zat er wel of niet boter op ?quote:Op donderdag 15 december 2022 15:06 schreef greysbones het volgende:
Jeezzz
Matin propt ff zijn mond vol
Met beide handen
En gaat vervolgens met Moraima praten
Ik hoor net ook nog rauw het deeg..quote:Op donderdag 15 december 2022 15:09 schreef Dotteke het volgende:
De ene pleurt er een hoop zout op en een ander pleurt er een lading chili saus over, zal niet erg smaakvol zijn dan.
A jakkiequote:Op donderdag 15 december 2022 15:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik hoor net ook nog rauw het deeg..
quote:Op donderdag 15 december 2022 15:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik hoor net ook nog rauw het deeg..
Helemaal geen soundlock vannacht bij de ruzie..later met babs en Moira over vriendjes aan het hek..lange Soundlock..quote:Op donderdag 15 december 2022 15:16 schreef freaky40 het volgende:
Er komt helemaal geen gele kaart. Die komt er pas als de Febo het zo uit komt. Dit vinden ze alleen maar mooi, want TV.
Nu pas? Ahw, ja de wereld is kut en ja mensen liegen of verdraaien, verder was vannacht weer prima vermaak, slapen doen we wel als we dood zijn.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:15 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb bijgelezen, wat een chaos.
Vannacht dacht ik dat de ruzie ging over of Laila wel of niet die uitspraken had gedaan (slipje/ trio etc) en of Mexx dit bedacht. Het leek me best aannemelijk dat Laila dit (als grapje evt) gezegd heeft, dus heb geprobeerd neutraal te blijven. Ik vind het jammer dat sommigen dit persoonlijk maakten. Volgens mij lees ik nu dat Laila die dingen wel heeft gezegd, als grapje. Prima.
Met met het bijlezen blijkt dat Mexx/ Martin haar echt gingen beschuldigingen van aanranding/ongewenst aanraken, wat niet klopt. Dat vind ik heel heftig, dat kan toch niet zomaar? Ik ben helemaal afgeknapt op die 2. Neem aan dat er nog een vervolg komt qua gele kaart voor hen. Is het geen laster ofzo? Je kunt toch geen totale onwaarheden roepen, vooral als ze schadelijk kunnen zijn zoals deze situatie.
Ik heb geprobeerd zolang mogelijk Zwitserland te blijven, ik kan me gewoon oprecht niet voorstellen dat je zo'n verhaal bedenkt, dat je gewoon glashard staat te liegen. Maar blijkbaar doen Mexx en Martin dat dus wel. Dus of ze geloven hun eigen verhalen of ze sporen niet. Blijkbaar hadden mensen dat hier sneller door dan ik.
Blegh, ben weer helemaal teleurgesteld in mensen.![]()
Nouja ik zei wel 'weer'quote:Op donderdag 15 december 2022 15:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nu pas? Ahw, ja de wereld is kut en ja mensen liegen of verdraaien, verder was vannacht weer prima vermaak, slapen doen we wel als we dood zijn.![]()
Ik helaas wel maar schrik soms ook hoor hoe mensen dan toch zijn. Mensen moeten meer navragen ipv van alles te gaan verzinnen, aardbei die in een sinaasappel veranderd inderdaad.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nouja ik zei wel 'weer'
Ja ik kan me dat gewoon niet voorstellen..
Ik heb dan toch echt het idee dat er voor Wanda ook iemand aan het hek is geweest. Ik vind haar anders. liever, meer ontspannen en niet meer dat hele venijnige bekkiequote:Op donderdag 15 december 2022 15:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Helemaal geen soundlock vannacht bij de ruzie..later met babs en Moira over vriendjes aan het hek..lange Soundlock..
Ja en toch blijf ik erin trappen en hoop op meer maar weet helaas beter, hoe dan ook, weer prima vermaakt ermee iig.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:22 schreef Kakadylo het volgende:
Het lullige aan die livestreams is dat je weet dat het met een sisser afloopt want slaat Leila Mexx neer dan kreeg je allang SL
Neej.. Wendie wil de roddel exact horen, desnoods 3x zodat ze het foutloos kan doorgevenquote:Op donderdag 15 december 2022 15:24 schreef Silves het volgende:
Wendy heeft ook een hoorprobleem, het enige jammer van haar vindt ik ze krijgt de helft mee, en dan soms snapt ze het niet meer en interpreteert het gesprek verkeerd.
Volgens mij is het een reallifeshow dus hoor je dit uit te zenden maar nogmaals ik neem het program toch al niet meer serieusquote:Op donderdag 15 december 2022 15:18 schreef Silves het volgende:
[..]
later met babs en Moira over vriendjes aan het hek..lange Soundlock..
Ahw Janet jaquote:Op donderdag 15 december 2022 15:25 schreef ledn81 het volgende:
iedereen ouwehoert of heeft ruzie met elkaar
En ondertussen ons Janet![]()
[ afbeelding ]
En ze doet de kas..en poets zich rot daar..quote:Op donderdag 15 december 2022 15:31 schreef HappyCharly het volgende:
Janet doet gewoon vaak lekker haar ding, kookt en rommelt wat. Ik vind haar leuk.
ik denk dat zij het als straf zou zien als ze heel de dag zou moeten zitten.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:32 schreef Silves het volgende:
[..]
En ze doet de kas..en poets zich rot daar..
Ik mis eigenlijk al het beeld van de kas.. wat groeit er?quote:Op donderdag 15 december 2022 15:32 schreef Silves het volgende:
[..]
En ze doet de kas..en poets zich rot daar..
en hoop zo dat ze Manager gaat worden..en die bende daar een goed lesje geeft in werken en samenhoorigheid..quote:Op donderdag 15 december 2022 15:34 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat zij het als straf zou zien als ze heel de dag zou moeten zitten.
het is gewoon iemand die lekker bezig moet zijn, niet dat geouwehoer en gehang.
ijsbloemen op de ramen.. en de sla is bevroren geloof ikquote:Op donderdag 15 december 2022 15:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk al het beeld van de kas.. wat groeit er?
Salade en deze week krijgt iedereen een blaadje sla op het broodje..zei ze in centraal.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk al het beeld van de kas.. wat groeit er?
quote:Op donderdag 15 december 2022 15:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ijsbloemen op de ramen.. en de sla is bevroren geloof ik
Het voordeel van Mexx elimineren is dat je toch wel weet dat ze het niet haaltquote:Op donderdag 15 december 2022 15:40 schreef Silves het volgende:
Ja Mexx is een afgelikte boterham..dit heeft ze goed gezien..en jaloers.
quote:
JW zat aardig in de buurt.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:50 schreef ChocoFan het volgende:
Is er nou niemand daar die een kerstliedje kan meezingen? Volgens mij nog geen 1 gezien die het een beetje goed doet, corrigeer mij als ik het verkeerd heb hoor.
Ik zou deze afkeuren.. Jappie roept maar watquote:Op donderdag 15 december 2022 15:50 schreef ChocoFan het volgende:
Is er nou niemand daar die een kerstliedje kan meezingen? Volgens mij nog geen 1 gezien die het een beetje goed doet, corrigeer mij als ik het verkeerd heb hoor.
quote:
Erikquote:Op donderdag 15 december 2022 15:50 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zou de meeste afkeuren.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zou deze afkeuren.. Jappie roept maar wat
Dat was een parodie. Iemand uit de jostiband, want zo leek het bij Erik, zou het beter gedaan hebben.quote:
FOK! dat het was episch!quote:Op donderdag 15 december 2022 15:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was een parodie. Iemand uit de jostiband, want zo leek het bij Erik, zou het beter gedaan hebben.
Ik zag dat je het niet gelezen had, Erik was ook slecht.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dit heb ik zojuist niet gelezen
Het gebouw staat links (als je er voor staat) naast de loods en als je luisterd naar wat wanda zegt dan was ze daar net aanwezig. De buis waar de batterijen in gaan zit ook aan die kant.quote:Op donderdag 15 december 2022 16:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jawel, vorige week ontdekt dat hij daar zit, achter de slaapkamers.
Vorige week kwam Djedi van de andere kant door een deur in de heg...quote:Op donderdag 15 december 2022 16:04 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Het gebouw staat links (als je er voor staat) naast de loods en als je luisterd naar wat wanda zegt dan was ze daar net aanwezig. De buis waar de batterijen in gaan zit ook aan die kant.
[ afbeelding ]
Die pakte alleen wat zwarte doeken volgens mij.quote:Op donderdag 15 december 2022 16:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vorige week kwam Djedi van de andere kant door een deur in de heg...
Dus daar moet ook wat zitten.quote:Op donderdag 15 december 2022 16:08 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Die pakte alleen wat zwarte doeken volgens mij.
[ afbeelding ]
Pff, het kind moet ook weer even relevant blijven..quote:Op donderdag 15 december 2022 16:09 schreef HappyCharly het volgende:
Zoë gaat ook Spaans leren, JW geeft haar alvast het alfabet en neemt dit met haar door
Ze hoopt dat ze het de volgende keer kan verstaan als Martin weer Spaans praat tegen Moraima.quote:Op donderdag 15 december 2022 16:09 schreef HappyCharly het volgende:
Zoë gaat ook Spaans leren, JW geeft haar alvast het alfabet en neemt dit met haar door
Je ziet dat er rechts ruimte is gemaakt voor een deur, en dan kunnen ze rechtsom naar het gebouw links van de loods.quote:Op donderdag 15 december 2022 16:08 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
What a coincedincquote:Op donderdag 15 december 2022 16:10 schreef Deisyy het volgende:
@:Lionheart postte deze foto, maar die doet het niet meer
[..]
Nope kwam van kamer 5 en kreeg ze meequote:Op donderdag 15 december 2022 16:08 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iedereen gelijk.... en door.quote:Op donderdag 15 december 2022 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope kwam van kamer 5 en kreeg ze mee
Oooh!quote:Op donderdag 15 december 2022 16:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Coincedence
Maar dan verhaspelt
Arme dingquote:Op donderdag 15 december 2022 16:31 schreef greysbones het volgende:
Wanda is constant de lul
Met opdrachten zegt Wanda
Kan het toch niet laten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heeft Wanda vaker last vanquote:Op donderdag 15 december 2022 16:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ze voelt zich benadeeld
quote:Op donderdag 15 december 2022 16:33 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Kan het toch niet laten.
Meer onderzoek is nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ze hangen en doen vooral helemaal niksquote:Op donderdag 15 december 2022 16:34 schreef Deisyy het volgende:
Waar is iedereen, liggen ze allemaal op hun nest?
Zou kunnen, valt wel op dat het een stuk minder op de streams wordt gezet.quote:Op donderdag 15 december 2022 16:34 schreef Deisyy het volgende:
Waar is iedereen, liggen ze allemaal op hun nest?
Ja daar verbaasde ik me ook al over. Al noemde hij Bern wel even kortquote:Op donderdag 15 december 2022 17:01 schreef KinKiJan het volgende:
Dus JW zit nu het plan van Bern bij Isaac te pitchen met wat aanpassingen eraan?
De potten shag komen binnen straks...denk dat hij weer uit zijn dip komt..izeik gaat het wel deze keer zelf verdelen..quote:Op donderdag 15 december 2022 17:18 schreef pingu66 het volgende:
De groep is weer te dom, iig dommer dan Jeff himself.
Lijkt het op ja. Of heeft Bern gezegd dat hij dit beter kon doen?quote:Op donderdag 15 december 2022 17:01 schreef KinKiJan het volgende:
Dus JW zit nu het plan van Bern bij Isaac te pitchen met wat aanpassingen eraan?
Geen idee, viel er halverwege in.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lijkt het op ja. Of heeft Bern gezegd dat hij dit beter kon doen?
Tuurlijk, hij wil niet weer de gebeten hond zijn, en laat zijn proppers weer opdraven, iedergeval een moetje of een tip van kamer 5..komen 1 voor 1 uit die kamer vandaag.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lijkt het op ja. Of heeft Bern gezegd dat hij dit beter kon doen?
Toen wel iedereen op tijd?quote:Op donderdag 15 december 2022 17:33 schreef Silves het volgende:
Dezelfde als vannacht..ook alle gezongen.
Toch al niet gehaaldquote:
Houdt je bekquote:Op donderdag 15 december 2022 17:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel necrofilie hoe die nu verkracht wordt
Nog wel binnen de 30 sec (0) of daarbuiten (-25)? Was me niet duidelijk.quote:
Volgens mij maar net te laat.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nog wel binnen de 30 sec (0) of daarbuiten (-25)? Was me niet duidelijk.
Die kreeg ie van Jeffquote:Op donderdag 15 december 2022 17:40 schreef engine het volgende:
Heeft Isaac nu een fotolijst van hemzelf opgehangen op kantoor?![]()
jawel een paar uurtjes geleden..quote:Op donderdag 15 december 2022 17:40 schreef Vlinder1974 het volgende:
opdracht afgelopen
vond het net zo leuk![]()
japie heeft niet solo gezongen
Het is toch tot vrijdagquote:Op donderdag 15 december 2022 17:42 schreef freaky40 het volgende:
Dacht dat de opdracht vrijdag tot vrijdag ging.
Met tot en met zou vrijdag (morgen) ook nog worden gezongen.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo te zien is het een tot een met
Nee, ik vergis het is donderdagquote:Op donderdag 15 december 2022 17:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met tot en met zou vrijdag (morgen) ook nog worden gezongen.
Niet over 'stukjes' beginnen in deze context aubquote:Op donderdag 15 december 2022 17:52 schreef Silves het volgende:
Er zit dus een stukje in, dat Martin niet zijn handen wast na de sex en zijn aambeien zalf en in zijn haar zit erna..
heb het al gewist..quote:Op donderdag 15 december 2022 17:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niet over 'stukjes' beginnen in deze context aub![]()
Als Mexx in dat gat poert moeten ze dat lekker zelf wetenquote:Op donderdag 15 december 2022 17:52 schreef KinKiJan het volgende:
Kim W: "Hoe vaak ie in z'n anus zit te poeren omdat ie weer moet smeren en dan z'n handen niet wast blerg, en dan weer lekker aan Mexx zitten."
Zit Kim W hier in de COS terug te lezen ofzo?
Haha hoeft voor mij niet weg hoor, vond je woordkeuze wel leukquote:Op donderdag 15 december 2022 17:53 schreef Silves het volgende:
[..]
heb het al gewist..maar wel gebeurd!.
Nieuwe weekopdracht zou leuk zijn.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:55 schreef chufi het volgende:
Dan krijgen ze morgen een nieuwe opdracht ...
Zo staat hij ook bij de hottub 🤣quote:Op donderdag 15 december 2022 17:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Berend staat er bij met de handen in de zak en zingt niet
jawel vandaag toch?quote:Op donderdag 15 december 2022 17:40 schreef Vlinder1974 het volgende:
opdracht afgelopen
vond het net zo leuk![]()
japie heeft niet solo gezongen
Ja en ze had een paar nachten terug ook een heel leuk en openhartig gesprek met Janet. Ze verdient wel puntjes bij mijquote:Op donderdag 15 december 2022 18:08 schreef ledn81 het volgende:
JW en Esther zijn wel een apart stelletje hoor. Grappig hoe die naar elkaar toe groeien en met elkaar om gaan.
Maar vind Esther wel mooie momenten hebben daar. Zeker laatste dagen ook met Babbel en Wendy.
Las vandaag pas dit verhaal van haar zoon die ooit haar dochter was.
het is een vrouw die een hoop heeft meegemaakt en beetje apart is. Maar dat maakt dit soort RLS juist ook leuk.![]()
https://www.bd.nl/waalwij(...)ard-spelen~a327cafb/
Je ziet bij Esther een beetje het genieten dat ze weer een beetje voor een man kan zorgen zoals ze misschien bij haar overleden Ruud deed. Het klinkt simpel en stom omdat het om zulke kleine dingetjes gaat. (bord eten halen, rondje lopen enz) maar je ziet haar opbloeien van dat soort simpele dingen. Mooi om te zien.quote:Op donderdag 15 december 2022 18:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en ze had een paar nachten terug ook een heel leuk en openhartig gesprek met Janet. Ze verdient wel puntjes bij mij
Klinkt helemaal niet simpel en stom. Sommige mensen zijn gemaakt voor een leven samen met iemandquote:Op donderdag 15 december 2022 18:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Je ziet bij Esther een beetje het genieten dat ze weer een beetje voor een man kan zorgen zoals ze misschien bij haar overleden Ruud deed. Het klinkt simpel en stom omdat het om zulke kleine dingetjes gaat. (bord eten halen, rondje lopen enz) maar je ziet haar opbloeien van dat soort simpele dingen. Mooi om te zien.
Nasi die laf smaakt is geen nasi. Of het is "Hollandse nasi" ( goreng)quote:Op donderdag 15 december 2022 18:24 schreef Loveable het volgende:
[..]
Is best lekker, zeker als het laf smaakt
Heeft wel gezongen, zelf niet gezien..maar staat wel een cap in dit topicquote:Op donderdag 15 december 2022 18:25 schreef Vlinder1974 het volgende:
waarom heeft japie niet gezongen solo? of heb ik dat gemist?
Tja geen idee, anders snap ik het ook nietquote:Op donderdag 15 december 2022 18:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nasi die laf smaakt is geen nasi. Of het is "Hollandse nasi" ( goreng)
Nasi die laf smaakt is geen nasi. Of het is "Hollandse nasi" ( goreng)quote:Op donderdag 15 december 2022 18:24 schreef Loveable het volgende:
[..]
Is best lekker, zeker als het laf smaakt
Gooi er dan trassi in of vissaus of desnoods zo'n zakje boemboe ( niet van conimexquote:Op donderdag 15 december 2022 18:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Tja geen idee, anders snap ik het ook niet
Goede mangochutney.quote:Op donderdag 15 december 2022 18:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
[..]
Gooi er dan trassi in of vissaus of desnoods zo'n zakje boemboe ( niet van conimex)
Je noemt alles van Hollandse nassie opquote:Op donderdag 15 december 2022 18:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
[..]
Gooi er dan trassi in of vissaus of desnoods zo'n zakje boemboe ( niet van conimex)
Die extra knoppen hadden ze natuurlijk allang kunnen regelen ... FEBO is zelf wat traagquote:Op donderdag 15 december 2022 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
De Primera kaart moet gebruikt worden, gaat ook te langzaam dus
Die is toch al om in Bol?quote:Op donderdag 15 december 2022 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
De Primera kaart moet gebruikt worden, gaat ook te langzaam dus
Hij kan deze (IDD) kutgroep niet meer aan.quote:Op donderdag 15 december 2022 18:42 schreef ledn81 het volgende:
Geluid staat uit maar Jeff is vast weer aan het zeiken over kutgroep kutopdrachten en dat ie zich schaamt ?
Zag hem al met een sneu gezicht tussen dat zang clubje staan en deed niet heel actief mee.
Jeff : Niet de Jeffe "We doen dit samen, we moeten geld verdienen"
Maar de Wanda en Jappie "Oh wat doen we leuk een kerstevent organiseren stream" ookquote:Op donderdag 15 december 2022 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
De "Wat doel ik hier" gelul van Sjeffie begin stierlijk vervelend te worden
Ik weet nog steeds niet WAT ze nou precies gaan doen.. alleen dat ze een paar gouden potjes hergebruikenquote:Op donderdag 15 december 2022 18:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Maar de Wanda en Jappie "Oh wat doen we leuk een kerstevent organiseren stream" ook
Ohja we doen kraampjes ok.. maar dat moeten we nog wel even navragen...quote:Op donderdag 15 december 2022 18:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Maar de Wanda en Jappie "Oh wat doen we leuk een kerstevent organiseren stream" ook
Kerstmarktquote:Op donderdag 15 december 2022 18:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet WAT ze nou precies gaan doen.. alleen dat ze een paar gouden potjes hergebruiken
Ben er zelf ook klaar mee want gelijk weer een streamswitchquote:Op donderdag 15 december 2022 18:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jeff aan het solliciteren naar 'n exit?
Vind het sowieso wel fijn dat Eunice en Mirte elkaar gevonden hebben. Gaan lief met elkaar om als ze het even moeilijk hebben.quote:
Ja is wel mooi om te zien.. beide ook wel rustige personenquote:Op donderdag 15 december 2022 18:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Vind het sowieso wel fijn dat Eunice en Mirte elkaar gevonden hebben. Gaan lief met elkaar om als ze het even moeilijk hebben.
Mirthe wilde niet herkenbaar in beeld en dat hebben we te respecterenquote:Op donderdag 15 december 2022 18:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Vind het sowieso wel fijn dat Eunice en Mirte elkaar gevonden hebben. Gaan lief met elkaar om als ze het even moeilijk hebben.
Criminele achtergrondquote:Op donderdag 15 december 2022 18:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mirthe wilde niet herkenbaar in beeld en dat hebben we te respecteren
[ afbeelding ]
spannend.. jammer dat we niks kunnen zien van wat er gezegd wordt achterquote:Op donderdag 15 december 2022 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Jappie en Wanda letten allebei op hun gedrag en hoe dat overkomt tegenover de anderen, Jappie vertelt dat hij dat een gesprek over heeft gehad achter en Wanda zegt dat zij zo'n zelfde gesprek heeft gehad.
Tot een week of wat terug werd alle negativiteit ook actief gewist van haar insta. Nu staat dit er nog en is ook de laatste post,quote:Op donderdag 15 december 2022 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
IvoRR is nog NIET genoemd...
[ afbeelding ]
Volg het al stukken minder maar het moment van stoppen is dichtbijquote:Op donderdag 15 december 2022 18:55 schreef Aggie46 het volgende:
Zo jammer dat we het gesprek weer niet mogen volgen
Dit concept gaat het niet redden naast een BB ook nog ben ik bang.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volg het al stukken minder maar het moment van stoppen is dichtbij
Heb al die andere shows niet gezien maar ik laat me niet behandelen als dom kijkvolkquote:Op donderdag 15 december 2022 19:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit concept gaat het niet redden naast een BB ook nog ben ik bang.
Dat is vier weken leuk en daarna ook geen zak meer aan. Dan zitten er nog 20+ mensen in de loodsquote:Op donderdag 15 december 2022 19:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit concept gaat het niet redden naast een BB ook nog ben ik bang.
quote:Op donderdag 15 december 2022 19:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze vertelt net dat ze een dag heeft moeten zitten omdat ze gestolen had
Hiervoor hadden Djedi en Ruben dat ... dat liep toch niet helemaal goed na een tijdje.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:20 schreef engine het volgende:
Het grappige is dat ze misschien wel de beste band hebben. Praten met gemak uren met elkaar.
Ik heb ooit eens een Tijn&Monique gevolgt.. die konden ook uren met elkaar pratenquote:Op donderdag 15 december 2022 19:20 schreef engine het volgende:
Het grappige is dat ze misschien wel de beste band hebben. Praten met gemak uren met elkaar.
Wil je hiermee aangeven dat het slecht is om goede gesprekken te hebben of volg ik je niet helemaal?quote:Op donderdag 15 december 2022 19:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hiervoor hadden Djedi en Ruben dat ... dat liep toch niet helemaal goed na een tijdje.
Inderdaad, we weten het nu wel. Daarvoor hadden we ook al Bern die iedereen afging met dat planquote:Op donderdag 15 december 2022 19:24 schreef mootie het volgende:
Jw heeft het echt de godganse dag over de pot.
En hij nodigt de hele tijd iedereen uit, be my guest.
Nee, maar te close zijn, als 1 van de 2 in een relatie zit, kan problemen op gaan leveren, gevoelens, emoties die je juist wel, of juist niet wilt voelen...quote:Op donderdag 15 december 2022 19:23 schreef engine het volgende:
[..]
Wil je hiermee aangeven dat het slecht is om goede gesprekken te hebben of volg ik je niet helemaal?
Ah op die manier. Ja dat zou inderdaad kunnen. Voorlopig kunnen ze daar wel normaal over praten want dat hebben ze net ook besproken.....maar ja blijft een risico.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, maar te close zijn, als 1 van de 2 in een relatie zit, kan problemen op gaan leveren, gevoelens, emoties die je juist wel, of juist niet wilt voelen...
Wat @Kakadylo hierboven zegt, het is niet leuk meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 15 december 2022 19:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hele dag upload problemen, maar kan nu eindelijk de (uur)filmpjes
van de afgelopen nacht online zetten, SL's zijn er zoveel mogelijk uitgesneden ....![]()
[ afbeelding ]Als DGK er ook niet wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je er bij BB 2023 ook weer bij??Het komt goed.... En anders maar niet.
Vind het nog steeds leuk om het te doen, en ja ik denk het wel ....quote:Op donderdag 15 december 2022 19:29 schreef Harry het volgende:
Als DGK er ook niet was
Ben je er bij BB 2023 ook weer bij??
Denk het welquote:Op donderdag 15 december 2022 19:35 schreef Loveable het volgende:
Ze zitten bijna allemaal op de bank voor de openhaard, of gaat er wat gebeuren?
Die blijft liever in bed liggen denk ik..quote:Op donderdag 15 december 2022 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Denk het welMexx kijkt niet of ze er vrijwillig zit.
vroeg ik mij ook al af.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:35 schreef Loveable het volgende:
Ze zitten bijna allemaal op de bank voor de openhaard, of gaat er wat gebeuren?
Weet ik niet. Kijk ook pas net.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:37 schreef Loveable het volgende:
[..]
Die blijft liever in bed liggen denk ik..
Heeft ze nog met KimW gepraat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |