Nou dit is volgens mij de meest respectvolle kwalificatie die hier op Fok! OOIT aan O'Connor gegeven isquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Greaves na de hype behoorlijk gaat tegenvallen vanavond. Eerste keer een PDC-WK. Ze blijft redelijk jong. O Connor is ook geen pannekoek natuurlijk
Nee, je hebt hem op 4:3 staanquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:50 schreef Coelho het volgende:
Ik ben vanmiddag op mijn relatief nieuwe PC aan het kijken en heb bij elk ingezoomd shot (dubbel, na 2 pijlen T20) last van verticale strepen in het beeld. Is dit - na F1 - het volgende geval van waardeloze ViaPlay beeldkwaliteit?
Ik hoorde geruchten dat hij het Grinch pak van Wright geleend heeft en al maanden op dansles zit.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
O'Connor gaat gewoon doodsaai tussen 90 en 95 gemiddeld gooien
Het was een beetje humor om te lachenquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:51 schreef Coelho het volgende:
[..]
Gewoon standaard zoals het aangeboden wordt in mijn browser.
Geen last van hier.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:50 schreef Coelho het volgende:
Ik ben vanmiddag op mijn relatief nieuwe PC aan het kijken en heb bij elk ingezoomd shot (dubbel, na 2 pijlen T20) last van verticale strepen in het beeld. Is dit - na F1 - het volgende geval van waardeloze ViaPlay beeldkwaliteit?
Komen nog genoeg interessante sessies.quote:
Met dit soort poep-partijen geen punt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
16:51 sessie over. Dit moet een record zijn
ze vallen steeds meer tegen. Steeds minder bier, steeds meer ongeinquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ik loop er inmiddels een paar achter, vanavond even inhalen
quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:08 schreef Mani89 het volgende:
“Wat wil je horen dan?” Lijkt me wel een goeie voor een @:wimderon productie
Ik heb dit ook, maar ik cast een pauperstream naar de tvquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:50 schreef Coelho het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |