.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik mis Harukiiiiiiiii Muramatsuuuuuuu hier
En Paul Lim![]()
Ja diesdoodquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hashimoto is het correct antwoord natuurlijk.
Leek wel alsof hij zijn best niet deed. Die gaat ons nog wel verrassen als hij op stoom raakt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zit wel goed met Lewis scorend. Dubbels moeten beter, maar de op TV hopeloze Heta moet hij hebben.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dag Daniel. Tot volgend jaar.
THE SWEETquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie is deze kindsoldaat? Nentjes?
Was vroeger een van mn favo darters. Eeuwig zonde dat ie van n ladder viel en zn werphand brakquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Eric Clayrs met zijn excentrieke finishes.
Zien we daar nou daadwerklijk een glimp van?quote:
eentje zal wel genoeg zijn tochquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zijn vanavond nog een aantal vluchten vanaf London Heathrow naar Johannesburg voor Sampson.
Sowieso. Vorig jaar nog prima 95 gemiddeld. Dood en doodzonde.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Misschien had Keane Barry gewoon op moeten komen dagen, gisteren.
Daar koop je een hele township voorquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:34 schreef Nober het volgende:
Sampson heeft al 322,077.75 South African Rand (Ŗ15.000)
Koop je daar een huis voor?
Maar het is 2023, je moet wel mee. Anders lig je eruit.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowieso. Vorig jaar nog prima 95 gemiddeld. Dood en doodzonde.
Dik kans op. Er ligt ook nog een vraag over een whitewash geloof ikquote:
oh nee Grant had de erste leg al gewonnenquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dik kans op. Er ligt ook nog een vraag over een whitewash geloof ik
Al besprokenquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:44 schreef Tagliano het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)pikachu-met-pensioen
Graag een momentje van stilte
Mooi zijn we daar ook van verlostquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:44 schreef Tagliano het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)pikachu-met-pensioen
Graag een momentje van stilte
De vraag is wie er eerder bezwijkt; Greaves door de hypetrain of O'Connor omdat het publiek zich tegen hem keertquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Greaves na de hype behoorlijk gaat tegenvallen vanavond. O Connor is ook geen pannekoek natuurlijk
Of het podiumquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
De vraag is wie er eerder bezwijkt; Greaves door de hypetrain of O'Connor omdat het publiek zich tegen hem keert
Nou dit is volgens mij de meest respectvolle kwalificatie die hier op Fok! OOIT aan O'Connor gegeven isquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Greaves na de hype behoorlijk gaat tegenvallen vanavond. Eerste keer een PDC-WK. Ze blijft redelijk jong. O Connor is ook geen pannekoek natuurlijk
Nee, je hebt hem op 4:3 staanquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:50 schreef Coelho het volgende:
Ik ben vanmiddag op mijn relatief nieuwe PC aan het kijken en heb bij elk ingezoomd shot (dubbel, na 2 pijlen T20) last van verticale strepen in het beeld. Is dit - na F1 - het volgende geval van waardeloze ViaPlay beeldkwaliteit?
Ik hoorde geruchten dat hij het Grinch pak van Wright geleend heeft en al maanden op dansles zit.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
O'Connor gaat gewoon doodsaai tussen 90 en 95 gemiddeld gooien
Het was een beetje humor om te lachenquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:51 schreef Coelho het volgende:
[..]
Gewoon standaard zoals het aangeboden wordt in mijn browser.
Geen last van hier.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:50 schreef Coelho het volgende:
Ik ben vanmiddag op mijn relatief nieuwe PC aan het kijken en heb bij elk ingezoomd shot (dubbel, na 2 pijlen T20) last van verticale strepen in het beeld. Is dit - na F1 - het volgende geval van waardeloze ViaPlay beeldkwaliteit?
Komen nog genoeg interessante sessies.quote:
Met dit soort poep-partijen geen punt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
16:51 sessie over. Dit moet een record zijn
ze vallen steeds meer tegen. Steeds minder bier, steeds meer ongeinquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ik loop er inmiddels een paar achter, vanavond even inhalen
quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:08 schreef Mani89 het volgende:
“Wat wil je horen dan?” Lijkt me wel een goeie voor een @:wimderon productie
Ik heb dit ook, maar ik cast een pauperstream naar de tvquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:50 schreef Coelho het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |